Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוות דעת VOLVO S60


agavello
שימו לב! השרשור הזה בן 886 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכל חברי הפורום,

 

אחרי שבועיים נסיעה, הגיע זמן לכתוב כמה מילים על הרכב שרכשתי. 

 

לפני חודש נרשמתי לפורום לקבל יעוץ על רכישת רכב. בחירה הייתה בין לקסוס IS300H, ניסאן מקסימה וVOLVO S60 (תמיד רציתי וולוו, לא יודע למה). 

 

דרישות היו:

- נוסע הרבה (3500 ק''מ בחודש) - בכביש 6, מעט בעיר

- מושבי עור + תפעול חשמלי + נוחות נסיעה - שיהיה נעים לגב בנסיעה רב-שעתית

- ביצועים סבירים - שיהיה מומנט גבוהה (לא חיפשתי 0-100 כי זה לא מדד בשבילי)

- אמינות ותפעול של האוטו שיהיה אמין - ואין בעיה לשלם על טיפולים\חלקים במקומות מורשים מקוריים

- צריכת דלק סבירה, אבל לא הפריה לי (ניסאן מקסימה)

- ק''מ פחות מ100 K בזמן קניה

- תקציב עד 130-150

- רכב ל5 שנים קדימה - תכנון לעשות עליו כ200000 ק''מ בתקופה הזו ואז - לפירוק :)

 

 

לפני זה נהגתי על סקודה סופרב, סוברו XV, יונדאי סונטה וכל רכבי ליסינג שהיו בשוק בשנים 2012 - עד היום, כל החיים הייתי עם רכבי חברה בלבד. לא ידעתי מה זה טיפול מה זה צריכת דלק ומה זה טסט. בחצי שנה אחרונה קנינו רכב עממי משפחתי - יונדאי I25 ACCENT עם 100 כ''ס ומנוע 1.4 פשוט. רכב עשה את העבודה - ונסע סביב 12000 בחצי שנה, אבל הרג לי את הגב בנסיעות ולא נתן ביצועים כלל וכלל, יחד עם זאת, ביטוח, טיפולים ודלק - היו בסדר גמור וזולים למדי. 

 

 

התחלתי לחפש - יד2, מגרשים, לקסוס סלקט, מאיר טרייד. מיד הבנתי שVOLVO זה רכב שאני רוצה - הוא משלב את כלל הדרישות וגם מושבים מאד מפנקים, טיפולים - 40-50% מעל רכב עממי בגודלו. הייתה תקופה שהייתי ממש נעול על ניסאן - אבל לא מצאתי משהו בתקציב - היו רכבים עם 10-15 אלף ק''מ בלבד שנתנון 2019 בעלות מעל 150K... ובכל זאת הלכתי על וולוו. 

 

חרשתי פורומים בחו''ל וכל מיני CLUBS של וולוו פה ושם, אמינות מנועים, למדתי שצריך לקנות רכב לפחות שנתון 2017, כי יש שם תיבת AISIN ומנוע VEA של VOLVO (1969 - וב2017 תיקנו בעיה של צריכת שמן ובלה בלה בלה. 

 

נסעתי למאיר טרייד ועשיתי נסיעת מבחן על S60. הייתה שם גם V40 - אבל התיישבתי והיה לי קצת צפוף + TRUNK היה קטן למדי, ורכב היה פחות עם איבזור (בלם יד ידני רגיל, מנוע חלש יותר, אין חשמל בכסאות, חלון בגג חסר וכד') - ישבתי שניה והלכתי לעשות מבחן על S60. 

 

אהבתי את הרכב, היה נוח, חזק, הנדסת אנוש טוב מאד. חייב להגיד שקונסולה מרכזית - בתמונות נראת ממש אבל ממש ישן. במציאות שיושבים באוטו - זה נראה סולידי מאד, מוצק ונוח בנסיעה (אני פחות אוהב מסכי TOUCH ענקיים שכל התפעול נעשה שם) - מעדיף כפתור פיזי לעבור בין מסכים בזמן נסיעה. יום אחרי זה נמכר אוטו שלי תוך 11 שעות בלבד (קצת קצת מעל מחירון עם הנחה קטנה), ויום למחרת כבר רכשתי את הרכב שעשיתי עליו את המבחן. שירות במאיר טרייד היה טוב, רכב  היה נקי מאד, שמור, כל התהליך רכישה היה נעים ומהיר, כיאלו קניתי וולוו חדשה.

