Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניסאן סנטרה 21 - חוות דעת


dorone
 שיתוף

פוסטים מומלצים

שלום חברים
אני קורא נתונים על הסנטרה 21 החדשה, הרכב יפה, מצויד היטב בתכונות בטיחות, סה"כ רכב יפני שאמור להיות טוב ואני לא מוצא חוות דעת על הרכב.

 

חושב לקנות חדש, הרכב לא יקר, נראה טוב, מאובזר לא רע - איפה הקטצ', מה אני מפספס?

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, dorone כתב:

שלום חברים
אני קורא נתונים על הסנטרה 21 החדשה, הרכב יפה, מצויד היטב בתכונות בטיחות, סה"כ רכב יפני שאמור להיות טוב ואני לא מוצא חוות דעת על הרכב.

 

חושב לקנות חדש, הרכב לא יקר, נראה טוב, מאובזר לא רע - איפה הקטצ', מה אני מפספס?

תודה

הוא לא ג'יפון ולא היברידי. בנוסף, הדגם הפשוט הקודם לא תורם לתדמית ואם תוסיף למשוואה את מבצעי ה- 0 ק"מ האי סופייםתבין את הקאצ'.

הדור החדש מציג שיפור עצום לעומת הקודם, אבל זה לא מספיק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, mottis כתב:

הוא לא ג'יפון ולא היברידי. בנוסף, הדגם הפשוט הקודם לא תורם לתדמית ואם תוסיף למשוואה את מבצעי ה- 0 ק"מ האי סופייםתבין את הקאצ'.

הדור החדש מציג שיפור עצום לעומת הקודם, אבל זה לא מספיק.

תודה ידידי - את זה אני מבין.

 

רוצה/מבקש לדעת על הרכב, טוב, אמין, סביר? 

 

הוא זול ומאובזר פיקס ומכאן השאלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמינות - זה רכב חדש. אין אינדיקציה. 

טוב - בהחלט כן. 

מוזמן לקרוא:

https://car-pad.co.il/משפחתיות/sentra2021/

כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 33 דקות, colauti 9 כתב:

סתם מעניין כמה עולות היום 3 /סיוויק חדשות שהן איכותיות מהניסאן ..

 

עשרים + ויותר. 

ניסאן עושים הרבה מאמץ לדחוף את הסנטרה כנראה, זה נכון בכל העולם (כך אני קורא). 

 

3 וסיוויק קטנות משמעותית 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בטוח שצריכת דלק גבוהה בדרמטיות מהסנטרה 

אבל זה שווה בדיקה 

 

מצרף לך שני קישורים שמצאתי 

בלי שום קשר שווה לבדוק בסוכנות כמה הם מוכנים להוריד אצלהם כי הרכב הזה פחות הולך אצליהם ובגלל זה ההורדה ב 0 קמ

 

 

https://motodeal.co.il/deals/ניסאן-אלטימה-2021-במחיר-מבצע/

 

https://carclick.co.il/campaign-product/ניסאן-אלטימה/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחיר מחירון של היבואן - 135K

מחיר ב-0 ק"מ - 111K, ובעיסקה הזאת גם חברת הליסינג מרוויחה כמה אלפים טובים.

אז אין ספק שבסגמנט הזה בתמורה לכסף זה הרכב הכי משתלם אם אתה בוחר במסלול ה-0 ק"מ.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, ofer3212 כתב:

לא בטוח שצריכת דלק גבוהה בדרמטיות מהסנטרה 

אבל זה שווה בדיקה 

 

מצרף לך שני קישורים שמצאתי 

בלי שום קשר שווה לבדוק בסוכנות כמה הם מוכנים להוריד אצלהם כי הרכב הזה פחות הולך אצליהם ובגלל זה ההורדה ב 0 קמ

 

תודה על הלינקים
הרכבים לא במלאים וזה המתנה של חודשים רבים, והם מביאים את הדגם הפשוט של האלטימה בעוד הסנטרה (שנחותה מהאלטימה) מאובזרת מלא.

פרדוקס
כלומר אם אין שום קטצ' לא מובן - זה רכב טוב, אמין, מאובזר פיקס ובעסקת אפס קילומטר זה אכן הרכב המוביל בסגמנט.

לפני 11 שעות, shlomub כתב:

מחיר מחירון של היבואן - 135K

מחיר ב-0 ק"מ - 111K, ובעיסקה הזאת גם חברת הליסינג מרוויחה כמה אלפים טובים.

