Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חבילה ש"נעלמה"- 17TRACK אומר, הגיעה לארץ ונשלחה הודעה לאיסוף. דואר ישראל לא שמע על המספר מעקב. מה עושים?


ברווז
 שיתוף

פוסטים מומלצים

בתאריך 24.7.2021 בשעה 02:27, ברווז כתב:

אתר 17TRACK

בזכותו גיליתי עכשיו החבילה מחכה לי כבר שבוע בסניף ולא קיבלתי שום הודעה.
אפילו יש מספר מדף.

 

עריכה אחרונה על ידי Be roo
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, Blaz00r כתב:

 

אז לא הבנתי כלום,

איפה הבעיה?

המספר מעקב הנכון לא מופיע באתר של הדואר.

1 כח סוס = 131.2 כח ברווז!

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

"An empty vessel makes the most noise".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיברתי אתמול עם הדואר. 

אחרי 20 ומשהו דקות המתנה ענתה לי נציגה.

"החבילה שלך לא בארץ".

-אוקיי, אז איפה היא? 

"מאיפה 'ני יודעת?"

-אה, אז רצית להגיד שפשוט אין לך מידע על החבילה?

"כן".

 

דיברתי שוב עם המוכר.

קיבלתי ממנו אתמול בערב הודעה:

 

New message from: aminco10 (24)

 

Hello:
When I called the shipping office they sent me this message.

( (Package number in the store: 000000) - Arrived at collection point: XXXXXXXXXXXX Haifa. Opening hours: Sun-Thu: 09:00 -19: 00 Friday: 09:00 -14: 00. According to our records, you have not yet collected the shipment. Please go to his collection before returning to the logistics warehouse. Your code to receive the shipment: 1234, please have an ID card.)

Please contact your post office. And tell me what's going on.
Don't worry about refunds, you can do that at any time. We don't have a problem with this.

 

 

הלכתי היום לאסוף את החבילה מהחנות שצויינה בהודעה (כל מידע מזהה נמחק למעט שם המוכר- הוא באמת עזר והיה אחלה מוכר), והפלא ופלא: היא אכן הייתה שם וחיכתה לי.

מנפלאות דואר ישראל.

שלחתי לו הודעת תודה עם תמונת המוצר שאכן קיבלתי אותו.

קיבל את הפידבק הכי טוב שנתתי עד היום למוכר כלשהו! במקום הנוסח הטוב והסטנדרטי שלי.

 

למי ששואל, לקחתי צ'אנס על מוכר עם מעט ביקורות אבל שהוא באיביי כבר מספר שנים כי רציתי לעזור לחנות קטנה לגדול עוד קצת. אני מעדיף לרכוש ממקומות כאלו מאשר מאיזה סיני-מיני עם 23489075293847 ביקורות.

מבחינתי אני מוגן ע"י איביי ופייפאל, כך שאם זה היה עוקץ כלשהו הייתי מקבל את הכסף שלי בחזרה בלי בעיות- ועדיין התנאי המגביל לעסקאות כאלו מבחינתי זה מספר השנים באיביי. מוכר חדש (חודשיים-שלושה) עם מספר ביקורות נמוך שכולן טובות מעלה חשדות, מוכר וותיק (שנים) לעומת זאת נשמע בסדר גמור מבחינתי. 

לאיביי מדיניות אפס סובלנות לעוקצים וכדומה כך שאלו בני החודשיים נעלמים מהר, ואלו שהם באמת בסדר נשארים שם שנים כך שהצ'אנס לפולישטיק היה מינימלי- והדואר המחורבן שלנו עשה בעיות לשנינו :roll:.

שמח שנפתר על הצד החיובי ביותר.

  • אהבתי 2

1 כח סוס = 131.2 כח ברווז!

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

"An empty vessel makes the most noise".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 24.7.2021 בשעה 23:20, דניאל1983 כתב:

בקשר לפיזור חבילות בעיר, ממליץ לך לכתוב מכתב דרך אתר דואר ישראל ולדרוש שהחבילות יגיעו לסניף דואר או נקודת חלוקה קרובה לבית.

