Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לשכירים הוותיקים כאן, שאלה


שליקו99
שימו לב! השרשור הזה בן 948 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון

זה לא נכון.

בוסים כאלה יש בעיקר במקומות שמחליפים בהם עובדים כמו גרביים. לא כל ארגון הוא כזה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, שליקו99 כתב:

איך אתם, השכירים שעובדים 20 שנה, פועלים בנושא?

אחרי 20 שנה (או פחות) ולפעמים עם לימודים - עוברים למקומות שאתה יותר נחוץ למעסיק ושהמחליף שלך צריך יותר מדופק ורישיון (לא בקטע של להעליב - פשוט הדרישות יותר גבוהות)

ועדיף מקום שמודד לפי העשייה ולא לפי כמות השעות שאתה נמצא בכיסא אם אפשר.

 

אם אתה מדבר על עבודות בסיסיות כל החיים - אכן לא פשוט.

זו אחת הסיבות למה אנשים מחפשים להתקדם , ללמוד ולהתפתח.

לפני 3 דקות, שליקו99 כתב:

בגדול קל לומר את זה אבל כמעט בכל מקום יהיה בוס שלא מכבד, לפחות מנסיון אישי שלי

ממש לא. אבל בתחומים מסוימים - זה אכן דורש מזל כדי לא ליפול עליהם כי יש יותר - הרבה יותר.

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 49 דקות, שליקו99 כתב:

בגדול קל לומר את זה אבל כמעט בכל מקום יהיה בוס שלא מכבד, לפחות מנסיון אישי שלי

עם כל הכבוד, צוותי שינוע בחברות ליסינג זה לא "כל מקום".

 

ואם כבר, אני עבדתי גם בעבודות של שכר מינימום, אבל עם בוסים נורמליים, שלא מתנהגים כמו סוחרי עבדים מלואיזיאנה. אז יש ויש.

 

שורה תחתונה - מתייחסים אליך חרא - תקום ותלך.

 

זאת לא העבודה היחידה בעולם, ולא נראה לי שעומד בחוץ תור של אנשים שמוכנים להחליף אותך. לא בחברות ליסינג במרכז הארץ ולא בשנת 2021. ואני די בטוח שאם תחפש טוב, תמצא עבודה דומה עוד באותו יום/שבוע.

 

עוד הערה - זאת עבודה, לא קריירה. תסיק מסקנות.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זוג חברים ביולוגים ימיים (אחרי תואר שני, נפגשו בלימודים) רצו לקנות בית, האישה החליטה שבמקום כל מיני יועצים, היא פשוט תעשה את הקורס (שאתה עושה) ובוסף ייצא להם יותר זול.

אחרי הקורס, לא רק שהם קנו בית, היא נטשה את המקצוע שלמדה ופתחה עסק של ייעוץ משכנתאות מצליח כי אהבה את התחום יותר והיה לה ביקוש מכל הסביבה, אולי זה כיוון מצוין עבורך גם.

 

הניסיון שלך בעבודות שונות הוא קצר, ייתכן ופשוט נפלת על רצף של מנהלים גרועים כצירוף מקרים, אך מי שטוען שכל המנהלים הם ח*א, צריך קצת ביקורת עצמית בכדי לראות שהבעיה היא לו הוא קודם.

 

גם אני אחרי הצבא חשבתי שהעבודה היא טובה עבורי תהיה להיות נהג, גם אוהב לנהוג, גם עבודה קלה - לא בדיוק לסחוב בלוקים בשמש, למזלי לא הצלחתי למצוא שום עבודה כזאת באיזור שלי ונאלצתי ללכת לעבוד כמחסנאי.

מאז ניהלתי כבר כמה מחסנים וצוותים, רק כי אני חרוץ ורציני כפי שאתה מעיד על עצמך, ובכל עבודה לוגיסטית שעבדתי בה, כל המנהלים אישרו לי לצאת באמצע יום העבודה, על חשבון העבודה, לסידורים.

 

כנהג, אני לא רואה איך חרוץ ורציני עוזר לך "לככב" בחברה מספיק בכדי להתקדם ולקבל הערכה, אתה יכול להיות קצת יותר יעיל מהמקבילים ואולי לעבוד קצת יותר שעות וימים מהאחרים, אבל זה לא מה שיגרום למנכ"ל להכיר בקיום שלך.

מהסיבות שציינתי מעלה, הרבה מחפשים עבודה בתור נהג ואני בטוח שהמעסיקים שלך מודעים לכך ולכן לא מתעסקים בזה יותר מדי, זה התנאים - לא מתאים לך, יש תור של מועמדים חדשים שכן יספיקו, ולכן כנראה היחס הלא מעריך.

 

אם אתה רוצה יחס והערכה, אני ממליץ להחליף עבודה, עדיפות לא לנהג, למרות שבDHL הם מקדמים נהגים קבועים לתפקידים בכירים אפילו וייתכן שבעוד חברות, אך פחות מכיר את התחום.

 

שיהיה בהצלחה בכל מקרה

  • אהבתי 2

כבר חתמתי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע, אתה מוכר למעסיקים שלך רק את הזמן שלך כי אין לך ידע מיוחד או כישורים כלשהם פרט לדופק (מבחינת העבודה שאתה מבצע עבורם. זה נכון לגביהם גם אם היית מנתח המוח הכי טוב בעולם עדיין עבורם אתה מעביררכבים ממקום למקום) אז לגיטימי ב 100% שישלמו לך רק על הזמן שאתה עובד.

 

לגבי זמן לסידורים, כשאתה רווק קשה מאוד להסתדר עם כאלה שעות עבודה אבל במקום לבקש לצאת אפשר כשאתה יוצא לנסיעה לעצור לרבע שעה על הדרך. זה נראה אחרת ופחות מפריע. 