אז אין ספק שבסגמנט הזה בתמורה לכסף זה הרכב הכי משתלם אם אתה בוחר במסלול ה-0 ק"מ.

 

מסכים אם כי משום מה, הרכב לא סחיר ואובדן הערך שלו גבוה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שגם הגירסה הפשוטה של האלטימה מאוד מאובזרת אבל אם אין במלאי זה לא משנה

וכמו שנאמר שים לב שלרכבים האלה יש פחות שוק

 

לצורך העניין במחיר הזה יש גם פיגו 2008 חדשה (דיזל או בנזין)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

  • תכנים דומים

    • מאת 123שמואל
      הלאן.. 
      אז ככה אחרי הרבה זמן שאני מחפש רכב ביד 2 ובפייסבוק ולבסוף לא מצאתי!!
      והחלטתי לרכוש רכב ממגרש
      אז השאלה היא .
      איזה מגרש מומלץ ואמין  
      יש באזור באר שבע (מניסיון) 
      וחוות דעת על המקום המומלץ. 
      משהו בתקציב של 20/5 אלף 
      תודה רבה לעוזרים🙂
    • מאת Seri
      שלום 
      אני מחפש לעצמי רכב ראשון עד 40k 
      חשבתי על סוזוקי xs 4 האצ'בק 2013 
      רכב שנראלי נחמד ואמין 
      מעוניין לדעת מה אתם בעלי ניסיון עם הרכב חושבים עליו 
      תקלות למינהם ,אמינות ,צריכת דלק  כל מה שרלוונטי אשמח לכמה שיותר פרטים טובים ורעים 
      ואם בכלל כדי לי להתקרב לרכב הזה 
      או שבכלל עדיף לי לחפש משהו אחר 
      העדיפויות שלי: הם שיהיה נפח בגאז נחמד במידה ויהיה ילד עוד כמה שנים,שהרכב ירזיק לפחות ל2-4 שנים אצלי, שלא יעשה לי חור בכיס מבחינת עליות דלק וטיפולים/חלקים כל מה שידרש.
      אשמח לשמוע קצת תגובות וחוות דעת שלכם.
      תודה!
    • מאת Cadillac58
      קצת אסקייפיזם מהקורונה, אפשר בבקשה?
      בדצמבר 2019 עשיתי יבוא אישי של ב.מ.וו i3. מאז כבר עברתי איתה בנעימים מעל 5,000 ק"מ ויש כמה תובנות. אשתף לגבי הרכב עצמו, על החיים עם רכב חשמלי מלא בכלל וגם קצת על חוויית היבוא האישי.
       
      מבחני הדרכים שנעשו בארץ התייחסו אל ה-i3 בעיקר כקוריוז, כי בטווח מחירים של 250-280 אלף שקל בו היא נמכרה עד לאחרונה (ב-2020 עם עליית המיסוי שרדה רק גרסה אחת, ב-259 אש"ח), וביחס לרכב קטן עם טווח חשמלי מוגבל (עד סוף 2018) - אי אפשר היה להצדיק כלכלית את הרכישה שלה. זה נכון ואכן לא מפתיע שהיבואן מכר ב-4 שנים רק 25 יחידות, רובן בשנת 2017. אבל ברכישה כמשומשת, בארץ ובעיקר בחו"ל, השיקול הכלכלי פוגש את התשוקה ועושה שכל, ולא רק בראש שלי. 
       
      מה זה בעצם? קשה לשייך אותה לקטגוריה. האורך המאוד צנוע (4 מ') ובסיס הגלגלים הקצר (257 ס"מ) מתאימים לסופר מיני. הגובה (159 ס"מ) והרוחב (179 ס"מ) משתלבים יפה ברכב פנאי קומפקטי. תא המטען קטן (260 ל') והחישוקים ענקיים (20"), יש מרחב רגליים וראש ראויים מאחור, כמו במשפחתית, אבל רק שני מושבים. יש מי שקורא לה "מיקרו-ואן" בגלל הישיבה הגבוהה, אבל בעיני היא לא. והביצועים? 184 כ"ס עם 27.5 קג"מ מסל"ד אפס, הנעה אחורית, מטיסים אותה ל-100 ב-6.9 שניות שמרגישות קצרות (דגם S הספורטיבי. הרגיל מוסיף 0.4 ש').
       
