Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התייעצות בבחירת רכב לארועים- פרטי סטיישן עם בגאז גדול במיוחד או מסחרית 7000-15,000 או לקנות עגלה נגררת+וו גרירה לרכב הנוכחי שלי ?


colauti 9
 שיתוף

פוסטים מומלצים

אז ככה..

אחד האחים שלי עובד בארועים ואנחנו מאוד מתלבטים-אנחנו זקוקים לרכב מסחרי שיוביל ציוד (זקוקים לתא מטען גדול).

אנחנו מעדיפים רכב אוטומטי,לו אין רישיון נהיגה ומי שינהג לרוב יהיה אני (בעל רישיון נהיגה משנת 1998 וצריך רכב עם רישיון ב' בלבד לפי ההגדרות שהיו נכונות דאז מבחינת נהיגה על משקל מותר).

ההתלבטות היא לגבי רנו קנגו- או פיאט דובלו (התלבטות גם בין דיזל לבין בנזין) -ראיתי כמה מהן ביד 2- ללא מעט מהן הוחלפו הגירים האוטומטיים.

מצד שני,ראיתי גם פזו 307 סטיישן (לא בדקתי גודל תא מטען-על פניו נראה לפי תמונות שהוא לא קטן ) אבל עולה גם כאן שאלת האמינות במיוחד לגבי הגיר ואטם ראש המנוע (כלקח מרכב זהה לא סטיישן שדודתי קנתה ישירות מהניילון ועשה בלגאנים בק"מ נמוך יחסית).

הבחירה לא חייבת להיות בין ה 3 הללו,אם יש אופציות מעניינות נוספות מתאימות אשמח לשיתוף.

אם לא נקנה רכב נבחר באופציה השנייה,בדקתי עלות עגלה +ביטוח שלה (כ 9000 ש"ח) +טסט שצריך לברר את עלותו.

וכאן השאלה,האם גרירה של משקל כבד לא תהרוס את הרכב לאורך זמן כגורר ? 

 

 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הצנועה, אתה לא בכיוון. עסק (בטח עסק כזה) חייב רכב אמין, לא כזה שכל שני וחמישי יתקע. בסכום כזה לרכב מסחרי אתה די בוודאי קונה בעיקר צרות (וגם 307 סטיישן שתתקרב לגיל 15 לא תהיה בדיוק קורולה חדשה).

 

אם העסק הזה אמיתי ומכניס כסף בטח אפשר לקחת הלוואה ולקנות רכב סביר (או פשוט לקחת אחד בליסינג). אני לא מבין גדול בענייני הלוואות ועסקים, בטח יש פה כמה שכן.

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, pooh-bear כתב:

לדעתי הצנועה, אתה לא בכיוון. עסק (בטח עסק כזה) חייב רכב אמין, לא כזה שכל שני וחמישי יתקע. בסכום כזה לרכב מסחרי אתה די בוודאי קונה בעיקר צרות (וגם 307 סטיישן שתתקרב לגיל 15 לא תהיה בדיוק קורולה חדשה).

 

אם העסק הזה אמיתי ומכניס כסף בטח אפשר לקחת הלוואה ולקנות רכב סביר (או פשוט לקחת אחד בליסינג). אני לא מבין גדול בענייני הלוואות ועסקים, בטח יש פה כמה שכן.

זו אופציה פחות עדיפה כלכלית,שן אחי לא יקבל ואצלי משכנתא+הלוואה אחת זה מספיק ועוד אחת עלולה להיות מתכון לצרות.

לגבי העסק- הלוואי וכל שבוע היו לי 3-4 אירועים בפועל זה לא המצב והסברתי לו,שבשביל כוס חלב לא קונים פרה ואפשר להשכיר פעם ב.. רכב מסחרי מתאים חדש שלא יעשה צרות ועדיין לבצע הפקה שלמה ברווח מעט קטן יותר אבל עם שקט נפשי גדול יותר.

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, colauti 9 כתב:

אז ככה..

אחד האחים שלי עובד בארועים ואנחנו מאוד מתלבטים-אנחנו זקוקים לרכב מסחרי שיוביל ציוד (זקוקים לתא מטען גדול).

אנחנו מעדיפים רכב אוטומטי,לו אין רישיון נהיגה ומי שינהג לרוב יהיה אני (בעל רישיון נהיגה משנת 1998 וצריך רכב עם רישיון ב' בלבד לפי ההגדרות שהיו נכונות דאז מבחינת נהיגה על משקל מותר).

ההתלבטות היא לגבי רנו קנגו- או פיאט דובלו (התלבטות גם בין דיזל לבין בנזין) -ראיתי כמה מהן ביד 2- ללא מעט מהן הוחלפו הגירים האוטומטיים.

מצד שני,ראיתי גם פזו 307 סטיישן (לא בדקתי גודל תא מטען-על פניו נראה לפי תמונות שהוא לא קטן ) אבל עולה גם כאן שאלת האמינות במיוחד לגבי הגיר ואטם ראש המנוע (כלקח מרכב זהה לא סטיישן שדודתי קנתה ישירות מהניילון ועשה בלגאנים בק"מ נמוך יחסית).

הבחירה לא חייבת להיות בין ה 3 הללו,אם יש אופציות מעניינות נוספות מתאימות אשמח לשיתוף.

