Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

באיזה גיל גיליתם מה אתם רוצים לעשות בחיים?


שליקו99
 שיתוף

פוסטים מומלצים

לפני שעה, Night Driver כתב:

או שבאים בטענות שאין חיווי בלוח הבקרה למצב של המגוף, אתה מסביר בטלפון שזה מגע יבש ושואל אם יש מקור מתח במעגל, מקבל תשובה שבטח ושהם לא מטומטמים וכשאתה מגיע אתה מגלה שכן.

 

קרה גם קרה.

איזו פקולטה במוסד השכלה גבוהה חיפאי ידוע ומוכר היטב בכל הארץ (לא פחות) רכשו בר ומכשיר סינון שהולך טוב איתו. אחרי שנה, קיבלתי טלפון מהם- הבר לא מוציא מים. 

כששאלתי כמה שאלות היא אמרה שהם החליפו את המסננים, והבר הפסיק להוציא מים מאז. השאלה הראשונה ששאלתי הייתה- האם פתחתם מחדש את הברז הזנה של המערכת?

התשובה- "אל תעליב את האינטיליגנצייה שלנו". 

טוב- אין בעייה, ממשיך את השיחה קצת, שואל עוד כמה שאלות כמו אם יוצא מים מהמערכת סינון עצמה (לא), ואין אפס- נשמע כמו סה"כ ברז סגור. ביקשתי שתעיף עליו מבט לוודא שהוא פתוח, ושוב- "אל תעליב את האינטיליגנצייה שלנו". 

אמרתי לה, תראי- אין לי שום בעייה להגיע. אבל, זו קריאת שירות בעלות. גם אם יסתבר שזה רק הברז שנשאר סגור, אתם עדיין תחוייבו על הקריאת שירות.

אמרה לי אין בעייה.

הגעתי. פתחתי את הברז הזנה :lol:. והשתדלתי בכל כוחי שלא להעליב את האינטיליגנצייה של אף אחד.

אמרתי מעל 3 פעמים בשיחה שזה כנראה הברז, ושיבדקו את הברז, ושיעיפו עליו מבט כי זה הכי קל לשכוח וזה הם יכולים לבדוק לבד ולחסוך קריאה ואת ההמתנה ולהמשיך לשתות רגיל, אבל... :lol:

  • מצחיק 4

1 כח סוס = 131.2 כח ברווז!

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

"An empty vessel makes the most noise".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, ברווז כתב:

אמרתי לה, תראי- אין לי שום בעייה להגיע. אבל, זו קריאת שירות בעלות. גם אם יסתבר שזה רק הברז שנשאר סגור, אתם עדיין תחוייבו על הקריאת שירות.

אמרה לי אין בעייה.

הגעתי. פתחתי את הברז הזנה :lol:. והשתדלתי בכל כוחי שלא להעליב את האינטיליגנצייה של אף אחד.

 

היא לא משלמת מהכיס שלה, אז מה אכפת לה? העיקר שהאינטליגנציה שלה לא נעלבה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, DareDevil כתב:

הכי חשוב, עשית קולות של עבודה? נתת הצגה?

השותף המטומטם שלי שאל אותי אם לא רצוי ש"נעשה קולות של עבודה"- נגיד ש"משהו נשבר שם" או משהו.

הבהרתי לו שחד משמעית זה לא הולך לקרות, לעולם. הקמתי את העסק מתוך תפיסת עולם של הגינות והוגנות וזה לעולם לא ישתנה. נתתי לאמת הפנימית שלי להוביל אותי לאורך כל הדרך.

במשך כל התקופה של העסק מאד קיוויתי ליפול על פרק של "יצאת צדיק" כי ידעתי שאני עובד נקי ונכון בתוך שוק פרוץ ומאד גרוע (אין לכם מושג כמה משחקים מכוערים יש בתוך התחום הזה. כשפונים אליי, ועדיין פונים אליי :lol:, אני תמיד מייעץ איך להימנע מראש מהמשחקים האלו ומזהיר מפניהם. מיותר לציין שעבדתי בלי הטריקים והשטיקים המגעילים האלה. אולי בגלל זה לא הצלחתי... מי יודע:roll:)

היה לי מספיק קשה עם לחייב את הלקוחה על קריאת שירות, אפילו שמדובר על סכום זניח (150 סה"כ, מכסה את זמן הנסיעה+דלק+הגעה של 2 אנשים+"עבודה" שלא הייתה כמעט במקרה דנן). אבל מאחר והיא לא הסכימה בשום פנים ואופן לבדוק את מה שאמרתי, והסברתי לה שיכול מאד להיות שאפילו לא נצטרך להגיע! אם היא רק תבדוק... אז זה מה שנסגר איתה. סה"כ ניסיתי להוריד אותה מפתיחת הקריאה ע"י העפת מבט אחד קטן ופשוט. וזה התגלגל משם.

