Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד חשמלית נחתה בישראל Skywell ET5 ומחירה 184900 ש"ח


PriceDevil
שימו לב! השרשור הזה בן 881 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 7 דקות, hwgeek כתב:

מה זה?? או וואי!
למה זה ניראה כמו המרה לחשמלית ע"י סדנא?

לא אהבתי.

image.thumb.png.82fca7c0f22ad3950ba724342251fa2c.png

נפלאות מייד אין צ׳יינה.

 

ניחוש פרוע - זה כמו MG ZS EV, דגם שתוכנן להיות בנזין במקור, אבל עבר הסבה לחשמל. עוד נקודה לשלילה בעיניי.

  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן, לי גם לגמרי לא ברורה ההצדקה למחיר ואיך הם מצפים שמותג ויבואן לא מוכרים יצליחו למכור במחירים כאלה.
מהבוצות הדיון של מכוניות חשמליות ברור לגמרי מה מושך את מרבית קוני ה-Aiways U5: מחיר ברמה בינונית לרכב משפחתי גדול עם טווח ארוך (במושגים של הארץ). וה-Aiways לפחות נמכר ב(חלק מ)אירופה.
אישית לא הייתי קונה מכונית חשמלית שלא נמכרת אקטיווית באירופה; זה מקטין את הסיכוי לקושי עתידי בהשגת חלפים ושירות. מסיבה זו אישית הייתי פוסל גם את ה-Geely Geometry C שעכשיו מגיע ארצה, למרות ש-Geely חברת רכב ענקית ומכובדת (בין השאר הבעלים של וולוו ו- Polestar ושולטת בלוטוס).
ויבואן גדול זו לא ערובה: ה-GAC GE3  נזנח מהר מאד ע״י יבואן טויוטה.

לטעמי, חסרון נוסף של כמעט כל הסיניות הוא טעינת AC מוגבלת ל-6.6kW חד-פאזית. 
נכון, אם טוענים לילה שלם זה לגמרי מספיק, אבל אם צצה פתאום נסיעה לא צפויה באותו ערב? התשתית לטעינה ציבורית בארץ חלשה, וכמו כל דבר תשתיתי, אני מאריך תמשיך לפגר אחרי הצרכים. כשהעלות סבירה, אני מעדיף להסתמך על עמדת הטעינה הביתית.
היכולת לטעון ב-11kW (תלת-פאזי) יכולה להיות מאד שימושית במצב כזה, ולא הייתי קונה דגם שלא תומך בה. אגב, MG כנראה מסכימים, כי כל הדור הבא שלהם תומכים בזה, לפחות כאופציה.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במחירים האלה שבאותה קבוצה של יצרנים מובילים -לא מבין איך לקוחות משלמים סכומים כאלה, מודל Y מעבר לפינה, יש גיפונים של חברות מוכרות אחרות, למה ליקנות סיני חדש לא מוכר שניראה כאילו עבר הסבה לחשמלית? רק כי הדביקו עור בכל פינה?

 

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אנשים קונים היום אניאק בייבוא מקביל במחיר גבוה יותר כי האספקה מיידית, אז זה כנראה הסיבה שמתמחרים את הסקייוול כמעט באותו מחיר כמו של האיוניק/אניאק - אספקה מיידית לעומת כמה חודשים המתנה.

 

לגבי GAC וגם seres, לפני שהגיעו רכבים סינים לארץ, הזכיונות פה למותגי רכב סיניים התחלפו כמו גרביים, כי אף ייבואן בפועל לא העלה רכבים.

ל-GAC יש מוצרים טובים יותר תחת מותג aion ויוניון מוטורס מצפה למכור את הדגמים האלה תחתיה ולא להמתין שמישהו אחר ייקח את מותג aion.

טלקאר כנראה התחיל עם הייבוא של המסחריות של dfsk (לפני זה הזכיון היה של ייבואן טויוטה שגם הביא 3 טנדרים כאלה ב-2013) כדי להבטיח לעצמו את הייבוא של seres ואחר כך גם אצ הדגמים הטובים יותר.

עריכה אחרונה על ידי itsik170
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחירים של מודל y הם כרגע בגדר ספקולציות בלבד.

  • אהבתי 1
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, itsik170 כתב:

המחירים של מודל y הם כרגע בגדר ספקולציות בלבד.

