Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת מוח גיר בסקודה סופרב 1.8, שנת 2016 עם 88 אלף ק"מ


guyr
שימו לב! השרשור הזה בן 938 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז כמו שהציעו לי פה לפנות ליצרן אז אכן פניתי לסקודה העולמית.

אפילו הגיבו והעבירו את הטיפול לצ'מפיון.

אז כמו שציפיתי, לא יהיה שום פיצוי בגלל שהייתה תביעה על הנושא והתוקף שלה נגמר בשנת 2020.

קצת עצוב שאין שום התייחסות אפילו איזה פיצוי של טיפול בחינם בשביל הטעם הטוב.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, outnex כתב:

במוסך מתמחה היית משלם הרבה פחות

זה לא הרכב שלי, זה שייך לסבא שלי בן ה80

הוא מעדיף תמיד ללכת למוסך של היבואן.

אבל בלי קשר, יש לך המלצה למוסך מתמחה?

במוסך רון, זה בערך אותו מחיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 17.8.2021 בשעה 14:18, guyr כתב:

אנשים קונים רכבים יקרים כדי להינות מאיכות ואמינות גבוהה ביחס לרכבים הזולים

ספר זאת לבעלי הריינג' רובר ששילמו 'קצת' יותר על הרכב שלהם

כבר חתמתי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, yairw כתב:

ספר זאת לבעלי הריינג' רובר ששילמו 'קצת' יותר על הרכב שלהם

לא מבין מה הקשר?

זה שריינג' רובר של 700 אלף שקל מתקלקל זה גם לא תקין וגם סקודה סופרב ב220 אלף זה לא תקין.

עצוב מאוד שזה המצב של היצרנים (ולא רק בענף הרכב)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שאתה קצת מגזים. אתה משווה רכב בן 15 שנים לרכב בן 5 שנים כאשר הרכב החדש משמעותית יותר מורכב ומכיל משמעותית

הרבה יותר טכנולוגיה ומערכות, לכן ההשוואה לא הגיונית. תקלות קורות לכל יצרן ובכל מחיר.

 

לפרארי 360, לדוגמה, יש תקלה מוכרת שה-ECU פשוט שובק חיים יום אחד, והרכב מציג לך קריסמס של נורות בלוח השעונים ולא נוסע.

וזה רכב שעלה פאקינג 171,000$ ב-1999. חבר טוב שלי עובד כמוקדן שירות "איתוראן" שבין היתר מקבלים שיחות של שלל יבואנים,

בניהם MG, יונדאי, קיה, וולבו עוד ועוד. אתה יודע איזה סיפורים אני שומע כל יום על תקלות ממנו? אין יצרן חף מפשע.

 

זה שהלך המטכטרוניקס לא אומר שצריך לרוץ למוסך היבואן, להחליף בלי לשאול שאלות ולשלם עשרות אלפי שקלים. מה הקשר שסבא שלך בן 80?

להגיד שאצל רון המחיר היה דומה זה לא נכון, כי הוא היה לוקח על העבודה כנראה פחות ועל החלק בטוח פחות, ואולי היה מציע פתרונות אחרים

כמו מכטרוניקס משופץ, או אחד מפירוק. ואולי גם היה מנסה לפתור את התקלה לפני שהיה מחליף, שזה מה שכל בעל מקצוע צריך לעשות.

 

מנסיוני עם מוסכי היבואן, לעולם לא תמצא שם אנשי מקצוע. וכשאין אנשי מקצוע - לא בודקים. פשוט מחליפים, כי אפשר וכי הלקוחות שלהם מאפשרים את זה

(ואת זה אני יודע כבעל עסק שעבד מול אנשים שמחזיקים את הרכבים האלה - הם לא שואלים אותך כמה. הם פשוט אומרים לך תעשה ואז משלמים כמה שצריך).

 

להבא, ממליץ לך להתייעץ עם כמה גורמים ואפילו כאן ולנסות לבדוק עוד אפשרויות. לא נורא, שיעור לחיים. אם היה לי את כל הכסף ששילמתי כדי ללמוד לעשות דברים נכון,

אז הייתה לי פרארי 360.

עריכה אחרונה על ידי Fraysa

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Fraysa כתב:

אני חושב שאתה קצת מגזים. אתה משווה רכב בן 15 שנים לרכב בן 5 שנים כאשר הרכב החדש משמעותית יותר מורכב ומכיל משמעותית

הרבה יותר טכנולוגיה ומערכות, לכן ההשוואה לא הגיונית. תקלות קורות לכל יצרן ובכל מחיר.

 

לפרארי 360, לדוגמה, יש תקלה מוכרת שה-ECU פשוט שובק חיים יום אחד, והרכב מציג לך קריסמס של נורות בלוח השעונים ולא נוסע.

