Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רעידות ומחסור בכוח פיג׳ו 208


somebodymazpeu
שימו לב! השרשור הזה בן 984 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכל החברים הנכבדים.

בימים האחרונים החלה לי תופעה מוזרה ברכב (פיגו 208 1.2 טורבו אוטומטית).

בעת עמידה האוטו רועד בצורה לא תקינה והרבה מעבר לרגיל,בנוסף הסלד עצמו לא יציב והאוטו אף כבה לי פעם או פעמיים.

מעבר לכל זה האוטו לא מגיב בתחילת נסיעה ובכלל,

והתחושה היא של איבוד כוח רב מהרגיל.

אשמח לתובנות והסברים מכם לגבי התופעה הנ״ל.

תודה רבה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה ק"מ עבר הרכב?

שווה להכנס למוסך גבע לבדיקה. לזכרוני, דיאגנוסטיקה ראשונית ללא עלות.

 

מבלי לדעת יותר מדי פרטים,

יכול להיות פיח בשסתומים שגורם לבעיה

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדקו את השסתומים?

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עבר את הריקול של הרצועה ?
התפוררות הרצועה יכולה לסתום את כניסת השמן למשאבת ואקום , ולנטרל את פעילות הטורבו. יסביר רעידות, ירידה בכוח.

אין התראות ממחשב הרכב בזמן שזה קורה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב עבר את הריקול של הטיימינג,קרתה פעם אחת שהרכב כבה ונדלקו כל הנורות,ואחר כך הבהבה נורית gearbox.

יכול לציין שצריכת הדלק עלתה משמעותית ל1/7 בתוואי עירוני ו-1/11 בתוואי בין עירוני.

ובזמן האחרון יש לסירוגין מכות בגיר בעת האצה (לא בהעברות עצמן)

אבל מבחינת המנוע לא היה כלום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן,

בעיה דומה ב108 שברשותי מנוע 1.2 (אטמוספרי), שמשפיעה על ירידה בכוח בצורה מורגשת מאד, כמו במקרה הנ"ל.

אצלי זה תופעה זו מלווה בירידה בתפוקה של המזגן (קרה לי פעם אחת שכמעט נכבה הרכב כשהדלקתי מזגן, כאילו זרקתי קלאץ')

צריכת שמן מוגברת

ונדמה לי גם שכושר בלימה נפגע. (הרפידות והסנדלים עוד עם "הרבה" בשר, אבל צריך לחיצה יותר אגרסיבית מבעבר כדי לבלום)

 

שורה תחתונה אני חושד ברצועה אצלי, לא נבדקה מעולם/הוחלפה.

בשורות טובות.

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, Kooper כתב:

ונדמה לי גם שכושר בלימה נפגע

 

כל הריקול של הרצועה נולד בגלל ירידה בעוצמת בלימה. זה כנראה הסיפור אצלך. 

 

מציע ללכת למוסך מומחה כגון גבע והוא ייעץ לך מה המצב ומה לדרוש מהיבואן דרך מוסך מורשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 27 דקות, פריג'י כתב:

 

כל הריקול של הרצועה נולד בגלל ירידה בעוצמת בלימה. זה כנראה הסיפור אצלך. 

 

מציע ללכת למוסך מומחה כגון גבע והוא ייעץ לך מה המצב ומה לדרוש מהיבואן דרך מוסך מורשה.

אם אני זוכר נכון יש כאן שרשור גדול על רכב משנת 2013/14 עם סיפור הרצועה ושם כתוב חד משמעית,שאין ריקול על מנועים אטמוספרים ללא טורבו.

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגלל זה השתמשתי במילה "כנראה", אבל העובדה היא שלא היה ריקול אם לא הייתה השפעה על הבלימה. 

בגלל זה מאוד חשוב לבדוק דווקא במקום שלא מקושר ליבואן, שייתן תמונת מצב ניטרלית.

 

עד שאיש מקצוע לא יסתכל הכל זה ניחושים, מושכלים יותר או פחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, פריג'י כתב:

 

כל הריקול של הרצועה נולד בגלל ירידה בעוצמת בלימה. זה כנראה הסיפור אצלך. 

 

מציע ללכת למוסך מומחה כגון גבע והוא ייעץ לך מה המצב ומה לדרוש מהיבואן דרך מוסך מורשה.

היבואן טוען שאין ריקול, ניסיתי לדבר איתם על זה מספר פעמים.

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, Kooper כתב:

היבואן טוען שאין ריקול, ניסיתי לדבר איתם על זה מספר פעמים.

כדאי לגשת למוסך מתמחה בדגם-אם אתה מאזור המרכז אז גבע/אורן שירותי רכב לבדיקה-לא להזניח כדי לא למצוא עצמך בסופו של יום מחליף/משפץ מנוע.

בצפון יש גם מוסכים טובים (גזית למשל- אמנם מוסך מורשה יבואן אבל באמת מקצועיים)..

 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על פניו, נראה לי שהבעיה הנה ב"החטאת בעירה" באחד הצילינדרים

ולכן גם רעידות המנוע וגם הירידה בכוח המנוע.

בברכה  -  רפי לין

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, רפי לין כתב:

על פניו, נראה לי שהבעיה הנה ב"החטאת בעירה" באחד הצילינדרים

ולכן גם רעידות המנוע וגם הירידה בכוח המנוע.

בברכה  -  רפי לין

מה המשמעות הכלכלית של תקלה כזו? ומה נדרש לתקן?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 984 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...