Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמורה למחיר מתחת ל60k


פראג
 שיתוף

פוסטים מומלצים

ב"זמן" עבור הרצועה הישנה זה משמעותית לפני מה שהיצרן כותב- כלומר סדר גודל של בין 50-80K.

כן זה מעט זמן, וכן הרצועה הישנה היא בעייתית ולכן צריך החלפה מונעת כמה שיותר מהר.

 

בשרשור שצירפת אם תקרא הבנאדם כותב שהרכב עבר 120K, ואבל נראה שהעבר של הרכב בסימן שאלה גדול ולא ברור אם הוחלף בזמן.

peugeot 208

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 15 שעות, דוב המערות כתב:

אני אומר לא להיבהל כי המחיר של הרכב הזה נמוך בהרבה מול המתחרות גם במצב שאתה תצטרך (במצב הכי קיצוני) להחליף מנוע. (אני יודע כי עשיתי את זה).

הונדה סיביק סטיישן 2015 עלתה כשקניתי כ-60,000 ש"ח אני קניתי פיזו ב-47,000 כולל החלפת מנוע למנוע חדש (באדיבות לובינסקי) אז אם אני אעמוד שוב בהתלבטות סביר שאקנה מכונית עם מנוע זהה (בהנחה שהמחיר של הרכב יהיה אטרקטיבי כמו של ה-308SW)

ושוב רכבים שטופלו בזמן ובמוסכים שמכירים את נקודת התורפה של המנוע לא סביר שיהיו בעיות והרכב באמת מוצלח.

וואלה אחי לא רוצה לבאס אותך אבל המתמטיקה שלך טועה אחי..אתחיל ואומר שאין לי ספק שמבחינת כייף אז אתה נהנה יותר ב 308 המודרנית מאשר בסיוויק

אבל בכל הקשור לכסף.. הסיוויק עלתה 60 , הפיזו עם מנוע חדשדנדש עלתה לך 57 משמע כמעט אותו מחיר 

אבל כשתרצה למכור בכמה הסיוויק תמכר לעומת הפיגו?

נגיד אתה עכשיו מנסה למכור אני לא אתפלא אם ההפרש יהיה של 20+ למרות הפרש מקורי של 13\\ של 3 תלוי אך אתה מסתכל על זה.

לפני שעתיים, ik3 כתב:

ב"זמן" עבור הרצועה הישנה זה משמעותית לפני מה שהיצרן כותב- כלומר סדר גודל של בין 50-80K.

כן זה מעט זמן, וכן הרצועה הישנה היא בעייתית ולכן צריך החלפה מונעת כמה שיותר מהר.

 

בשרשור שצירפת אם תקרא הבנאדם כותב שהרכב עבר 120K, ואבל נראה שהעבר של הרכב בסימן שאלה גדול ולא ברור אם הוחלף בזמן.

אחי שרשור ענק של 95 עמודים ועוד שרשורים קטנים אחרים..

היה אחד לצערי לא מצאתי את התגובה שלו שיש לו גם 308 וגם C4 עם המנוע הזה, באחת מהן טיפל כמו שצריך מההתחלה ועד הסוף אצל גבע.. הסוף כמובן היה החלפת מנוע.

אבל השרשור של ה 95עמודים אז עמוד 88, בחור שמח שהוא החליף למנוע חדש במעל 7 אלף עקב תקלת יצרן וזה אחרי שהוא לאורך כל חיי הרכב טיפל אצל היבואן.

 

שוב אין לי ספק שיש אנשים שנהנים מהרכב אבל גם אין לי ספק שזה אנשים שידעו לאן הם נכנסים ..

אני לא אמליץ על המנוע הזה בפורום(לפחות עד 2024 שנראה שהרצועה מ 2017 מחזיקה לפחות 6 שנים..וזה כי כשמישהו בא עם רכב 2017 אמרו לו אולי מדובר ברצועה ישנה.. אז דבק במה שרשמתי לגבי 6 שנים).

אמליץ על הרכב הזה רק לאנשים שאני יודע שבמידת הצורך יוכלו להחליף מנוע בעצמם וידעו לקחת את הריזיקה הזאת..