 

 

לגבי רכב: 

רכב - VOLVO S60 R-DESIGN - שנתון 2018 עם 70000 ק''מ מיד ראשונה

 

1. ביטוח מקיף וחובה ממש (אבל ממש) זולים - הוספתי כמה מאת שקלים מעל ביטוח של יונדאי, דרשו מיגון אבל - הותקן מה שנדרש

2. צריכת דלק - (אני רק על SPORT כל הזמן גם בפקק) - 10.2\100 לפי מחשב דרך (איפסתי הכל לפני תחילת נסיעה) 

3. בשבועיים האלה נשאלתי ברמזורים\תחנות דלק האם אני מוכר את הרכב :)

4. אומנם רכב מאד חזק - אבל לפעמים לוקח לתיבה לתת "פצצה" של כוח לגלגלים ויש איזה חצי שניה עד שרכב "נפתח" - לפעמים זה קורה מידיי ולפעמים רכב קצת חושב (בהשוואה עם DSG - הוא היה יותר זריז) - פה, הרי, תיבה פלנטרית רגילה (8 הילוכים)

4.1 לחיצות סופר קטנות - ורכב כבר ב100 ולא שמים לב. מרגישים שרכב מאד כבד (משקל) וKICK DOWN מורגש פחות מרכב ששוקל נניח חצי מVOLVO. רואים אבל רכבים מאחור חופשי... :). זה גם רכב לא גדול במיוחד כמו מקסימה - וקל מאד לנסוע איתו גם בעיר וגם בכל מקום.

5. סלון - מאד שמור, מוצק, לא זז כלום, בסיבובים חדים לא שומע רעשים של פלסטיק או משהו אחר בסלון

6. מנוע מאד מאד מאד נעים לאוזן - לא מתאמץ, תמיד יש כוח, ה "רררררררררררררר" שלו נעים ועמוק במיוחד שומעים עם חלון גג פתוח

7. עיצוב - עניין של טעם - רכב נראה קצת קצת ספורטיבי (אגזוזים וספויילר (?:)) - אבל בגדול נראה רכב רגיל אבל לחיצה קטנה - וBOOM, הרכב מזנק (0-100 ב6.3 אבל לא מדדתי אף פעם. ברכב הזה לא מרגישים מהירות יותר מידי - קשה להבין)

8. מושבים - ברכב כידוע של מושבי BUCKET ספורט עם תמיכה וכוונון חשמלי מקדימה (גם לנוסע) עם תמיכה בגב תחתון - ומיליארד מצבים שאפשר להגיע לישיבה סופר נוחה לכל מבנה גוף. נסעתי באותו הזה רצוף שעתיים - וכלום, כמו חדש. 

9. מזגן - ממש טוב וחזק - יחד אם זאת - לא רועש ולא מציק (גם ב3 מתוך 12 פוזיציות) - אחרי חצי שעה נהיה ממש ממש קר. לנהג יש גם פתח מיזוג גדול ולא 2 קטנים כמו לנוסע. 

10. אוטומציות - אור גבוהה אוטומטי, חיישיני רוורס\מצלמה חיישן גשם, זיהות תמרורים, שיוט וכד':

א. זיהוי תמרורים עובד יפה מאד ומזהה הכל מהכל גם בלילה

ב. זיהוי נתיב - מיד ניתקתי כי רכב "נלחם" איתך ושומר בנתים בצורה קצת מוגזמת - גם אם אתה באמצע יש הרגשה של הגה "רועד"

ג. שיוט - ניסיתי פעם אחד, נוח אבל אני נוהג לבד, לא אוהב :)

ד. כל החיישנים גשם\אור - עובד פיקס ומאד רגיש (כמו סביבות 5 בערב שעוד לא חשוך במיוחד - מדליק אורות). 

ה. מתזים - דבר מגניב, עובד יפה גם :)

11. לוח מכוונים - ממש ממש ממש אוהב אותו (בTHEME אדום) - הכל ברור, גרפיקה מאד טובה ויש הכל מה שצריך

12. קונסולה מרכזית - איכות PREMIUM של ממש, אלומיניום בכל מקום, פלסטיק (אם ישנו) - איכותי ולא זז כלום - וזה לרכב בן 4 שנים עם 70K. מסך מולטימדיה - קטן יחסית אבל נותן כל מה שצריך וגרפיקה בפנים - בסדר גמור. לי אישית חסר וייז (APPLE CAR) אבל יש מקום לנייד והכל בסדר בצד הזה. 

