Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא ג'וליה מול סקודה אוקטביה RS


rotem182
 שיתוף

פוסטים מומלצים

ספציפית על הגוליה אני לא יודע, אבל באופן כללי- אם אתה משפר הספק אתה רוצה לבצע החלפות שמן תקופות הרבה יותר לכל הפחות(תלוי במקרה הספציפי כמובן אבל בערך להוריד את מרווח ההחלפות לחצי מהזמן), ובנוסף גם להיות אקסרא קשוב לרכב ולכל מה שקורה בו, הרכב עובד בעצימות גבוהה יותר לכן סביר להניח שהבלאי יהיה יותר משמעותי.

קח בחשבון בנוסף שיתכן ותצטרך לשפר גם חלקים נוספים ברכב כדי להתאים אותם לאקסטרא כוח 

peugeot 208

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם מחליפים תוכנת ניהול לא באמת צריך להחליף בולמים ובלמים ושאר "חלקים נוספים". זה לא השתלת סופרצ'רג'ר או טורבו ענק. כ-ו-ל-ה תוכנה, שמאפשרת לך להוציא מהרכב ביצועים קצת יותר טובים. זה לא אומר שהרכב כל היום על 7000 סל"ד ודוחף 300 או כמה שזה לא יהיה כ"ס לגלגלים. רוב הזמן בכל מקרה מנוצלים גג 100 כ"ס. 

  

לשאלתו של פות"ש - למען הסר ספק, נהגתי בג'וליה 200, ובשתי האוקטביות RS האחרונות. אין באמת מקום להשוואה. האוקטביה מאוד מבצעת (אבל אם זה מה שאתה מחפש, קח כבר לאון), אבל מאוווווד סטרילית, מאוד מנותקת, ומאוד משעממת ביחס לרכב שאתה מבקש "להתאהב בו". האוקטביה RS היא אחלה אוטו דיילי למי שרוצה אוטו קצת יותר חזק ומגניב, אבל לא לגמרי יודע מה בדיוק הוא רוצה, ולא יכול לוותר על הפרקטיות המעולה שאוקטביה מספקת. 

אם אתה מחפש רכב בשבילך, ואתה רוצה משהו - כמו שאתה אומר - "להתאהב בו", אין פה באמת שאלה. הג'ולה היא בערך 4-5 רמות מעל האוקטביה מהבחינה הזו. היא הרבה יותר מתמסרת, הרבה יותר מתקשרת, הרבה יותר קל "לזרום" איתה (בעוד שבאוקטביה הרבה פעמים אתה נלחם נגדה) וכו' וכו' וכו'. הג'וליה תתן לך פחות street cred כשתעשה פתיחות עם לאונים וזמנים פחות טובים במסלול או בכביש האהוב עלייך, אבל תתגמל אותך בהרבה יותר הנאה. 

 

בתאריך 11.9.2021 בשעה 20:44, mcshmupi כתב:

כולל בוחני הפורום שהוט האצ' הנעה קדמית יותר מהנה לנהיגה מסדאן ספורטיבית כמו הג'וליה.

come again for Big Fudge on Make a GIF

  • אהבתי 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 14.9.2021 בשעה 00:32, quzzaa כתב:

לגוליה יש 2 גרסאות מנוע עיקריות (לא כולל התלתן), אחת שמגיע עם 200 כ"ס, והשנייה "ולוצ'ה" שמגיע עם 280 כ"ס.
בפועל מדובר באותו מנוע 2.0 ליטר טורבו, כאשר ההבדל המרכזי ביניהם (אם לא היחיד) הוא התוכנה. כלומר אתה יכול לצאת מנקודת הנחה שהמנוע 2.0 שמפיק 200 כ"ס גם מפיק את ה280 כ"ס בדגם הבכיר.
מכן, תוכנות מנוע למנוע טורבו בנפח 2.0, עליה ל 310 כ"ס מ280 נשמעת יותר הגיוני מאשר קפיצה מ200 כ"ס ל 310.
 

פרט לאחריות למה שמישהו ישלם את ההפרש לגרסת ה 280 כ"ס עם זה רק עניין של תוכנה? 

לפני 15 דקות, פבל כתב:

 

 

come again for Big Fudge on Make a GIF

 

אני לא מספיק מתוחכם בשביל להבין את זה. בכל מקרה, אני חושב שאז דובר על האצ'ים בצד היותר מהנה כמו ה308. 

בכל מקרה אולי הגיע הזמן שמישהו ידרג את כל מכוניות הכיף בתקציב לא פסיכי שזמינות, מאין "דאג סקור". 

יש גולף/לאון/אוקטביה, ג'וליה וזהו בגדול. בקרוב תגיע מגן טרופי והלוואי וה i30 תחזור עכשיו שקיבלה גיר כפול מצמדים.  

 

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, mcshmupi כתב:

פרט לאחריות למה שמישהו ישלם את ההפרש לגרסת ה 280 כ"ס עם זה רק עניין של תוכנה? 

יש עוד הבדלים בין הדגמים, פה דיברתי ספציפית על המנוע.
מה גם שלפני המתיחת פנים של 2020 הולוצ'ה הגיע עם הנעה כפולה ולא אחורית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, mcshmupi כתב:

פרט לאחריות למה שמישהו ישלם את ההפרש לגרסת ה 280 כ"ס עם זה רק עניין של תוכנה? 

