Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חווית טיפול ראשון בצ'מפיון מוטורס


yoni2sh
 שיתוף

פוסטים מומלצים

זה פשוט :D
-מי שמבין קצת בתחום,והיה קונה פרטי,היה נותן לך מעל המחירון.
-רוב הגדול בכלל היה מתגלגל לעוד "עסקת בלון" אז מאין ברירה מטפל במורשה,בתקווה שלא ישחטו לו מחיר על ישן ב"גלגול" הבאה,אז אתה לא רלוונטי עבורם.
-החכמולוגים היו מבקשים הנחה על הפסד "רצון טוב" יבואן,אפילו שזה לא יעזור במקרה היותר נפוץ ברכבים האלו
2021-07-23_22-13-49.thumb.png.213c4c0833d3299cb19b4f6b04e6f993.png

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

הרי ממה הצרכן הישראלי פוחד,שאם חס ושלום הוא לא יטפל במורשה,אז הוא יפסיד את האחריות "רצון טוב" של היבואן לאחר תום האחריות.

 

האם הדבר הזה משפיע על מחיר הרכב לאחר שהוא יצא מאחריות,אפילו שהוא מלוקק טיפ טופ.

פשוט מעניין האם יש ערך למכירה עתידית אשר מושפעת באופן ישיר מהנושא הזה

משחק בסטטיסטיקה אפשר לומר

עריכה אחרונה על ידי yoni2sh
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, ocsi4u כתב:

אם באמת היית מבין,והפורום הזה היה אמור לעודד את זה,אבל לרוב מתיישר עם שיטת הפרוטקשן עם כל מני הצדקות מגוחכות,אז היית מבין שאלו ממש לא יתרונות בלעדיות של מורשה !!!


1. כמובן לשכוח ממוסך מדרכה/כללי שלא מבין כלום ברכבים מודרניים,תתרכז במוסך מומחה,יש לו הכל מה שצריך,אפילו עם סיכוי שיודע להשתמש בתוכנה יותר טוב מהמורשה !
2. זה כמו שאומרים,הבדיחה על חשבונך....כל ה"בנפיטס" כבר היה מתומחר במחיר,פשוט אמרת לעצמך,לפחות לא אגדיל את הרווחיות החזירית שלהם ממילא,תאמין לי גרושים עולה להם כל האקסטרות האלו ;)

 איך זה הפוך ממה שאמרתי?  ברור שזה מגולם במחיר והם לא עושים לי טובה כי הם נחמדים. אני רק אומר שלי אישית זה נוח שבא מישהו אלי לבית לוקח את הרכב ומחזיר אותו מטופל. יכול להיות שיש את זה לא רק במוסכי יבואן. 

 

לגבי עדכוני תוכנה. אני סקפטי. העולם הזה רץ כל כך מהר. טסלה היא כבר מחשב אחד גדול עם גלגלים. לדעתי יש משמעות לחיבור ותמיכה מצד היצרן שקורה מה לעשות במוסכי היבואן.

VCDS למשל עד כמה שאני יודע (ואומר בכנות שאני לא לגמרי בעניין) לא עובד כבר על רכבי vag החדשים כי נדרש חיבור אוןליין לענן של היצרנית.

לפני 16 דקות, yoni2sh כתב:

טוב,תראו,אני קורא את הדעות שלכם,וזה לא אחיד.

אז חשבתי לתקוף את העניין מכיוון אחר.

 

האם אתם תקנו סקודה קארוק,בת 3 שנים,עם 35-40 K על השעון,שיצאה נקיה בבדיקה,והדבר היחידי אצלה זה שהיא טופלה רק במוסך מומחה,לא מורשה (סתם אני זורק,מוסך רון).

 

מעניין מה תהיה התוצאה

 

 

 

בגלל שאתה מדבר על רכב בן 3 זה היה פחות מפריע לי אבל רכב בתוך תקופת האחריות או מיד אחריה חד משמעית לא הייתי קונה אם לא טופל במוסכי יבואן. לא רוצה את הכאב ראש הזה.

 

דרך אגב התשובה שלי הייתה משתנה דרסטית אם הרכב היה מטופל במוסך כללי. גם אם הוא מומלץ מאוד, "יצא צדיק" או שזה המוסך של דוד שלך שטיפל ברכב כאילו היה שלו ממש.

ואני לא ציני, אני מתכוון לסיטואציה שאני מאמין למוכר.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 דקות, electric כתב:

לגבי עדכוני תוכנה. אני סקפטי. העולם הזה רץ כל כך מהר. טסלה היא כבר מחשב אחד גדול עם גלגלים. לדעתי יש משמעות לחיבור ותמיכה מצד היצרן שקורה מה לעשות במוסכי היבואן.

VCDS למשל עד כמה שאני יודע (ואומר בכנות שאני לא לגמרי בעניין) לא עובד כבר על רכבי vag החדשים כי נדרש חיבור אוןליין לענן של היצרנית.