 

אל תשכח שגם ככה אתה נעדר יום בשבוע אז כשאתה מבקש לצאת עוד אז מעקמים את האף.

 

לו אני במקומך הייתי מבקש לרדת ל 4 ימי עבודה בשבוע ומסדר את החיים שלי ככה שביומיים הנותרים אכניס את הכל.

 

נכון שאני לא שכיר אבל עובד הרבה יותר שעות. בגלל זה עובד על הנייר 5 ימים בשבוע ואת יום שישי מנצל לתמרון בין עבודה וסידורים.

 

@sperial פדיון ימי מחלה רק בנסכמי עבודה. אין דברכזה בחוק כי זה סוג של ביטוח סוציאלי ולא ימי חופש נוספים.

 

 

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכן שאלתי.

 

יכול לומר שכאשר אשתי יצאה לגמלאות - אחרי 37 שנים באותו ארגון, עם ניצול מועט מאד של ימי מחלה - היה מדובר בסכום נאה מאד. 

 

אני מניח שבשוק העבודה העכשווי, עם ירידת כוחם של ארגוני העובדים, המעבר להסכמים אישיים והתזזיתיות של החלפת מקומות עבודה, הטבות ארוכות טווח כאלה נוטות להעלם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום אנשים לא עובדים 37 שנים באותו אירגון.

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, sperial כתב:

עם ירידת כוחם של ארגוני העובדים

עדיין מסוגלים לפתוח בשביתות שישביתו חצי מהמדינה, כי חסר כסף במשכורת שלהם.

 

לפני שעתיים, sperial כתב:

אחרי 37 שנים באותו ארגון

בגלל זה הומלץ להשתמש בימי מחלה

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

לא מומלץ להשתמש בימי מחלה לסידורים כי המעסיק משלם עליהם רק מהיום הרביעי.

אם אתה חולה יום אחד, מורידים לך את היום הזה מהמשכורת + יום מחלה. אם חלית יומיים, על היום השני אתה מקבל רק חצי ומבזבז עליו יום מחלה, אותו דבר על היום השלישי. רק מהיום הרביעי והלאה המעסיק משלם יום מלא.

בגלל זה אין טעם להשתמש בימים האלה כמו חופשה. עדיף לצבור את זה למקרה ובאמת תהיה חולה לתקופה ארוכה או למחלת ילד.

לא צריך לעשות קומבינות בשביל לצאת לסידורים בעבודה, תהיה ישר עם המעסיק שלך ותנסה להסתדר איתו לגבי השעות האלה. לא מצאתם פתרון? תעבור הלאה.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תכתוב בצורה כזו גורפת. יש מעסיקים שמיום המחלה הראשון משלמים 100 אחוז. 

 

פות"ש, מציע לך לחפש עבודה אחרת, של חמישה ימים בשבוע, כדי להשאיר את שישי בבוקר לסידורים, וכמו במקום עבודה נורמלי, פעם בחודש אם חייבים לקחת יום חופש לסידורים, או לבוא שעתיים מאוחר יותר, או לצאת שעתיים מוקדם יותר או לתת חצי יום. 

 

מקום עבודה שלא מאפשר את המינימום הזה, לא שווה את זמנך ואת מרצך. 

בהצלחה

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק להוסיף - צריך לשמור על פרופורציות. השימוש בשעות חופש צריך להיות מושכל, וצריך לבדוק איזה סידורים אי אפשר לעשות בדרך אחרת - אם בשירותים מקוונים או טלפוניים, ואם בשירותים שמחוץ לשעות העבודה. את רוב הפעולות בבנק תוכל לעשות מרחוק, טיפול רפואי תוכל למצוא במרפאות שפועלות בשעות הערב, וכך 90% משאר הסידורים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני 6 דקות, שביט כתב:

אל תכתוב בצורה כזו גורפת. יש מעסיקים שמיום המחלה הראשון משלמים 100 אחוז

יש גם מעסיקים שנותנים הטבות נוספות כמו קרן השתלמות, אז מה? זה לא טריוויאלי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע שאתה אוהב את העבודה אבל עניין השעות מפריע לך.

מה עם לעבוד באותה עבודה אבל במקום עם משמרות? (מקום אחד כזה שאני מכיר - נתבג)

יש שם את כל חברות ההשכרה הגדולות, ואתה כבר עובד בתחום, אולי יהיה לך יותר קל לבקש לעבור לשם מאשר להתחיל לחפש עבודה אחרת תוך כדי הלימודים.

ככה תוכל להמשיך לעבוד במה שאתה אוהב - נהיגות (אבל בעיקר בנתבג בין הטרמינלים) וגם יהיה לך זמן פנוי לדברים האישיים.

במשך שנה וחצי עבדתי בעבודה כזו, 240 שעות בחודש, כולל שישי שבת כמובן, אבל בחיים לא הרגשתי שאני לא יכול לבקש יום חופש / סידורים לפני משמרת.

גם אם אתה עושה משמרת בוקר, מסיים ב16:00 ולמחרת עובד משמרת לילה נניח - יש לך יום מנוחה שלם שהוא לא "יום חופש" שירד לך מהשכר.

  • רעיון טוב! 1

Ford Fiesta 2014 Manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, שליקו99 כתב:

בגדול קל לומר את זה אבל כמעט בכל מקום יהיה בוס שלא מכבד, לפחות מנסיון אישי שלי


זה ממש לא נכון, ותבין את זה ברגע שתעבוד בחברה ובתפקיד שבו ההון האנושי זה הנכס העיקרי של החברה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...