Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך יתכן שקיה פיקנטו עולה יותר מקיה פורטה?


eaglehorse
שימו לב! השרשור הזה בן 951 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מחפש לאישתי רכב שני קטן לנסיעות קצרות לעבודה וחזרה,

והיא נדלקה על הפיקנטו,

ואני אומר סבבה, רכב קטן, אני מקציב פחות מהסכום של הרכב המשפחתי (הפורטה)

ואז לתדהמתי אני רואה שביד 2 הפיקנטו יותר יקרה מהרכב המשפחתי שלנו😵

איך יתכן?

image.png.5309a614426ce1c9c9a34e3de9d5b8e5.png

image.png.acaf7b05e8310b86803e46adfaa9c1fb.png

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחירון לפעמים מנותק מהשוק בפועל.

האם ראית שבמודעות המצב זהה?

 

פיקנטו רכב מבוקש, פורטה כנראה פחות. מכאן העיוות.

סתם דוגמה דומה שעלתה לי לראש - קורולה נסחרת במחיר יותר גבוה מאשר אוונסיס מאותו בשנתון...

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי כמה שנים, גם BMW סידרה 7 עולה פחות מסידרה 3.

וזה ידוע והגיוני.

  • רעיון טוב! 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פורטה שימשה בעיקר את שוק הליסינג, נדיר למצוא יד ראשונה פרטית בגימור EX. הביקוש לפיקנטו גבוה יותר ומכאן המחיר.

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כואב להוציא על הפיקנטו סכום גבוהה ממה שהוצאתי על הפורטה.

כנראה שהמחיר הוא שקול למה אנשים מוכנים לשלם, 

ובארץ רגילים לשלם ביוקר על כל דבר כמעט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכוניות קטנות תמיד שמרו על המחיר יותר מגדולות מהן, במיוחד שהגדולות הן לא בדיוק מאריות השוק. בשלב מסוים זה אכן מגיע לסיטואציות משעשעות, כמו 206 שעלתה יותר מ-406, פיאסטה יותר ממונדאו. יום אחד גם יאריס תעלה יותר מלקסוס.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוקי כלכלה בסיסיים של היצע וביקוש. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, vladclar כתב:

מחירון לפעמים מנותק מהשוק בפועל.

האם ראית שבמודעות המצב זהה?

 

פיקנטו רכב מבוקש, פורטה כנראה פחות. מכאן העיוות.

סתם דוגמה דומה שעלתה לי לראש - קורולה נסחרת במחיר יותר גבוה מאשר אוונסיס מאותו בשנתון...

 

לפני 4 שעות, amosbmw כתב:

אחרי כמה שנים, גם BMW סידרה 7 עולה פחות מסידרה 3.

וזה ידוע והגיוני.

 

שאלה: זה לא הופך את הרכישה של רכב משפחתי ל-לא כדאי כשיש באותו מחיר (או אפילו מחיר נמוך יותר) רכב מנהלים? 

 

למשל, אני רואה שמאזדה 3 מתחיל במחיר של 138 אלף ש"ח. 

מאזדה 6 מתחיל ממחיר של 176 אלף ש"ח. 

 

אם בעוד כמה שנים הפרש המחירים ביניהם מצטמצם, ואף נראה כי יש יתרון במחיר ל מאזדה 6 לעומת מאזדה 3, אני רואה כאן הזדמנות יקרה להרוויח רכב מנהלים מפנק. 

כמובן למי שאין בעיית חניה ואין בעיה להוציא טיפה יותר על דלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיה פיקנטו נמצאת בקטגוריה מיני עם שני מתחרים אחרים ולמעשה היתה מלכת הקטגוריה (לא יודע אם זה נכון כרגע אחרי המעבר לגיר רובוטי) ומכוונת לקהל יעד שלא מעוניין ברכב גדול.  דג גדול בברכה קטנה.