אני בטוח שגרישה ממוסך אנרג'י יסתדר טוב מאוד עם ON-LINE ל VAG 

(גילוי נאות,הוא לא חבר שלי או משהו,אפילו לא לקוח שלו)

עריכה אחרונה על ידי yoni2sh
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 דקות, electric כתב:

 איך זה הפוך ממה שאמרתי?  ברור שזה מגולם במחיר והם לא עושים לי טובה כי הם נחמדים. אני רק אומר שלי אישית זה נוח שבא מישהו אלי לבית לוקח את הרכב ומחזיר אותו מטופל. יכול להיות שיש את זה לא רק במוסכי יבואן. 

 יש כבוד ומחיר לנוחות,אבל שירות כזה ניתן לרכוש מספק צד ג' במיוחד באזור מרכז,ועדיין יהיה לך יותר זול אם תוסיף לעלות של מוסך מומחה באמת.

 

 

לפני 13 דקות, electric כתב:

לגבי עדכוני תוכנה. אני סקפטי. העולם הזה רץ כל כך מהר. טסלה היא כבר מחשב אחד גדול עם גלגלים. לדעתי יש משמעות לחיבור ותמיכה מצד היצרן שקורה מה לעשות במוסכי היבואן.

VCDS למשל עד כמה שאני יודע (ואומר בכנות שאני לא לגמרי בעניין) לא עובד כבר על רכבי vag החדשים כי נדרש חיבור אוןליין לענן של היצרנית.

בגלל סקפטיות כזאת של רוב המוחלט של אנשים,שלא מבינים בתחום,וזה בסדר כי לא עוסקים בפרקטיקה,אבל יש להם דעות נחרצות,ופה בפורום ה"עוסקים בתחום" לרוב עסוקים בלגונן על השיטה הקיימת ולא ישתפו תובנות מכל מני סיבות,מודע,גם אני הפסקתי לשתף "ידע" כי זה באמת לא מעניין אף אחד,ברור לי למה אתה חושב כך,ולא באמת מכיר מה קיים אם אתה מביא דוגמא של VCDS,אם תחפש טוב מוסך מומחה (נכון זאת משימה לא פשוטה,הרוב באמת מזעזע),אז אולי באמת תבין שכל ה"יתרונות" של מורשה לא קיים,הכל מבוסס על הפחדות/דעות קדומות/ראש שקט עם תשלום "פרוטקשן" .

 

טסלה ממש לא רלוונטית לדיון.....כי בכלל לא מאמין במתווך/יבואן,הוא לא רוצה לראות אותך במוסך לטיפול שוטף :D
ישלח לך איך להחליף דברים לבד,ותוכנה מתקנים דרך OTA.
אם אין תקלות ייצור או אין לך תאונות,רוב הסיכוי שלא יהיה לך שום ממשק עם מוסך הבודד שלהם!
אבל אם תזדקק לכזה שירות,רוב הסיכויים שתקלל אותם...

עריכה אחרונה על ידי ocsi4u
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתייחס רק לשמן מנוע כי את שאר המחירים אני לא מכיר.

 

לנו, לכלל הלקוחות, קסטרול אדג' עולה בחנות חלפים 170 שקל למיכל של 5 ליטר. עזבו את זה שעסק קונה את זה בפחות... אם השמן הזה עולה לי בחוץ 170 שקל זו חזירות לחייב עליו 350, זה לא "קצת יקר" אלא זה להשתין על הלקוח.

  • אהבתי 7
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, RBRB כתב:

אתייחס רק לשמן מנוע כי את שאר המחירים אני לא מכיר.

 

לנו, לכלל הלקוחות, קסטרול אדג' עולה בחנות חלפים 170 שקל למיכל של 5 ליטר. עזבו את זה שעסק קונה את זה בפחות... אם השמן הזה עולה לי בחוץ 170 שקל זו חזירות לחייב עליו 350, זה לא "קצת יקר" אלא זה להשתין על הלקוח.

אני אישית לא נכנס מה יקר או מה זול,תמיד אומר אם הלקוח מוכן לשלם את המחיר,ו-6% הנחה מספק אותו שיבושם לו.....הבעיה פה אחרת,אתה "לקוח שבוי" תנאי חובה לזכות ב"רצון טוב יבואן"
חוקית מותר לך להגיע למורשה יבואן עם חלקים לפי מקט"ים של יצרן ולשלם רק על המרכיב המופקע של העבודה....כמה אתה חושב עושים את זה במוסכים מורשים יבואן ????

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הבעיה לסמוך על מוסך מומחה? זה לא שמוסך קם ביום אחד. כולם רוצים לשמור על שמם הטוב, אז למה שאני לא אקנה רכב יד 2 שטופל רק במוסך מומחה ולא מורשה? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגלל שיש דעה שרכב יד שניה,אפילו שהוא מלוקק,שווה יותר עם היסטורית טיפולים במורשה.

פשוט מעניין סטטיסטית כמה זה נכון.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 דקות, yoni2sh כתב:

בגלל שיש דעה שרכב יד שניה,אפילו שהוא מלוקק,שווה יותר עם היסטורית טיפולים במורשה.

פשוט מעניין סטטיסטית כמה זה נכון.

