Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פי'גו 5008 דיזל החסרונות, טמטום באמצעות הטכנולוגיה


wwave
 שיתוף

פוסטים מומלצים

לפני שעה, motizkn כתב:

- המשענת של הידים בין הכסאות כבר מראה סימני בלאי ברכב בין 3.

 

יש בעלים שהצליחו להחליף את החלק הזה במסגרת האחריות, כל עוד אתה עדיין במסגרתה. 

  • אהבתי 1

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

יש משתמשים שרכב כזה מתאים להם ויש שלא.

אישית - מעדיף שעונים אנלוגיים (רצוי אמיתיים. לא בכאילו ולא דיגיטליים), בקרים מכאניים (סיבוב / הזזה / זחלן כלשהו) וכפתורים, כאילו שניתן להחליף נקודתית ולא את כל המערכת.

הבעייה שחלק מהרכבים במקום שיהיו קודם כל רכבים, נהיו מתחרים אחד בשני בהפצת חידושים טכנולוגיים.

חלק יימצאו בזה עניין וחלק לא.

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקווה שיתעשתו, סיפור מאוד לא נוח, אבל בעיקר מסוכן. כל וואג על בנותיה עברה גם היא לטימטום הזה, נדמה לי שגם וולוו ומרצדס, עושה רושם שהרעה החולה הזו מתפשטת והולכת.  אני ויתרתי על אוקטביה מהדור החדש והסתפקתי בישן, בין השאר בשל הסיבה הזו. אבל בכל זאת מסקרן שאף לא אחד מבעלי הטסלות מתלונן, אחרי הכל האוטו הזה הוא פחות או יותר אבי השיטה הזו של הכל דרך המסך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין על מה כל המהומה. כל הדברים כאן בטוח יפריעו בנסיעת מבחן ואפילו באולם התצוגה. 

לגבי המזגן- מכבים את הרכב עם המזגן דלוק במידה שאוהבים  (למשל 18 מעלות דרגה 2) וכשמתניעים זה נדלק על אותה הרמה. אם אתה חונה בשמש ורוצה מיזוג מלא בהתנעה, תכבה על מצב Auto או פשוט תכוון עוצמה גבוהה לפני הכיבוי וכך זה ידלק.

לכל מי שלא אוהב את התצורה של הרכב אני ממליץ בחום :

 

1. לא לנסוע בו גם כנוסע (בכדי לא להתרגז).

2. לא לנהוג בו- כי זה יהיה כבר ממש מרגיז.

3. לא לרכוש אותו כי אז באמת כלו כל הקיצין וזה כבר סוג של מזוכיזם.

4. לרגישים שבכם מומלץ גם לא להגיב בפורומים על הרכבים הללו בכדי לשמור על שקט נפשי.

 

 

לסיכום:

כל מי שיש לו רכב כזה הוא צרפתי אוכל צפרדעים ומתנשא מעל כל מי שיש לו רכב אחר ובכלל לא מובן איך הוא סובל את הרכב האיום הזה.

או שלא.

או שאולי אלו סתם אנשים רגילים שרכשו/ליסנגו רכב שבא להם טוב. עם כל המוזרויות שלו. 

 

אורוואר

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ST12345
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, חולגי כתב:

אישית - מעדיף שעונים אנלוגיים (רצוי אמיתיים. לא בכאילו ולא דיגיטליים), בקרים מכאניים (סיבוב / הזזה / זחלן כלשהו) 

 

כמו אצל הונדה (ונראה לי גם טויוטה וסובארו) בשנות ה90-00 - בקרים ושעונים מכניים שמאחורי הקלעים מחוברים לפיקוד אלקטרוני

 המזגן והלוח שעונים בסיויק ככה, אתה מוציא גלגלת ומאחוריה יש חוטים וקונקטור, אז אתה יכול בתיאוריה להוציא את כולם ולחבר לטאבלט. או שלא.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם לא מעט נסיון ב-3008 לא מתחבר לבעיות שציינת, אבל בהחלט מבין שלא כולם יתחברו.

