Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ערכת תיקון תקר לעומת גלגל רזרבי


Ben Gordon
 שיתוף

פוסטים מומלצים

אני בתהליך רכישת טויוטה קורולה חדשה,

הרכב מגיע עם ערכת תיקון תקר במקום גלגל רזרבי,

אפשר להוסיף את הגלגל דרך הסוכנות, בעלות של כ 1,400 ש"ח,

העלות היא לא פרמטר משמעותי, שכן היא בטלה בשישים לאור עלות הרכב.

 

ברור לי שהחסרון העיקרי להסתמך רק על ערכת התיקון הוא למקרה של קרע בצמיג המחייב הזמנת גרר.

 

האם כאשר מדובר בתקר הערכה הזו באמת עושה עבודה טובה?

הם התעקשות על גלגל רזרבי זה להתקע בעבר? :-)

 

מהי המלצתכם?

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום

עדיף גלגל רזרבי שיהיה למצבי חירום,

וגם קומפרסור וכלים להחלפת גלגל.

עדיף שאתה תחליט מה שטוב לך ולא היבואן שבא לחסוך . 

במקרה של קרע בדופן הצמיג ובלי צמיג להחלפה,

לך תחכה כמה שעות שיבואו לחלץ אותך, 

במקום 5 דקות עבודה ואתה ממשיך לדרכך או לפנצריה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, avi60769 כתב:

שלום

עדיף גלגל רזרבי שיהיה למצבי חירום,

וגם קומפרסור וכלים להחלפת גלגל.

עדיף שאתה תחליט מה שטוב לך ולא היבואן שבא לחסוך . 

במקרה של קרע בדופן הצמיג ובלי צמיג להחלפה,

לך תחכה כמה שעות שיבואו לחלץ אותך, 

במקום 5 דקות עבודה ואתה ממשיך לדרכך או לפנצריה.

 


לא חושב שהוא מנסה לחסוך עלי,

גם ככה הגלגל הרזרבי הוא בתוספת תשלום. 

החסרון של קרע בצמיג ברור, השאלה העיקרית היא האם הערכה מתמודדת היטב עם פנצ׳ר. 

עריכה אחרונה על ידי Ben Gordon
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מקבל קומפרסור קטן ומיכל דבק ,

אם זה פנצר קטן,  זה יסתדר לך,

אם לא אתה בבעיה בלי גלגל ספייר ,

ותצטרך להזמין שירותי דרך להחלפת גלגל.

ואם לא מנסה לחסוך עלייך,

למה לא פשוט לתת חינם לכל בעל רכב חדש שרוצה גלגל ספייר ברכב ,

ובעצם לימכור לו 1.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תזמין גלגל, אם כי עלות של 1400 שח לרזרבי נראה יקר. 

לך לפרוקייה וקנה ג'אנט עם צמיג. 

בקיצור, אם בא לך 'להתעסק' קח ערכת ניפוח וקנה בנפרד גלגל, ג'ק ומפתח. 

אם לא בא לך להתעסק - תזמין רזרבי מהחברה. 

כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, discoTD5 כתב:

לך לפרוקייה וקנה ג'אנט עם צמיג.

יש ברכב מקום לגלגל ספייר בגודל מלא? 

 

אם כן, אפשרי לקנות. 

אבל אם זה גלגל "בייגלה" קטן, קשה להשיג משומש. 

 

שאלה נוספת, האם רכב ללא גלגל ספייר מסופק גם ללא ג'ק ומפתח גלגלים? 

או שאלו מסופקים בכל מקרה? 

 

כי אם לא מסופקים, גם אותם צריך לקנות ורצוי שזה יהיה בערכה שתוכל להתמקם בתוך הגלגל והם לא יהיו סתם זרוקים באוטו, אז אולי כבר עדיף לשלם 1400 שקל ולקבל את כל זה מקורי מהיצרן. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין את היצרנים של הרכבים בקטע של הסרת הגלגל רזרבי. אני מבין את הכיוון: ברכב חשמלי - הפחתת משקל והגדלת טווח וברכב עם מנוע בעירה פנימית - הפחתת משקל שתגרום להפחתת זיהום אוויר.

עד כאן - מצויין.

הפתרון של הערכת ניפוח לדעתי לא עומדת בקו אחד עם המציאות.

רוצים להסיר גלגל רזרבי? תמצאו פתרון כמו צמיגי run flat או צמיגים ללא אוויר כמו שמישלין פיתחו.

 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להבנתי לפי תקנה 365 רכב מהסוג הנ"ל צריך לכלול גלגל חלופי חוץ ממקרים שבהם הרכב תוכנן ללא מקום לגלגל כזה ואז נדרש פתרון אחר (למשל ערכת תיקון).

נראה שחלק מרמות הגימור מגיעות עם גלגל וחלק עם ערכת תיקון.

האם ברמות הגימור שמגיעות בלי, יש מקום לגלגל? במידה וכן, האם לא היו חייבים לספק?

עריכה אחרונה על ידי x111
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר על טויוטה קורולה היברידית סדאן, ברמת גימור Limited. 
הרכב מגיע עם ערכה לתיקון תקר, במקום גלגל רזרבי (וגם ללא ג׳ק וכו׳). 

 

במקום הגלגל הרזרבי יש פלסטיק גדול מוגבה ובתוכו שקעים לאכסון ערכת התיקון. 

 

אם מזמינים גלגל רזרבי, הסוכנות מוציאה את הפלסטיק ובמקומו מניחים את הגלגל, יש שם עדיין את ההברגה כרגיל, והתצורה הופכת כך להיות כמו כל רכב. 

 

והגלגל מגיע עם ערכת החלפת גלגל. 

(כמובן שמשאירים לי את ערכת התיקון). 

 

תודה על התשובות, ארכוש גלגל רזרבי דרך הסוכנות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז לפי תקנה 365 הם לא צריכים לספק גלגל (בחינם) במקרה הזה? (הרכב תוכנן עם מקום לגלגל חלופי ולכן להבנתי ההחרגה בתקנה 365א לא אמורה לחול עליו).

עריכה אחרונה על ידי x111
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה ההתלבטות?

יש לך מקום יעודי לגלגל כל מה שצריך זה לקנות את השאר.

במיקומך הייתי קונה ונוסע בראש שקט, שווה פעם אחת להחליף ספייר מלהיתקע עם הרכב עכשיוו בדרך לדרום (כביש הערבה, מכתש רמון...).

עריכה אחרונה על ידי efistr70
  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 דקות, efistr70 כתב:

מה ההתלבטות?

יש לך מקום יעודי לגלגל כל מה שצריך זה לקנות את השאר.

במיקומך הייתי קונה ונוסע בראש שקט, שווה פעם אחת להחליף ספייר מלהיתקע עם הרכב עכשיוו בדרך לדרום (כביש הערבה, מכתש רמון...).

צודק. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקי 

הרכב מגיע ללא ציוד להחלפת גלגל,

במקרה שהיבואן לא מספק גלגל ספייר עם הרכב.

יש לי מקרה דומה עם הרכב של אחי,

הונדה ג'אז 2021 ללא גלגל ספייר.

שם גם גלגל חדש אין להשיג דרך היבואן.

ולימצוא ספייר משומש נדיר מאוד בפירוקיות ,

אלא אם הגלגל ממש ישן מעל 10 שנים,

וזה כבר מסוכן לשימוש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...