Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אז קניתי סיטרואן C3...


davemustaine87
שימו לב! השרשור הזה בן 674 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

איך נפלו גיבורים, 

 

במצטבר באיזה 100 תגובות בערך ,האג'נדה שלי  הייתה ברורה- "כיום רק משוגע יקנה רכב יד 2 מתוצרת PSA עם מנוע 1.2 טורבו". אז מה השתנה? האם אני סופר צבוע? 

 

כן , ובעיקר לא. 

 

מה שהשתנה זה שגיליתי שלסיטרואן יש 5 שנות אחריות. ככה שאם יהיו בעיות(ובתקווה שלא יהיו) יש אחריות יבואן. אני עדיין מאוד נגד לקנות רכב כזה ללא אחריות. 

 

ובקשר לרכב עצמו, מרגיש מאוד נוח, עם הרבה אופציות כיוון תנוחת נהיגה, שמקלות לי מאוד על הכאבים בגב ובברך. ובלי קשר אני מאוד אוהב את הצורה שלו. מלבד זה הרכב שנת 2018 עם 70 אלף קילומטר. שמור מאוד, מטופל לפי הספר, והציג בדיקת קומפיוטסט הכי נקיה שראיתי אי פעם. 

 

הרכב אצלי מאתמול, ככה שלא צברתי בכלל קילומטראז מעבר לכמה נסיעות ארוכות בתוך העיר. בהמשך אעדכן את השרשור הזה לגבי תובנות מול הרכב הקודם(יונדאי I30) למי שירצה פרספקטיבה להשוואה. 

 

 

  • אהבתי 5
  • רעיון טוב! 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש.

 

רכב מעולה, הכי נוח בסגמנט by far.

מתלים רכים ומושבי ספה סופר נוחים ורחבים.

 

המנוע חזק ועיצוב חוץ ופנים יפים ומקוריים.

 

הגיר האוטומטי לא הכי מהיר בשכונה בהעברות הילוכים ויש קצת רעידות בזחילה.

 

 

 

DS 7 CROSSBACK 2019

2019 PEUGEOT 308 GTI

2006 PEUGEOT 307 XT

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש ותהנה.

 

אצלנו - C3 עלתה על הכביש בפברואר וזו המכונית הראשונה אי-פעם שאישתי מקפידה לציין כל יום כמה היא נהנית ממנה!

נוחה, שקטה, נראית מצויין, נוחה, תנוחת נהיגה מעולה, שקט נפשי ל-5 שנים, נוחה, זריזה וקלילה לנהיגה, חסכונית, מאובזרת, נוחה. מאוד נוחה...

 

רחפת סופר-מיני למי שלא מחפש(ת) ריגושים על המסלול.

 

  • אהבתי 1

The older you get, the better you used to be

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, avargel כתב:

תתחדש

 

במידה והחלפת / מתכנן להחליף רצועת טיימינג, תעדכן בבקשה לגבי אכילת שמן

 

הרכב לא עבר החלפת טיימינג, ואני מתכוון להחליף במועד שהיבואן קבע(6 שנים או 105 אלף אם אני לא טועה, אלא אם השתנה משהו) 

 

אבל בקשר לאכילת שמן(לא יודע אם מתרחש לפני החלפת הרצועה) , אני אעדכן. 

 

בקשר לתמונות, הרכב כרגע די מלוכלך. אצרף אחרי שטיפה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אז סיכום קצר אחרי שבוע ו -850 קילומטר(כן, אני נוסע הרבה)  והשוואה ישירה מול יונדאי I30.

 

הרכב נוח. מאוד נוח. המושבים נוחים מאוד, קל להגיע לתנוחת נהיגה נוחה, הרכב די גבוה מה שמקל על כניסה ויציאה. ככה גם המתלים. בתוך העיר המצב הרבה יותר טוב מאשר עם היונדאי שהייתה די מתרסקת על כול בור ובאמפר. פה לא המצב. מחוץ לעיר המצב די מתאזן אבל עדיין הסיטרואן נוחה יותר. 

 

ככה גם צריכת הדלק. עם איך שאני נוהג הייתי מקבל 1 ל-14.5-15 ביונדאי, בסיטרואן 1 ל-18 ובטוח שיכול גם להשתפר עם הזמן. 

 

מבחינת כוח גם אין מה לדבר, מנוע 1.2 טורבו די עושה סיבובים מסביב למנוע 1.6 אטומוספרי של היונדאי. 

 

אז עד לפה מעולה, האם אפשר לסכם שהסיטרואן רכב טוב משמעותית מהיונדאי? אישית, בכול הנוגע לנהיגה ונוחות ? כן. 

בכול השאר? סיטרואן פשוט החליטו להרוס. לא יודע למה. 

 

היונדאי רכב פשוט, לטוב ולרע, ובשבילי זה בעיקר טוב כי אני די אולד פאשונד. מניע, הכול מתחבר, נוסע. סביבת הנהג טובה מאוד, הכול נגיש ופשוט. הכול עובד כמו שצריך. אין שום דבר מרגיז ומעצבן. 

 

בסיטרואן- מניע.

צריך לראות אם המזגן מתאים לך ולכוון דרך מסך מגע(כי הוא מופעל אוטומטית)

אחר כך צריך להכנס לעוד תפריט ולכבות את ה-START AND STOP.

אחר כך צריך ידנית לחבר כול פעם מחדש את הבלוטות' של הפלאפון. הוא לא מתחבר אוטומטית.

סיימנו.

אחלה, אפשר לנהוג. מתחילים לנהוג, לפעמים דוושת הגז לא מגיבה ליניארית ויוצא מצב שממצב עצירה הרכב קופץ. במצב זחילה הרכב רועד כמו ויברטור. 

 

נשים את עניין האמינות בצד, לסיטרואן יש רכב מעולה. זול ושלא מרגיש זול. חסכוני, זריז, נוח מאוד ברמה שלרכבי מנהלים שנסעתי בהם לא היו כאלה כיסאות נוחים. אבל למה צריך לזרוק את הנדסת האנוש לפח הזבל ? 

כול כך חשוב להרשים את ההיספטר בן דור ה-Z עם גאדג'טים מפגרים? לא ברור לי. 

 

מלבד זה הרכב מעולה, אני מניח שאני אתרגל לזה, אבל כרגע הנדסת האנוש פשוט שווה לתחת.  

 

  • אהבתי 1
  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 48 דקות, davemustaine87 כתב:

 

אחר כך צריך ידנית לחבר כול פעם מחדש את הבלוטות' של הפלאפון. הוא לא מתחבר אוטומטית.

 

 

הוא אמור להתחבר אוטומטית, ככה זה אצלי לפחות.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 674 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...