 

אני מצאתי את הכותרת שלך קצת מטעה כי לא הבנתי מה הקשר לזה שמדובר בדיזל. חשבתי שאתה הולך לציין בעיה שקשורה בזה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדיזל מרעיד את הדשבורד שבתורו מסנוור את הנהג באלפי נצנוצים של אנרגיות רעות. הנהג המותש מנסה לכבות את הרכב אבל לוחץ בטעות על ביטול מזגן. מה לא ברור ?

עריכה אחרונה על ידי save
  • מצחיק 10
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, ST12345 כתב:

לא מבין על מה כל המהומה. כל הדברים כאן בטוח יפריעו בנסיעת מבחן ואפילו באולם התצוגה. 

לגבי המזגן- מכבים את הרכב עם המזגן דלוק במידה שאוהבים  (למשל 18 מעלות דרגה 2) וכשמתניעים זה נדלק על אותה הרמה. אם אתה חונה בשמש ורוצה מיזוג מלא בהתנעה, תכבה על מצב Auto או פשוט תכוון עוצמה גבוהה לפני הכיבוי וכך זה ידלק.

לכל מי שלא אוהב את התצורה של הרכב אני ממליץ בחום :

 

1. לא לנסוע בו גם כנוסע (בכדי לא להתרגז).

2. לא לנהוג בו- כי זה יהיה כבר ממש מרגיז.

3. לא לרכוש אותו כי אז באמת כלו כל הקיצין וזה כבר סוג של מזוכיזם.

4. לרגישים שבכם מומלץ גם לא להגיב בפורומים על הרכבים הללו בכדי לשמור על שקט נפשי.

 

 

לסיכום:

כל מי שיש לו רכב כזה הוא צרפתי אוכל צפרדעים ומתנשא מעל כל מי שיש לו רכב אחר ובכלל לא מובן איך הוא סובל את הרכב האיום הזה.

או שלא.

או שאולי אלו סתם אנשים רגילים שרכשו/ליסנגו רכב שבא להם טוב. עם כל המוזרויות שלו. 

 

אורוואר

 

 

 

ההתקרבנות הסרקסטית נחמדה אבל קצת מוגזמת. לגמרי לגיטימי לקלל שיטה מטומטמת לתפעול מערכות שונות בנסיעה. אני חולה על צרפתיות ואפילו לפעמים יוצא לקרב כשמישהו מספר לי שצרפתי זה זבל ולא לגעת והמוסכניק אמר. בהחלט נכון שאפשר לארגן מראש טמפרטורה מתאימה ולשכוח מהכל, האוטו ידאג שלא יהיה לך קר או חם מדי, לפי הענין, אבל אוטו זה לא בית ולא יודע להתארגן נניח בשמש ישירה שפתאום רובצת עליו, או בסתם תחושה מזדמנת של הנהג שקר לו או חם לו והוא רוצה לשנות, כניסה למסך על תפריטיו תוך כדי נהיגה היא פשוט מסוכנת, בדיוק כמו כניסה למסך הטלפון, כפתור פיזי הרבה יותר בטוח ונוח לתפעול. ולא יודע אם זה אומר משהו אבל החזרה לכפתורים פיזיים במערכת בקרת האקלים ב C4 החדש, די מעודדת, מקווה שזה סימן לבאות.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 40 דקות, save כתב:

הדיזל מרעיד את הדשבורד שבתורו מסנוור את הנהג באלפי נצנוצים של אנרגיות רעות. הנהג המותש מנסה לכבות את הרכב אבל לוחץ בטעות על ביטול מזגן. מה לא ברור ?

ענק, הרגת אותי..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, רועי5 כתב:

ההתקרבנות הסרקסטית נחמדה אבל קצת מוגזמת. לגמרי לגיטימי לקלל שיטה מטומטמת לתפעול מערכות שונות בנסיעה. אני חולה על צרפתיות ואפילו לפעמים יוצא לקרב כשמישהו מספר לי שצרפתי זה זבל ולא לגעת והמוסכניק אמר.

