Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביטול הנחת ערך צבור ברב קו


איש חדש
 שיתוף

פוסטים מומלצים

באוצר מבקשים לבטל את הנחת הערך הצבור שקיימת ברב-קו ומעניקה 20% הנחה לכל מי שרוכש ערך צבור.

 

מדובר על התיקרות משמעותית של התחבורה ציבורית, באמת שאני לא מבין את ההיגיון, במקום לעודד שימוש בתח"צ, יורים בשכבה הכי חלשה.

 

מקור:

https://rotter.net/forum/scoops1/709634.shtml

https://www.calcalist.co.il/local_news/article/h1a3sjgyf

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מרגיז.
אולי זה אמצעי לעודד את אפליקציות התשלום המקרטעות... ואולי המחשבה היא שמי שנוסע קבוע בתחב"צ קונה חופשי-חודשי ולא טוען ערך צבור.

ואולי סתם אין מחשבה.

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם רוצים לעודד את השימוש ברכב פרטי ובפרט לעודד קניית רכבים חדשים.

הסיבה היא שהמיסים על כל מה שקשור לרכבים פרטיים (מיסי קנייה, דלק וכו') הם הכי רווחיים למדינה.

המטרה של המדינה בסופו של דבר לסגור את הבור התקציבי של הקורונה ו-2 כלים טובים שהם מצאו הם: רכב ונדל"ן.

לכן הם משתדלים בכל הכוח לעודד קניית רכבים חדשים ושימוש ברכב פרטי ולחזק ככל הניתן את בעות הנדל"ן.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראית כמו עוד "אגרת גודש" אבל הפעם על התחבורה הציבורית.

גם במחירים הנוכחיים התחבורה הציבורית היא לא משהו (לשון המעטה).

פשוט לא יודעים  מהיכן לחלוב את הכסף.

  • אהבתי 1

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, איש חדש כתב:

יורים בשכבה הכי חלשה

אני נוסע בתחבצ ואני לא שייך לשכבות החלשות.

כמוני עוד הרבה.

הסבסוד של התחבצ אמור לעודד נסיעה בתחבצ, בלי קשר למצב הכלכלי, אלא כדי להוות חלופה לעומס בכבישים.

המודל של התשלום היום, עם הרב קו והאפליקציות, מבלבל ולא מובן.

אני מקווה שיאמצו מודל יותר פשוט שיאפשר להשוות בקלות בין שיטות התשלום.

  • רעיון טוב! 3

  

לפני 12 דקות, m3x7r3m3 כתב:

תשמע אני מסכים עם כל מילה ומילה שכתבת

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה כמו סתם טפשות. קשה לי להאמין שיש אפילו משתמש אחד בתחבורה ציבורית שביטול ההנחה הזו יעביר אותו לרכב פרטי. לא הכמה עשרות ש"ח בחודש האלו הם מה שיעשה את ההבדל (כי אם זה היה יותר, הוא כבר היה קונה חופשי חודשי).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המשקאות הקלים דופקים את הבריאות, סיבה טובה לייקר אותם, בדומה לסיגריות.

 

הרב קו זה סיפור אחר. האמת היא שתחרות המחירים מול האפליקציות היא עניין הזוי, ועוד יותר גרוע שקשה מאד להשוות מחירים כאשר מדובר ביותר מנסיעה עירונית בודדת. השוואת התנאים בין כל שיטות התשלום מתבקשת. מצד שני, אנחנו יודעים מי לא משתמש באפליקציות. אולי ליברמןמרוצב להתחיל תהליך של חיסול הרב קו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שזה מצחיק, כי הם דחפו במשך תקופה ארוכה את הרב קו ביטלו כל אפשרות לתשלום במזומן או כרטיסי נייר באופן כללי בטענה שזה לא אמין ולא מתפקיד הנהג להתעסק עם זה (שזה נכון), ועכשיו אחרי כל זה הם רוצים להחליף הכל שוב. גם את המעבר לרב קו לא עשו באופן מושלם, עכשיו הם סתם ישגעו אנשים. שוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השינויים האלה קורים בכל העולם. אנחנו רואים דברים דומים גם בתחומים אחרים, למשל המעבר ל-EMV והקפיצה לארנק האלקטרוני.

 

האמת היא שאני לא רואה הגיון בביטול הרב קו. אבל שתי מערכות תמחור שונות במקביל זה הזוי לגמרי. צריך למצוא פתרון לבעיה הזו. וגם לאפשר תשלום בכ"א.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלי להכנס לפוליטיקה ויש לי בטן מלאה על ליברמן, יש דברים שלא שווה לאוצר לחסוך ,זה לא  הכסף הגדול,נגיד שזה 100 מליון בשנה ,מה לעומת הפחתה של אלפםי מכוניות בשעות העומס ,אני נוסע יום יום ברכבת לירושלים ומשלם 21 שח ביום42 אם אני ישלם את המחיר המלא לא בטוח שהעבודה תשתלם לי ואז אני יחתום  אבטלה  חודשיים ובזמן הזה האוצר הכל כך חכם יממן אותי .... טיפשים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!נכון יש חופשי חודשי שמפחית בכמה אחוזים אבל גם הוא עתיד להתייקר

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, ברב קו יש לך 3 מחירים: נסיעה בודדת, חופשי יומי, חופשי חודשי. עד כאן קל להשוות. עכשיו באה האפליקציה ומכניסה שיטת חישוב שונה לגמרי עם מחיר נסיעה יותר גבוה אבל הנחת כמות כאשר אתה עובר סף מסויים, ומסבכת לגמרי את החישוב. ואת העיוות הזה צריך לסגור, כי החישוב יותר מורכב ובקלות משתנה מחודש לחודש לפי הצריכה.

 

במאמר מוסגר, הבן שלי שנוסע חיפה-ת"א 3 פעמים בשבוע הגיע למסקנה ששיטת האפליקציה עדיפה לו. אבל החישוב סבוך יחסית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט יש אנשים שנוסעים יום יום לעבודה בתחב''צ וייקור התעריף יכול להיות זרז לעזיבת העבודה או למעבר לרכב פרטי. 2 חלופות לא משהו

ונדורה '92...טרנספורטר '96...626 '01

סובארו '84... סופרב '04

קראפטר '06...אוטובוס מאן '96...פיורינו '87

ברלינגו '03 H1 ...XC-90 '08 ... 940 '98...אאוטלנדר '13

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

מי שנוסע בתחבורה ציבורית לעבודה - מקבל מהמעסיק לפי "חודשי חופשי" שמכסה לו את כל הנתיב.  למה שישנה את התנהגותו ?  המעסיק ישלם יותר, לא הוא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף


×
×
  • תוכן חדש...