Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניית רכב ספורטיבי


Bones
 שיתוף

פוסטים מומלצים

לפני כשעה, RK כתב:

 

איכות החומרים טובה, איכות ההרכבה (בפנים) טובה למעט כמה מקומות מועדים לפורענות (ומטופלים במסגרת האחריות). באחת הנסיעות מהצפון למרכז תעבור דרך הצ'ק פוסט, תגיד שלום, תשתה קפה ותתרשם.

 

איכות ההרכבה טובה? חצי מההודעות בקבוצה של הברז זה מאיפה מגיע רעש X.

 

הרכב מדהים אבל רמת הגימור לא גבוהה והוא בטח לא ירגיש יוקרתי/מלוטש כמו האלפא.

 

מצד שני כרכב דיילי הוא סבבה לגמרי, פרקטי, נוח, אין איתו בעיה מיוחדת רק לא לצפות לפינוק ולרמת גימור של רכב ספורט סלון, מצד שני גם כרכב דיילי הוא יכול להציע פאן שרכבים אחרים פחות מציעים. גם אין מה לעשות רכב ספורט נמוך כבר לבד מביא תחושה מיוחדת יותר מרכב ״סטנדרטי״ שקיבל תוספות ושיפורים שהפכו אותו לספורטיבי יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוץ מהבוקסה של ידית ההילוכים אין באמת משהו רעש שנוגע לאיכות הרכבה. יש רעש רוח כמו בכל רכב ללא מסגרת חלון, ובאופן כללי אין הרבה בידוד, כי בידוד זה משקל. איכות ההרכבה בפנים, למעט הקטע שמעל פתחי האוורור והעור שעל הדאש, די טובה. בחוץ פחות (וינקרים, פיטמנט פגוש). 

Counting all the assholes in the room
Well I'm definitely not alone, well I'm not alone

 

Subaru BRZ | Suzuki Ignis Sport | PCR Jaguar 2000 100cc

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מסכים. יש הרבה פאקים באיכות היצור של הרכב וזה עולה באופן יותר מדי תכוף בקבוצה למרות שבבסיס שלו הוא מאוד אמין. 

 

בכל אופן רוב האנשים חיים עם זה בשלום, היתרונות עולים על החסרונות ואם הוא מכוון לדור הבא אז סיכוי טוב שגם זה לא יהיה. מצד שני יש מצב שהיא תהיה מחוץ לתקציב שלו עד שתגיע. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 דקות, Doron_Z כתב:

לא מסכים. יש הרבה פאקים באיכות היצור של הרכב וזה עולה באופן יותר מדי תכוף בקבוצה למרות שבבסיס שלו הוא מאוד אמין. 

 

בכל אופן רוב האנשים חיים עם זה בשלום, היתרונות עולים על החסרונות ואם הוא מכוון לדור הבא אז סיכוי טוב שגם זה לא יהיה. מצד שני יש מצב שהיא תהיה מחוץ לתקציב שלו עד שתגיע. 

 

 

בחו״ל היא מתומחרת פחות מהדגם היוצא ככה שגם עם המקדם הארץ ישראלי לא נראה לי שאפשר להתפרע עם המחיר. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שהקורונה לימדה את היבואנים זה שהישראלים קונים וקונים בגדול.

 

אל תשכח את המחסור בשבבים ואת עליות המחירים שאנחנו רואים מסביב בתחום, גם בארץ.

 

בכל מקרה יש לא מעט זמן עד שתגיע ודברים יכולים להשתנות אבל בתחושה שלי אם ליבואן הישראלי בדרך פלא היה עכשיו סטוק של הרכב למכור בארץ, היא בטח היתה עולה כמו שהשוק נראה עכשיו בסביבות 230 אלף. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, ניקו פ. כתב:

אני יכול להעלות הצעה שהיא מעט מפתיעה ובהתחלה תשמע לך מאוד מוזרה, אבל לפני כמה חודשים בחור פתח פה שרשור שהוא ייבא את המאזדה 3 2.5 טורבו. היא תענה מאוד טוב על דרישות האבזור והנוחות שלך (בידוד רעשים יוצא מן הכלל וכל מערכות הבטיחות וכו'), יש לה הנעה כפולה שנשלטת ע"י מחשב הרכב ומגיעה עד לכמעט אחורית. אם היא תהיה חדשה היא תעלה בייבוא אזור ה-200K ש"ח (ממה שהוא ציין אם אני זוכר נכון). החיסרון שלה הוא המנוע, 2.5 טורבו שבחלק מהמבחנים עשה 5.9 ל-60 מייל וראיתי גם מבחן מצולם שהיה 6.5 שניות. אז לא יודע לומר לך. היא גם תהיה משמעותית זולה לאחזקה ממרצדס וכו'.