 

אתה יודע מה מטריף אותי אצל יצרנים צרפתים?

הם לא טיפשים, הם לא איזה יצרן שקם לפני יומיים במדינת עולם שלישי, או איזה סטראטאפ של מהנדס וחצי.

 

אלה יצרנים עם פי כמה יותר ניסיון מטויוטה/הונדה/יונדאי, ואמורים לדעת יותר טוב מכל אלה מה נכון ומה לא נכון, צרפתים בנו מכוניות כשביפן/קוריאה לא היו בטוחים אם יהיה להם מספיק אורז לחורף.

הם יודעים טוב מאוד לבנות מכוניות נוחות, אמינות, חזקות, נעימות לנסיעה, ומה לא. מהנדס ז'אן פייר לא יותר טיפש ממהנדס הירושי או מהנדס קים.

 

אבל הם עדיין עושים את כל השטויות שהם עושים.

  • אהבתי 2

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, רועי5 כתב:

כניסה למסך על תפריטיו תוך כדי נהיגה היא פשוט מסוכנת, בדיוק כמו כניסה למסך הטלפון, כפתור פיזי הרבה יותר בטוח ונוח לתפעול

זו הנקודה העיקרית בעיני.

להקריב נוחות בשביל מראה יותר "מודרני" ותפעול במסך מגע זה דבר אחד, אבל לתפעול המסורבל הזה תוך כדי נהיגה יש משמעות מבחינה בטיחותית.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, רועי5 כתב:

ההתקרבנות הסרקסטית נחמדה אבל קצת מוגזמת. לגמרי לגיטימי לקלל שיטה מטומטמת לתפעול מערכות שונות בנסיעה. אני חולה על צרפתיות ואפילו לפעמים יוצא לקרב כשמישהו מספר לי שצרפתי זה זבל ולא לגעת והמוסכניק אמר. בהחלט נכון שאפשר לארגן מראש טמפרטורה מתאימה ולשכוח מהכל, האוטו ידאג שלא יהיה לך קר או חם מדי, לפי הענין, אבל אוטו זה לא בית ולא יודע להתארגן נניח בשמש ישירה שפתאום רובצת עליו, או בסתם תחושה מזדמנת של הנהג שקר לו או חם לו והוא רוצה לשנות, כניסה למסך על תפריטיו תוך כדי נהיגה היא פשוט מסוכנת, בדיוק כמו כניסה למסך הטלפון, כפתור פיזי הרבה יותר בטוח ונוח לתפעול. ולא יודע אם זה אומר משהו אבל החזרה לכפתורים פיזיים במערכת בקרת האקלים ב C4 החדש, די מעודדת, מקווה שזה סימן לבאות.

קודם כל גירד לי אז הייתי חייב לשחרר אחת...);-

הרי מבחינה פיזית הדברים לא נוחים לכולם באותה המידה, רק שכל משתמש בוחר כמה זה באמת מפריע לו מנטלית / תפעולית. האם אני מת על זה? לא.

האם בשיקול האישי שלי זה משהו שאני מוכן לסבול ממנו קצת בשביל משהו גדול יותר שאני אוהב-בהחלט כן (עיין ערך אשתי).

שורה תחתונה אני חייב לחזור לסרקזם כי אין מצב שזה לא חצי טרול עם הגזמות הדיזל שלא קשורות לכלום. אולי מישהו שקיבל רכב חליפי מהעבודה וכד'.

כל מי שלא אהב-אני לגמרי מבין ומכבד, מי שלא אהב וקנה את הרכב ולא מפסיק לקטר על זה- מחכה לך עוד קצת סרקזם מ ST.

עריכה אחרונה על ידי ST12345
  • אהבתי 1

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 דקות, ST12345 כתב:

האם בשיקול האישי שלי זה משהו שאני מוכן לסבול ממנו קצת בשביל משהו גדול יותר שאני אוהב-בהחלט כן (עיין ערך אשתי).

גם אצלהן כבר מפעילים את העצבים במסך מגע?

 

מזל שיש לי את הדגם הישן. לא מחליף אותה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...