ובנימה אישית

אם מישהי שאתה מכיר בת 24+- הייתה באה אלייך עם כסף שהיא עבדה וחסכה עבורו ורוצה לקנות רכב עם המנוע הזה משנת 2017.. באמת הייתה ממליץ לה ? לא הייתה אומר לה אולי עדיף משהו פשוט יותר?\בעל מנוע אחר?

לי לא היה לב להמליץ לה על רכב כזה..

כלכך הרבה אנשים מנסים להזהיר ואנשים עדיין ממליצים כאילו מה הטעם בפורום אם איננו מתייחסים לסיפורים איישים של אנשים..

ושוב אגונן על עצמי ואגיד שלא תראה שרשורים כאלה על מנועים הרבה יותר נפוצים ויותר מזה גם לא תראה שרשורים על המנועים האחרים של הקונצרן משנים אלה..

להכניס ראש בריא למיטה חולה בעייני זו ההגדרה ואם מישהו מוצא בזה יתרון אז שיבושם לו (אני מסוגל להבין עלות מול תועלת) אבל שוב להמליץ למישהו מזדמן...

 

מצטער אם חפרתי אבל אני באמת חושב על כל אותם אנשים שנפלו עם המנוע הזה ועם התנהלות היבואן בנושא..

לא משנה אך מסובבים את זה יש פה הרבה אנשים שאיבדו אלפי שקלים על כשל תכנוני שלא בטוח נפתר בעיקר כי יצאה רצועה נוספת ב 2020.. נקווה לטוב.

עריכה אחרונה על ידי online
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסופו של דבר זה תלוי בדרישות, מי שעבורו אמינות זה הכי חשוב, מסכים , הייתי מחפש רכב אחר או לפחות מהדגמים החדשים יותר עם הרצועה החדשה, אבל יש מצבים שאין פתרון לשאר המתחרות, או מוכנים לקחת סיכון בשביל לקבל רכב מהנה, יש מצבים שהוחלפה הרצועה כאשר לא גרמה נזק. לכן זה תלוי.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, online כתב:

 

וואלה אחי לא רוצה לבאס אותך אבל המתמטיקה שלך טועה אחי..אתחיל ואומר שאין לי ספק שמבחינת כייף אז אתה נהנה יותר ב 308 המודרנית מאשר בסיוויק

אבל בכל הקשור לכסף.. הסיוויק עלתה 60 , הפיזו עם מנוע חדשדנדש עלתה לך 57 משמע כמעט אותו מחיר 

אבל כשתרצה למכור בכמה הסיוויק תמכר לעומת הפיגו?

נגיד אתה עכשיו מנסה למכור אני לא אתפלא אם ההפרש יהיה של 20+ למרות הפרש מקורי של 13\\ של 3 תלוי אך אתה מסתכל על זה.

אחי שרשור ענק של 95 עמודים ועוד שרשורים קטנים אחרים..

היה אחד לצערי לא מצאתי את התגובה שלו שיש לו גם 308 וגם C4 עם המנוע הזה, באחת מהן טיפל כמו שצריך מההתחלה ועד הסוף אצל גבע.. הסוף כמובן היה החלפת מנוע.

אבל השרשור של ה 95עמודים אז עמוד 88, בחור שמח שהוא החליף למנוע חדש במעל 7 אלף עקב תקלת יצרן וזה אחרי שהוא לאורך כל חיי הרכב טיפל אצל היבואן.

 

שוב אין לי ספק שיש אנשים שנהנים מהרכב אבל גם אין לי ספק שזה אנשים שידעו לאן הם נכנסים ..

אני לא אמליץ על המנוע הזה בפורום(לפחות עד 2024 שנראה שהרצועה מ 2017 מחזיקה לפחות 6 שנים..וזה כי כשמישהו בא עם רכב 2017 אמרו לו אולי מדובר ברצועה ישנה.. אז דבק במה שרשמתי לגבי 6 שנים).

אמליץ על הרכב הזה רק לאנשים שאני יודע שבמידת הצורך יוכלו להחליף מנוע בעצמם וידעו לקחת את הריזיקה הזאת..