מאידך, היא לא תהיה מרצדס או לקסוס. 

מאידך, המנוע חלש יותר מהן. 

מאידך, בסוף זו מאזדה 3, אז יש אנשים שזה פוגע להם בתחושה.

אולי שווה לשקול, אני לא בטוח שזה הכיוון המתאים לך, אבל זה הזכיר לי. 

 

ה3 המדוברת אם אני זוכר נכון היא לא הייתה חדשה אלא משומשת קלות.

בכל מקרה 200K לרכב כזה חדש זה מחיר לא פחות ממדהים בארצנו- יש לי תחושה שתעלה יותר.

לגבי הכוח שלה- יש לה שני אופציות של מילוי דלק, בעצם המנוע מתאים את עצמו, אם תמלא 95 תגיע להספק מסויים וב98 תקבל את המקסימום(תבדוק מספרים מדוייקים, אם אני זוכר הפרש של כ 15-20 כס), הקטע המיוחד בה שאתה לא צריך תוכנה אלא זה מגיע ככה מהיצרן.

 

לגבי הברז החדשה זו שאלה מצויינת האם היא תתומחר בדומה לנוכחית.

סיכוי סביר מאוד שתגיע לתמחור של המיאטה לדעתי- מה שעדין על הנייר הופך אותה לעסקה עדיפה אבל עדין overpriced.

 

אופציה נוספת אגב לא בטוח אם ציינו אותה זו הלקסוס IS החדשה, נראה שעשתה מספר צעדים לכייון היותר ספורטיבי לעומת הדגם היוצא, וכמובן תהיה מבחינת איכות חומרים עדיפה משמעותית על הברז(פחות ספורטיבית כמובן) וקצת יותר יקרה, כך שצריך יהיה לחפש יד שניה או למתוח מעט את התקציב

עריכה אחרונה על ידי ik3
  • רעיון טוב! 1

peugeot 208

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 49 דקות, ik3 כתב:

ה3 המדוברת אם אני זוכר נכון היא לא הייתה חדשה אלא משומשת קלות.

בכל מקרה 200K לרכב כזה חדש זה מחיר לא פחות ממדהים בארצנו- יש לי תחושה שתעלה יותר.

לגבי הכוח שלה- יש לה שני אופציות של מילוי דלק, בעצם המנוע מתאים את עצמו, אם תמלא 95 תגיע להספק מסויים וב98 תקבל את המקסימום(תבדוק מספרים מדוייקים, אם אני זוכר הפרש של כ 15-20 כס), הקטע המיוחד בה שאתה לא צריך תוכנה אלא זה מגיע ככה מהיצרן.

 

לגבי הברז החדשה זו שאלה מצויינת האם היא תתומחר בדומה לנוכחית.

סיכוי סביר מאוד שתגיע לתמחור של המיאטה לדעתי- מה שעדין על הנייר הופך אותה לעסקה עדיפה אבל עדין overpriced.