כי זו רמת אבזור אחרת לגמרי. וכמו שנאמר, לפני מתיחת הפנים לא היה דגם עם 280 כ"ס והנעה אחורית.

 

לפני שעתיים, mcshmupi כתב:

אני לא מספיק מתוחכם בשביל להבין את זה.

זה במילים אחרות: "אמור שנית?"
או במילים עוד יותר אחרות: "מה? איפה? על מה אתה מדבר? יש ציטוט של זה? כי אני לא זוכר כזה דבר".

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שכתבו כאן לפניי, הג'וליה הרבה יותר מהנה מהאוקטביה, ברמה של not even the same sport. שלדה עדיפה משמעותית, הרבה יותר פידבק, דיוק והנאה. עולם אחר. עם תוכנה מאד בסיסית מקבלים גם ביצועי קו ישר מקבילים. אם מחפשים להנות, לא צריכה להיות פה כל התלבטות. האוקטביה בהחלט יותר מרווחת ופרקטית, אבל בזה בערך מסתכמים היתרונות שלה מול הג'וליה.

 

הג'וליה, לפחות לפי מכונאים חברים, אמינה ביותר.

Counting all the assholes in the room
Well I'm definitely not alone, well I'm not alone

 

Subaru BRZ | Suzuki Ignis Sport | PCR Jaguar 2000 100cc

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שארשום כנראה לא יהיה פופולארי,

אבל,

בשני המקרים אני עם דגמים קודמים של האוקטביה והג'וליה (את שתיהן שקלתי ברצינות לרכוש ועשיתי נסיעת מבחן על הRS החדשה),

מבחינתי,

אוקטביה vRS מהדור הקודם עדיפה על החדשה מבחינת הנדסת אנוש בחמש רמות, 

עבורי זה ה-רכב הכי טוב לרכישה בסכום הגיוני, שיהיה חזק מאוד (אני בענייני קו ישר והאצות ביניים) ויהיה מהנה ופרקטי כדיילי.

(הדור החדש יפה ומגניב והוא פשוט אסון ארגונומי לדעתי, הדיסוננס שחוויתי בנהיגת המבחן ברכב היה מהחזקים שיצא לי לחוות)

מבחינת ג'וליה,

אני חיפשתי זמן מה גרסת Q4 עם 280 סוסים שמורה מיד שניה, לא היה לי כסף לחדשה שמתומכרת באופן הזוי,

אני לא מחפש הנעה אחורית ומעדיף באופן מובהק כל וריאציה של AWD 

אני יודע, לא פופולארי, גם אם בג'וליה זה "Rear-Biased", עדיין מעדיף Q4.

אציין שלא נהגתי בג'וליה אבל ישבתי ארוכות באחת וקיבלתי הסבר מאוד מפורט מחברי מועדון אלפא בקריות במפגשים,

רכב פשוט מגניב, מעוצב, וברמת גימור נהדרת,
קח בחשבון שצריך להכיר את נושא המולטימדיה והקווירקים שלה בחלק מהגרסאות שלפני 2018.

 

עריכה אחרונה על ידי Super_T

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שמה שכתבת הוא "לא פופולרי" אפילו קצת, הוא מאוד סביר והגיוני. זה לחלוטין עניין של העדפה. הגיוני שתעדיף את האוקטביה אם יותר חשוב לך מהירות בקו ישר והנעה כפולה. 

מעבר לזה, הנדסת האנוש בדור הנוכחי של הוואגיות המשפחתיות באמת איומה.

  • אהבתי 3

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי בין הראשונים בארץ לעשות נסיעת מבחן באוקטביה RS החדשה,

נהניתי מהנהיגה מאוד, 

המושבים נהדרים, מערכת הסאונד מעולה, ההגה פצצה, המנוע אחלה פלוס, הכוח והרגשת המשיכה בשילוב עם התיבה, הכל היה נהדר,

ואז, 

מזגן בגובה הבירכיים שמקרר את הפיקה שלי, ואם אני עושה שינויים בתנוחת הישיבה שלאו דווקא מתאימים לתנוחת נהיגה אופטימלית,

אני מצליח בלחץ לקרר מרפק 😤 וזה לפני הנושא של שליטה בבקרת האקלים וזה שהורידו לרכב את גג השמש..

ישבתי שם ביום חורפי שמשי ברכב בצבע בטון וירדתי מהנסיעה מטפטף מזיעה, 

אמרתי תודה רבה למלווה ושאלתי בסוכנות אם נשארו רכבים מדור קודם בתקווה שאמצא משהו, אז לא.

ופה נגמר הסיפור של הרכב הזה עבורי, בצער רב יש לציין.

החלופה ברמת מכוניות הסדאן, אגב, היתה הסופרב בגרסת 4X4 SPORTSLINE, ההבדל במחיר והדרישות של סקודה מבחינת מיגון הורידו אותה מהפרק.

 

עריכה אחרונה על ידי Super_T

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הג'וליה באמת תהיה פספוס כרכישת מכונית לקו ישר, היתרונות שלה לא באים לידי ביטוי שם (אם-כי היא מאיצה לא רע בכלל, פשוט באופן נטול דרמות).

Counting all the assholes in the room
Well I'm definitely not alone, well I'm not alone

 

Subaru BRZ | Suzuki Ignis Sport | PCR Jaguar 2000 100cc

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...