Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Kärcher K2 Battery - החיפוש אחר הגרניק הנייד המושלם


פוסטים מומלצים

לפני שעה, outnex כתב:

יש לי גרניק של בוש, איך אני יודע מה הקוטר של החיבורים על מנת לקנות אקדח קטן יותר ונוח מהסטוק?

לפי התמונות באתר של בוש  החיבורים נראים כמו 1/4 רגיל . אבל צריך לראות בברור בתמונה כי לפי מה אני מוצא יש שם התחכמות מסויימת  ומתאמים 

Wash Gun / Foam Lance Polymer Adapter for Bosch/AR/Black&Decker Pressure  Washers | Lazada PH או Bosch AQT to Aquatak Accessory Adapter for AQT Pressure Washers | Adaptors  & Couplings 

עריכה אחרונה על ידי zaf

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בהמשך לשידרוג לאביזרים אוניברסלים, הגיע היום סט שהזמנתי בטעות כשבחרתי על מחיר ולא שמתי לב לפרטים. הסט מגיע עם מתאם ל san joe שאין לי בו צורך (במתאם) ומסתבר שהמתאם הזה מתאים בול למכשירים של בוש !     מוכן לתרום את המתאם לבעלי מכונה של בוש. 😊

image.png.7bfaa08d8ed7792ddbc765e4150aeffd.pngimage.png.1c514342527970a88381ba04c3dc56f4.png

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקפיץ את השרשור לעדכון עבור החברים שצריכים פתרון הקצפה נייד שלא תלוי בקארשר הנייד שלהם,

קיבלתי אתמול את המקציף הידני של Matrolex, דגם Axel 2000 (תכולה של שני ליטר נוזל/תמיסה),

מגיע עם כמה סופיות הקצפה, ושתי סיומות בזוית פיזור שונה,

בנוסף יש כפתור שחרור לחץ במכשיר (מאוד יעיל לפני פתיחה שלו ובעת אחסון),

אני שמתי בו BRAKE BUSTER לניקוי הצמיגים והג'אנטים ביחס 1:1 עם מים,

השתמשתי בראש ההקצפה העדינה ביותר עם פייה לפיזור רחב,

התוצאות היו מצויינות, 
אז מי שרוצה להשתמש בזה להקצפה בגלל שיש הגבלה של מים / חשמל - זו אופציה לא רעה בכלל.

אין לי תמונות של הקצף כי עשיתי ניסויים קטנים בבית באמבטיה,

ברגע שאשתמש על הרכב אעלה תמונה או שתיים או סרטון קצר, אם יהיה ביקוש.

 

 

Axel2000-04.jpg

Axel2000-03.jpg

Axel2000-02.jpg

Axel2000-01.jpg

 

 

עריכה אחרונה על ידי Super_T
  • אהבתי 1

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, ניסוי כלים ראשון היום עם הקארשר ואני ברגשות מעורבים. לא השתמשתי בשום אביזרים מלבד אלו שהגיעו עם הקארשר וצינור שאיבה 5 מטר שקניתי. נתחיל מהדברים הלא טובים: הלחץ מרגיש לי נמוך... עם זאת, אני חושב שאני מפספס משהו כי יש מכוון כזה על האקדח והוא נשאר תמיד בחלק הנמוך (מיקס) ולא עלה לסטנדרט (וגם לא לבוסט) - למעשה לא הבנתי איך אני יכול בכלל לשלוט בלחץ, מה אני מפספס? (השתמשתי רק בפיה הרגילה, לא עם הספירלה שרשום עליה בוסט, אם כי ניסוי קצר הוציא לחץ קצת יותר גבוה) האם אי אפשר לעשות לחץ סטנדרטי עם הפיה הרגילה?

 

עוד אינדיקציה לכך שאני לא מפעיל את המכשיר במלוא הכוח - נשארתי עם 69 אחוזי סוללה למרות שעברתי דרך 50-60 ליטר מים ולדעתי הייתי בקלות יכול להוציא חצי שעת עבודה ולא 14 דקות...

