Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ ברכישת SUV תקציב 140K


krembo25
 שיתוף

פוסטים מומלצים

היי,

 

צריך את עצתכם ברכישת suv.

משפחה עם 3 ילדים - 2,6,8.

 

3 פעמים בשבוע נסיעה בפקקים - שעה נסיעה בהלוך וחצי שעה בערך בחזור.

בנוסף, הוא ישמש כרכב ראשי בבית. 

 

בהתחלה חשבנו ללכת על ספורטאז עד תקציב של 115k בערך.

 

אחרי גישושים, חשבנו להעלות את התקציב ל 140 ולקנות רכב חדש.

האופציה שחשבנו היא קיה סלטוס ex. 

 

לגבי סקודה, אטקה וכו', פחות מעוניין בגלל הגיר ואופי הנסיעה בפקקים. 

 

אשמח לדעתכם או המלצה אחרת. 

 

תודה! 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לסלטוס אין בקרת שיוט אדפטיבית, חסרון גדול בנסיעה בפקקים.

 

לעומת זאת לקיה נירו יש בקרת שיוט כזאת, והיא הרבה יותר חסכונית בתוואי הנסיעה הצפוי.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, zvit כתב:

לסלטוס אין בקרת שיוט אדפטיבית, חסרון גדול בנסיעה בפקקים.

 

לעומת זאת לקיה נירו יש בקרת שיוט כזאת, והיא הרבה יותר חסכונית בתוואי הנסיעה הצפוי.

 

אז מזה המערכת הזו שרשומה במפרט?
LFA - מערכת סיוע לנסיעה בפקקים ●

43241-a_mifrat_seltos_SG2_web.pdf (kia-israel.co.il)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב שאלה, במידה והייתי בודק גם את אופציית האטקה, הגיר הרובוטי שלהם אכן לא מתאים לנסיעה בפקקים ומועד לתקלות? הרפתקה שלא כדאי להיכנס אליה? 

או שמדובר בתופעה ישנה שכבר לא קיימת? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני בדקתי את הסלטוס - ללא ספק יש לה את ההיתרונות שלה, יחד עם זאת היה לי קשה עם הנתון של 14 מתוך 15 בזיהום אוויר.

מעבר לזה, באופן אישי במרחב הפנימי העיצוב הרגיש מיושן וכבד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, ofralon כתב:

אז מזה המערכת הזו שרשומה במפרט?
LFA - מערכת סיוע לנסיעה בפקקים ●
43241-a_mifrat_seltos_SG2_web.pdf (kia-israel.co.il)

 

LFA מערכת סיוע לנסיעה בפקקי תנועה
מערכת שמירה על נתיב הנסיעה
המבצעת תיקוני LKA היגוי מערכת בקרת שיוט חכמה
מאפשרת שמירה על מהירות הרכב ומרחק בטוח מהרכב שלפנים.
המערכת מבצעת שימוש ברדאר קדמי המודד לטווח של
למעלה מ- 200 מטרים ומאפשר זיהוי כלי רכב בנתיב.
באפשרות הנהג לקבוע את המרחק למכונית שלפנים
באחת מתוך 4 אפשרויות.
מערכת LFA שולטת בתאוצה, בלימה והיגוי
בהתאם לרכב שלפנים בכדי לאפשר נסיעה נוחה
ובטוחה יותר בעומסי תנועה.
המערכת שומרת על מרחק קבוע מהמכונית שלפנים
באמצעות שימוש במצלמה ורדאר כדי להבטיח
שמירה על הנתיב ועקיבה אחרי המכונית שלפנים.
המערכת פעילה ממצב עמידה ועד למהירות 150 קמ"ש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, eyalkar כתב:

 

LFA מערכת סיוע לנסיעה בפקקי תנועה
מערכת שמירה על נתיב הנסיעה
המבצעת תיקוני LKA היגוי מערכת בקרת שיוט חכמה
מאפשרת שמירה על מהירות הרכב ומרחק בטוח מהרכב שלפנים.
המערכת מבצעת שימוש ברדאר קדמי המודד לטווח של
למעלה מ- 200 מטרים ומאפשר זיהוי כלי רכב בנתיב.
באפשרות הנהג לקבוע את המרחק למכונית שלפנים
באחת מתוך 4 אפשרויות.
מערכת LFA שולטת בתאוצה, בלימה והיגוי
בהתאם לרכב שלפנים בכדי לאפשר נסיעה נוחה
ובטוחה יותר בעומסי תנועה.
המערכת שומרת על מרחק קבוע מהמכונית שלפנים
באמצעות שימוש במצלמה ורדאר כדי להבטיח
שמירה על הנתיב ועקיבה אחרי המכונית שלפנים.
המערכת פעילה ממצב עמידה ועד למהירות 150 קמ"ש.

 

אז לא הבנתי מה ההבדל בין זה לבין בקרת שיוט אדפטיבית?
במפרט עצמו ב "פירוט מערכות הבטיחות המותקנות בדגמי סלטוס:" יש X ליד בקרת שיוט אדפטיבית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מערכת סיוע לנסיעה בפקקי תנועה (בקרת זחילה) -
מנטרת את הרכבים מסביב,
מאיצה ומאטה את הרכב בהתאם לתנועה
וחוסכת לכם את כל ה"גז – ברקס" המעצבנים.
המערכת מביאה את המכונית למהירויות נמוכות
וגם לעצירה מוחלטת בהתאם לקצב התנועה
ויודעת להעלות מחדש את מהירות הנסיעה.