בחיי שהרגשתי רע עם זה.

זה לא הרגיש כמו כסף שהרווחתי ביושר 😕

לפני 4 שעות, Night Driver כתב:

זה לא אומרים. את זה עושים ומחייבים על זה ביקור.

יש 2 דברים שלמדתי לאורך השנים, בחיים עצמם ולא רק "בעבודה":

1- בשטח, הרבה מאד פעמים אין ברירה וצריך לאלתר משהו. זה בסדר אם אתה חוזר לתקן את האילתור, אבל לרוב זה לא קורה.

2- לא כל בעלי המקצוע נולדו שווים. יש את אלו שמקפידים על מה שהם עושים, ויש את אלו שיוצאים ידי חובה- הבעייה היא ללמוד איך למצוא את המקפידים :lol:.

למדתי לסמוך על אתר "מידרג".

הייתי לקוח שלהם בזמנו (בעל מקצוע שמפרסם אצלהם את פרטיו).

עשו לי את המוות!!! מבחינת בדיקות רקע. ואהבתי את זה.

דרשו חשבוניות, טלפונים, פרטי קשר של לקוחות, דיברו עם הלקוחות! התקשרו אליי 2 לקוחות שלי ואמרו לי שתחקרו אותם 10 דקות :rofl:, רצו מחירונים- מקצועיים לחלוטין והסינון שלהם קפדני ביותר.

לפניהם, הייתי עם המתחרים שלהם, לא נזכיר שמות.

הם בעיקר לקחו כסף ו-כלום ורבע. לא יצא לי מזה שום דבר חוץ מחורצ'יק בכיס.

בלי תיחקורים, בלי לבקש פרטי לקוחות ובלי נעליים.

 

מה שכן, גם עם המדרג לפעמים יש נפילות.

בדירה הקודמת, טיח מהתקרה (חצי מהחדר בערך) נפל באחד החדרים. בעלת הדירה סיכמה עם מישהו מהמדרג להגיע, סוכם תאריך של חודש קדימה.

ערב לפני ההגעה מתקשר אליי בשביל לדחות את ההגעה, עם תירוץ גרוע במיוחד.

דיברתי עם בעלת הדירה, אמרתי לה שאותו אני לא רוצה ושתביא מישהו אחר.

מסתבר שהיא השאירה עליו ביקורת שלילית במידרג.

קיבלתי טלפון של צעקות ועצבים, תפסתי את הבחור משקר לי בפרצוף ומשנה גירסה איזה 3 פעמים, ולא עזר שניסיתי להסביר לו שלא אני השארתי את הביקורת ושגם אם רציתי (ואני ממש לא) אין לי איך לשנות את זה ושיפנה למי שכתבה את הביקורת. לקח 30 דקות של שיחה עד שהבין.

 

בקיצר, לקח כמה ימים, אבל הגיע מישהו אחר והכל נגמר. עד שהחצי השני של התקרה נפל :lol:

  • אהבתי 3

1 כח סוס = 131.2 כח ברווז!

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

"An empty vessel makes the most noise".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, ברווז כתב:

קרה גם קרה.

איזו פקולטה במוסד השכלה גבוהה חיפאי ידוע ומוכר היטב בכל הארץ (לא פחות) רכשו בר ומכשיר סינון שהולך טוב איתו. אחרי שנה, קיבלתי טלפון מהם- הבר לא מוציא מים. 

כששאלתי כמה שאלות היא אמרה שהם החליפו את המסננים, והבר הפסיק להוציא מים מאז. השאלה הראשונה ששאלתי הייתה- האם פתחתם מחדש את הברז הזנה של המערכת?

התשובה- "אל תעליב את האינטיליגנצייה שלנו". 

