Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה סיוויק 2008 עם 220 אלף ק"מ, יש ממה להזהר?


abagada
 שיתוף

פוסטים מומלצים

אחותי חייבת אוטו אך בעלת תקציב נמוך,

אני רוצה לעזור לה כי היא לא כל כך מבינה, אך אני גם לא בעל ידע גדול, אך קצת מעט יותר ממנה.

הנסיעות שלה די מועטות, רב הנסיעות בתוך העיר, אך לא מעוניינת ברכב מיני. רוצה רכב זריז ואמין. 

צדה את עיניי הונדה סיוויק 2008, יד שניה עם היסטוריית טיפולים מרשימה, צמיגים חדשים ובכללי נראית גם טוב חיצונית

שנכנסת בתקציב.

ההונדה בעלת 220 אלף ק"מ, מההיכרות הקצרה שלי עם הונדה זה שים דלק וסע. אך לא נהגתי על רכבים שעברו את ה-200 אלף ק"מ ולכן אין לי מושג אם יש דברים שכדאי לבדוק טרם הרכישה.

מפאת תקציב יכול מאד להיות שנוותר על בדיקת הרכב.

נעשה רק בדיקה של חברות ביטוח עקב היסטוריית הטיפולים המלאה.

בכל אופן הייתי שמח לעזרה מכם, מה לשים לב ואיזה טיפ קטן? אנחנו ממש לקראת קניה, אם לא יקרה משהו חריג זה כנראה יקרה מחר.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי לוותר על בדיקה זה לירות לעצמך ברגל, ובכללי טעות. 

אם תפרט קצת יותר את הדרישות שלך אחותך מהרכב, נדע לעזור יותר.

קח בחשבון שרכבים בעלי תקציב נמוך, אדרבה עם קמ גבוה, ושנתון ישן (אוטוטו בן 14) יגלו דברים נחמדים, ורצוי מאד להשאיר חלק מן התקציב/למתוח לצורך טיפול ליישור קו.

 

שורה תחתונה, ממליץ לכם בחום לשקול בשנית על בדיקה.

מוזמן להעלות לפה היסטורית טיפולים לעוד חוו"ד.

 

חג שמח. 

 

 

 

 

 

POLO 1.4 2001 > SPARK 1.0 2014 > 108 1.2 2016

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לוותר על בדיקה זה בעצם לקחת ולסכן את כול הכסף.

טעות.

לפחות תקחו את הרכב למוסך שיבדקו אותו, יעלו על ליפט.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפי שאמרו קודמיי בדיקה זה מאסט. ואם התקציב גבולי הייתי יורד מהרכב הזה בגלל שלרוב רכב בשנתון כזה צריך יישור קו.

אני מכרתי לא מזמן סיויק 2008 עם 140k שהראתה סימני עייפות בדמות בלאי של חלקי הפנים, מזגן לא תקין (עלות תיקון כ5k), עברתי איתה גם החלפת abs, אבל חוץ מזה מבחינה מכנית לא היו בעיות. עדיף שאחותך תסכן 400₪ מאשר 14k.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, avilior כתב:

כפי שאמרו קודמיי בדיקה זה מאסט. ואם התקציב גבולי הייתי יורד מהרכב הזה בגלל שלרוב רכב בשנתון כזה צריך יישור קו.

אני מכרתי לא מזמן סיויק 2008 עם 140k שהראתה סימני עייפות בדמות בלאי של חלקי הפנים, מזגן לא תקין (עלות תיקון כ5k), עברתי איתה גם החלפת abs, אבל חוץ מזה מבחינה מכנית לא היו בעיות. עדיף שאחותך תסכן 400₪ מאשר 14k.

מכון בדיקה יכסת"ח את עצמו מכל כוון אפשרי כשתביא לו לבדיקה רכב עם 220000 ק"מ מ2008. הכל יהיה שחור משחור.

אולי רק יוכל להגיד אם היו תאונות.

ספר טיפולים מהשנים האחרונות + חוו"ד ממוסך אלו הכלים שלך

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובות. 

לגבי היסטוריית הטיפולים, הוא טיפל במוסך של בן אדם שאני מכיר, שמכיר את הרכב ומטפל בו בעצמו ב 70 אלף ק"מ האחרונים 

כולל החלפת תושבות מנוע, תפוחים, משולשים, צלחות ברקס, רפידות. כמובן ששמנים ופילטרים. 

המחיר הסופי הוא 13k.

כמובן שהסיכון קיים אבל אחותי מוכנה לקחת אותו, נקווה שיהיה טוב. 

לגבי הבדיקה, יש לי את החבר שטיפל באוטו (שרק בדיעבד התברר לי שהוא טיפל באוטו והוא בעצמו עשה לאוטו יישור קו לפני שנתיים וחצי כשהבחור שאני עומד לקנות ממנו את האוטו קנה את האוטו בזמנו. ולכן אני עכשיו קצת יותר בטוח לגבי הרכישה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...