Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות vfm: אאוטלנדר פרימיום 2019-2020 או אאוטלנדר החדש instyle


Paprika-Metuka
 שיתוף

פוסטים מומלצים

שלום,
מזה כחצי שנה חיפשתי אאוטלנדר דגם פרימיום מאמצע שנת 2018-2020 בצבע לבן - הייתה אחת עם נתונים מצויינים שלא הספקתי להגיע באותו הרגע והיא נחטפה. הפרימיום בגלל מע' הבטיחות ותא המטען החשמלי, מושבי העור יכוסו עם ריפוד.

היות ולחפש יד שנייה רכב מבוקש עם נתונים טובים זאת עבודה בפני עצמה ואין לי זמן עודף (ילדים קטנים, השקעה בעבודה, אימון) אז הלכתי לבדוק את האאוטלנדר החדשה בצבע לבן והיא באמת מדהימה מבחינתי - אך יותר רחבה ומסורבלת לנהיגה מאשר הדור הקודם.

 

* הרכב משפחתי זוג + 3 ילדים (0,3,6) עם תכנון לעוד. 

* הרכישה היא לטווח רחוק מאוד (אם חדש 10 שנים, יד 2 כ8 שנים).

* עלות יד 2 כ145אלף, החדשה כ190 אלף (בערך 45 הפרש)

* הכסף קיים, אך הבעיה היא שאנחנו צעירים (34) והאופי של שנינו הוא לא להוציא סכומים כאלה על מותרות (רכב זה לא השקעה) אלא העדפה בהשקעה.

* אם אני אשקלל את שעות החיפוש של רכב יד 2 ייצא כ7-10 אלף שח.

* קיימת נוחות של מפתח תמורת מפתח(טרייד אין במחיר מצויין).

 

יש כמה שאלות פתוחות:

* לא מצאתי מבחני ריסוק מדוייקים לשני הדגמים (האאוטלנדר נבחן ב2012 ללא מע' בטיחות כלל, החדשה לא נבחנה) 

* מבחינת אחזקה שוטפת - מישהו יודע אם יש הבדלים? כיצד לבדוק?

 

אני אשמח דעה מהאנשים היותר מבוגרים, מה אתם הייתם עושים כתמורה הטובה ביותר לכסף במקומי?

עריכה אחרונה על ידי Paprika-Metuka
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

50K ש"ח הפרש ואתה לא אחד "שמתלהב" מהרכב החדש,

אני הייתי הולך על הישן ושם את הכסף בחיסכון, המנוע דומה מאוד בשניהם ובשניהם יש את כל אבזרי הבטיחות,
אכן הדגם החדש קצת יותר בטוח (כנראה) ובמרווח הפנים בשורה האחורית עד כמה שנראה אין הבדל מהותי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתם מתכננים להחזיק את הרכב למשך שנים ארוכות - הייתי מחכה שהאאוטלנדר יגיע לערוץ ה- 0 ק"מ, 0 ק"מ ימקם אותך באמצע בין רכב משומש לחדש.

האאוטלנדר החדש פחות גרוע מהדור הקודם והחסרון העיקרי בו הוא היעדר תיקון אקטיבי של סטייה מנתיב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן 0 קילומטר הוא הפתרון האידיאלי עבורכם. 

הדגם החדש והמשודרג, אחריות מלאה ובטיחות משופרת (למרות שלא נבחן, אני בטוח שהוא מתקדם יותר מהדגם הקודם שתוכנן ב 2012).

ובמחיר שפוי. בד"כ 10-15  אחוז הנחה. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 1500 00׳,לאנסר 1600 04׳,סוזוקי קרוסאובר 2014

היום:kia sportage 2000 urban top 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף להמלצה להמתין ל-0 ק"מ, כלמוביל ממש התפרעו הפעם עם המחירים, ואין סיכוי שזה יהיה להיט מכירות לאורך זמן ברמת המחיר הזאת.

מעריך שתוך שבועות ספורים תוכל למצוא ב-0 ק"מ בלפחות 20K פחות, יונדאי טוסון שרק לפני מספר שבועות הושק -  כבר מככב בלוחות האלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על ההמלצה, בדקתי את ההנחה של 0 ק"מ של טוסון החדשה והיא ממש מזערית - כ11 אלף בלבד לדוגמא:
https://wheel.co.il/יונדאי-טוסון-2021-החדש-מגיע-לשוק-ה-0-קמ/


כאן מקבלים איתורן בעלות 4k  מתנה ולוקחים את הרכב הישן שלי במחיר מחירון (רווח של 3k) - סה"כ 7 אלף. ז"א אני מפסיד אם בהמשך אקנה מ0 ק"מ, לכן לא חשבתי לקנות מ0 ק"מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

המחיר של האאוטלנדר החדש מוגזם ולדעתי כרגע לא יהיה להיט כמו הדור הישן בנוסף בדור החדש יש רק 7 מושבים.

לדעתי מיצובישי קפצו חזק במחיר והשוק שלהם יקטן.

צריכת דלק משולבת באאוטלנדר החדש לא תצליח לעבור את ה 1:10 !

האאוטלנדר החדש מגיע עם מנוע וגיר של הניסאן אקסטרייל החדש שיגיע בסוף השנה,אולי שווה להמתין לראות באיזה מחיר יוצע האקסטרייל החדש מעוצב יפה.

