Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עלויות טיפולים רכבי פלאגאין


D1winner
 שיתוף

פוסטים מומלצים

שלום לכולם, 

אחי מתלבט עם הרעיון לרכוש רכב פלאגאין, 

נוסע כל יום ראשון - תל אביב.

 

מבחינת חסכון בדלק, הייתרןן ברור.

השאלה איך המכוניות האלו ובפרט נירו פלאגאין מבחינת עלות טיפולים.

 

האם כמו רכב בנזין ממוצע?

ראיתי שיש תיבה רובוטית, האם מצריכה טיפול יקר כלשהו?

איך הולך כל העניין של הברקסים? רגילים או מיוחדים?

 

אשמח לתשובות גם לגבי היבריד רגיל לא פלאגאין.

תודה

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פחות מרכב בנזין ממוצע.

 

השחיקה של הגיר הרובוטי הפחותה כי הזינוק בד"כ נעשה ע"י המנוע החשמלי והיגר לא מעורב.

 

השחיקה של הברקסים פחותה בהרבה בגלל הבלימה הרגנרטיבית.

 

שורה תחתונה - אין סיבה לחשש.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שנאמר, שחיקת מכלולים פחותה מרכב בנזין רגיל שכן מנוע הבנזין עובד פחות. כמו כן שחיקה מופחתת לבלמים מה שמביא להורדת עלויות אחזקה. גם הגיר הרובוטי עמיד יותר שכן תחילת נסיעה נעשת ע"י המנוע החשמלי. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...