ובנימה אישית

אם מישהי שאתה מכיר בת 24+- הייתה באה אלייך עם כסף שהיא עבדה וחסכה עבורו ורוצה לקנות רכב עם המנוע הזה משנת 2017.. באמת הייתה ממליץ לה ? לא הייתה אומר לה אולי עדיף משהו פשוט יותר?\בעל מנוע אחר?

לי לא היה לב להמליץ לה על רכב כזה..

כלכך הרבה אנשים מנסים להזהיר ואנשים עדיין ממליצים כאילו מה הטעם בפורום אם איננו מתייחסים לסיפורים איישים של אנשים..

ושוב אגונן על עצמי ואגיד שלא תראה שרשורים כאלה על מנועים הרבה יותר נפוצים ויותר מזה גם לא תראה שרשורים על המנועים האחרים של הקונצרן משנים אלה..

להכניס ראש בריא למיטה חולה בעייני זו ההגדרה ואם מישהו מוצא בזה יתרון אז שיבושם לו (אני מסוגל להבין עלות מול תועלת) אבל שוב להמליץ למישהו מזדמן...

 

מצטער אם חפרתי אבל אני באמת חושב על כל אותם אנשים שנפלו עם המנוע הזה ועם התנהלות היבואן בנושא..

לא משנה אך מסובבים את זה יש פה הרבה אנשים שאיבדו אלפי שקלים על כשל תכנוני שלא בטוח נפתר בעיקר כי יצאה רצועה נוספת ב 2020.. נקווה לטוב.

אם טוחנים מים אין בעיה גם להגיע לשרשור של 500 עמודים.

ו"השד" ממש לא נורא כמו שאתה מצייר אותו,  כן הרצועה הישנה היא בעייתית וכן צריך להחליף לפני הזמן באופן יזום.

זה מה שכתבתי בהודעה בקודמת.

כן היבואן מתנהג בצורה בזויה בהקשר של לעמוד מאחורי הרכבים ולתת הרגשה של בטחון.

אבל אני לא קונה רכב מהיבואן, ולא באחריות, וממש לא מתכוון לטפל במורשה אלא מטפל במוסכים שמומחים ליצרן של הרכב שלי.

ואני אציין שוב עדין לא שמעתי על מקרה של רכב עם רצועה חדשה שהלך לו המנוע.

ברכבים עם הרצועה הישנה זו נקודת תורפה שניתן לטפל בה.

הבחור עם ה2017, היה לו רכב ללא עבר טיפולי סדיר, והרכב גם היה תקופה במגרש ובנוסף רצועה ישנה....

 

בסוף זה בחירה שלך, אם אתה צריך חמור עבודה שכל מה שחשוב לך ממנו זה שיעבוד תמיד, בלי הפתעות ומינימום תשומת לב ממך- קח אטרז\פורטה\ יש עוד כמה אופציות בקטגורית ה"קרש עם 4 גלגלים".

ספציפית רכבים אירופאים דורשים תשומת לב מסויימת מצד הנהג ותחזוקה נאותה, במקרה הזה קצת עודפת(החלפה של רצועה ישנה- ראבק פחות מ2000 שקל ויש לך שקט לחצי עשור קדימה)

peugeot 208

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מתנצל שלא יצא לי להתעמק בכל התגובות שהיו אז מתנצל מראש אם אני חוזר על משהו שכבר נאמר. 

 

את הפיג'ו אני לא מכיר ב- 100% לכן לא אדבר על רכב שההיכרות שלי איתו היא ממש מזערית אך מה לגבי טויוטה אוריס סטיישן? 

 

אני מדי פעם מסתכל בטויוטה סלקט והם מציעים רכבים כאלה למכירה עם אחריות שמקבילה ליצרן למשך שנתיים(!) כולל יישור קו שהרכבים עברו 

וזה ממש ראש שקט ובלי להיכנס יותר מדי לתהליך של יישור קו שזה להוסיף עוד כסף מעבר לרכישת המכונית, 

זה קל יותר והאמת שמכונית משפחתית היא באמת מצוינת. 