 

 

לגבי עלות טיפולים - לפי פורום ומה שמצאתי משיחות עם בעלי וולוו אחרים בדגם הזה - עלות לטיפול רגיל של פילטרים שמן וכד' - סביב 2500 ש''ח. טיפול סט טיימינג מצתים נוזל בלמים וכל הפילטרים - סביב 5000-6000 משהו כזה (לא יודע להגיד בידיוק, תלוי במוסך, תלוי בהנחה ועוד הרבה דברים - זה רק מבוסס על חיפושים בפורום ובעלים של דגמים דומים - צריך כמובן לקבל הצעת מחיר מסודרת ממוסך) . טסט - לפי שנתות אבל סביב 2800 לדעתי, לא ראיתי ברישיון רכב מה שילם בעל קודם. 

 

תמורה שרכב נותן - שווה את הכסף הזה לטעמי. 

 

קניתי מעל מחירון - אבל בהתחשב בEMOTIONS שאני מקבל ונוסע כל יום (ובא לי לנסוע גם סתם כדי לנסוע) - שווה לשלם על רכב שכזה. נסעתי כבר 1700 ק''מ ונהנה מכל מטר. 

 

מה שכן - בחיפושים שמתי לב שרכב בדגם הזה נהיה סחיר מאד - קשה למצוא דגם שנתון 2016 ++ עד 80אלף ק''מ ומחיר מחירון ובטח מתחת (אלה אם ק''מ שם עובר 150K - אז כן). 

 

 

תמונות - בהמשך

 

החזקה ויומן טיפולים - בהמשך 

 

 

עריכה אחרונה על ידי agavello
  • אהבתי 8
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

מקפיץ!

אשמח לשיתוף לגבי עלות הטיפול כשיתבצע, צריכת דלק ממוצעת ורשמים נוספים שהספקת לקבל מההודעה האחרונה.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזל שהוקפץ,  פספסתי את ההודעה שלך.  

נראה שקנית רכב במצב מצוין שמתאים מאוד לצרכים שלך ועונה על כל הציפיות. 

מצוין שעשית שעורי בית ורכשת את הדגם המומלץ.

ממליץ בחום לא להתפשר על נושא הטיפולים ולהקפיד על השמנים והמסננים המתאימים בלבד.

סע בדרכים טובות!

 

ביואיק  SUV

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי S60 קינטיק. אותו מנוע אבל בלי הפוזה של רכב ספורט.

כללית, אוטו מאכזב.

1: מנוע נשמע כמו דיזל - רועש ולא חלק. לא נעים. צריכת דלק סבירה בנסיעה עדינה. כבדה ברגל כבדה.

2: מנוע פחות חזק מהנתונים. גיר לא חלק לפעמים. עצור סע גס.

3: נוחות נסיעה מאכזבת, וזה על צמיגים צנועים.

4: רעש כביש מוגזם לאוטו ברמה הזאת.

5: צריכת שמן.

6: ריפוד ולוח שעונים פשוט מידיי.

7: אין גלגל חליפי

 

מה טוב ?

כיסא מעולה.

גודל סביר

איכות טובה.

מחיר טוב (חדשה ב 200 אלף).

 

עריכה אחרונה על ידי נר4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה אולי מדבר על הדגם הישן ,לפני 2014.

אני נהגתי על הדגם החל מ2014 ,גם ברמת הגימור הבסיסית ,וכל מה שרשמת רחוק מהמציאות ככה שאני בטוח שאתה מדבר על הצורה הישנה מאד.

agavello תתחדש.

עריכה אחרונה על ידי ronrcz
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי חברים

 

אכן, פוסט פורסם וירד למטה. אצלם תמונות - רכב לא נקי כרגע :). 

 

בגדול, נוסע 80% על SPORT, דלק 9.5\100. רכב נסע 5000 ק''מ בחודש וחצי

 

עשיתי נסיעה גם של 3 שעות רצוף (פקקים וזה) - לא עייף, לא גב ולא נעליים, נוח ומושלם. 

