Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכשתי רכב 0 ק״מ, אך במוסך טוענים שבוצע טיפול בעבר.


Sahar Avisdris
שימו לב! השרשור הזה בן 904 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מציע לך לבצע את הבדיקה הבאה:
גש למוסך מורשה של היבואן של מאזדה (כלומר דלק מוטורס), ותבקש שיתחברו למחשב הרכב, הק"מ נרשם בכמה מקומות (מחשב ניהול מנוע, מודול BCM, מחשב גיר, המודול של לוח המכוונים וכו', אם שיחקו עם הק"מ, כנראה שיחקו רק עם לוח המכוונים וניתן לבדוק את זה, המחשב גם ירשום אם היה שינוי בק"מ). לאחר הבדיקה הזאת, ניתן יהיה להבין יותר. בנוסף, צור קשר עם המוסך בו בוצע הטיפול כביכול ובקש מהם פרטים.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 4

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 83
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

יש לך החשבונית של טיפול 28,000 ק"מ? בדוק האם שאר הפרטים בחשבונית תואמים לרכב שלך - מספרי שלדה ומנוע, ומתי בוצע הטיפול - והשווה לרישומים ברשיון. יתכן שתגלה שהטיפול בוצע לפני שהרכב שלך עלה לכביש, ואז ברור שהחשבונית שגויה.

 

בדוק גם מה הטיפולים שבוצעו - האם הם טיפולים שמתאימים לנסועה המוצהרת או אחרים. ב-28,000 ק"מ הרכב צריך להיות כבר בטיפול התקופתי השני שלו (בד"כ הראשון ב-15,000 ק"מ, אבל אתה צריך לבדוק בספר הנהג ברכב שלך. האם יש במוסך תיעוד של טיפול כזה?). רכב שעשה 28,000 ק" צריך להיות על הכביש לפחות קרוב לשנה ולהיות שחוק בהתאם - מפגיעות חצץ ועד שחיקת צמיגים ובלמים. 

 

הסביר ביותר הוא שמישהו הקליד מספר רישוי או קילומטראג' שגוי בחשבונית - אבל הטענה מחייבת בדיקה.

 

חוץ מזה, דומני שבאתר האישי שלך באתר הממשלה תוכל לראות את היסטוריית הבעלויות של הרכב. בדוק האם היא תואמת למה שאתה יודע.

 

ובקשה אחרונה - אחרי שהחידה תפתר ספר לנו.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אם נניח והמוסך טעה בהקלדת מספר הקמ,

עדיין לא מובן למה ביצעו טיפול כלשהו ברכב חדש.

עריכה אחרונה על ידי avi 1234
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכן בדוק בחשבונית מה בוצע בו. למשל  אם הרכב עמד שנה במגרש הערובה אולי הוא קיבל שמן טרי. סתם ניחוש.

 

והערה לגבי הנסועה - אני לא זוכר שקיבלתי רכב עם יותר מ-10 ק"מ על האודומטר. נסיעה מהאניה למגרש, עליה על המובילית, ירידה מהמובילית להתקנות, עליה על המובילית הבאה ולסוכנות. אולי עוד תחנה בדרך. אבל אולי ב-0 ק"מ יש עוד איזה קטעים שקשורים למגרשי חברת הליסינג.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היבואנים שאני מכיר מתחייבים עד 150 ק״מ, אבל זה הרבה כסת״ח ובפועל אתה מקבל רכב חדש עם שתי ספרות על הקילומטראז׳.

 

מישהו העלה פה עניין של יישור קו - אז יישור קו לא עושים לרכב בהתנדבות גם אם שנת הייצור היא 2019. גם ככה המרווח על רכב חדש לא גבוה אז הם לא יתנדבו לעשות לו טיפול.

 

כל הבדיקות שתעשה מבזבזות לך את הזמן לדעתי. קח מהמוסך העתק מהמסמך שהרכב עבר טיפול וגש איתו כבר מחר על הבוקר לסוכנות שמכרה לך את הרכב ותבקש הסבר.

