Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאוורר מנוע פורד אס מקס


אורןאאא
 שיתוף

פוסטים מומלצים

מאוורר מנוע לא עובד אוטומטית וחיברתי מפסק להפעלה ידנית ישירות מהמצבר. מצד שני לא רוצה שיעבוד במהירות מרבית כל הזמן. מי יודע איך להפעיל על חצי מהירות? נגד? צריך משהו שיעמוד בעומס וחום גבוה. רעיון אחר? תודה 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 26 דקות, אורןאאא כתב:

מאוורר מנוע לא עובד אוטומטית וחיברתי מפסק להפעלה ידנית ישירות מהמצבר. מצד שני לא רוצה שיעבוד במהירות מרבית כל הזמן. מי יודע איך להפעיל על חצי מהירות? נגד? צריך משהו שיעמוד בעומס וחום גבוה. רעיון אחר? תודה 

כנס לחשמלאי רכב, אל תשחק עם מאוורר של קירור מנוע.

כמו כן קירור יתר יגרום לצריכת דלק גבוהה יותר, ועבודה לא בטמפ' אופטימלית של המנוע.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, elimalka כתב:

כנס לחשמלאי רכב, אל תשחק עם מאוורר של קירור מנוע.

כמו כן קירור יתר יגרום לצריכת דלק גבוהה יותר, ועבודה לא בטמפ' אופטימלית של המנוע.

 

דורשים מעל 3000 ש"ח להחליף מאוורר ומחשב. לא סביר בהתייחס לשווי האוטו. המנוע עובד בטמפרטורה שבין 85-90 בדרך כלל ובמאמץ מגיע עד 100 מעלות. בנסיעה בכביש מהיר אני מכבה את המאוורר יש מספיק רוח שנכנסת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה רוצים להחליף "מחשב" ? (נראה לי שמנסים להצדיק את העלות בציון כל מיני "רכיבים מיוחדים").

לי זה לא נראה כ"כ הגיוני וזו סיבה מספיק טובה לגשת לבדיקה במקום אחר ולקבל חוות דעת נוספת.

ד"א - במקרה של מאוורר - גם חלקי מפירוק באים בחשבון.

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה כנראה במחשב וטוענים שאין להשיג רק מחשב אלא יחד עם המאווררים. המאווררים עובדים בחיבור ישיר רק הפיקוד לא. או בעיה במחשב או שיש איזה יוניט חום שלא משדר למחשב. גם המזגן לא מפעיל את המאווררים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היחידת מחשב יושבת על הוונטה?

כמו שנאמר פה, תבדוק אצל חשמלאי נוסף.

אם אין ברירה חפש מפירוק, או חדש תחליפי.

הזמנתי פעם לגיסי וונטה עם מחשב וכו' לBMW בחצי מחיר מחו"ל, כולל מיסים והכל.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכוונה ל"בקר מהירויות" ברכבך קיים בקר ששולט על מהירות המאוורר בהתאם לדרישת מחשב ניהול המנוע.

הבקר אינו נגד "סטנדרטי" ברכבך אלא בקר שיכול להפעיל את המאוורר במהירויות משתנות מ 10% עד 100%, בקר PWM.

ואכן הוא נמכר יחד עם המאוורר והכונס.

תשקל לקנות חליפי או משומש העיקר שיעבוד תקין מאשר לבצע כל מיני אילתורים מסוכנים למנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בס"ד 

בארץ כמו בארץ, אכן, המאוורר נמכר רק עם הבקר, ישנה אפשרות לקנות את הבקר לבד מחו"ל ללא המאוורר, דבר שלפי דעתי לא מומלץ, הפחמים של מנוע המאוורר בדר"כ בסוף דרכם ולכן עדיף לקנות סט של מאוורר ובקר. 

 

ישנה אפשרות לקנות את המאוורר קומפלט עם הבקר ביותר זול, ממוסך מורשה וולבו. 

איזה מודל הרכב?, קיימים הבדלים בין דגם הטורבו לאטמוספרי. 

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...