Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפול 180 אלף סובארו b4 2012


ehehthsh
 שיתוף

פוסטים מומלצים

הי הייתי בטיפול במוסך החלפתי שמן פילטר שמן ופילטר אוויר ומזגן. בספר נהג רשום שכל 60 אלף צריך להחליך שמן דפרנציאל קדמי אחור ותיבת הילוכים.המוסכניק אמר שאין צורך אם אין בעיות.מישהו יודע כמה קריטי זה והאם גם נוזל תיבת הילוכים צריך.ואם כן מה העלות ומוסך מומלץ במעלה אדומים או ירושלים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, ehehthsh כתב:

הי הייתי בטיפול במוסך החלפתי שמן פילטר שמן ופילטר אוויר ומזגן. בספר נהג רשום שכל 60 אלף צריך להחליך שמן דפרנציאל קדמי אחור ותיבת הילוכים.המוסכניק אמר שאין צורך אם אין בעיות.מישהו יודע כמה קריטי זה והאם גם נוזל תיבת הילוכים צריך.ואם כן מה העלות ומוסך מומלץ במעלה אדומים או ירושלים

בוודאי שצריך אבל מזלזלים בזה כי יש למוסכים רווח מיזה שילך לך הגיר.

לחבר שלי יש את אותו הרכב בדיוק והוא עשה 160K מעולם לא הוחלף לו שמן גיר ושמן דיפרנציאל ובכלל גם לא נוזל בלמים שהוא בצבע שחור.

בגדול אני לא ממליץ להחליף שמן גיר אחרי כלכך הרבה קילומטרים. אבל תתיעץ פה עם עוד אנשים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה קילומטר הרכב עבר? אם פחות מ120-140 אלף עוד הייתי מחליף שמן גיר אבל זה יותר לפי מצבו מאשר הקילומטר

 

תבדוק את הצבע והמרקם של השמן הקיים, אם אין שום איזכור של אדום ודברים מנצנצים אז מאוחר מדי כבר ואם אתה עוד איכשהו רואה טיפה אדמדם עוד בסדר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב עכשיו שמתי לב שכתוב בכותרת את הקילומטרז😅

 

בעקרון זה נושא שדובר עליו הרבה אבל אין דבר כזה ששמן נשאר טוב למשך כל כך הרבה שעות עבודה, בקילומטרז כמו שלך הייתי בודק את הדברים שכתבתי ואם אין דבר חריג מחליף.

אתה תרגיש קצת שיפור בזמן התגובה של הגיר ובחלקות שלו אחרי כל כך הרבה זמן שלא הוחלף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 דקות, Shab00 כתב:

אגב עכשיו שמתי לב שכתוב בכותרת את הקילומטרז😅

 

בעקרון זה נושא שדובר עליו הרבה אבל אין דבר כזה ששמן נשאר טוב למשך כל כך הרבה שעות עבודה, בקילומטרז כמו שלך הייתי בודק את הדברים שכתבתי ואם אין דבר חריג מחליף.

אתה תרגיש קצת שיפור בזמן התגובה של הגיר ובחלקות שלו אחרי כל כך הרבה זמן שלא הוחלף.

אתה צודק בתיאוריה.

בפועל החלפת שמן גיר (פלנטרי) אחרי זמן רב ממועד ההחלפה לפי יצרן הגיר עלולה לגרום לנזק ולהחלקה.

***לדעתי האישית*** ברכב עם 180K שלא נעשה בו מעולם טיפול גיר, לא הייתי נוגע בנוזל שלו.

נוזל דיפראנציאל הייתי מחליף.

 

 

לשאלת פות"ש, מהחיפוש הזריז שעשיתי משתמע 75-90.

אמנם הייתי בוחן בשנית את ספר הרכב, מחכה להמלצה יותר מוסכלת מבעל ניסיון.

 

בשורות טובות.

 

עריכה אחרונה על ידי Kooper
  • רעיון טוב! 1

POLO 1.4 2001 > SPARK 1.0 2014 > 108 1.2 2016

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...