Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מזרנים רבותי מזרנים


bigbosf
 שיתוף

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מעדכן לגבי PANDA ZZZ - אחרי שעברו יותר מ3 שבועות מאז ההזמנה, ואחרי מספר פעמים שפניתי לשירות (מאוד נחמדים)

כדי לקבל את המזרן פרימיום שהזמנתי (לא רוצה פיצוי, לא רוצה הטבות לא כלום, רק לקבל את מה שהזמנתי).

ולא עמדו במילה שלהם (5 ימי עסקים?) בלשון המעטה. היום ביטלתי עסקה. נקווה שזיכוי יגיע מהר יותר.

 

ממליץ למי ששוקל לקנות דרכם, לשלם עוד כמה שקלים ולרכוש ממקום עם אבא ואמא.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הקונספט של מזרן מקופל/מגולגל לא מרגיש לי כמו משהו שמעיד לטובה על ה integrity העתידי של המוצר, זה אולי מגניב שיווקית אבל כנראה שפה זה מסתיים ; גם כל המרקטינג האגרסיבי שלהם שעכשיו מציף לי את הפייסוש בא לי מקולקל.

Mazda Drei Hatchback "Premium" 2L

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון נוסף, פנדה חזרו אליי טלפונית.

התנצלו על המקרה וביקשו לספק את המזרן מחר ולפצות.

 

נענו שאין צורך בפיצוי או הנחה, רק לעמוד במסגרת זמנים שביקשתי ביום חמישי - לספק את המזרן עד יום ראשון (היום) או לבטל את העסקה.

מונית ספיישל בדרך אליי ברגעים אלו. אעדכן לגבי המזרן כשיגיע.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...