 

החלפתי 4 צמיגים לCONTISPORT3, סביב 1000 לצמיג, נהיגה עוד יותר נוחה ומהירה ממה שהיה

 

זה רכב עם קטע, הוא לא נראה ספורטיבי או משהו משוגע, אבל PUFF - וכולם מאחור, gets me every time

 

מה שאני לא אוהב זה רק הכנסה של מפתח לחריץ בתחילת נסיעה, מעבר לזה שליטה ממש טובה, מחזיק כביש בסיבובם. רעש מנוע ממש טוב לאוזן ורכב אף פעם לא מתאמץ ומעביר הילוכים בצורה שלא שמים לב ותמיד (תמיד) יש כוח

אגב לגבי דשבורד מרכזי - אני מאד נהנה לעבוד איתו, הכל נוח, נגיש, קרוב וקל לתפעל בנסיעה. דווקה טאץ' ענק פחות אוהב (סימני אצבע וכאלה). להפך - זה נראה סולידי ומוצק, חומר נעים למגע וגם ים אלומיניום מסביב(קר). מה עוד צריך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב פגז, נהדר למי שנוסע הרבה.. חכה ההתלהבות שלך קצת תרד(גם אני הייתי שם) ותראה את צריכת הדלק שלך משתנה בקלות ל 1-11.5, 1-12..

ובכללי אני מאוד אוהב את הבידוד רעשים של הרכב,מושבים תומכים והכל מרגיש מוצק ומורכב היטב.

 

לרעה לדעתי זה הבגאז הקטנציק חח כאילו רכב ייחסית גדול ובגאז שמבייש רכבים קטנים ממנו, חוץ מהבגאז באמת שאין לי עוד חיסרון כאילו אפשר להגיד גלגל ספייר אבל מצד שני ברכב הקודם עשיתי מערכת גז והגלגל ספייר עף למחסן ל 90% מהזמן וכן יש ערכה לניפוח גלגלים וכמובן חיישן שמראה לך על חוסר אוויר..

 

בקשר למולטימדיה חשוב לזכור שדגם הקינקטק הגיע עם מסך קטן יותר שזה בטוח פוגם בחוויה, גם אני ייחסית מסופק מהמולטימדיה, כן מרגיש לי מיושן אבל נוח לתפעול ועובדת באיכות גבוהה(אבל כן מרגיש מיושן, פשרה..)

עכשיו בקשר לתיקון סטייה מנתיב רק אגיד שבהתחלה גם לי היה קצת מוזר אבל עם הזמן התרגלתי והיום לא אוותר עליה בשום רכב.. אני שמח שהיא שם ביחד איתי מסתכלת תמיד ואם מרגישה צורך לדחוף קטנה אז כן סומך עליה ואני גם נמצא שם אז הכל טוב, לא מוותר על המערכת הזו.

 

קרוז קונטרול גם ממליץ להתרגל כי זה פשוט נוח יותר.. לשבת בנוח עם הרגליים, פחות מתוח ויותר נינוח קיצר ממליץ להתרגל.

סע בדרכים טובות ותהנה:) מחכים לתמונות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש נשמע בחירה מצויינת. 

אני גם חושב לוותר על הליסינג לטובת רכישה של רכב פחות "אפור" אחד הרכבים שעניינו אותי זה הs60 אבל מודה שדי נרתעתי מעלויות האחזקה שציינת פה לכן אני אעקוב אחרי הפוסט ואשמח אם תעלה עדכונים מדי פעם. 

אגב, כתבת יפה ולעניין.

היום: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ הונדה סיוויק האצ'בק 16'

הקודם: אאוטלנדר פרימיום 20' (ליסינג זמני) / קיה פורטה 15'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 שעות, daniel204 כתב:

תתחדש נשמע בחירה מצויינת. 

אני גם חושב לוותר על הליסינג לטובת רכישה של רכב פחות "אפור" אחד הרכבים שעניינו אותי זה הs60 אבל מודה שדי נרתעתי מעלויות האחזקה שציינת פה לכן אני אעקוב אחרי הפוסט ואשמח אם תעלה עדכונים מדי פעם. 

אגב, כתבת יפה ולעניין.

האמת הוא קצת הגזים.. אני מטפל גם במורשה והאמת אהבתי שאתה יכול להיכנס לאתר שלהם ולראות את מחירי הטיפול לפי הקמ של הרכב .. חשבתי לרשום כמה העלויות טיפולים אבל מיותר.. מוזמן להיכנס לראות כמה היבואן מבקש.. נגיד טיפול הבא שלי אמור לעלות סביבות ה 1200+- (לא זוכר בדיוק), טיפול לפני זה כלל פילטר דלק ועלה נראלי 1900+- לא הכי זוכר(קבלה עדיין באוטו) אבל באמת שהכל כתוב באתר של היבואן

 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 886 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...