      איך כל זה מתבטא בפועל? במילה אחת: כיף. מה לעשות. התאוצה של רכב חשמלי נמרץ והשקט פשוט ממכרים. ההשתלבות בתנועה בכל מהירות, יציאה לעקיפות ויציאה מהמקום (0 ל-60 קמ"ש ב-3.4 ש'), הנהיגה בדוושה אחת אחרי הסתגלות קצרה מאוד נוחה וגם בכבישים מפותלים כמו 395 היא יציבה ונעימה עם זויות גלגלול קטנות הודות למרכז כובד נמוך - הסוללות ממוקמות על רצפת הרכב, ולכן גם הישיבה גבוהה יחסית - בדיוק באמצע הדרך בין X5 לסדרה 1. הראות קדימה מעולה אך נוחות הנסיעה רק סבירה, בעיקר בגלל המשקל (כמו סדרה 1) והחישוקים הגדולים. על כביש מהיר גלי היא קופצת יותר מדי ובעיר היא בסדר. מפצה בידוד רעשים מוצלח אבל בסה"כ היא אוהבת אספלט איכותי ולא בנויה לשבילים.
      החיסרון העיקרי מבחינתי הוא מפרט חלקי מאוד של מערכות בטיחות מתקדמות. למרות שקניתי את כל האופציות האפשריות נאלצתי לוותר על תיקון אקטיבי של סטייה מנתיב (הוא קיים, אבל רק עד 60 קמ"ש כמערכת סיוע בפקקים), בלימה אוטונומית במהירות בינעירונית (קיים רק עד 60 קמ"ש) והתראה על שטח מת. את כל זה היה לי ברכב הקודם, אאודי Q2, התרגלתי ואהבתי את המערכות האלה - יעילות וחשובות. ב-i3 הן פשוט לא קיימות בהיצע עד היום. מה שכן יש זו בקרת שיוט אדפטיבית עד עצירה מלאה, זיהוי תמרורי מהירות, זיהוי הולכי רגל, התראת התקרבות מסוכנת ואורות לד אדפטיביים.
      מבחינת אבזור נוחות המצב טוב. תלוי כמובן ברמת הגימור שבוחרים אבל ברור שאם כבר עושים יבוא אישי והמס נמוך, זה פשע לא להוסיף 10% עבור כל התוספות. שלי מצוידת בתאורת לד מלאה, חישוקי 20" מושחרים, חלון גג, ריפודי עור מלא, עץ אלון לאורך הדשבורד, מפתח חכם מלא, מסך אינפוטיינמנט 10.25" איכותי ומסך 5.7" כלוח מחוונים מוקרן, מצלמה אחורית, חיישנים מלפנים ומאחור, טעינה אלחוטית לנייד, חיישני גשם ותאורה, בלם יד חשמלי, מערכת ניווט לווייני, קישור אינטרנטי, פקודות קוליות, קיפול מראות חשמלי, חימום למושבים, בקרת אקלים אוטומטית, מערכת סאונד טובה 6 רמקולים, מדידת לחץ אוויר בכל צמיג, מתלה אחורי רב חיבורי, חימום וקירור לסוללות ומערכות הבטיחות שצוינו. אי אפשר לא להזכיר את הייחודיות שבשלדה: הרכב הראשון בייצור סדרתי שבנוי מסיבי פחמן (קל וחזק), נטול קורות B - מה שהופך את הדלתות האחוריות לדלתות התאבדות (מיוחד ומגניב אבל לא נוח אם המושב האחורי בשימוש). איכות ההרכבה והחומרים (חוברת שלמה מתארת כמה הם "ירוקים") גבוהה מאוד, עיצוב הפנים עתידני (אין קונסולה בין המושבים הקדמיים, בורר ההילוכים יוצא מההגה) ותחושת הפרמיום ברכב מוחשית, יותר מאשר ב-X3 שיש בבית.
       