המחיר של האאוטלנדר החדש קרוב למחיר של ראב 4 היתרון של הראב 4 ההיברידי שהוא חסכוני פי 2 מהאאוטלנדר חדש ולכן הפרש קטן מצטמצם יחסית מהר.

סובארו פורסטר הוא מתחרה חזק בשוק,אבי קנה השבוע פורסטר חדש ב 170000 שקל עם 5 שנות אחריות ומיוצר ביפן.

  • רעיון גרוע 1
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@levy תודה, אך מעוניינים רק ב7 מקומות.

לגבי הNissan - אם הקשקאי החדש החל מ160אלף אז אני מניח שגם הניסן רוג יהיה 190 לפחות, ולא רואה שום סיבה להעדיף אותו על פני האאוטלנדר.
כמו כן, השאלה במקור האם לקנות רכב דור חדש ב190 או דור קודם ב145 עבור משפחה עם 3 ילדים קטנים שאולי תתרחב בזמן הקרוב מבחינת עלות מול תועלת.

נ.ב
הRAV4 נורא מכוער לטעמנו (גם בפנים וגם בחוץ) והנסועה השנתית שלנו בשנים האחרונות סביבות ה12K - ככה שהדלק זה לא אישו.
 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת עלות תועלת ברור שמשומש יותר משתלם. אבל הדור החדש של האאוטלנדר התקדם באופן משמעותי, הוא ממש לא רכב מושלם ולטעמי עדיין נחות מהמתחרים, אבל טוב יותר מהקודם. בתכלס בנתיים בזמן שאתה מתלבט המחיר עלה.

לרוב המתחרים אין כרגע מלאי ועבור כלמוביל זה עבד מעולה, יש ביקוש גבוה ואין הרבה הנחות.

הדגם היוצא נבחן כשהושק, מתיחות הפנים לא באמת שינו יותר מדי אבל הציון ישן מאוד וכבר לא ממש רלוונטי לשנים האחרונות.

הדגם החדש כנראה כבר לא ייבחן ביורו אנקאפ כי מיצובישי יוצאת מהשוק האירופי. חכה למבחן של IIHS האמריקאי, המבחנים שונים משל יורו אנקאפ אבל נותנים מושג לגבי רמת הבטיחות. יש שם גם מבחנים עדכניים של הדגם היוצא.

 

אגב בניגוד לדעות פה אני חושב שהשיפור ברכב משתקף במחיר בצורה דיי הוגנת. מהמר שהוא יחזור דיי מהר להיות הדגם הכי נמכר בסגמנט.

לגבי 0 ק"מ, לא בטוח שזה יקרה כל כך מהר. הדגם רק הושק, אנשים חיכו לו הרבה זמן ומוכנים לשלם, ואין הרבה מלאי. אין ליבואן אינטרס אמיתי להוציא רכבים בכמות גדולה לערוצי 0 ק"מ וגם אם יגיע אני משער שבשלב הראשון ההנחות לא יהיו גדולות, בוודאי לא 20K, אולי חצי מזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, Paprika-Metuka כתב:

@levy תודה, אך מעוניינים רק ב7 מקומות.

לגבי הNissan - אם הקשקאי החדש החל מ160אלף אז אני מניח שגם הניסן רוג יהיה 190 לפחות, ולא רואה שום סיבה להעדיף אותו על פני האאוטלנדר.
כמו כן, השאלה במקור האם לקנות רכב דור חדש ב190 או דור קודם ב145 עבור משפחה עם 3 ילדים קטנים שאולי תתרחב בזמן הקרוב מבחינת עלות מול תועלת.

נ.ב
הRAV4 נורא מכוער לטעמנו (גם בפנים וגם בחוץ) והנסועה השנתית שלנו בשנים האחרונות סביבות ה12K - ככה שהדלק זה לא אישו.
 

 

מכיוון שאתה מחפש 7 מקומות הייתי קונה את הדור הקודם של האאוטלנדר,זול יותר,עדיין זמין למרות שהמלאי הולך וקטן, הבנתי שיש ב 0 קילומטר,דרך אגב למי שמחפש את ה 5 מקומות דור קודם לא קיים מלאי יותר בארץ.

האאוטלנדר דור קודם מיוצר יחסית הרבה שנים ותוקנו רוב מחלות הילדות ולכן אמין מאוד,זה רכב עם שוק חזק מאוד ויחסית חסכוני בדלק.

האאוטלנדר החדש זה רכב שונה לחלוטין ומבוסס על הניסאן אקסטרייל ולא ידועה רמת האמינות, החודש הקפיצו את המחיר ב5000 שקל לדגם הבסיס ואין בו איזה משהו מיוחד מול המתחרים.

אני בדיעה שהדור החדש לא יצליח להגיע להצלחה של הדור הישן,יש מתחרים רבים בסגמנט,ימים יגידו.

 

עריכה אחרונה על ידי levy
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אופציה נוספת ששווה לבדוק האקסטרייל דיזל הדור הנוכחי מ 0 קילומטר,מנוע של רנו אמין.

אקסטרייל בנזין לא לגעת,מנוע לא מוצלח.

עריכה אחרונה על ידי levy
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...