Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רעש מהדשבורד במהירות +80 קמש


השכנה
שימו לב! השרשור הזה בן 939 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

יש לי סוזוקי sx4 שנת 2010 אוטומטית. במהירות מעל 80 קמש בכל כביש , מתחיל רעש מכיוון הדשבורד בצד של הנהג של קליקים וחיכוך מתכות והרעש מתגבר עם הגברת המהירות. וכשיורדים מתחת ל 80 קמש זה מפסיקמספר מוסכים לא הצליחו לעלות על הבעיה , וטוענים שהמכניקה של הרכב במצב תקין ומצויין. (והם לא רצו לנהוג בעצמם ולבדוק את מקור הרעש.. ) צירפתי סרטון מנסיעה, למרות שמאז זה אפילו החמיר. מה זה יכול להיות?    

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד לא יכול לתת לך תשובה בעזרת המקלדת,  אבל, [ וזו השערה בלבד], אני מניח שגוף זר כל-שהוא נכנס למערכת האוורור של הרכב, וככל שהמהירות מתגברת, הרעש של החיכוך, חזק יותר.

או פלסטיק משוחרר שמתחכך בצד שלך, באיזור הגלגל הקדמי שמאלי, ומעל מהירות מסויימת, בעזרת הרוח, זה משמיע רעשים.

 

הייתי בודק את 2 הכיוונים הללו.

עדיין זה לא אומר שאלה הסיבות, אבל שווה בדיקה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התשובה. 

הסברה השניה נשללה כי מכונאים בדקו את כל האופציות האלה שקשורות לפלסטיקים או לגלגלעם בצד הרכב.

האופציה הראשונה - זה רעש שנמשך כבר תקופה מאוד ארוכה, ומאז הרכב עבר טיפול והחליפו פילטרים של המזגן, אז היו אמורים לעלות על זה לא? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא.

"הגוף הזר" שנמצא במערכת, [בהנחה שקיים כזה], תקוע איפה שהוא, ולא הגיע לאיזור הפילטר של המזגן.

 שכחתי לציין מקודם, שיכול להיות גם סתם חלק משוחרר בתוך בית המנוע, שנוגע בפח תוך כדי נסיעה מהירה. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1.תנסה לראות מה קורה שאתה סוגר את מערכת האיוורור מהבקרה לכניסת אוויר מבחוץ.

2.סגור את המזגן והמאוורר מהבקרה.

3.בתא המנוע תבדוק כבלים/צינורות שלא יושבים במקום שלהם.

4. תילחץ על חלקי הדאשבורד השונים ביד תוך כדי הרעש.

עריכה אחרונה על ידי levy
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי זה נשמע. כמו רעש מהרצועות. או מותחן שהוא.

אולי גם הקלאץ' של המדחס. לא מחבר טוב. ויש החלקה במהירות גבוה.

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן,

האם הרעש מלווה ברעידות?

הרעש התחיל לאחר מכה לגלגל?

הרעש מזכיר לי מתלים גמורים שהיו לי באחת "הגרוטאות" שהחזקתי בעברי, הייתי בודק חופש במתלים וכו'.

 

בשורות טובות. 

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 42 דקות, Kooper כתב:

אהלן,

האם הרעש מלווה ברעידות?

הרעש התחיל לאחר מכה לגלגל?

הרעש מזכיר לי מתלים גמורים שהיו לי באחת "הגרוטאות" שהחזקתי בעברי, הייתי בודק חופש במתלים וכו'.

 

בשורות טובות. 

אין רעידות. 

לא היו מכות בגלגל, וכבר שללו שזה קשור לגלגים או למכונאות, הרימו את הרכב ובדקו כבר הכל מחמטה, ופתחו מכסה מנוע והזיזו ונגעו כבר בהכל. מה שהיה משוחרר או לא תקין כבר תוקן, והרעש ממשיך. 

מתלים? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, yossiaviel כתב:

אילו זה היה מהמתלים, היו מרגישים את זה בכביש משובש, גם במהירויות איטיות, ולא רק מעל 80.

זה בהחלט נשמע גם בכביש משובש, לא בצורה רועשת כמו בסרטון, אבל כמו קליקים קצרים כשהרכב פוגע במהמורה

עריכה אחרונה על ידי השכנה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מקומות שניתן לבדוק מתלים, או רעשים שנובעים מהם.

הרכב פשוט עולה על מתקן כזה, וזה מקפיץ את הגלגל עצמו מעלה\מטה, בתדירות גבוהה. והמכונאי יכול לבדוק את תקינותם, וגם האם הרעשים מגיעים משם. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, yossiaviel כתב:

יש מקומות שניתן לבדוק מתלים, או רעשים שנובעים מהם.

הרכב פשוט עולה על מתקן כזה, וזה מקפיץ את הגלגל עצמו מעלה\מטה, בתדירות גבוהה. והמכונאי יכול לבדוק את תקינותם, וגם האם הרעשים מגיעים משם. 

אחלה, תודה רבה! מקוה שימצאו את הבעיה 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

שוב שלום,

במוסך מתעקשים שזה המיסב (בגלל ששמעו את הרעש עם סטטוסקופ כשהעלו את הרכב וסובבו את הגלגלים), אבל אמרו שהמסב הוא באמצע והיינו אומרים לשמוע את הרעש משני צידי הרכב, אבל הרעש נשמע רק מצד שמאל. לא החלפנו, כי חוששים לשלם על החלפה שאין בה צורך. 

לפני שנמשיך - אם זה באמת המתלים, תוכלו להגיד לי מה תפקידם ברכב, האם יש אחד מכל צד, למה שיעשו כזה רעש ואיך מחליפים? ואולי מישהו יודע איך קוראים לזה באנגלית? הייתי רוצה להגיע למוסך עם ידע מקדים, כי הם לא באמת מספקים תשובות לשאלות שלי..  

תודה מראש! 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ברור איך המיסב באמצע.

יש לכל גלגל מיסב.

תעשה את הניסוי הבא,תגיע למגרש גדול ללא תנועה,סגור מזגן,פתח חלונות,סע ישר ושמע את הרעש ואז פנה בחדות שמאלה אם הרעש פוחת אז זה כניראה מיסב שמאל.

עכשיו תעשה הפוך סע ישר ופנה בחדות ימינה אם הרעש נישאר אותו דבר או מתחזק אז זה מחזק שזה מיסב שמאל.

שיטת הבדיקה להפעיל לחץ על המיסב ולהאזין.

עריכה אחרונה על ידי levy
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרעש נשמע (לי לפחות) מפנים האוטו, כך שמיסב או רצועות לא מסתדר לי.

 

אתה יכול לבודד בערך מהיכן מגיע הרעש? לוח מכוונים/ אזור הדוושות/ פתחי האיוורור?

 

כבר חתמתי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 939 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...