Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה אתם חושבים על Jeep? למה המחירון שלהם נמוך?


Hod135
 שיתוף

פוסטים מומלצים

היי לכולם,
הסתכלתי במחירון של Jeep, והמחירים של המודלים מ2005 והלאה הם בדיוק בתקציב שלי בצורה די מפתיעה.
יש סיבה שהמחירון שלהם נמוך ביחס למתחרים כמו טויוטה לנד קרוזר?

עריכה אחרונה על ידי Hod135
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאמין שבעיקר בגלל שהם מעיין "התפשרות" בשטח ביחד עם זה שהם נתפסים כפחות אמינים בגלל הבעיות חשמל מהלנדקרוזר.

יכול להגיע שאחרי שהחזקנו במשפחה גם לנד קרוזר וגם גראנד-צירוקי, דווקא החוויה שלנו מהגראנד הייתה הרבה יותר טובה.

נוח יותר, הרגיש זריז יותר והיה חסון בשטח. לעומת זאת הלנד קרוזר היה לא נוח בכלל (ספינה רוטטת) אבל עבר דברים מאתגרים בשטח מעט יותר בקלות.

אבל בארץ, רק טויוטה הולך בראש של הישראלים.

Alfa Romeo Mito Sprint TcT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע על איזה דגם של גיפ הסתכלת, גיפ זאת חברה ולה הרבה דגמים, אבל אענה בכללית

 

שים לב שהמחירון הוא רחוק ממחיר השוק ברכבי שטח, במיוחד בשנה האחרונה.

כך שאל תסתכל על המחירון אלא על מודעות מכירה ממש.

 

למה הוא יותר זול מלנדקרוזר?

א. לטיוטה יש שם אמינות הרבה יותר גבוה.

ב. מחיר של לנדקרוזר חדש יקר מגיפ (ברוב הגרסאות) חדש

ג. לנד קרוזר (במיוחד גרסת 7 מקומות) הןא גם רכב משפחה מצויין רחב ונוח.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש הבדל בין רוביקון שלפעמים נמכר מעל המחירון.

לעומת צ'ירוקי/קומפאס/פטריוט שלא זוכים לביקוש גבוה וחלק מהכלים גם הביא דרך ייבוא אישי.

 

שמדברים על מותג ג'יפ צריך להיות ספציפי יותר.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1.

חוץ מהרנגלר וגרסאות קצה של צ'ירוקי רוב ה"ג'יפים" הם לא באמת תחרות לטויוטה בשטח

2.

הרנגלר במיוחד בגרסאות שטח הוא לא נח, לא מרווח כמו הטויוטה (מעבר ל 7 מושבים), לא בטיחותי וצמא מאוד לדלק. מה שפוסל אותו לשימוש יום יומי לרוב האנשים. אין הרבה אנשים שיכולים להחזיקים רכב שטח כרכב ספייר

3.

אמינות

עריכה אחרונה על ידי utsur
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, Hod135 כתב:

היי לכולם,
הסתכלתי במחירון של Jeep, והמחירים של המודלים מ2005 והלאה הם בדיוק בתקציב שלי בצורה די מפתיעה.
יש סיבה שהמחירון שלהם נמוך ביחס למתחרים כמו טויוטה לנד קרוזר?

 

אהההמ סיקורכב על הדודג' ניטרו SXT שהיתה לי במשך חצי שנה. 

 

רק אומר. (וזה JEEP לכל דבר ודבר, רכב של קרייזלר תוצר של MOPAR) 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 13.7.2021 בשעה 06:22, om2 כתב:

אני לא יודע על איזה דגם של גיפ הסתכלת, גיפ זאת חברה ולה הרבה דגמים, אבל אענה בכללית

 

שים לב שהמחירון הוא רחוק ממחיר השוק ברכבי שטח, במיוחד בשנה האחרונה.

כך שאל תסתכל על המחירון אלא על מודעות מכירה ממש.

 

למה הוא יותר זול מלנדקרוזר?

א. לטיוטה יש שם אמינות הרבה יותר גבוה.

ב. מחיר של לנדקרוזר חדש יקר מגיפ (ברוב הגרסאות) חדש

ג. לנד קרוזר (במיוחד גרסת 7 מקומות) הןא גם רכב משפחה מצויין רחב ונוח.

 

 

הסתכלתי על דגמי גרנד צ'ירוקי וליברטי.
ואלו הסיבות העיקריות למה הם זולים יותר?
האם ידוע שלג'יפ יש מחלות כלשהן? (במנוע וכו')

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדודג' ניטרו זה ג'יפ ליברטי\צ'רוקי בתחפושת - תקרא -> כאן

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה,

יש כמה דגמים מסויימים בשוק שהמחיר שלהם כמעט ולא יורד ובתפוקה האחרונה אף עלה.

ג'יפ רנגלר בעיקר הארוך

מיצובישי פג'רו בשנתונים האחרנים bk.

והמלך בשוק - לנד קרוזר.

בשנת 2005 כל הדגמים של ג'יפ שווק בארץ עם יכולות שטח בסיסית מבחינתי ורבים שזה הילוך כח.

יש כמה ג'יפ שיובאו באופן אישי אפילו ב2x4 רחנא ליצלן.

צ'ירוקי ליברטי שונה מהניטרו של דודג' בעיקר בזכות ההילוך שטח שזה ממש game changer בשטח.

בשנים האלה היה גם הצ'יפ- גראנד צ'רוקי שהוא יותר מקביל ללנד קרוזר אבל נמכר גם עם מנוע 3.7 ובלי הילוך כוח, יש כמה בודדים בייבוא אישי שיכול להיות שכן הגיעו עם תיבת העברה עם הילוך כוח.

אבל באמת שבשנתון 2005 אין אף רכב שיכול להתמודד עם הירידת ערך של הלאנד קרוזר של טיוטה. 

אני כמובן בגלל שאני לא בעל של רכב כזה קשה לי להבין למה אנשים משלמים עליו כל כך הרבה אבל אני בטוח שבעלים יכול להסביר את הנושא טוב מאוד.

אבל זה בעיקר עניין של היצע וביקוש והיד הנעלמה שקובעת את המחירים האמיתיים שרחוקים שנות אור מהמחירון הרשמי.

שנת 2005 זה 16 שנה על כבישי ישראל ולא מעט זמן. 

כל רכב שתקנה יהיה סיכון כזה או אחר ותצטרך לבדוק טוב מאוד לפני קניה ולשמור סכום כסף לא קטן בצד לכל מיני הפתעות שצצות ברמת האחזקה.

בהצלחה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...