 

דברים טובים - זה שאני לא צריך להזיז את הרכב לצינור אלא אפשר להביא את המים לרכב - תענוג, ותכלס אם ההקצפה עם הראש של MJJC תהיה טובה אני מבסוט, אני רק מקווה שיש איזה פטנט להגברת הלחץ. המכשיר פחות רועש ממה שחששתי, לא גדול במיוחד ולא כבד במיוחד אז סיכוי טוב שיהיה בשימוש תדיר, רק שאבין איך מגבירים את הלחץ...

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תצלם את המוט הסטנדרטי שלך שנראה,

יש מצב שקיבלת מוט VARIO, צריך לסובב את הסופית שלו (איפה שהמים יוצאים) וזה מגביר את הלחץ,

אני לא יודע, רק מנחש,

תבדוק, או שתעלה תמונה של המוט הרגיל וננסה לחשוב על זה.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התצוגה בקדח ניזונה מכמות הזרימה, לכן בזרימה נמוכה אתה במצב מיקס שנועד לערבב סבון (לא להקציף) ממיכל נלווה  שמתלבש כמו בתמונה Мойка Karcher K 4.80 купить в Урене | Товары для дома и дачи | Авито

הקיט כולל מוט vario , והוא כנראה במצב הנמוך שלו ולכן הזרימה חלשה והצג מראה על מצב מיקס

 

 

סובב את הפיה למצב MAX ואז תקבל מניפה חזקה 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי zaf

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי ראש כזה מתוחכם. אלו שני הראשים שהגיעו בקופסה (שנקנתה במציאון, אולי מישהו עשה פה איזה טריק...):

 

PsGQIm.jpg

 

אלו החיבורים בצד של האקדח:

ZOOkzO.jpg

 

ואלו הראשים (לא רואה אפשרות לסובב או להחליף מצבים)

 

PatlGs.jpg

 

אני השתמשתי בראש השמאלי (כשהרכבתי את הימני הרגיש כמו זרם מעגלי, השמאלי הרגיש לי ה״נכון״), מה עושים? מזמינים ראשים מאמזון/עליאקספרס?

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא צריך להזמין שום ראש. אותה בעיה בדיוק קרתה לי בהפעלה הראשונה - הצג היה "תקוע" על Mix שזה ה-Setting הכי חלש והלחץ היה ממש נמוך. 

 

לצערי, אני לא זוכר מה עשיתי כדי לגרום לזה לעבוד בסוף. צריך לוודא את הדברים הבאים:

 

- צינור שאיבת הסבון (צינור הסיליקון השקוף הדק) מוכנס עד הסוף ולא בחוץ.

- כל החיבורים מחוברים כמו שצריך (שים לב שבצינור שמתחבר לראש של האקדח, צריך ממש לשמוע קליק).

 

אם אני לא טועה, צריך פשוט ללחוץ על האקדח שיתיז כמה שניות עד שהוא "מבין" שהוא לא שואב סבון דרך צינור הסיליקון השקוף הדק ואז הוא מעלה ל-Normal ולא על Mix.

 

אין צורך להיות ברגשות מעורבים, אני גם נלחצתי בהפעלה הראשונה ואז הוא עלה ל-Normal והכול הסתדר. לחץ של 110 באר יספק המון אנשים (מוזמן להסתכל בסרטון ההתרשמות שלי בעמוד הראשון, מה שאני מניח שכבר עשית). 

VW Golf 1.4TSI Comfortline 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, אז עדכון קצר,בערך 😊

 

הוזמן מתאם קרשר למחבר M22 ב eBay -  כזה:

 177358682_IMG_10191.thumb.JPG.4827d711f0d4270791be533d8f0f3cee.JPG

 

בפועל הגיע היום כזה :

 1189236149_IMG_10211.thumb.JPG.9a39b0ab38a1fba997bcf282a6188503.JPG

 

במקביל הוזמן באמזון הסט הזה : (גם הגיע היום) 

M MINGLE Pressure Washer Hose Adapter Set, M22 to 3/8 Quick Connect for Power Washer Hose, 5000 PSI  וכזה - Twinkle Star Pressure Washer Brass Quick Coupler Fittings,3/8 Inch Quick Connect NPT to M22 Metric Fitting,Set of 2,TWIS259