      הקטע החשמלי. טוב, בגללו בכלל התכנסנו פה. ההחלטה העקרונית שלי הייתה לעבור לרכב חשמלי, תחילה הזמנתי ניסאן ליף חדשה אבל לא הייתי שלם איתה וראיתי שייבוא ב.מ.וו i3s בת 10 חודשים (ייצור 02/2019) ברמת הגימור הגבוהה ביותר עוד ישאיר לי עודף מהליף, מה שהתברר כנכון.  דבר ראשון זה הטווח, כלומר גודל הסוללה. ב-i3 יש שלושה דורות של סוללה: 2014-2016 הסתפקה ב-22kwh וכלל לא נמכרה בארץ (בחו"ל נמכרה בעיקר עם מאריך טווח, גנרטור בנזין). הדור השני 2017-2018 עם סוללת 33kwh יובא לארץ וכבר הציע טווח אמיתי של 200 ק"מ. 2019-2020 זה הדור השלישי עם 42.2kwh וטווח 270 ק"מ, כמו ברכב שלי. בפועל היא משיגה בקלות את הטווח הזה גם עם עליות יום-יומיות לירושלים ורגל כבדה על ה"אין גז", במצב נוחות או ספורט. במצב אקו הטווח חוצה את ה-300 ק"מ אבל במחיר ירידה מורגשת בביצועים.
      שתי אפשרויות לטעינה: מעמדה ביתית, טעינה תלת פאזית בהספק 11kwh תטען 1 ק"מ בדקה. העלות היא 8-9 אג' לק"מ. בטעינה מהירה בעמדה ציבורית ההספק הוא 50kwh, כ-5 ק"מ לדקת טעינה, המחיר יותר יקר אבל אף פעם לא היה לי צורך להתנסות. אפשרי לצאת ממרכז הארץ, לעצור בפונדק 101 ל-20 דקות של טעינה ולהגיע לאילת (תשובה מוכנה לשאלה הבנאלית).
      עמדת טעינה תלת פאזית עולה כ-2,500, אבל ההתקנה תוסיף עוד 1,000-3,000 בהתאם לתוואי ולמרחק. המלצות חמות בפרטי. העמדה צורכת 16A מכל פאזה מה שמחייב שבבית יהיה חיבור של לפחות 3X32A, אבל ליתר ביטחון וכדי שלא יקפוץ הפקק מעומס יתר אפשר לתכנת את הרכב שייטען בשעה רצויה - אצלי זה לפנות בוקר, אז גם הסוללה התקררה וצריכת החשמל בבית נמוכה. המהדרין (כמוני) גם יתקינו מערכת סולארית על הגג ובכלל יסעו בעלות אפסית ובלי זיהום, אבל זה כבר שייך לפורום אחר.
       
      למי היא מתאימה? דבר ראשון וזה ברור: חייבים עמדת טעינה פרטית, בבית או בעבודה. אני לא יכול לדמיין איך אפשר להסתדר אחרת, לבוא לעמדה והיא תפוסה, או ללכת ברגל מהעמדה הביתה ובחזרה בזמן טעינת לילה. שנית זה מה הצורך - מי שמסתכל על הצד הכלכלי של רכב חשמלי, המספרים יסתדרו לו רק אם הוא נוסע הרבה, הייתי אומר לפחות 20,000 ק"מ בשנה. יש לזכור שבנוסף לחיסכון בדלק יש גם חיסכון גדול בעלויות האחזקה - הטיפול ממש מינימלי: פעם בשנתיים להחליף פילטר מזגן ונוזל בלמים. זהו. גג 300 שקל פלוס עבודה. הרפידות מחזיקות מעל 100,000 ק"מ בגלל הבלימה שאוגרת חשמל (נדרשים לדוושת הבלמים רק בתוך העיר, ברמזור אדום או אם מישהו נדחף למסלול). המנוע החשמלי אמין ביותר ולסוללות יש 8 שנות אחריות (בכל המותגים אגב). הרכב שלי עם 20,000 ק"מ מראה קיבולת סוללות של 99.5%.
      עוד הייתי מוסיף שלמשפחות היא יותר מתאימה כרכב שני בבית. הפתרון האולטימטיבי למגבלת הטווח היא שפשוט אפשר לקחת את הרכב של אשתי... ונגמר הסיפור. אני לגמרי רואה רווק נהנה מאוד מ-i3 כהוט-האץ' חמימה ומתגבר בקלות על חרדת הטווח, הכל חארטה. נוסע 120 ק"מ ביום ולא מנצל חצי מהסוללה, אז מה הלחץ? אם מסיעים ילדים יש את הקטע הזה שאת הדלתות האחוריות אפשר לפתוח רק אחרי פתיחת הקדמיות, כלומר לצאת ולפתוח לילדים. מצד שני הבן המתבגר, 1.83 מ', לא התלונן על מקום מאחורה אבל הפדחת כבר הייתה קרובה לתקרה אם להודות על האמת. 
       