וזה רכב שעלה פאקינג 171,000$ ב-1999. חבר טוב שלי עובד כמוקדן שירות "איתוראן" שבין היתר מקבלים שיחות של שלל יבואנים,

בניהם MG, יונדאי, קיה, וולבו עוד ועוד. אתה יודע איזה סיפורים אני שומע כל יום על תקלות ממנו? אין יצרן חף מפשע.

 

זה שהלך המטכטרוניקס לא אומר שצריך לרוץ למוסך היבואן, להחליף בלי לשאול שאלות ולשלם עשרות אלפי שקלים. מה הקשר שסבא שלך בן 80?

להגיד שאצל רון המחיר היה דומה זה לא נכון, כי הוא היה לוקח על העבודה כנראה פחות ועל החלק בטוח פחות, ואולי היה מציע פתרונות אחרים

כמו מכטרוניקס משופץ, או אחד מפירוק. ואולי גם היה מנסה לפתור את התקלה לפני שהיה מחליף, שזה מה שכל בעל מקצוע צריך לעשות.

 

מנסיוני עם מוסכי היבואן, לעולם לא תמצא שם אנשי מקצוע. וכשאין אנשי מקצוע - לא בודקים. פשוט מחליפים, כי אפשר וכי הלקוחות שלהם מאפשרים את זה

(ואת זה אני יודע כבעל עסק שעבד מול אנשים שמחזיקים את הרכבים האלה - הם לא שואלים אותך כמה. הם פשוט אומרים לך תעשה ואז משלמים כמה שצריך).

 

להבא, ממליץ לך להתייעץ עם כמה גורמים ואפילו כאן ולנסות לבדוק עוד אפשרויות. לא נורא, שיעור לחיים. אם היה לי את כל הכסף ששילמתי כדי ללמוד לעשות דברים נכון,

אז הייתה לי פרארי 360.

אני מבין שתקלות קורות וזה בסדר אבל מצד שני ברגע שתקלה מתרחשת אז  צריך למדוד את שירותי הלקוח של החברה.

כמו שאתה יושב במסעדה ויש בעיה אז רוב הסיכויים שתקבל פיצוי כלשהו.. כמובן תלוי במסעדה ובאופי הבעיה.

לא באמת ציפיתי שהם ישתתפו בכל ההוצאות של ההחלפה אבל כן ציפיתי לאיזה פיצוי, אפילו שטיפה חינם זה סבבה.

רק שיראו שיש איזה אכפתיות ורצון שהלקוח יהיה מרוצה.

וכן, משפחה שהשאירה אצלהם קרוב למיליון שקל (5 רכבים) אז זה לא עוד לקוח שקנה סיאט איביזה ב2010.

וכשאני אומר שהמחיר אצל רון הוא זהה אז זה כי דיברתי איתו וקיבלתי הצעת מחיר.

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, guyr כתב:

לא מבין מה הקשר?

הקשר הוא - שאין קשר בטענה שלך.

רכב יקר יותר לא שווה רכב אמין יותר, להיפך, לרוב הרכבים הזולים הינם פחות משוכללים וכך פחות דברים שיכולים להתקלקל. גם במרצדס של מליון שקל יהיו חלקי פלסטיק במנוע שיכשלו במוקדם או מאוחר

כבר חתמתי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, guyr כתב:

אני מבין שתקלות קורות וזה בסדר אבל מצד שני ברגע שתקלה מתרחשת אז  צריך למדוד את שירותי הלקוח של החברה.

כמו שאתה יושב במסעדה ויש בעיה אז רוב הסיכויים שתקבל פיצוי כלשהו.. כמובן תלוי במסעדה ובאופי הבעיה.

לא באמת ציפיתי שהם ישתתפו בכל ההוצאות של ההחלפה אבל כן ציפיתי לאיזה פיצוי, אפילו שטיפה חינם זה סבבה.

רק שיראו שיש איזה אכפתיות ורצון שהלקוח יהיה מרוצה.

וכן, משפחה שהשאירה אצלהם קרוב למיליון שקל (5 רכבים) אז זה לא עוד לקוח שקנה סיאט איביזה ב2010.

וכשאני אומר שהמחיר אצל רון הוא זהה אז זה כי דיברתי איתו וקיבלתי הצעת מחיר.

 

זה כבר שיקולים של היבואן. מהיכרותי איתו ומהפרסומים ברשת - לא הייתי מצפה מהיבואן הזה כלום. לגבי פיצוי... פיצוי על מה? על חלק שכשל? באותה מידה הייתה יכולה להיהרס לך משאבת מים או מחשב המולטימדיה היה שובק חיים. אם הרכב לא באחריות היצרן - מה אתה רוצה שהוא יעשה? כל חלק ברכב שלך יכול בכל רגע נתון פשוט למות. לרוע מזלך, זה קרה עם חלק יחסית יקר ובחרת לבצע את העבודה במקום לא מקצועי ובמחיר לא אטרקטיבי.