 

שישברו את הראש ויחזרו אליך עם תשובה ביום ראשון. בזמן הזה תעשה את כל הבדיקות שלך כולל יצירת קשר עם דלק מוטורס.

עריכה אחרונה על ידי avilior
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 39 דקות, avilior כתב:

היבואנים שאני מכיר מתחייבים עד 150 ק״מ, אבל זה הרבה כסת״ח ובפועל אתה מקבל רכב חדש עם שתי ספרות על הקילומטראז׳.

 

מישהו העלה פה עניין של יישור קו - אז יישור קו לא עושים לרכב בהתנדבות גם אם שנת הייצור היא 2019. גם ככה המרווח על רכב חדש לא גבוה אז הם לא יתנדבו לעשות לו טיפול.

 

כל הבדיקות שתעשה מבזבזות לך את הזמן לדעתי. קח מהמוסך העתק מהמסמך שהרכב עבר טיפול וגש איתו כבר מחר על הבוקר לסוכנות שמכרה לך את הרכב ותבקש הסבר.

 

שישברו את הראש ויחזרו אליך עם תשובה ביום ראשון. בזמן הזה תעשה את כל הבדיקות שלך כולל יצירת קשר עם דלק מוטורס.

כן אין ספק. שאהיה במוסך מחר אדע לאן להמשיך האלה.

תודה 

אני מקווה שבאמת הכול טעות מהמוסך שבדקתי . בו 

 

למרות שהמכונאי  טען שכבר רואים שהרכב נסע לא מעט והתעסקו עם הרכב במוסך בעבר 

 

 

לפני 33 דקות, Albetx כתב:

לי זה יותר נשמע שהזינו מספר רישוי שגוי במערכת ולא בוצע שום טיפול ברכב.

30 אלף קילומטר גורר בלאי שאי אפשר להסתיר.

גם מקווה שמספר שגוי רשם במערכת 

למרות ששתי המכונאים שעבדו על הרכב טענו שרואים שהרכב נסע לא מעט.

והתעסקו איתו בעבר במוסך אחר

סידר לי  איזה תקלה שהייתה במחשב ואמר שעשו שם קומבינה אם החוטים  

אז כן יש סימנים שאוטו עבר מוסך בעבר

עריכה אחרונה על ידי Sahar Avisdris
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Kooper כתב:

פות"ש - אם תוכל להעלות את המסמך מהמוסך המורשה שמפרט טיפול 28,000 כנגד מס' רכב.

 

אם הטיעון שלך מתבסס על האמרה של המוסכניק "שהתעסקו עם הרכב", לא הייתי קופץ עם זה ישר לתביעה כמו שהמליצו לך.

יכול להיות שביצעו טיפול יישור קו כמו ששיערתי, משום שהרכב עמד תקופה.

אם יש לך מסמך רשמי של המוסך המורשה שמפרט 28,000 ק"מ בטיפול זו סיטואציה שונה לגמרי. שבה אמליץ על בחינת כל האפשרויות לפני ההסתערות בתביעה.

בכלל ככלל לחיים, הליך משפטי לא "פשוט" כמו לכתוב לך "תתבע וזהו" זה ימי עבודה שתפסיד, כתב תביעה, כסף שתאלץ לשלם, ולפני שיש בידך הוכחה מוצקה שנפלת קורבן לרמאות, לא הייתי ממליץ לך לנקוט בדרך זו. כמובן שאם וכאשר יתבררו הדברים כרמאות ברורה, ולא כאי הבנה, המלצתי תהיה שונה לחלוטין. 

לפני שמאשימים גורם כלשהו (לא ציינת האם מדובר בחברת ליסינג גדולה או מגרש קטן) 

במעשה פלילי, רצוי לבצע את הבדיקות ש @פריג'י ציין. בלאי על הצמיגים אפשרי. צמיגים זהים. בשל איזה תקלה נכנסת למוסך?

הבלמים כמובן לא חדשים אך קיים הבדל בין בלמים שלא נראים חדש לבין בלמים עם בלאי.

כמו כן, זהו רכב 0 ק"מ לא רכב חדש, שכנראה יוצר בשנת 2019, הגיע לארץ ונרשם כעליה לכביש ב2020, ונמכר לך כ0 ק"מ ב2021. 