טוב- אין בעייה, ממשיך את השיחה קצת, שואל עוד כמה שאלות כמו אם יוצא מים מהמערכת סינון עצמה (לא), ואין אפס- נשמע כמו סה"כ ברז סגור. ביקשתי שתעיף עליו מבט לוודא שהוא פתוח, ושוב- "אל תעליב את האינטיליגנצייה שלנו". 

אמרתי לה, תראי- אין לי שום בעייה להגיע. אבל, זו קריאת שירות בעלות. גם אם יסתבר שזה רק הברז שנשאר סגור, אתם עדיין תחוייבו על הקריאת שירות.

אמרה לי אין בעייה.

הגעתי. פתחתי את הברז הזנה :lol:. והשתדלתי בכל כוחי שלא להעליב את האינטיליגנצייה של אף אחד.

אמרתי מעל 3 פעמים בשיחה שזה כנראה הברז, ושיבדקו את הברז, ושיעיפו עליו מבט כי זה הכי קל לשכוח וזה הם יכולים לבדוק לבד ולחסוך קריאה ואת ההמתנה ולהמשיך לשתות רגיל, אבל... :lol:

היית צריך להגיד לה  תסגרי את הברז ותלחצי על הכפתור

  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגיל 21- כאשר קיבלתי החלטה על כיוון ללימודים אקדמאים.

בפועל -אני מוצא את עצמי בהגשמה עצמית רק בגיל 40-41 (ותודה לאל שאיני נשוי/נשוי + עדיין).

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, ברווז כתב:

- בשטח, הרבה מאד פעמים אין ברירה וצריך לאלתר משהו. זה בסדר אם אתה חוזר לתקן את האילתור, אבל לרוב זה לא קורה

אלתור זה לא דבר שלילי. אני נתקל באלתורים שאני אומר שאפו אבל יש כאלה שאני אומר שמי שאלתר פושע ורוצח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, ברווז כתב:

השותף המטומטם שלי שאל אותי אם לא רצוי ש"נעשה קולות של עבודה"- נגיד ש"משהו נשבר שם" או משהו.

הבהרתי לו שחד משמעית זה לא הולך לקרות, לעולם. הקמתי את העסק מתוך תפיסת עולם של הגינות והוגנות וזה לעולם לא ישתנה. נתתי לאמת הפנימית שלי להוביל אותי לאורך כל הדרך.

 

השותף בא לעבודה. 

אתה בא לעבוד. 

 

 

לפני 6 שעות, ברווז כתב:

במשך כל התקופה של העסק מאד קיוויתי ליפול על פרק של "יצאת צדיק" כי ידעתי שאני עובד נקי ונכון בתוך שוק פרוץ ומאד גרוע (אין לכם מושג כמה משחקים מכוערים יש בתוך התחום הזה. כשפונים אליי, ועדיין פונים אליי :lol:, אני תמיד מייעץ איך להימנע מראש מהמשחקים האלו ומזהיר מפניהם. מיותר לציין שעבדתי בלי הטריקים והשטיקים המגעילים האלה. אולי בגלל זה לא הצלחתי... מי יודע:roll:)

 

נזכרתי בפוסט של רון אוחנה, כשהיה קטן הוא ואביו ניגשו למוסך בשעות הסגירה, ואביו ראה אדם המנקה את המוסך וידע כי זה הוא בעל הבית. 

מעטים מבינים מה המשמעות של להיות עצמאי, לעשות את העבודה לפי התקן זה 10%, המוניטין שאתה יוצר לעצמך הוא ה 90%. 

 

היום כל אחד רושם על העסק שלו "שירות מעל לכל, איכות מקצועית, ובלה בלה בלה"

אני שמח לשמוע שאתה מיישם זאת בפועל. 

 

אני מאחל לך הצלחה בקריירה! 

 

לפני 6 שעות, ברווז כתב:

מה שכן, גם עם המדרג לפעמים יש נפילות.

בדירה הקודמת, טיח מהתקרה (חצי מהחדר בערך) נפל באחד החדרים. בעלת הדירה סיכמה עם מישהו מהמדרג להגיע, סוכם תאריך של חודש קדימה.

ערב לפני ההגעה מתקשר אליי בשביל לדחות את ההגעה, עם תירוץ גרוע במיוחד.

דיברתי עם בעלת הדירה, אמרתי לה שאותו אני לא רוצה ושתביא מישהו אחר.