 

 

לא עובד, עושה רושם שאם היו מחליפים את כל העובדים של בשימפנזות, יעילות העבודה שלהם הייתה משתפרת לפחות פי 2.

היה לי כבר מקרה שניסיתי לפנות אליהם במייל, אחרי חודשיים ענו לי, הבעיה הייתה:

 

שיש לי ליד הבית פיצוציה שהיא מרכז חלוקה, ממש 20 שניות ברגל.

בדירה הקודמת שגרתי שהייתה מרחק קילומטר בערך מהדירה הנוכחית הדואר היה נשלח לפיצוציה שליד הדירה הנוכחית.

מאז שעברתי כל המשלוחים מתקבלים בפיצוציה אחרת שרחוקה מהבית מרחק של בערך רבע שעה הליכה לכיוון.

הגיוני? לא, אבל זו הצורה שהם עובדים.

 

התשובה שלהם: 

"

קבל נא התנצלותנו על עיכוב במתן מענה

מאשרת בתודה קבלת פנייתך שבסימוכין

מובא לידיעתך כי,

כל בית אב משויך ליחידת דואר או מרכז מסירה, בהתאם לקרבה הגיאוגרפית למען מגוריו. עם זאת, לעיתים בתקופות של עומס, דברי הדואר מועברים למסירה באמצעות מרכזי מסירה נוספים, על מנת ליעל ולקצר את מועד מסירת הפריטים לידי הנמענים.

קבל נא התנצלות על העברת הפריטים למסירה באמצעות מספר מרכזי מסירה, כמתואר בפנייתך, תוך הבטחה כי אנו פועלים לפתיחת מרכזי מסירה נוספים באזור, על מנת לאפשר גם בעתות עומס, לקבל את דברי הדואר באמצעות מרכז מסירה אחד.

לתשומת ליבך: ברצוני להביא לידיעתך שיחידת המסירה נקבעת בהתאם למיקוד, לכן, חשוב לציין בעת הזמנת הפריט שם מלא וכתובת מלאה כגון: עיר רחוב ומיקוד תקין.

הודעת SMS  עבור הגעת פריט תשלח במידה ויהיה מעודכן מספר נייד על החבילה.

בברכה ,"

או בגדול, זה מה יש ותסתדר עם זה.

חייב להגיד שנורא הצחיק אותי "ליעל ולקצר את מועדי המסירות"

 

 

עריכה אחרונה על ידי ik3
  • מצחיק 1

peugeot 208

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נוסח חדש, אצלי הם אפילו לא טרחו לציין שהם מנסים לייעל.

מצורף צילום מסך (פרטים מזהים, אה, נערכו קצת).

נעזוב לרגע את העובדה שפנו אלי כ"גברת", גם במכתב הבא מלפני כחודשיים (לא מצליח למצוא אותו כנראה מחקתי מהתסכול) התוכן נשאר זהה.

האמת שבמכתב החדש יותר לא שמתי לב אם הוגדרתי כגברת ברווז או אולי כמסוק תקיפה דו דבשתי.

image.thumb.png.f5ba1e4e5e0f17f6e845bd35a95db0ba.png

מה שהם אומרים במכתב, בתרגום ל"מעשית מדוברת":

אי 'פשר לשנות 'ך. מה תעשה?

אז מה אם שינינו, ביוזמתינו, את המקום שבו אתה אוסף חבילות? אי'פשר לשנות 'ך פ'חזרה.

כי תירוצים ושקר כלשהו. וסיבות. כן, אה, סיבות!

 

אז מה אם יש לי סניף דואר גדול (6 קופות) במרחק 5 דקות הליכה (מילולית) מהבית, ועוד אחד במרחק 2 דקות נסיעה.

לא, החבילות של גברת ברווז צריכות להגיע לחור באמצע העיר, שגברת ברווז לא מגיע לאיזור אף פעם בשוטף ממילא, ושהסניף (הקטן, 2 קופות סה"כ) לא פתוח בשעות הערב אף פעם למרות שפעמיים בשבוע הוא אמור כי סיבות ושות'.

 

1 כח סוס = 131.2 כח ברווז!

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

"An empty vessel makes the most noise".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...