אם לא נקנה רכב נבחר באופציה השנייה,בדקתי עלות עגלה +ביטוח שלה (כ 9000 ש"ח) +טסט שצריך לברר את עלותו.

וכאן השאלה,האם גרירה של משקל כבד לא תהרוס את הרכב לאורך זמן כגורר ? 

 

 

איזה רכב יש לך? 

לחבר עגלה לפיאט פונטו שונה מטנדר.

אני יכול להגיד שאני בעבודה שלי עובד עם כמה נהגי מוניות שיש להם עגלות. לאחד יש סקודה אוקטביה 1.2 עם עגלה גדולה, והוא נוסע איתה מלאה לכל הארץ.

גרתי 5 שנים בנורווגיה, ושם לכולם יש עגלות, גם לאנשים פרטיים. לרכב הרבה יותר קל לסחוב משקל בעגלה, מאשר עליו.

פיזו 207 סטיישן ישנה זה לא פיתרון. לא חושב שיכולה לסחוב יותר מ 500 קילו, וגם תלוי איך אתה מחלק את המשקל.

רנו קנגו וכו, זה יותר הגיוני, גם כי יש לך הרבה יותר נפח ויכולת העמסה לגובה. אבל למצוא אחת שמורה במחיר הזה, ספק.

כריזמה אייר 2002 יד ראשונה

יאריס 2005, כמו חדשה

?Is it just me, or is it getting crazier out thete

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

יש לי סיוויק 2013 אבל המקום מאחור אינו מספיק ותא המטען לא מספיק גבוה בשביל חלק מהציוד.

לגבי קנגו- ראיתי כאלו עם גיר אוטומטי (לא בטוח שהוא מוצלח),בידני יהיה לי טיפה קשה לנהוג.

כיוון אחר יכול להיות רכב 7 מקומות או אחד עם תא מטען גדול במיוחד/סטיישן במחיר שישתלם להחזיק.

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, colauti 9 כתב:

יש לי סיוויק 2013 אבל המקום מאחור אינו מספיק ותא המטען לא מספיק גבוה בשביל חלק מהציוד.

לגבי קנגו- ראיתי כאלו עם גיר אוטומטי (לא בטוח שהוא מוצלח),בידני יהיה לי טיפה קשה לנהוג.

כיוון אחר יכול להיות רכב 7 מקומות או אחד עם תא מטען גדול במיוחד/סטיישן במחיר שישתלם להחזיק.

 

קנגו בנזין אוטומטי יש. מנוע 1.6. 105 כ"ס.

למצוא אחת לא גמורה, זו שאלה מעניינת.

ב 15k. אין הרבה אופציות.

שוב, לרכב יותר קל לגרור, מאשר לשים עליו מטען.

אולי שווה לברר על עגלה שוב

 

כריזמה אייר 2002 יד ראשונה

יאריס 2005, כמו חדשה

?Is it just me, or is it getting crazier out thete

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, colauti 9 כתב:

ראיתי כאלו עם גיר אוטומטי (לא בטוח שהוא מוצלח),בידני יהיה לי טיפה קשה לנהוג

גם באוטמטי טיפה קשה לנהוג כיוון שהוא לא סוחב ומרגיש כאילו הוא גורר עגלה 3 טון עוד לפני שחיברת אליו עגלה... 

 

הגיר זה גיר AL4 הישן והמוכר, הוא במודלים המאוחרים די בסדר אבל באוטו שקונים ב 10.000 ש"ח הכל יכול להיות. 

 

עדיין קנגו בנזין יחסית אמינה והיא המסחרית האוטמטית היחידה בתקציבים האלו, זה לא שיש מבחר. 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לטעמי בשלב ראשוני תשארו עם שלך ותנסו להסתדר (מקסימום תחפשו להשאיל עגלה ממישהו שצריך),

ברגע שתראו שהעסק יציב צומח ומכניס באופן קבוע כם הייתי ממליץ להעלות קצת את התקציב ולקנות משהו טיפה יותר חדש,

בדקתם רכבים כמו ניסן נוט או קיה סול האם המרחב הפנימי מספיק לכם? במידה והוא מספיק אז זה יכול להיות חלופה מעניית,

B4 סטיישן למשל מרווחת ואמינה אבל התחזוקה לא זולה וצריכת הדלק גבוהה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, llaavvii כתב:

לטעמי בשלב ראשוני תשארו עם שלך ותנסו להסתדר (מקסימום תחפשו להשאיל עגלה ממישהו שצריך),

ברגע שתראו שהעסק יציב צומח ומכניס באופן קבוע כם הייתי ממליץ להעלות קצת את התקציב ולקנות משהו טיפה יותר חדש,

האם עגלה+ וו גרירה אינם דורשים אישור תוספת לרישיון הרכב ? 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגדול אכן דורשים, התקנת וו בערך 1800 ש"ח (כמדומני) ואז כל שנה ברישוי זה כמה שקלים,

מניח שבשלב ראשוני זה יספיק לכם, אם אתם לא סוחבים משהו חריג משקל הסיביק שלך תתמודד בסדר גמור (אם היא תקינה) עם סחיבה של עגלה ממוצעת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...