 

נניח ולכאורה רון הציע מחיר זהה - לא הייתי מוותר כאן. הייתי סורק תקלות, מחפש מידע באינטרנט, מבצע פעולות כדי לבדוק מה גורם התקלה, כפי שאני מאמין שכל בן אדם צריך לעשות בכל תחום לפני שהוא פונה לבעל מקצוע כמוצא אחרון. מי יודע, אולי יש מומחה אלקטורניקה בארץ שיודע לפרק את המטכטרוניקס לגורמים ולמצוא את גורם הבעיה ולסדר אותה ב-1,000 ש"ח במקום 7,000 ש"ח על חלק חדש? בהמשך לדוגמתי הקודמת, תיקון ECU של פרארי 360.

 

אני חושב שלפתוח שרשור לאחר תיקון תקלה אצל האופציה הכי גרועה וכמוצא אחרון ואז להתלונן על היבואן שלא פיצה אותך זה מיותר וזה עסק שלך מול היבואן.

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דרך אגב, מי שמעניינת אותו אותה הבעיה בפרארי 360, הנה סרטון על אחד שנפל על כזאת ובחר לתקן אצל מומחה בזול במקום להחליף לחדש

 

כבר חתמתי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, guyr כתב:

אני מבין שתקלות קורות וזה בסדר אבל מצד שני ברגע שתקלה מתרחשת אז  צריך למדוד את שירותי הלקוח של החברה.

כמו שאתה יושב במסעדה ויש בעיה אז רוב הסיכויים שתקבל פיצוי כלשהו.. כמובן תלוי במסעדה ובאופי הבעיה.

לא באמת ציפיתי שהם ישתתפו בכל ההוצאות של ההחלפה אבל כן ציפיתי לאיזה פיצוי, אפילו שטיפה חינם זה סבבה.

רק שיראו שיש איזה אכפתיות ורצון שהלקוח יהיה מרוצה.

וכן, משפחה שהשאירה אצלהם קרוב למיליון שקל (5 רכבים) אז זה לא עוד לקוח שקנה סיאט איביזה ב2010.

וכשאני אומר שהמחיר אצל רון הוא זהה אז זה כי דיברתי איתו וקיבלתי הצעת מחיר.

 

 

 

לא יודע למה אתה מצפה, אנשים פה קונים סקודות וסיאט עם גירים DSG בעייתיים כבר קרוב לעשור לדעתי, וכאילו אין מחר. ויש אינספור סיפורים גם פה בפורום וגם ששמעתי אישית מאנשים וגם מהמוסכניק שלי על תקלות גיר, רכבים שנוסעים בלי טיפת שמן מנוע על המדיד ועוד. ועדיין הישראלי המצוי ירוץ לקנות, כי זה גרמני, חסכוני, מהיר וכו' וכו'... אז זהו שאין יש מאין - הואגיות מסתבר אחרי כמעט כעשור של TSI/DSG הן אולי פורצות טכנולוגיה מבחינת מנוע\גיר אבל זה בא על חשבון אמינות וכל מי שקונה או מתכוון לקנות צריך לקחת את זה בחשבון.

 

אני אמנם האחרון שימליץ למישהו לקנות קורולה או מאזדה 3 מפוהקת במחירים מופקעים, אבל להתאבד עם DSG זה לא פחות גרוע, במיוחד למי שנוסע יחסית הרבה בתוך העיר.

 

אבל לא מאמין שזה ממש יעזור, בשוק הגיוני הואגיות כבר מזמן היו עפות ל 0 ק"מ ברבע מחיר פחות, אבל לא כאן... אנשים ממשיכים לקנות, לאכול צרות עם הגיר הזה ולבכות אבל ללכת לקנות שוב.

  • רעיון טוב! 1

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שיש פער גדול מאוד בין השירות שמקבלים בארץ ובין בארה''ב.

זה מקור הבעיה.

למשל יונדאי וקיה לקחו אחריות בסופו של דבר על הגלגל שיניים המסכן מפלסטיק בכל הרכבים שלהם מ2007 בערך עד 2015 בערך. אבל רק בארהב.

בארץ? אחרי צעקות קיבלתי 50% הנחה, שזה יצא מחיר זול יחסית של מוסך מתמחה. יצאתי עם הגה מוסט ב5%, כנראה שהליצן שפירק את ההגה החזיר אותו למקום בסטיה של שן.

אנשים בארץ שילמו גם 1000 ומעלה ואם הלך המנוע הגה אז בכלל. לפעמים נתקלו בטוח במוסך מרושע שעל הדרך השחיל להם החלפת מנוע הגה.

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 938 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...