Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שדרוג רפידות והתלבטויות נוזל בלם - פונטו איבו


shellcase
שימו לב! השרשור הזה בן 875 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 17 שעות, shellcase כתב:

אז מעדכן שהבעיה אכן נפתרה. כן חוויתי התחממות קלילה של הבלמים בירידות מפוריה, אבל לא משהו שלא מצופה כשאתה מפצה עם בלמים על חוסר היכרות מספק עם הכביש🤐.

אז הבעיה היתה בנוזל הבלמים בלבד? אתה עדיין עם אותן רפידות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אותן רפידות, זה אכן נראה כמו נוזל בלמים גמור (יופי @פבל), זה גם מסתדר עם הצבע סופר-דרינק מנטה שיצא.

  • אהבתי 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 23.10.2021 בשעה 18:19, BRAVO30 כתב:

תעדכן אם יעבור חלק, זה מעניין. היילו סטאף זה הכי מומלץ בסדרה הזו?

מעדכן שקיבלתי את הרפידות ללא שום בעיות מיוחדות. (yellowstuff)

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 24.11.2021 בשעה 15:29, kfirg כתב:

מעדכן שקיבלתי את הרפידות ללא שום בעיות מיוחדות. (yellowstuff)

מאיביי או אמזון? עבור איזה רכב? איזה תקן אמור להיות רשום בשביל שיעבור חלק?

האם גם צלחות יכולות לעבור חלק או שיש כבר פחות סיכוי?

עריכה אחרונה על ידי BRAVO30
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איביי , מאזדה 2.

באתר של EBC רשום שיש תקן R90.

צירפתי את התמונה של האריזה שקיבלתי.

החבילה אכן נבדקה במכס עם חותמת של אישור משרד התחבורה.

לא התבקשתי להביא כלום.

 

 

 

 

20211124_181023.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, kfirg כתב:

איביי , מאזדה 2.

באתר של EBC רשום שיש תקן R90.

צירפתי את התמונה של האריזה שקיבלתי.

החבילה אכן נבדקה במכס עם חותמת של אישור משרד התחבורה.

לא התבקשתי להביא כלום.

 

 

 

 

20211124_181023.jpg

וואלה, פצצה. הרפידות האלה לא מצריכות אבל צלחות גם משופרות? הן יכולות לשבת סבבה על צלחות רגילות/סטנדרטיות? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, BRAVO30 כתב:

וואלה, פצצה. הרפידות האלה לא מצריכות אבל צלחות גם משופרות? הן יכולות לשבת סבבה על צלחות רגילות/סטנדרטיות? 

אין שום צורך בשום רפידה ל״צלחות משופרות״

גם בלי קשר - במיוחד כם רפידה יותר אגרסיבית ונהיגה אגרסיבית - אתה תעדיף צלחות בלם רגילות. (סכנה לסדקים וזה קורה הרבה.)

השיפור התיאורטי בקירור הצלחות אפסי לעומת השיפור המאוד אמיתי בסיכוי שתסדוק אחת.

 

(וזו הסיבה שתראה המון רכבי מסלול עם צלחות רגילות - אצלינו כל המועדון פורש המקומי בערך החליף לצלחות חלקות בשביל הרכבי מסלול , בשביל הרכבים היומיומיים ומפגשים משאירים את המחוררות מחורצות)

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, Liviur כתב:

אין שום צורך בשום רפידה ל״צלחות משופרות״

גם בלי קשר - במיוחד כם רפידה יותר אגרסיבית ונהיגה אגרסיבית - אתה תעדיף צלחות בלם רגילות. (סכנה לסדקים וזה קורה הרבה.)

השיפור התיאורטי בקירור הצלחות אפסי לעומת השיפור המאוד אמיתי בסיכוי שתסדוק אחת.

 

(וזו הסיבה שתראה המון רכבי מסלול עם צלחות רגילות - אצלינו כל המועדון פורש המקומי בערך החליף לצלחות חלקות בשביל הרכבי מסלול , בשביל הרכבים היומיומיים ומפגשים משאירים את המחוררות מחורצות)

אז למה אומרים שרפידות אגרסיביות יאכלו מהר את הצלחות הרגילות? יש בזה אמת? 

או שבכל מקרה, עדיף שהצלחות הרגילות ייגמרו מהר ויוחלפו מאשר שייווצרו סדקים בצלחות משופרות שזה יותר מסוכן?