אני יודע שתצרוכת הדלק לא כל כך נוגעת לך אך עדיין, אם אתה נוסע בתוך העיר אתה עשוי מאוד ליהנות מתצרוכת דלק נמוכה יותר בעיר וליהנות ממכונית מצוינת ואמינה והמזגן שם מצוין מניסיון. תשקול את זה. 

Mazda 6 Signature 2019, Citroen Berlingo Shine 2020, Mazda 3 Comfort 2008, Mazda 2 Dynamic 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 דקות, ik3 כתב:

 

 

בסוף זה בחירה שלך, אם אתה צריך חמור עבודה שכל מה שחשוב לך ממנו זה שיעבוד תמיד, בלי הפתעות ומינימום תשומת לב ממך- קח אטרז\פורטה\ יש עוד כמה אופציות בקטגורית ה"קרש עם 4 גלגלים".

ספציפית רכבים אירופאים דורשים תשומת לב מסויימת מצד הנהג ותחזוקה נאותה, במקרה הזה קצת עודפת(החלפה של רצועה ישנה- ראבק פחות מ2000 שקל ויש לך שקט לחצי עשור קדימה)

שקט לחצי עשור זה רק הזמן יגיד ..

ושמע לדעתי אתה קצת עדין מידי עם המונח תחזוקה עודפת בעיקר שיש אנשים שהתחיל לאכול להם שמן ואין פתרון מלבד החלפת מנוע..

אם אתה מחפש VFM דווקא הייתי הולך יותר על 508 עם 165 כס.. (כנראה לא תקבל ממנו הפתעות..אבל תמיד עדיף לתת תשומת לב לרכב)

לא הייתי ממליץ לאדם מן השורה על הרכב הזה.. אגב כשחיפשתי את ההודעה של הבחור שטיפל רק אצל מוסך מומחה נתקלתי גם בהודעה שלך שאחרי החלפה התחיל לאכול לך קצת שמן.. אז מקווה שזה לא יחמיר..

ובאמת היית ממליץ לאדם פשוט מן השורה שאתה בעצמך מכיר אישית ללכת על הרכב עם המנוע הזה?

מה אגיד לך אסיים להגיב כאן לדיון.. אני בהחלט מקווה שאתה צודק והרצועה של 2017 עושה את העבודה בלי להתפרק כלל אם עוד כמה שנים זה יהיה המקרה אז בהחלט לא אפסול רכב עם מנוע כזה כמו שאני פוסל היום.. 

 

לפותח האשכול מעבר ל 508 אמליץ גם על פורטה שכבר כתבו, I35,I30

אם מקום מאחור מאוד חשוב לך אז בכלל גיפונים שווה לבדוק אולי ספורטאז 1.6 תיכנס לתקציב שלך(לא הרכב הכי מהיר בעולם אבל לנסיעות קצרות בהן אכפת לך מנוחות היושבים מאחור..), סיטרואן פיקאסו אם מסתדר עם העיצוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נקודה לגבי מנוע ה165 כס, אם אתה מכיר מדובר באותו המנוע "ארור" של פיגו שהיה בשימוש בשנים הראשונות שלו גם אצל במוו(המנוע היה נקרא פירנס).

בשנים הראשונות שלו נחשב המנוע לאחד היותר שנואים על ידי הציבור, והאמינות שלו הייתה באמת בעייתית.

מספר שנים ומספר גרסאות עברו מאז, היום הוא מיוצא בגרסאות של 165(הכי נפוץ), 208, 220 ו270(אולי 70 ומשו) ולגמרי אפשר לומר שהוא אחד המנועים המוצלחים בשוק- אמינות טובה, חסכוני להפליא ומגיע במגוון דיי רחב של הספקים.

האיטרציה הקודמת שלו אגב שהגיע עם 156 עדין נחשבת מאוד בעייתית, ודגמים עם המנוע הזה שווקו עד יחסית לא מזמן.

 

באופן כללי זה לא נדיר שבמנועים\גירים חדישים בשנים הראשונות שלהם יש כל מני חבלי לידה וזה נכון לכל היצרנים בין אם זה PSA או VAG או אפילו טויוטה מלכת האמינות,

מה שכן לטובת טויוטה אפשר לומר שמכל חברות הרכב הם כנראה החברה שהכי לוקחת אחריות על המוצרים שלה.