אשמח אם תוכל לצרף את האתר שבדקת ממנו פרטי רכב.

שורה תחתונה,

1. אם הטיעון שלך מתבסס על ראיה/עובדה כמו מסמך טיפול שבוא רשום ק"מ 28,000 ומספר רכב/שלדה אז צריך להבין מי "אשם". באותה מידה יכול להיות טיפול יישור קו שחלה טעות בהזנת הק"מ שלו.

2. אם הטיעון שלך מתבסס על "דעת המוסכניק" שהיא שהרכב עבר התעסקות, אין פה "קייס". 

כרגע שציינת שהרכב הגיע עם הניילונים מהייצור, פחות סביר שמדובר ברמאות מכוונת.

בשורות טובות

עריכה:

נכון, לפחות בסוכנויות מקבוצת קרסו, החוזה מתחייב על רכב עם עד 150 ק"מ.

פות"ש ציין שמדובר בעסקת 0 ק"מ, זא שמדובר על רכב "חדש" שנרשם תחת בעלות כבר.

אלדן אינם מייבאים רכבים למיטה הבנתי, אתה מתאר פה עוד גורם שלפי מיטב הבנתי אינו אמור להיות מעורה בעסקת 0 ק"מ כפי שצוין בכתבה שצירפתי.

אם יש ביידך יותר פריטים שתף נא. 

 

 

 

לא יודע למה אתה כה מפחיד את הבחור... אם אכן הטעו אותו, ואת זה הוא יברר במוסך המרכזי של מאזדה אחרי שיתחברו שם למחשב, יבררו ק"מ ויתנו לו תדפיס, יש לו זכות מלאה לבטל את החוזה ולקבל כל גרוש ששילם. יש לו גם זכות לתבוע פיצויים על בזבוז זמן ועוגמת נפש, אבל קודם כל לבטל ולקבל בחזרה את הכסף. מצרף כאן מתוך חוק החוזים: 

image.png.a208df3e8f9d3184d3103d885166576e.png 

עם גולף ידנית 1995 (1.4) לומדים לא לבזבז אף טיפה של כח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדברים שאמרת על שנת ייצור הצמיגים וזה שהיה רשום שהיה על בעלות חברה לא רלוונטיים לעניין. רכב 0 קילומטר לא אומר שהוא בהכרח יוצר עכשיו. אפילו רכב חדש מהיבואן לא אומר זאת בהכרח לצערי. 

 

הקילומטר מן הסתם כן מדליק וואחד נורה אבל נשמע לי שיש פה טעות מצד המוסך, קשה לי להאמין שיורידו עשרות אלפי קילומטרים ככה, גם אלו שמשחקים בקילומטר לא עושים את זה ברמה כזו של בוטות ורמאות. 

 

אם זה באמת נכון אז אתה צריך גם לפרסם את השם של המקום, אסור למי שאחראי על מרמה ברמה כזו להשאר פתוח אפילו יום אחד נוסף. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 24 דקות, Doron_Z כתב:

קשה לי להאמין שיורידו עשרות אלפי קילומטרים ככה, גם אלו שמשחקים בקילומטר לא עושים את זה ברמה כזו של בוטות ורמאות. 

להוריד מ-90 ל-60 לא נותן לך יותר מדי, אבל להוריד מ-30 לאפס הופך את הרכב לחדש וזה משנה מהותית את מחיר הרכב ואטרקטיביות העסקה. כל מי שמוריד ק"מ הוא רמאי, לא חסר אנשים שלוקחים את זה לאקסטרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרוב מדיווחים דומים שראיתי בעבר מורידים ברמה של מ 100 ל 85 נגיד וכן, זה נשמע הרבה יותר טוב 60 מ 90 או מ 85 ביחס ל 100 (אפילו פסיכולוגית) אבל בו בזמן הרכב עדיין שומר על סטטוס של משומש והסיכון שתתפס לא גדול. 