      כמה מילים על יבוא אישי: לא לפחד. לא עשיתי את זה לפני כן, אין לי קשרים ולא היו לי יועצים. כמובן שהמוטיבציה העיקרית היא המחירים הנמוכים בחו"ל (ירידת ערך של כ-25% בשנה הראשונה) והמיסוי הנמוך על הנעה אלטרנטיבית (10% לחשמלי מלא, 25% לפלאג אין - אבל עם תקרה להטבה בחישוב מסובך שלא אכנס אליו כאן). יש אמצעי זהירות לנקוט ולדעת ממי קונים, יש חשש טבעי בלהעביר כסף לאדם שאתה לא מכיר עבור רכב משומש שלא בדקת ולקוות שהכל יעבור בשלום. המפתח לדעתי הוא למצוא דילר טוב שיטפל בעצמו בייצוא. באתרים כמו Mobile.de יש מבחר עצום של מכוניות, רובן בגרמניה, ורכישה מדילר שמבין עניין בייצוא תקזז 19% מע"מ גרמני כבר במועד הרכישה. הדילר יחתום אתכם על חוזה (יש לקרוא ביקורות עליו, להתכתב איתו ולהתרשם), יטפל בכל הליכי הייצוא ויידרוש תשלום מלא מראש. משלוח מפרנקפורט לדוגמא עולה 1,350 אירו כולל הובלה יבשתית לנמל באיטליה ושילוח ימי לארץ. בצד הישראלי יש להכין מראש רישיון יבוא - אפשר לעשות את זה לבד (לא פשוט כ"כ כשלא יודעים איך) ואפשר באמצעות מתווך ביבוא אישי, שגם מתחייב לספק לכם את הרכב מה שמכניס אלמנט ודאות מרגיע - בתמורה לכ-4,000-6,000 שקל. התיאור של מיכה על יבוא 330e מפורט ומדויק דיו אז לא אחזור עליו (שרשור ששווה לקרוא). מבחינת זמנים - חודש וחצי עבר מיום ההחלטה לרכוש את הרכב ועד שהוא עבר רישוי בישראל (שבוע בלבד בים), וזה היה מתקצר עוד יותר אם לא הייתי נופל על שיא הלחץ בייבוא בגלל עליית המס ב-1.1.20 (הרכב שוחרר מנמל אשדוד ב-17 יום במקום בכארבעה). עמיל מכס גבה 2,000 שקל וכל עלויות השחרור בנמל הסתכמו ב-2,000 שקל נוספים. בדיקת תקינה (מעין טסט מורחב לרכב) עולה כאלף שקל ולרוב רכבים מתחת ל-200,000 שקל לא חייבים בדיקת שמאי וגם לא מערכת איתור. ביטוח מקיף במגדל עלה 6,000 שקל, ממליץ על סוכנות ביטוח ספרטה שמתמחה בייבוא אישי (ינון).
      בהצלחה!
       








    • מאת Adani
      שלום לכולם,
      אחרי זמן רב של התלבטויות, החלטתי שאני מעוניין לרכוש במוו סדרה 1:
      שימו לב - מדובר אך ורק על גרסאות ה-170 כ״ס
      התקציב בסביבות 80,000₪. ע״פ בדיקה ביד 2 הבנתי שזה מתאים לשנתונים בסביבות 2013.
      אשמח לחוות דעת ממי שמחזיק/החזיק אחת בעבר:
      צריכת דלק, אמינות, עלויות תחזוקה, נוחות, ביצועים וכל מה שביניהם.
      אם יש מחלות ידועות כמובן אשמח לשמוע. בנוסף, האם זה נכון שהרכב הנעה אחורית?
      תודה רבה לעוזרים
    • מאת Moran.adler
      היי. איזה רכב הכי טוב עבור משפחה מתחילה, נסיעות ארוכות שחלקן בפקקים, ביצועים, חיסכון בדלק, נוחות נסיעה?
      זה רכב ל3-4 השנים הבאות, ככה שיש גם לקחת בחשבון מכירה שניה לאחר השנים הללו.
      האופציות הן-
      1. קיה סיד, שנתון 2015, פרטי יד 2, 52,000 ק"מ, ללא אחריות חברה, גיר אוטומט 1.6
      2. טויוטה יאריס הייבריד, שנתון 2015, פרטי יד 1, 54,000 ק"מ, ללא אחריות חברה, גיר אוטומט 1.5
      3. פיג'ו 2008, שנתון 2016, פרטי יד 1, 25,000 ק"מ, איבזור אקטיב, אחריות חברת פיג'ו לעוד שנה וקצת, גיר אוטומט 1.2 בנזין טורבו.
       
      נשמח גם לחוות דעת על הרכבים.
      תודה רבה!
  • נושאים פופולריים

  • נושאים חדשים

  • חברים

×
×
  • תוכן חדש...