 

 

peugeot 208

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 דקות, ik3 כתב:

נקודה לגבי מנוע ה165 כס, אם אתה מכיר מדובר באותו המנוע "ארור" של פיגו שהיה בשימוש בשנים הראשונות שלו גם אצל במוו(המנוע היה נקרא פירנס).

בשנים הראשונות שלו נחשב המנוע לאחד היותר שנואים על ידי הציבור, והאמינות שלו הייתה באמת בעייתית.

מספר שנים ומספר גרסאות עברו מאז, היום הוא מיוצא בגרסאות של 165(הכי נפוץ), 208, 220 ו270(אולי 70 ומשו) ולגמרי אפשר לומר שהוא אחד המנועים המוצלחים בשוק- אמינות טובה, חסכוני להפליא ומגיע במגוון דיי רחב של הספקים.

האיטרציה הקודמת שלו אגב שהגיע עם 156 עדין נחשבת מאוד בעייתית, ודגמים עם המנוע הזה שווקו עד יחסית לא מזמן.

 

באופן כללי זה לא נדיר שבמנועים\גירים חדישים בשנים הראשונות שלהם יש כל מני חבלי לידה וזה נכון לכל היצרנים בין אם זה PSA או VAG או אפילו טויוטה מלכת האמינות,

מה שכן לטובת טויוטה אפשר לומר שמכל חברות הרכב הם כנראה החברה שהכי לוקחת אחריות על המוצרים שלה.

 

 

100% לכן עומד מאחורי מה שרשמתי שאם אראה שהרצועה החדשה(חדשה ישנה כי יצא עדכון ב 2020 ואנחנו מדברים על 2017) מחזיקה בצורה טובה עד לפחות 2023 אז רכב עם מנוע כזה בהחלט יהיה אופציה אפילו עבורי לקנות בתור רכב שני לבית ואני אחד שחי את הרכב.. עד אז לא רק שלא אקנה ולא ארגיש בנוח להמליץ גם יכאב לי על אנשים שיקנו ויחשבו שזהו 100% מוצר תקין כשממש לא ידוע(אם אני פוחד אני חושב שכל אדם מן השורה עליו לפחד כרגע) אותו דבר גם כתבתי בהודעה שציטטת :)(את החלק בו אם הזמן יוכיח בהחלט אשקול לקנות רכב עם מנוע כזה אבל לא לפני)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 29.9.2021 בשעה 20:59, ik3 כתב:

ב"זמן" עבור הרצועה הישנה זה משמעותית לפני מה שהיצרן כותב- כלומר סדר גודל של בין 50-80K.

כן זה מעט זמן, וכן הרצועה הישנה היא בעייתית ולכן צריך החלפה מונעת כמה שיותר מהר.

 

בשרשור שצירפת אם תקרא הבנאדם כותב שהרכב עבר 120K, ואבל נראה שהעבר של הרכב בסימן שאלה גדול ולא ברור אם הוחלף בזמן.

אכן ההיסטוריה של הרכב לא תועדה בצורה מיטבית לפניי,אך יחד עם זאת הרכב עבר את הריקול לכשהיה צורך בכך והוא זומן עי״ היבואן.

מעבר לכך השקעתי ברכב ישור קו רציני מאוד של אלפים רבים של שקלים לאחר הקנייה.

חודש וחצי אחרי טיפול גדול אצל מוסך גבע,המנוע פשוט כשל לחלוטין,ודרך אגב מחירו של אחד כזה הוא (10,000 שח)!! ובנוסף לזה יש מחסור במנועים הללו בארץ.

אני מאז הצלחתי להיפטר מהרכב עם נזק כלכלי מינימלי יחסית לסיטואציה (לקחתי עזרה של מומחה רכב שעשה בשבילי עסקת טרייד אין שבאמת לא היה לי סיכוי לעשות בעצמי) והחלפתי לרכב יפני..

חבל לי מאוד,כי כשהאוטו היה תקין הוא היה כיפי,נוח,זריז ומאובזר,אבל כל זה לא שווה את מדורי הגיהנום שהוא העביר אותי.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...