בעוד שפורטה נמצאת בקטגורית משפחתיות עם הרבה מאוד מתחרים וברובם עדיפים על פניה, ועכשוו קח בחשבון שהקטגוריה עצמה גם בסוג של דשדוש עקב זה שאנשים מתעדפים גיפונים. ופה יש לך דג קטן בים.

עריכה אחרונה על ידי borisYalzin
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, yorng כתב:

 

 

שאלה: זה לא הופך את הרכישה של רכב משפחתי ל-לא כדאי כשיש באותו מחיר (או אפילו מחיר נמוך יותר) רכב מנהלים? 

 

למשל, אני רואה שמאזדה 3 מתחיל במחיר של 138 אלף ש"ח. 

מאזדה 6 מתחיל ממחיר של 176 אלף ש"ח. 

 

אם בעוד כמה שנים הפרש המחירים ביניהם מצטמצם, ואף נראה כי יש יתרון במחיר ל מאזדה 6 לעומת מאזדה 3, אני רואה כאן הזדמנות יקרה להרוויח רכב מנהלים מפנק. 

כמובן למי שאין בעיית חניה ואין בעיה להוציא טיפה יותר על דלק.

לא הבנתי איך הגעת למסקנה הזאת.
אם ניקח את דוגמאת הבמוו 3 מול 7 אז ה7 הוא רכב יקר יותר לרכישה, מאבד יותר ערך, עולה יותר לאחזקה בכל פרמטר.
איפה מצאת כדאיות?
זה כמובן קיצוני פחות במאזדה 6 ו3, אבל הכללים עדיין נשמרים.

 

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא בטוח שההפרשים בתחזוקה השותפת בין קורולה לאוונסיס או בין מאזדה 3 ל 6 משמעותיים.

מי שלא סופר כל ליטר ל 100 קילומטרים או  200₪-300 בשנה הפרש באגרת רישוי, יכול לקבל דיל טוב יותר למשפחה, עם מרווח פנים, נוחות וביצועים קצת יותר טובים.

 

  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוצה דוגמא אחרת? תראה כמה עולה פורטה לעומת אלנטרה או i30 לעומת קיה סיד.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו ששמעתי לא מזמן באיזה פודקאסט- אנשים בנפרד הם חכמים, אבל כעדר הם חבורת כבשים טיפשות. 

 

אנשים רואים שהפיקנטו שפרוספקט שלו עושה 1 ל-18 משולב( שאין לו קשר למציאות גם לא בירידה כשהרכב בניוטראל), וזה כול מה שחשוב להם בחיים. 

 

כמו שאמרו, קורולה יותר יקרה מאוונסיס במחירון, והאוונסיס פשוט רכב טוב יותר בכמעט הכול. במה הוא לא טוב יותר? בצריכת דלק. שאיפה שקורולה עושה 1 ל-12, האוונסיס תעשה 1 ל-11. 

 

לי יש 2 חברים שלאחד מהם יש פורטה ולשני יש I10, פעם אחרונה שראיתי המחירון היה זהה רק ההבדל היה בשנה אחת יותר חדש לטובת ה-I10. בנסיעה של 10 דקות בשניהם, אני באמת לא מבין איך מישהו יכול להעדיף את ה-I10 על הפורטה. גם אם היה הפרש של 3 שנים בשנתון. 

 

זה אגב מה שלפעמים מפריע לי כשאנשים מחפשים רכב כדי שיהיה קל למכור אחר כך, אתם ברוב המקרים תקנו רכב גרוע יותר, כי העדר הדביל מתעסק בזוטות ולא בדברים החשובים.

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פיקנטו אנשים קונים בלי שום קשר להיגיון. היא לא יותר טובה בשום דבר מi10 כי זה אותו האוטו בערך, ואני מניח שc1 או פנדה שעולות חצי גם יספקו את אותם דברים, אם לא יותר טוב. אפילו פיאט 500 תעלה פחות מהפיקנטו כאילו זה איזה יצירת אומנות.. בקיצור אל תהיה חלק מהעדר.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 951 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...