מסתבר שהיא השאירה עליו ביקורת שלילית במידרג.

קיבלתי טלפון של צעקות ועצבים, תפסתי את הבחור משקר לי בפרצוף ומשנה גירסה איזה 3 פעמים, ולא עזר שניסיתי להסביר לו שלא אני השארתי את הביקורת ושגם אם רציתי (ואני ממש לא) אין לי איך לשנות את זה ושיפנה למי שכתבה את הביקורת. לקח 30 דקות של שיחה עד שהבין.

 

בקיצר, לקח כמה ימים, אבל הגיע מישהו אחר והכל נגמר. עד שהחצי השני של התקרה נפל :lol:

 

אתה יודע, לפעמים אני נדהם מהזלזול של אנשים בזמן של אחרים. 

קבעת, תגיע. 

 

קשה לך באותו היום, תדאג לחתום הסכם עם אפשרות להודעה על דחיית העבודה בהתראה מראש של זמן מסויים. 

(מניסיון בעבודה, זה עובד טוב מאוד, לפעמים מוסיפים סעיף של "אם בעל השירות מזלזל בכוונה ניתן לבטל את החוזה עימו ולדרוש פיצויים בגין עיכוב העבודה" ואם לא בכוונה אז לא קורה כלום ( לא בכוונה: קרו דברים שאינם בשליטתו).  

אחרי סעיף כזה נדיר שראיתי שבן אדם מזלזל בזמן שלי. 

 

דפקת ברז ברגע האחרון, תסביר ללקוח שאתה לא יכול ותקבעו הנחה מסויימת המוסכמת על 2 הצדדים. 

 

ככה בונים מותג 

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, חולה רכב#1 כתב:

אתה יודע, לפעמים אני נדהם מהזלזול של אנשים בזמן של אחרים. 

קבעת, תגיע. 

דפקת ברז ברגע האחרון, תסביר ללקוח שאתה לא יכול ותקבעו הנחה מסויימת המוסכמת על 2 הצדדים.

יש הבדל גדול בין "לא יכול להגיע כי בלת"מ" לבין התירוץ הרקוב שאני קיבלתי.

אני לחלוטין מבין בלת"מים ואילוצים ותקיעות, ואם זה היה משהו מהסוג הזה, לא קרה כלום.

אבל יום לפני להתקשר אלי, לתת לי תירוץ מצוץ, ולהגיד לי שהעבודה הזו לא דחופה לי (לי. גם לו. ו"לא יקרה כלום אם זה יידחה בשבועיים ואולי יגיע אז") זה לא משהו שאני מוכן להבליג עליו.

לפעמים נתקעים- קורה. סיבה רעה, סיבה טובה, קורה. החיים הם משהו רחב ודינאמי.

אבל מה שהוא עשה... אפילו מטומטמים לא עושים.

1 כח סוס = 131.2 כח ברווז!

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

"An empty vessel makes the most noise".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, ברווז כתב:

סוכם תאריך של חודש קדימה

 

לפני 14 דקות, ברווז כתב:

"לא יקרה כלום אם זה יידחה בשבועיים ואולי יגיע אז"

 

אני לא מבין, בן אדם קבע איתך לעוד חודש, ז"א יש לו עבודה מובטחת בעוד חודש, דבר שמאוד קשה להבטיח במיוחד בשוק שיפוצים כי אנשים רוצים לסיים את העבודה כמה שיותר מהר. 

ואז הוא דוחה ומעז להגיד לך תדחה בשבועיים לא יקרה כלום. 

כאילו שאתה כפוף לו. 

 

זה מסוג האנשים שמביאים לי את הסעיף, כי אז כשאנשים הגונים ניגשים לעבודה, המתקשר בחוזה ישים 1001 סעיפים שונים אשר יכולים להביא את העסקה לאי כדאיות כלכלית. 

 

כפי שאמר דודי אמסלם "יש מניאק שיודע שהוא מניאק". 

והוא, הוא יצא מנ- מניאק. 

 

עריכה אחרונה על ידי חולה רכב#1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, חולה רכב#1 כתב:

זה מסוג האנשים שמביאים לי את הסעיף

כשתשפץ את הבית תיקח מישהו שיארגן הכול במקומך, או תשקיע במלאי גדול של שקיות נייר לנשום לתוכן.

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...