Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתעניין בסיטרואן C3 דור 2, איך הרכב?!


wildlands2019
 שיתוף

פוסטים מומלצים

מצאתי אחת נראת שמורה ואני בדך לבדוק אותה בראשון ואם הכל בסדר כנראה אלך על זה,

השאלה לפני שאני סוגר, איך הרכב מבחינת אמינות?

יש מחלות ברכבים האלה? בעיות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתה לאחי כזו, הגיר היה די בעייתי, 

לי היתה 1.4 ידנית,

אך אצלינו היו דגמים של תחילת שנות ה2000, נראה לאחי היתה 2006 אם אני זוכר נכון,

לא שופר דבר לקראת 2010?

מעבר לגיר/מנוע, יש משהו בעייתי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איכות חומרים מעולה לקטגוריה, איכות ההרכבה כשהרכב יוצא מהמפעל גם. במהלך השנים כל פירוק שנתקלתי בו של חלק פנימי (במיוחד האלמנט לרוחב הדשבורד) הוחזר למקום לא נכון/ללא קליפסים והתחילו קרקושים. לפני שקניתי כזאת עברתי על המון רכבים, ברכב שקניתי לקח לי זמן לפרק הרבה חלקים ולהרכיב נכון כדי שיפסיקו הרעשים.

בדגם עם השמשה הפנורמית יש רעש שמתחיל לאחר כמה זמן מהידית של ווילון הגג, ניתן להפסקה גם ע"י פירוק וקצת ספוג.

לגבי מנוע/גיר - מחלות נפוצות הם הטיימינג, בית מסנן שמן נוזל, ממיר קטליטי, שסתומים בגיר. תוודא שכל זה מאחוריך. היום ממליצים להחליף שמן גיר מידי פעם, אבל היה צורך להתחיל כשהשמן עוד היה קצת טרי.

הרכב צריך להרגיש לך נוח מאוד (מרגיש כמה רמות מעל המתחרים בשנים האלו מבחינת נוחות, גם מעל 207/208) וקליל/נמרץ למרות הגיר.

בחיפושים שלי רוב הרכבים היו מוזנחים כאילו הם 25 שנים על הכביש, הבעלים תיקנו הכל בקומבינות או לא תיקנו בכלל וחיו עם בלאי שגרר עוד בלאי.

רכב ששמור מזדקן יפה, בגיל 10 עדיין אין קילופים בתוך הרכב (וראיתי כאלה 5 שנים על הכביש עם קילופים מוגזמים), הספוג בכיסא עדיין בקשיחות הנכונה ולא שבור, גם המתלים עדיין מקוריים.

אם לא מצאת אחת שמורה באמת ולקחת לבדיקה במוסך מתמחה, ממליץ לך לדלג, אתה תשנא את המותג עוד יותר.

 

עריכה- לגבי המנוע מדובר על 1.6 בנזין.

עריכה אחרונה על ידי LPG

ט.ל.ח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה, אני לא שונא את המותג,

רק לא רץ לקנות כל מה שהוא יורק.

 

אני אבדוק היסטוריה, אך שאלה, אפשר לזהות אם יש בעיה מאלה ויזואלית? או משמיעה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכללי, כמה שיותר חדש יותר טוב. 

 

יצאו איזה 7 רוויזיות לסט טיימינג. זו שרשרת אבל לא מחזיקה כמצופה, היא מתארכת ונדרש להחליפה. יותר נפוץ בגרסת הטורבו של המנוע ופחות ב אטמוספרית שזה מה שיש ב C3 אבל קורה גם באטמוספרית. אבחון ראשוני - נקישות מתכתיות מהאיזור בשניות הראשונות אחרי התנעת המנוע. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, wildlands2019 כתב:

תודה, אני לא שונא את המותג,

רק לא רץ לקנות כל מה שהוא יורק.

 

אני אבדוק היסטוריה, אך שאלה, אפשר לזהות אם יש בעיה מאלה ויזואלית? או משמיעה?

אכן כל התקלות באטמוספרי בד"כ מגיעות בשלב מאוחר יותר מהטורבו של אותם שנים.

את הטיימינג הכי קשה לבדוק (במידה והוא לא רועש קבוע - מצב חמור), תצטרך להאזין לו טוב בבוקר קר לכמה שניות בלבד ו/או לפרק מכסה שסתומים/אגן שמן ולראות שאין חלקים שנשברו.

לגבי בית מסנן השמן, לראות שאין נזילות שמן מתחת לרכב.

ממיר קטליטי ושסתומים בגיר - בסביבות 100KKM זה קורה.

עוד מחלה אלו גומיות השסתומים, תוכל לבדוק אם הרכב מעשן לאחר כמה דקות של עמידה כשהרכב מונע ולחיצה על הגז.

  • רעיון טוב! 1

ט.ל.ח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי, הרכב לא בשבילך.

אתה תהנה אולי מהמחיר הקורץ של הרכב, אבל אתה לא תהנה מאמינות והבעיות שיש ברכב הזה.

 

  • רעיון טוב! 1

מחפש פיג'ו או סיטרואן עם מנוע 1.6THP תקול לצורך שיקום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...