Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניית רכב ספורטיבי


Bones
שימו לב! השרשור הזה בן 946 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בד"כ אפשר להכות בקרות אם עושים משהו חריף ואז מיישרים הגה ולא עושים כלום. זה גם למה אפשר לקבל היגוי יתר בעזיבת גז בחלק מהמכוניות. אתה לא מכניס שום input, אז הבקרה מניחה שאתה מקרה אבוד ועוזבת אותך לנפשך.

 

דווקא המכוניות עם הבקרות הישנות יותר, היו יותר טובות בלסגור את הברז, הן פשוט היו עושות את זה בברוטליות (שזה גם לא תמיד מביא לתוצאה רצויה).

 

הנקודה היא, שאם שומאכר היה לוחץ 100 גז ונותן לבקרת האחיזה לעבוד, זה אמור לעבוד לכל אחד, אלא אם נורא מתאמצים.

 

לפני 52 דקות, Smiro כתב:

מציע לך לנסות 140 עם צמיג שהוא לא קאפ 2 / סמי סליק וכאלה, ברטוב, עם בקרות. ללחוץ יותר מדי על הגז. תחזור עם רשמים תשתף אותנו. 

 

לא יודע 140 של מה או מה הקשר לסמי סליק. יש לי כמה עשרות אלפי ק"מ במצטבר על  325 קופה, 328 קבריולט, Z370 ופורשה קאיימן, כדיילי - צריך להתאמץ כדי לאבד אחיזה. גם ברטוב. אם אתה לא עושה תמרון שגוי לגמרי במתכוון, הבקרה תוציא אותך. כלומר, תמיד יכול להיות מקרה קצה, שאתה בדיוק בסיבוב, שהכניסה אליו בעלייה ובשיא האפקס יש ירידה + סיבוב ו-וואלה, הבקרה לא בדיוק מבינה מה ומי, אבל זה מקרה קצה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Smiro כתב:

מציע לך לנסות 140 עם צמיג שהוא לא קאפ 2 / סמי סליק וכאלה, ברטוב, עם בקרות. ללחוץ יותר מדי על הגז. תחזור עם רשמים תשתף אותנו. 

 

ברטוב אתה לא חייב 140 בשביל להשתגע, וקאפ2 או כל סמי סליק לא יהיו טובים ברטוב, על כל מכונית שהיא, על כל הנעה שהיא.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, falou כתב:

 

אני מתקשה להבין, איך יש אובדן אחיזה תחת כוח, עם בקרה עובדת?

 

ללא בקרות או ספורט פלוס פוסע די חזק. אבל לומד לאט לאט

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להשתגע? לא. יש רכבים שבהם גם טעות קטנה גם ביבש עם צמיג שהוא לא רציני, וגם ברטוב עם צמיג רגיל, אתה תעוף הצידה. וזה מהיכרות עם הרכב שלי למשל, טעות מינורית לא מצב קיצון, גם עם בקרות לא תמיד תצא מזה. 

עריכה אחרונה על ידי Smiro
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טעות מינורית לא תביא למצב קיצון, לכן היא מינורית. תגזים עם 51 קג"מ, וברור שפיזיקה באיזשהו שלב תגבר על בקרות.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה תמיד יכול להכנס לסיבוב של 50 קמ"ש ב-150 ושומדבר לא יעזור. 

 

אבל עסקינן בלתת יותר מדי גז ביציאה, וזה משהו שכל בקרה תקינה אמורה להסתדר איתו

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיברתי על יותר מדי גז, ביציאה. לא בכניסה עם במהירות מטורפת לעיקול. בקיצור בקרות לא תמיד יעזרו, גם במצבים לכאורה רגילים, לא קיצוניים. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שאתה לא יכול להוריד 60 קגמ ביציאה מהפניה איטית, אלא אם אתה עם הנעה כפולה וצימיגים טובים.

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Smiro כתב:

דיברתי על יותר מדי גז, ביציאה. לא בכניסה עם במהירות מטורפת לעיקול. בקיצור בקרות לא תמיד יעזרו, גם במצבים לכאורה רגילים, לא קיצוניים. 

