Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחירי רכבים חדשים מתייקרים בלי סיבה אמיתית


markb205
 שיתוף

פוסטים מומלצים

לאחרונה יש ביקוש גבוה לרכבים חדשים. 

היצרנים לא מספיקים ליצר בשל בעיית השבבים שפוגעת בהמון ענפים. 

אבל למה היבואנים מנצלים זאת להגדלת הרווח על כל רכב? 

שמתי לב למשל להתייקרות של עד 3000 שקל בדגמי פיג'ו 3008.

בעוד היורו לא השתנה (או אפילו ירד). 

השתעשעתי בקניה אונליין של 3008 פרימיום 1600. והגעתי ל 200k שקל לרכב בצבע לבן פנינה עם גג שחור (שזה לבד מתומחר ב-5500 שקל!). 

עד מתי היבואנים יעשו כאן מה שהם רוצים? 

לובינסקי בפרט, מעלים מחירים באופן קבוע בלי סיבה. 

אבל הם לא לבד. 

  • מעניין 1

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 1500 00׳,לאנסר 1600 04׳,סוזוקי קרוסאובר 2014

היום:kia sportage 2000 urban top 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי הם יכולים.

הרי מה תוכל לעשות נגד זה? אין פגיעה במכירות הרכבים, אין חוק שהם עוברים עליו.

 

זה כמו עם אילת, המחירים מוגזמים, אבל אילת לא ריקה.

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 2

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, markb205 כתב:

לאחרונה יש ביקוש גבוה לרכבים חדשים. 

היצרנים לא מספיקים ליצר בשל בעיית השבבים שפוגעת בהמון ענפים. 

אבל למה היבואנים מנצלים זאת להגדלת הרווח על כל רכב? 

שמתי לב למשל להתייקרות של עד 3000 שקל בדגמי פיג'ו 3008.

בעוד היורו לא השתנה (או אפילו ירד). 

השתעשעתי בקניה אונליין של 3008 פרימיום 1600. והגעתי ל 200k שקל לרכב בצבע לבן פנינה עם גג שחור (שזה לבד מתומחר ב-5500 שקל!). 

עד מתי היבואנים יעשו כאן מה שהם רוצים? 

לובינסקי בפרט, מעלים מחירים באופן קבוע בלי סיבה. 

אבל הם לא לבד. 

 

אני רק אגיד לך, מזל שמקובל שערך הרכבים יורד, כי אם אנשים היו חושבים שערך הרכבים רק ילך ויעלה, היית רואה גם את אותה פיז'ו ב-500 אלף שקל. 

  • אהבתי 1

משרת בקריה וסובל? האישה/חברה מרביצה לך? סתם מחפש כתף לבכות עליה? אין בעיה!

״גש לאפסנאות וחתום על שק אשכים״.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, markb205 כתב:

עד מתי היבואנים יעשו כאן מה שהם רוצים? 

פעם מישהו מבוגר בסופר עבר ליד מדף ה"אבוקדו המבושלים" (עוד המצאה שהמציאו פה)

והתחיל לרטון: "מה זה המחירים האלה?? מה הם השתגעו... ואז לקח חבילה של זוג ושם בסל"

ואז אמרתי לו: "אתה יודע מי אשם בזה שהמחירים ככה? אתה - אם לא היית קונה, המחיר היה יורד"

...

  • רעיון טוב! 1

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כוחות השוק החופשי - קונה מרצון . לא רוצה אל תקנה. 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קורגן צודק, זאת התנהגות רגילה כשההיצע יורד או הביקוש עולה.

עובד היי טק ממוצע מרוויח היום הרבה יותר ממה שהרוויח לפני כמה שנים למרות שעושה את אותה העבודה - בגלל הביקוש לעובדים שממשיך לעלות. אני לא רואה אף אחד שרץ להחזיר את העליה במשכורת למעסיק...

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Audi A3 Sportback 2.0 TFSI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם כולם רק נתקן ששוק הרכב הוא לא שוק חופשי אלה הוא בנוי כאוליגופול.

ומשם נגזר רוב מה שנאמר פה.

פיג'ו 3008 GT, שנת 2018

יונדאי איוניק, שנת 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוטי, עדיין, אף אחד לא חייב לקנות ובוודאי אין אונס לקנות חדש. זו "גחמה צרכנית" שהיבואנים חוגגים ויחגגו עליה.

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא רק לובינסקי זה בכל העולם.

כשמדינות זורקות יותר כסף לשוק כשהאחרון מייצר פחות כי סגר, בידודים, גבולות סגורים וכו' - יש יותר כסף עבור פחות מוצרים.

 

לזה קוראים אינפלציה. וחכה, רק התחלנו.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^נכון מאוד. מה גם שזה לא בהכרח מגיע נטו משוק המכוניות.

מחירים של הרבה סחורות עלו בזמן האחרון: נחושת, אלומניום, מתכות הממירים הקטליטיים שבעקבותם התחילו הגנבות.

מחירי הציפים עלו עקב הביקוש, לא רק מעבדים כלליים, כל ציפ, כולל DRAM.

ואפילו דברים בסיסיים מאוד כמו שוק ההובלה שהעלה מחירים וגם דברים כמו אוכל ודירות, גם הם עלו.

יבואנים שיכולים להתאים את שכרם\רווחם בהתאם לכל האינפלציה הזו יעשו זאת כמובן.

 

לגבי השאלה מדוע כל העליות האלו? זה כבר דיון שונה בעצמו וכאן אולי יש מקום לקונספירציה אם תרצה.

עריכה אחרונה על ידי yossi_s1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, stum כתב:

לזה קוראים אינפלציה. וחכה, רק התחלנו.

 

יש כלכלנים שאומרים שזו אינפלציה ויש כלכלנים שאומרים שאין שום אינפלציה

 

לפי מה שאני הבנתי גם לפני הקורונה קווי אספקה/יכולת יצור ברחבי העולם הייתה על הקשקש ואז באה הקורונה ונתנה זעזוע לכל המערכת

 

אל תשכח סין לא עבדה חודשיים, פקק בתעלת סואץ', מכת הקריפטו, מעבר לרכבים חשמליים ושאר השיבושים שהיו ב-18 החודשים האחרונים

 

מרגישים את זה עכשיו במחירים, אבל זה לא אומר שמדובר באינפלציה

 

 

לפני 10 שעות, stum כתב:

כשמדינות זורקות יותר כסף לשוק כשהאחרון מייצר פחות כי סגר, בידודים, גבולות סגורים וכו'

 

אז מה אתה מציע? לתת לאנשים למות מרעב? להגיע למצב שרוצחים אנשים ברחוב בשביל 50 שקל? אף פולטיקאי לא רוצה קטסטרופה במשמרת שלו. בחרו לחלק כסף. הכלכלה התאוששה. אז יש עוד חוב במחשב של בנק ישראל. אוקי. אף אחד לא יודע מה זה אומר.

עריכה אחרונה על ידי Korgan
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...