מערכת בקרת שיוט אדפטיבית -
מזהה את הרכב שנוסע מלפנים ויודעת
לשמור על מרחק ומהירות ממנו.
המרחק והמהירות מוגדרים מראש על ידי הנהג.
המערכת בקרת השיוט האדפטיבית
מנטרת את הרכב מלפנים ואת הרכבים בנתיבים הסמוכים
על ידי מצלמה או רדאר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אז הייתי בסוכנות ועשיתי נסיעת מבחן. 

לטעמי נסיעה סבבה לגמרי, מתלים רכים ונוחים גם בכביש משובש, מאיצה יפה כשלוחצים על הדוושה.

לא הרגשתי שחסר לי כוח, פחות מעניין אותי, לנסיעות משפחתיות יותר מעניינת אותי נסיעה נוחה ואמינות הרכב. 

צריך להתרגל קצת לגיר הרציף אבל לא נורא כמו שחשבתי (אין לי ניסיון עם גיר כזה), סה"כ גיר נעים ומדמה העברת הילוכים סבבה. 

גם לפי כל סרטוני חוות הדעת, הכיול שלו ממש טוב. 

 

בנוגע לדיון מעלה, לפי מה שהבנתי מהנציג אין בקרת אדפטיבית ולא זחילה בפקקים. 

יש מרכוז הרכב בנתיב (עפ"י סימון הנתיבים או עפ"י הרכב שמלפנים), ויש התראה כאשר בזמן עמידה, הרכב שמלפנים החל בנסיעה. 

 

חוץ מזה האבזור ממש לא רע: בקרת שיוט, תיקון אקטיבי סטייה מנתיב, חימום מושבים (פחות מעניין), מערכת מולטימדיה גדולה ונוחה, הנעה וכניסה ללא מפתח, הנעה מרחוק (פיצ'ר נחמד בימי יולי אוגוסט "הנעימים"). 

מרווח פנימי טוב ותא מטען גדול. 

 

שוקל ברצינות לסגור עסקה ולנצל את ההנחה שיש השבוע ב kia days. 

 

מה אומרים? 

אופציה טובה לצרכים שלי או משהו אחר? 

שוב, חשבתי לבדוק את האטקה אך חושש מהגיר הרובוטי. 

 

תודה רבה! 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אישית לא הייתי קונה רכב חדש בלי בקרת שיוט אדפטיבית ושמירה אקטיבית על נתיב. נהגתי כמה פעמים באיוניק של חבר מהעבודה שיש לה וזה לדעתי אחד ה Features החשובים כיום, ולא רק בגלל הבטיחות שזה מוסיף אלא אפילו יותר מטעמי נוחות, נהיגה בפקקים או בינעירונית צפופה יחסית זה תענוג וחוסך את כל הגז-ברקס תשומת לב חדה כל הזמן. אם היה אפשרי "לשתול" ברכב הנוכחי שלי הייתי משלם 5 אלף עכשיו בשביל זה בלי למצמץ בכלל.

עריכה אחרונה על ידי yonisi

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 44 דקות, yonisi כתב:

אישית לא הייתי קונה רכב חדש בלי בקרת שיוט אדפטיבית ושמירה אקטיבית על נתיב. נהגתי כמה פעמים באיוניק של חבר מהעבודה שיש לה וזה לדעתי אחד ה Features החשובים כיום, ולא רק בגלל הבטיחות שזה מוסיף אלא אפילו יותר מטעמי נוחות, נהיגה בפקקים או בינעירונית צפופה יחסית זה תענוג וחוסך את כל הגז-ברקס תשומת לב חדה כל הזמן. אם היה אפשרי "לשתול" ברכב הנוכחי שלי הייתי משלם 5 אלף עכשיו בשביל זה בלי למצמץ בכלל.

 

מסכים איתך שזה מאוד חשוב ונוח.

השאלה מה האופציות בתקציב שלי (מלבד שינוי כיוון מ SUV וללכת על נירו/איוניק).

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, yonisi כתב:

אישית לא הייתי קונה רכב חדש בלי בקרת שיוט אדפטיבית ושמירה אקטיבית על נתיב. נהגתי כמה פעמים באיוניק של חבר מהעבודה שיש לה וזה לדעתי אחד ה Features החשובים כיום, ולא רק בגלל הבטיחות שזה מוסיף אלא אפילו יותר מטעמי נוחות, נהיגה בפקקים או בינעירונית צפופה יחסית זה תענוג וחוסך את כל הגז-ברקס תשומת לב חדה כל הזמן. אם היה אפשרי "לשתול" ברכב הנוכחי שלי הייתי משלם 5 אלף עכשיו בשביל זה בלי למצמץ בכלל.

לא כל בקרת שיוט אדפטיבית מגיעה עם פונקציה של STOP & GO,  יש לא מעט רכבים שמגיעים בלי זה ולכן כדי להתענג צריך לבדוק טוב בקטלוג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...