 

לעומת זאת לקחת רכב 28 אלף ולעשות אותו 0 חדש מהניילון זה ממש סיכוי ענקי שתתפס וקשה לי להאמין שיש סוכנות מספיק מטומטמת לשחק עם זה ברמות כאלה. 

 

שוב,אני לא שולל לגמרי, בחיים הכל יכול לקרות, אבל כן זה מחייב בדיקה נוספת מעמיקה ואם זה אכן המצב להכנס בהם בכל הכוח כולל אזהרה ברשתות כי רמאות ברמה כזו לא יכולה לעבור בשתיקה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העצה הכי טובה בשרשור זו העצה שקיבלת מ @shellcase.

 

בגלל שלא ציינת אם אכן בוצע "טיפול" במוסך, מה שלדעתי קרה זה שהרכב הגיע ע"י אחד הילדים שעובדים בציי הרכב לתיקון קטן או בדיקה במוסך, הפקידה שאלה מה הקילומטראז', ענו לה "28" והיא כתבה 28,000. 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מועד עליה לכביש מצויין אצלך ברישיון הרכב. 

אם ידוע לך שם חברת הליסינג שאצלה הרכב היה ביד הראשונה, פנה אליה ובקש היסטוריה. 

כך תדע אם הרכב נסע והיה בחוזה ליסינג או עמד ועבר לסוחר מסיבה לא ברורה (אולי תאונה?). 

קשה להאמין שרכב שנסע 28000 ק"מ ימכר כאפס קילומטר וגם יראה/ירגיש ככה. 

ניילונים לא קשה להשיג. אבל שריטות/צמיגים/כפתורים/ידיות ואפילו ריח של חדש. יהיה קשה להעלים עקבות של שימוש בן תשעה חודשים ו-28000 ק"מ כרכב ליסינג. 

 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום ניתן לראות את פרטי הרכב באתר שירותים מממשלתיים.

בשביל הסקרנות הייתי גם משלם עשרה שקלים ומוציא על הרכב של עצמי דו"ח סליקה לראות אם היה לו ביטוח לפני.

לדעתי מאוד סביר שעשו לרכב טיפול אחרי שעמד שנה והזינו ק"מ לא רלוונטי. נשמע לי מאוד הזוי שמישהו היה מספיק הזוי כדי לאפס ק"מ לרכב שעבר טיפול במוסך יבואן. ועוד אחד שנסע 30K. 

אם אתה מאזור גוש דן הייתי פונה למוסך @שי לי אור יהודה או לכל מוסך מאזדה אחר והולך בעצתו של @shellcase.

  • אהבתי 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום
לפני 15 שעות, shellcase כתב:

מציע לך לבצע את הבדיקה הבאה:
גש למוסך מורשה של היבואן של מאזדה (כלומר דלק מוטורס), ותבקש שיתחברו למחשב הרכב, הק"מ נרשם בכמה מקומות (מחשב ניהול מנוע, מודול BCM, מחשב גיר, המודול של לוח המכוונים וכו', אם שיחקו עם הק"מ, כנראה שיחקו רק עם לוח המכוונים וניתן לבדוק את זה, המחשב גם ירשום אם היה שינוי בק"מ). לאחר הבדיקה הזאת, ניתן יהיה להבין יותר. בנוסף, צור קשר עם המוסך בו בוצע הטיפול כביכול ובקש מהם פרטים.

את זה.

 

לדעתי מדובר בטעות בהקלדה וזהו.

ואם אכן, תפעל מהר ובנחישות מול היבואן ע"מ למחוק את זה, כי ביום שתוציא היסטוריה לקונה הבא, זה ידפוק לך כל מכירה.

 

מעבר לעבירה שבעניין, "לאפס" קמ"ז של רכב זה המעשה הכי אידיוטי ששמעתי עליו לאחרונה.

המכוניות שלי ושל אשתי הן סביב 25-35 אלף ק"מ ועם כמה שאנחנו שומרים, אין שום אפשרות להעלים סימני שימוש בקמ"ז כזה.

כל אחד שיודע איפה לחפש, אפילו לא המכונאי הכי טוב שיהיה, ידע איך להפיל דבר כזה.

  • אהבתי 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 904 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...