 

אז הרווחתי מגוון אפשרויות :

1633730368_IMG_10261.thumb.JPG.3f0df7e1f311435f30eebf09571a7e6a.JPG      1504394279_IMG_10291.thumb.JPG.c6400f7412dceb81ad8d2df51cf44a96.JPG  

 

 

1944474349_IMG_10231.JPG161943719_IMG_10341.thumb.JPG.904234b702879a07362468eb4a488dc1.JPG

 

 

, יום שישי בבוקר מתחיל session חנוכת הציוד. אנסה לתעד. 

 

 

 

 

 

     

עריכה אחרונה על ידי zaf

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@zaf אתה עובד עם גרניק שעובד על סוללה?

אם לא, אולי כדאי שתעבור לשרשור שפתחתי על שדרוג הגרניק וככה נרכז שם את האפשרויות עבור החברים (והאורחים) בפורום. 😏

  • רעיון טוב! 1

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, עדכון מניסיון #2 עם הגרניק.

 

אקדח הקצף עדיין לא הגיע, אז אני עדיין עם הערכה הבסיסית. מקווה שישוחרר מהמכס בקרוב ועוד שבועיים נוכל לנסות אותו.

 

הפעם חיברתי את צינור הגינה ישירות לברז ושיחקתי קצת עם צינורית הסבון לוודא שהיא במקום (אגב, לא ראיתי שום סוגר או כיסוי לצינורית הסבון, האם תקין?) והפלא ופלא - זרם המים היה מצויין! האקדח היה על סטנדרט ופעל מעולה, לא פחות טוב מהגרניק הקודם על חשמל. לא מדדתי זמן שימוש אבל 2-3 מעברים על הרכב (ועוד רכב של שכנה...) גזלו סה"כ 5% מהסוללה (!) כך שלדעתי אין בעיה של זמן סוללה למכשיר. אני עוד לא יודע אם ההבדל היה בגלל שהשאיבה מדלי גוזלת למכשיר עוצמה או שמשהו אחר סידר את זה, אבל בכל מקרה זה שדרוג מצינור הגינה. 

 

מה שכן, צריך צינור (לחץ) יותר ארוך מהסטנדרט כי אני גורר את המכשיר ממקום למקום סביב הרכב... נראה לי שארכוש מעלי אקספרס צינור של 10 מטר, אמור להספיק. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הזמנתי אחד מעלי של 10 מטר בשביל הK2 שלי, משתמש בצינור מעלי כבר קרוב לשנה.

סהכ הוא סבבה לגמרי ולא מרגיש איבוד עוצמה, החסרונות לדעתי הן ה"התנהגות של הצינור" פחות רך מהמקורי ולכן לפעמים כשאני מסתובב איתו מסביב לרכב בזמן השטיפה, נוצרים לפעמים מאין "מעגלים" בצינור והם יכולים לעלות לגובה ולגעת ברכב- צריך לשים לב לזה, וזה נובע מהיותו נוקשה משמעותית מהמקורי.

דבר נוסף ששמתי לב לאחרונה יחסית- הוא קושי חיבור של הצינור למכונה, בעבר התחבר בקלות רבה, בערך בחודש האחרון זה בהחלט דורש מאבק בחיבור למכונה, לאקדח מתחבר בקלות יש לציין. לא יודע אם זה בעיה בצינור או במכונה עצמה.

יש לציין שאני כל שטיפה מחבר מחדש ומנתק בסופה את הצינור מהמכונה והאקדח.

באופן כללי הצינור הארוך יותר הוא מצויין ומאוד עוזר, במיוחד אם אני משווה לצינור הקצר באופן קיצוני שמגיע עם המכונה

עריכה אחרונה על ידי ik3

peugeot 208

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@ik3 אם יש לך חיבור סטנדרטי של קארשר לאקדח, 
שווה לבדוק את הפתרון הזה:

 

 

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף


×
×
  • תוכן חדש...