 

אופציה נוספת אגב לא בטוח אם ציינו אותה זו הלקסוס IS החדשה, נראה שעשתה מספר צעדים לכייון היותר ספורטיבי לעומת הדגם היוצא, וכמובן תהיה מבחינת איכות חומרים עדיפה משמעותית על הברז(פחות ספורטיבית כמובן) וקצת יותר יקרה, כך שצריך יהיה לחפש יד שניה או למתוח מעט את התקציב

ייבוא מקביל זאת אופציה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, Bones כתב:

אז ככה...הרקע שלי...עובד הרבה, נוסע פעמיים בשבוע מהצפון למרכז (יוצא מוקדם בבוקר כדי להמנע מהפקקים). נהנה מהנסיעה (כשאחרים שואלים אותי אם אני סובל מהנסיעות אני מבין שההנאה שלי מהנהיגה היא ייחודית יחסית לכלל, להוציא כמובן את החברים בשרשור. אין באמת מדד להשוואה). אני נהנה מהנדסת אנוש בדברים הקטנים והגדולים...שעון צלילה (לא מת על הים), מכונת קפה ידנית (יותר התעסקות בהשוואה לאוטומטית/קפסולות, אין מה להשוות בטעם, עט נובע (ממלא בכסת עם משאבה, ממליץ בחום) . משתדל לבחור דברים ״מתחת לרדאר״...מאוד נהנה מהם בשביל עצמי, מאוד לא אוהב למקד תשומת לב. מבחינת רכבים, אני מתכוון לרכוש רכב באזור ה-200 לראשונה. מבחינת סגמנטים יש את השטח (רנגלר?), יוקרה יחסית (אאודי, מרצדס (יד 2)) וספורט(יבי, SMIRO אל תכעס ; )). אני לא אוהב נסיעה גבוהה, לא הולך לשטח, כן נהנה מסגנון נהיגה ספורטיבי (יחסית, איש משפחה בכל זאת). רכבים ספורטיבים מאוד ״עושים לי את זה״, מבחינתי הרכב האולטימטיבי זה 911. ברור לי (נראה לי) שאני לא אנצל את הסוס ה-151 וצפונה. מבחינתי (רק מבחינתי) רכב ספורטיבי זה הנעה אחורית, מאוד אוהב מרכב סדאן (אאודי a3, הייתי הולך על הסדאן בלי לחשוב פעמיים). אני חושב שעל פניו ולפני נסיעות מבחן, ה BRZ מאוד On the spot (נשאלת השאלה אם כדאי לחכות לייבוא הדגם החדש) אבל אולי פחות פרקטית, פחות נוחה לטווח הארוך, מה שכן, כנראה יותר אמינה). הג׳וליה היא צעד ליד, פחות הארדקור אבל יותר עגולה בפינות. זהו...

 

סה״כ יש אצלך כל מיני סתירות, אבל אני מבין שאתה אוהב לנהוג ומחפש משהו קצת שונה ומיוחד, אבל בלי למשוך תשומת לב. ה-BRZ לא מתאימה לפרופיל הזה, כי היא מושכת תשומת לב. היא גם לא מיועדת לנסיעות מנהלתיות, אם כי זה דבר אישי. צריך לנסות

 

למיאטה יש את הגליק של הגג הנפתח. איך שלא תסובב את זה, זה נותן חויה ייחודית, בלי קשר ליכולות הדינמיות של הרכב. אבל, שוב, מושכת תשומת לב.

לגמוע מרחקים ברכב כמו המיאטה, זה לא לכל אחד.

 

ההתעקשות על הנעה אחורית נראית לי מיותרת. יש לזה מעט מאוד משמעות בנהיגה שהיא לא ספורטיבית פר אקסלנס.

 

בין המכוניות שהזכרת, הקופרה תהיה מאוד מהירה. הג׳וליה, נדמה לי (אם אני קורא אותך נכון), תיתן לך את החוויה של משהו שונה, מיוחד, לא מושך יותר מדי תשומת לב, אבל מספיק מיוחד כדי לא להרגיש כמו עוד רכב רגיל. בנוסף יש את החברותא של האלפיסטים, שזה נחמד.

 

במקביל, אפילו לפני, הייתי מתנסה קצת בנהיגה ספורטיבית עם הדרכה. לא יודע מה האופציות בארץ כיום, בטח יידעו להכווין אותך. הרבה יותר כיף לנהוג ברכב ספורטיבי אחרי הדרכה. אחרי שתנסה את המכוניות האמורות, תעשה איזו הדרכת נהיגה מתקדמת, תראה אם אתה יותר לכיוון הספורטיבי או יותר לכיוון הספורט - אלגנט.

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  

לפני שעתיים, Bones כתב:

ייבוא מקביל זאת אופציה?