 

 

שנחזור לתקופה שפויה,אז אולי אפשר לעשות סטטיסטיקה....היום חיים בתקופה לא שפויה,אפילו סטיגמה של "קרעת את הניילון,הרכב עבר רישוי אתה כבר מופסד הרבה כסף" לא רלוונטית...בגלל "עודף ביקוש" ואספקות של חצי שנה +,דורשים על רכב יד שניה חדש מחיר של ניילון בדגמים מבוקשים :cool:...הרי אתה בעצמך נוכחת לדעת עם מכירת הצרפתית שלך וכמה מוכנים לתת מעל מחירון,על הקארוק שלך.

מה שכן יכול להבטיח,בשנים הבאות אחרי חזרה של כשר ייצור/אספקות תקינות,תמחור של רכבים בני 3 או 4 + יעבור שינוי דרסטי...אנשים לא מבינים עד כמה סה"כ החלקים שמרכיבים את הרכב הרבהההההה יותר יקר מהשלם,ואיך שהשנים עוברות והערך של רכב יורד זה הופך לקיצוני בטירוף ברכבים מסויימים.
לכן כמו שמופיע בשירשור אחר,איך אנשים במסות מטורפות לוקחים 75% הלוואה לרכב משומש ל-5 שנים עם רביות שחיטה של "מימון ישיר" ,עם "אשליה" של רכב חדש זה אמין,יחטפו "בומבה" איזה הפתעות מחכות להם בחסות מערכות שקיים בשפע ברכבי EURO6++....ואז יהיה הרבה דיונים "טחינת מים"....האם זה הגיוני שברכב חדש הלך חלק בזמן כל כך קצר,שעולה עשרות אלפי שקלים תיקון :O...ושום רצון טוב יבואן לא יעזור להם.

עריכה אחרונה על ידי ocsi4u
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוק היד שניה לרכבים מבוקשים עבר מהפכה,במיוחד SUV.

בחיים שלי לא נתקלתי בדבר כזה.

 

אני זוכר שבדצמבר 2020 שאלו אותנו איזה 3 פעמים אם אנחנו מוכרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי לא היה משנה אם זה מורשה יבואן או מורשה רגיל, כול עוד יש תיעוד.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, yoni2sh כתב:

בגלל שיש דעה שרכב יד שניה,אפילו שהוא מלוקק,שווה יותר עם היסטורית טיפולים במורשה.

פשוט מעניין סטטיסטית כמה זה נכון.

 

 

 בדיוק כמו ירידת ערך פסיכולוגית. לשני אלו אין משמעות אובייקטיבית, אבל כפי שבאחרונה סברת הכרס, לא קונים אוטו אחרי תאונה, גוברת, כך גם התחושה שהמוכר מקפיד על קלה כחמורה, לא מזניח כלום ועסוק יותר בשמירה על האוטו מאשר על בריאותו, בשניה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, avilior כתב:

  יש מוסכים שלא נותנים לך לראות את הטיפול וזה כבר שערורייתי. 

 

אני תמיד עומד ליד הרכב בזמן הטיפול, דואג שהמכונאי יסדר עוד כמה דברים קטנים (אם יש)

מכניס את הרכבים שלי בעיקר למורשה יבואן בנושאי מכונאות

ולמוסך פרטי (מכיר את הבעלים המון שנים) בנושאי חשמל ומיזוג.

 

לפני 3 שעות, yulianx כתב:

לי לא היה משנה אם זה מורשה יבואן או מורשה רגיל, כול עוד יש תיעוד.

 

אבל אם הייתה אופציה של רכב זהה עם היסטוריית טיפולים במורשה יבואן,

הייתי מעדיף אותו.

 

@yoni2sh אני ממליץ לך לקבל הצעת מחיר לטיפול ראשון קטן ממוסך נוסף, 

אני בד"כ לוקח את הדף ומוחק את השורות שרשום בהן "בורג" , "אום" , "פקק", "נוזלי בלם וקירור ועוד"

ואז מחזיר ליועץ ומסביר לו שאני לא משלם על כלי עבודה.

עבדתי בעבר במוסך מורשה יבואן, את השעתון אין אפשרות להוזיל

(עלות שעת עבודה שקבע היבואן לכל טיפול או תיקון)

אך בחלקים יש אפשרות לקבל 5-7% הנחה.

 

טיפ:

את הג'ריקן שהוא שם לך על השולחן תבקש לקבל בסיום הטיפול עם הכמות שמן שנותרה בו,

פעם אחת מוסך טויוטה רמלה מילא לי ברכב שמן מהצובר ולכן לא נכנס לשם יותר.

ליעד

2007 TOYOTA Corolla 1.6L Runx  🎌

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 53 דקות, Mr.Hybrid כתב:

עבדתי בעבר במוסך מורשה יבואן, את השעתון אין אפשרות להוזיל

(עלות שעת עבודה שקבע היבואן לכל טיפול או תיקון)

אך בחלקים יש אפשרות לקבל 5-7% הנחה.

 

מוסכי יבואן רבים נותנים בקלות 10% הנחה על עבודה ללקוחות קבועים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...