 

אני מתקשה לחשוב על יצרן כ״כ כושל שהאמירה הזו תהיה נכונה לגביו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש יותר מדי גז ויש יותר מדי גז. כשהכנסתי ממש יותר מדי גז בזמנו ביציאה מפניה בברז גם נדרשתי ל-4 נעילות נגדיות, וזה היה עם 21 קג"מ בקושי (ועם חצי בקרה). וזה היה נטו טעות שלי, אז כל אחד והטעויות שלו.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 16.9.2021 בשעה 17:21, Smiro כתב:

תבדיל רכב ספורטיבי מרכב מהיר. הטסלה מהירה לא ספורטיבית. כדיילי פגז. אתה מתכוון לתקוף פניות? מסלול? רוצה להרגיש הכול ולהיות מתוקשר? או רוצה רכב שיחסית לקטגוריה שלו הוא ספורטיבי? 

S3 ודומיה מהירות בקו יקר לא מתקשרות ולא כלום. קופרה הקודמת מהירה אבל פחות מהנה ופחות נותנת לך ביטוי כנהג (רכב קל לנהיגה מהר), באז מיאטה פגז מהנות ממש לא רכבים מהירים אבל רכבי ספורט, שעם יכולות מסוימים ושיפורי התנהגות מגיעות לתוצאות מפתיעות במסלול. 

 

כאול ראונדר, ה330 לטעמי פגז. יש היצע יחסית מגוון והמחירים סביב התקציב שלך כיד 2. הרכב יחסית לקטגוריה מתנהג באופן סביר, יחסית חזק ומהיר, מבפנים תקבל איכות יותר טובה מכל הרכבים שציינו פה, מלבד האאודי. גם חשמלית כך שנסיעות בעיר יכולות להתבצע על חשמל בלבד. 

בידיים מיומנות, המודל 3 פרפורמנס תביס בקלילות על מסלול כל אחד מהרכבים שפות"ש כתב בפוסט הראשון. אני לתומי חשבתי שהמטרה בספורט היא לנצח. כנראה שטעיתי, והמטרה בספורט היא סיפוק מסוים של הנהג שכלל אינו קשור לביצועים ונצחונות. מענין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מתחרה, כן. לרוכש רכב ספורט שלאו דווקא נרשם לתחרויות, יש מטרות אחרות. הנאה מנהיגה, קשר עם הרכב, שיפור יכולות נהיגה, מה לא. טסלה לא תתן לו את זה. באותו ראש של ואגית סטנדרטית, רק מוקצן. היא עושה את העבודה בשבילך, כל מה שאתה צריך זה ידע בסיסי בקווים ולא לחרבן נקודות בלימה.

  • אהבתי 1

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 24 דקות, noam23 כתב:

בידיים מיומנות, המודל 3 פרפורמנס תביס בקלילות על מסלול כל אחד מהרכבים שפות"ש כתב בפוסט הראשון. אני לתומי חשבתי שהמטרה בספורט היא לנצח. כנראה שטעיתי, והמטרה בספורט היא סיפוק מסוים של הנהג שכלל אינו קשור לביצועים ונצחונות. מענין.


מאתגר אותך. לא מול שום דבר, מול שלי, תנסה. המשקל של הטסלה החוסר תקשורת והבלמים, הסוללה הדועכת - תביא לזמנים פחות טובים. בטח במסלול כמו מוטורסיטי. 

עריכה אחרונה על ידי Smiro
  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


לא יודע לגבי המסלול המטורף מוטורסיטי ג'יפי, אבל הנה.
חוו"ד וPOV של מישהו שמכיר את המסלול שהוא נוהג עליו טוב מאד ונהג על המון דברים מאד מהירים שם גם במסגרת תחרותית.

  • אהבתי 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יא אללה, ההוא בפורשה בטח לא יודע מה לעשות עם עצמו... מצליח להתרחק רק בקטעים שמהירות סופית מדברת. אבל בטסלה נוהג נהג-נהג.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 946 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...