 

הבחור שהזמין כזאת הזמין ביבוא אישי בעקרון לבד(השתמש באיזה שירות שיעזור לו עם זה, לא דרך יבואן).

אין לדגם יבוא רשמי בארץ, יתכן שיבואן מקביל יסכים אבל ממש לא בטוח, רוב הסיכויים שתצטרך לייבא עצמאית- יש גופים כאלו ואחרים שעוזרים בתהליך, והבחור שהזמין את ה3 אכן השתמש באיזה גוף כזה

עריכה אחרונה על ידי ik3

peugeot 208

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, falou כתב:

 

סה״כ יש אצלך כל מיני סתירות, אבל אני מבין שאתה אוהב לנהוג ומחפש משהו קצת שונה ומיוחד, אבל בלי למשוך תשומת לב. ה-BRZ לא מתאימה לפרופיל הזה, כי היא מושכת תשומת לב. היא גם לא מיועדת לנסיעות מנהלתיות, אם כי זה דבר אישי. צריך לנסות

 

למיאטה יש את הגליק של הגג הנפתח. איך שלא תסובב את זה, זה נותן חויה ייחודית, בלי קשר ליכולות הדינמיות של הרכב. אבל, שוב, מושכת תשומת לב.

לגמוע מרחקים ברכב כמו המיאטה, זה לא לכל אחד.

 

ההתעקשות על הנעה אחורית נראית לי מיותרת. יש לזה מעט מאוד משמעות בנהיגה שהיא לא ספורטיבית פר אקסלנס.

 

בין המכוניות שהזכרת, הקופרה תהיה מאוד מהירה. הג׳וליה, נדמה לי (אם אני קורא אותך נכון), תיתן לך את החוויה של משהו שונה, מיוחד, לא מושך יותר מדי תשומת לב, אבל מספיק מיוחד כדי לא להרגיש כמו עוד רכב רגיל. בנוסף יש את החברותא של האלפיסטים, שזה נחמד.

 

במקביל, אפילו לפני, הייתי מתנסה קצת בנהיגה ספורטיבית עם הדרכה. לא יודע מה האופציות בארץ כיום, בטח יידעו להכווין אותך. הרבה יותר כיף לנהוג ברכב ספורטיבי אחרי הדרכה. אחרי שתנסה את המכוניות האמורות, תעשה איזו הדרכת נהיגה מתקדמת, תראה אם אתה יותר לכיוון הספורטיבי או יותר לכיוון הספורט - אלגנט.

 

מכונית ספורטיבית בלית ברירה תמשוך קצת תשומת לב כי מעבר למה שמתחת למכסה מנוע יש לה גם יופי חיצוני שזה חלק מהקסם שלה.

מנסה להמנע מ״שופוני״ אבל ברכב כזה נראה לי שזה פועל יוצא. מסכים איתך שהג׳וליה יותר מתחת לרדאר. לגבי ההנעה האחורית, מעדיף להתפשר קצת בכ״ס לטובת החוויה השלימה של הנעה אחורית (גם אם זה רק בראש).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה כ"כ מוזר בזה? חוץ מדריפטים ושימוש הארדקור במסלול, איפה היעדר דיף מוגבל יפריע לו? זה עדיין יתן לו את כל יתרונות ההנעה האחורית, חוץ משני המקרים אותם ציינתי.

Counting all the assholes in the room
Well I'm definitely not alone, well I'm not alone

 

Subaru BRZ | Suzuki Ignis Sport | PCR Jaguar 2000 100cc

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

הנעה אחורית זה לא רק לדריפטים ודונאטס, גם עם דיפ פתוח מרגישים את ההבדל, עדיין אפשר להנות מהיגוי יתר. אפילו בסתם זינוק מהמקום יש עדיפות להנעה אחורית, כי המשקל עובר לאחור בתאוצה ומאפשר להוריד יותר כוח לכביש.  מעבר לזה  כשיש הפרדה בין הסרן שמוריד כוח לזה שאחראי להיגוי - זה משפר את היכולת לצאת מפניות מהר, בטח ברכבים חזקים.

Seat Leon Cupra 2018

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...