 

נכון להרגע העובדות מדברות על 290K-312K כאשר מדובר על דגמי 5 מקומות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. זה טסלה

2. זה טסלה

וביותר רצינות. הטסלה y אמורה לנסות להיות ג'יפון ספורטיבי (לא יודע אם זה מצליח לה). אם כל הג'יפונים החשמליים הנוכחיים מנסים יותר להיות, בבנזינית, קודיאק עם 5 מקומות, טסלה יותר מנסה להיות קופרה אטקה (לטוב ולרע) עם אופציה ל 7 מקומות (נכון להיום רק בארה"ב) למרות שהם נורא צפופים.התמחור שלה באנגליה נחשף והיא עולה כמו 3 פרופרמנס, אם הדבר יהיה דומה לארץ זה אומר מחיר פתיחה של 270 אלף שח. להרבה ישראלים לא תהיה הצדקה לשלם מחיר כזה כשיש איוניק ואניאק, רק למי שרוצה ג'יפון יותר ספוטיבי (וה 300 כס של האיוניק 5 אני מנחש לא הופך אותו ספורטיבי רק יותר חזק) ומוכן לשלם על כך בנוחות או כאלה שרוצים טסלה.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המודל y בדגם lr תיקח לקוחות מהדגמים הבכירים ביותר של האיוניק והאניאק, שיהיו מוכנים להוסיף הפרש מחיר קטן יחסית.

 

בהמשך הדרך אם תגיע מודל y בדגם sr מסין (אני מניח עם סוללת lfp) במחיר של - 210 - 220 אלף ₪ (כ- 10- 15 אחוז יותר מהמודל 3 דגם sr) היא גם תיקח לקוחות מהדגמים הבסיסיים או הבכירים של האיוניק והאניאק.

 

בהמשך המשך הדרך כשהמודל y דור 2 תיובא מהמפעל בברלין עם שילדה חדשה וסוללות 4680 ולאחר שהמפעל ייכנס לתפוקה מלאה (משהו כמו תחילת שנת 2023, כשנה מפתיחת פעילות המפעל בברלין בסוף השנה הזאת) תיתכן הוזלה רוחבית במחירי כל דגמי המודל y שייובאו משם לישראל הן עקב הוזלה בעלות הייצור והן עקב ביטול המכס מרכבים מסין.

 

בצירוף היכולות המוגדלות של הסוללות 4680 המודל y תהפוך לאטרקטיבית מתמיד. (למרות שאני לא יודע אם הסוללות האלו ייוצרו בתכונת של lfp בדגם sr או רק במתכונת של ליתיום יון מדגם lr ומעלה).

 

כמובן הכל בהנחה שמתווה המס הנוכחי יישמר עד שנת 2025 ולא ישתנה כבר בשנת 2023.

 

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, evc כתב:

המודל y בדגם lr תיקח לקוחות מהדגמים הבכירים ביותר של האיוניק והאניאק, שיהיו מוכנים להוסיף הפרש מחיר קטן יחסית.

 

בהמשך הדרך אם תגיע מודל y בדגם sr מסין (אני מניח עם סוללת lfp) במחיר של - 210 - 220 אלף ₪ (כ- 10- 15 אחוז יותר מהמודל 3 דגם sr) היא גם תיקח לקוחות מהדגמים הבסיסיים או הבכירים של האיוניק והאניאק.

 

בהמשך המשך הדרך כשהמודל y דור 2 תיובא מהמפעל בברלין עם שילדה חדשה וסוללות 4680 ולאחר שהמפעל ייכנס לתפוקה מלאה (משהו כמו תחילת שנת 2023, כשנה מפתיחת פעילות המפעל בברלין בסוף השנה הזאת) תיתכן הוזלה רוחבית במחירי כל דגמי המודל y שייובאו משם לישראל הן עקב הוזלה בעלות הייצור והן עקב ביטול המכס מרכבים מסין.

 

בצירוף היכולות המוגדלות של הסוללות 4680 המודל y תהפוך לאטרקטיבית מתמיד. (למרות שאני לא יודע אם הסוללות האלו ייוצרו בתכונת של lfp בדגם sr או רק במתכונת של ליתיום יון מדגם lr ומעלה).

 

כמובן הכל בהנחה שמתווה המס הנוכחי יישמר עד שנת 2025 ולא ישתנה כבר בשנת 2023.

 

הרבה הנחות.....

מעט עובדות  

 

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר ההתחלתי בסוף עומד על 175,000

 

איפשהו בין האייוס לאניאק.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 881 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...