Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת פלגים: פלגים וכלי מתאים.


FROGIE
 שיתוף

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

ברצוני בקרוב להחליף את הפלגים ברכבי.

פרטים על הרכב: ריו 2017, שלדה KNADN412BH6087327, מנוע G4FA.

 

לגבי הפלגים: אשמח אם תוכלו לאשר לי שזה מה שמתאים לי NGK LZKR6B-10E.

לגבי הטורקמטר: ראיתי שרוב הפעולות שאני אעשה ברכב (פלגים, רפידות, ניקוז שמן) מספיק לי טווח של 19-110NM, האם הכלי הזה מספיק איכותיSIGNET 072102? מחירו כ290ש"ח.

 

תודה רבה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממה שבדקתי נראה שאתה צודק לגבי הפלאגים - אתה יכול לוודא בספר הרכב, אמור להיות רשום.
הידית תהיה בסדר, גם המחיר בסדר, שים לב שהיא 3/8 - אם אין לך סט בוקסות מתאימות - תקנה מתאם.
שים לב גם שיש לך בוקסה לפלאגים (עמוקה ועם תופסן בחלקה העליון שתופס את הפלאג שלא יפול). 
חשוב: לא לגרז את ההברגה של הפלאג ואם מרגיש לך עם ידית המומנט שזה חזק מדי, אל תפחד לעצור כמה ניטוןמטרים פחות, זה צריך להיות snug אבל לא סגירה של גלגלים.

הידית אגב תספיק לך לדברים כמו תושבות מנוע וגלגלים ומתלים (חוץ מברגי משולש שלפעמים תדרש גם ל150 ניטוןמטר), אבל אם תחליט מתישהו לגעת במנוע תצטרך לרכוש ידית רבע שמתאימה למומנטים 5-20 פחות או יותר כדי להשלים.
עוד כלי מציל חיים שיכול להיות רלבנטי לעבודה הזאת ובכלל: ידית טלסקופית עם מגנט בקצה :).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על התשובה המפורטת!

 

לגבי בוקסא לפלאג יש לי עם גומי למעלה והבנתי שיש כאלה עם מגנט, זה התופסן?

ועוד שאלה, הפלאגים הנ"ל הם 16מ"מ או 21מ"מ?

 

תודה לעוזרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 29.7.2021 בשעה 01:58, shellcase כתב:

חשוב: לא לגרז את ההברגה של הפלאג 

מומלץ ורצוי לשים מעט גריז נחושת על פלגים חדשים לפני הברגתם.

לפני 8 שעות, FROGIE כתב:

לגבי בוקסא לפלאג יש לי עם גומי למעלה והבנתי שיש כאלה עם מגנט, זה התופסן?

 

כן, הגומי יתפוס את הפלאג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא שמים כלום על הפלאגים, כמו ששלייקס ציין. לא רק שזה מיותר, זה גם יכול להזיק כי הגירוז משנה את המומנט.
ציטוט מהאתר של NGK:

 

1. Anti-seize

NGK spark plugs feature trivalent plating. This silver or chrome-colored finish on the threads is designed to provide corrosion resistance against moisture and chemicals. The coating also acts as a release agent during spark plug removal. NGK spark plugs are installed at the factory dry, without lubrication or anti-seize.

Anti-seize can act as a lubricant, altering torque values up to 20 percent, increasing the risk of spark plug thread breakage and/or metal shell stretch. Thread breakage can sometimes involve removing the cylinder head for repair. Metal shell stretch changes the heat rating of the spark plug and can result in serious engine damage caused by pre-ignition. Do not use anti-seize or lubricant on NGK spark plugs. It is completely unnecessary and can be detrimental.

  • אהבתי 1

Stay Dirty

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א. סבבה, החכמתי.

ב. גריז נחושת הוא לא lubricant

ג. מרכיבים יבש במפעל- סבבה. ההברגה של הפלאג במנוע משומש לא נקייה וחלקה  כמו במנוע חדש.

ד. שנים אני מורח טיפונת גריז נחושת על פלאגים שאני מכניס לאופנועים וקטנועים (במסגרת העבודה). עד היום לא הייתה בעיה ובטיפול הבא הפלאג תמיד משתחרר בקלות.

ה. כפי שנכתב בסעיף א' :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 51 דקות, FROGIE כתב:

חובה/עדיף לנתק את המצבר קודם עבודה על פלאגים?

לא מנתקים סתם מצבר באוטו מודרני.

בעבודה על פלאגים מנתקים את הקויל או את חוטי ההצתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפלג שכתבת באמת מתאים אבל מנחושת, אם תרצה פלאג עמיד יותר שגם תצטרך להחליף אחרי יותר מכפול מהזמן תוכל לקנות פלאג אירדיום כזה https://www.autostore.co.il/product/מצת-פלאג-ngk-silzkr6b10e/ (שתוכל גם להזמין מחול ביותר זול אפילו).

 

לא לגרז או לשים שום דבר על ההברגה, זה נראה כמו רעיון טוב אז זה משחק עם המומנט בהברגה וגם לא נתקלתי בבעיה להוציא פלאג גם אם הוא שנים כבר ברכב.

 

הידית מומנט שהבאת נחמדה ובאמת מתאימה, יש טבלה באתר של NGK על המומנט שצריך לסגור בכל סוג של ראש מנוע (ברזל או אלומיניום) ואגב אם אתה לא רוצה לקנות ידית מומנט יש שיטה גם בלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, Shab00 כתב:

הפלג שכתבת באמת מתאים אבל מנחושת, אם תרצה פלאג עמיד יותר שגם תצטרך להחליף אחרי יותר מכפול מהזמן תוכל לקנות פלאג אירדיום כזה https://www.autostore.co.il/product/מצת-פלאג-ngk-silzkr6b10e/ (שתוכל גם להזמין מחול ביותר זול אפילו).

 

לא לגרז או לשים שום דבר על ההברגה, זה נראה כמו רעיון טוב אז זה משחק עם המומנט בהברגה וגם לא נתקלתי בבעיה להוציא פלאג גם אם הוא שנים כבר ברכב.

 

הידית מומנט שהבאת נחמדה ובאמת מתאימה, יש טבלה באתר של NGK על המומנט שצריך לסגור בכל סוג של ראש מנוע (ברזל או אלומיניום) ואגב אם אתה לא רוצה לקנות ידית מומנט יש שיטה גם בלי.

תודה על כל התגובות.

1. פלאג אירדיום נראה זהה? דהיינו וודאי שיתאים לי ואותה עבודה?

2. לגבי שיטה בלי מומנט הכוונה כמה לסובב אחרי שתפוס? (1/4 סיבוב וכו...)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פלאג אירדיום נראה בדיוק אותו דבר רק עשוי מחומר שונה, אני הייתי משקיע בשביל לדעת שאתה לא תצטרך להחליף עוד פעם לפחות ב100 אלף קילומטר הבאים (וגם אחרי יש סיכוי טוב שלא)

 

כן לפי הסיבוב, לכל צפיפות הברגה וגודל ההברגה תהיה סוג של קבוע של x מעלות אחרי שתפוס שווה לx מומנט.

כמובן שזה לא הכי מדויק אבל אפילו אם תבריג פלאג שאמור להיות ב20nm ב15 או 25 לא יקרה כלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...