 

מצורפת תמונה אגב לגבי רפידות יילו סטף באתר של איטלקיות, רשום שם שלא מומלץ לשים אותן על צלחות רגילות. 

 

ומדוע החבר'ה שלך מהמועדון פורש משאירים את המשופרות ליום ליום? בשביל הפוזה והנראות?

 

ועוד שאלה, אם הסיכוי לסדוק צלחות משופרות כל כך גבוה וזה קורה בקלות, זה שווה ליצרני רכבים ספורטיביים/ספורט להוציא מהמפעל כבר צלחות כאלה על דגמים ספורטיביים של המותג? הרי הלקוח יכול בטיול נהיגה אחד אגרסיבי לעשות נזק בצלחות ואז שווה הרעש שהוא יעשה בתואנה ש"איך נוצר נזק כזה ברכב כזה יקר חדש"? וכו' וכו'..

אולי מה שאתה אומר, נכון לימי מסלול ופחות לטיולי נהיגה, גם כאלה אגרסיביים (הרי בכל מקרה מדובר בעומסים שונים לעומת יום מסלול)? ואז בשביל אותו שימוש יומיומי שכולל גם טיולי נהיגה כאלה, כן יש צורך בצלחות משופרות בשילוב עם רפידות אגרסיביות?

 

Screenshot_20211127-225318_Samsung Internet.jpg

עריכה אחרונה על ידי BRAVO30
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 דקות, BRAVO30 כתב:

אז למה אומרים שרפידות אגרסיביות יאכלו מהר את הצלחות הרגילות? יש בזה אמת? 

או שבכל מקרה, עדיף שהצלחות הרגילות ייגמרו מהר ויוחלפו מאשר שייווצרו סדקים בצלחות משופרות שזה יותר מסוכן?

 

מצורפת תמונה אגב לגבי רפידות יילו סטף באתר של איטלקיות, רשום שם שלא מומלץ לשים אותן על צלחות רגילות.

יכול להיות שהדיסק הוא heat treated לעמוד בטמפ גבוהה יותר ולמנוע עיוות.

 

וכן עדיף שדיסקים יאכלו יותר מהר

לפני 23 דקות, BRAVO30 כתב:

ומדוע החבר'ה שלך מהמועדון פורש משאירים את המשופרות ליום ליום? בשביל הפוזה והנראות?

כן

 

לפני 24 דקות, BRAVO30 כתב:

ועוד שאלה, אם הסיכוי לסדוק צלחות משופרות כל כך גבוה וזה קורה בקלות, זה שווה ליצרני רכבים ספורטיביים/ספורט להוציא מהמפעל כבר צלחות כאלה על דגמים ספורטיביים של המותג?

כי רוב האנשים לא עושים ימי מסלול וזה נראה מגניב. בדיוק מהסיבה שעל רכבים חלשים ויומיומיים יש גלגלי 18-19״

 

לפני 25 דקות, BRAVO30 כתב:

יש צורך בצלחות משופרות בשילוב עם רפידות אגרסיביות?

בא נעשה סדר לרגע.

רפידות משפיעות המון על עוצמת הבלימה.

דיסקים משפיעים בעיקר על פיזור החום וסיפוק משטח ישר בשביל הרפידה להתחכך כנגד.

ההפרש ביכולת קירור של דיסק מחורר / מחורץ הוא מינימאלי. ההפרש מבחינת סיכוי לסדק הוא גדול. במסלול, בכביש כמעט ולא משנה.

כמה שנראה לך שאתה לוחץ בטיול נהיגה - זה כלום לעומת יום מסלול שאתה מבלה פוטנציאלית שעתיים בין פול גז לבלימה בעוצמה חזקה.

 

דרך לדוגמא לקרר בצורה יעילה משמעותית ת המערכת מאשר דיסקים מחוררים / מחורצים זה brake vents שמכניסים אוויר מהפגוש או הכנף ומנווטים אותו לאחורה של הדיסק (קיים לדוגמא בפורש)

כל שה תיאורטי לגמרי למערכות כביש ברכבים רגילים ששם באמת לא נחוץ יותר מנוזל בילום משופר ורפידות רצה או 2 מעל המקור.

  • אהבתי 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 875 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...