Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - יונדאי פליסייד


פבל
 שיתוף

פוסטים מומלצים

לפני 17 שעות, קריאטיב אגרסיב כתב:

המחיר מטורף וכמעט נושק לגזרת רכבי היוקרה (350K לגרסה הבכירה)

להגיד שהמחיר "נושק לגזרת היוקרה" בהתבסס על המחיר בלבד זה קצת, איך לומר, לחטוא למטרה. 

רכבי יוקרה עם 8 מושבים (או אפילו 7) לא תמצא בפחות מ-450-500K לפחות (XC90/XQ60 וכו'). ואני לא מדבר על מכוניות יוקרה עם מושבים 6-7 שקיימים רק על הנייר אלא כאלה שאשכרה אפשר להושיב בהם בני אדם (כלומר לא מרצדס GLB או דיסקו ספורט). רכבים עם מרווח במושבים ובתא המטען שנותנים פייט לפיליסייד (או רכבים אחרים בקטגוריה שלו) כבר יעלו לך פי 2-2.5 (X7/GLS וכו') לגרסאות הכניסה - כלומר מנועים חלשים ואבזור דל יותר. 

 

ואם כבר דיברנו על ההשוואה לקרניבל, אז תכלס, לדעתי מרכב בצורת מיניוואן לנצח יהיה יותר חכם ופרקטי מאשר מרכב של ג'יפון. לראייה, המושבים האחוריים של הקרניבל מרווחים יותר ובפער, ותא המטען כשכל המושבים בשימוש כפול בגודלו (310 מול 630 ליטר). גם המחיר והיצע המנועים הרבה יותר הגיוניים (אף אימוש לא באמת צריכה V6 ו-0-100 בפחות מ-8 שניות). בהתאם לכל זה, אני מאמין שהפליסייד יימכר בערימות, והקרניבלים יימכרו ב-0 ק"מ שניה לפני גיול "כי זה לא ג'ייייפ מאמי... אני רוצה ג'יפ...".

  • אהבתי 3

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@קריאטיב אגרסיב
המחיר זה לא פונקציה של יוקרה, אחי נוהג בקרניבל בת שנה וקצת (לא דגם הליסינג) וחבר טוב מחזיק אחת כזו מליסינג שני הרכבים לפי שווי של 230K ש"ח ויותר,
הם שווים כזה מחיר (אני למשל חושב בוודאות שלא) אבל זה עניין של שוק ומה משלמים, בא יבואן יונדאי ואומר קרניבל וטראוורס עולים 250K בערך, אני יכול לדרוש 290K וישלמו לי (בכל מקרה לא מדובר על רכב שנמכר בכמויות אז מי שמוכן להוציא 250K יהיה מוכן כנראה להוציא עוד כמה שקלים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, פבל כתב:

להגיד שהמחיר "נושק לגזרת היוקרה" בהתבסס על המחיר בלבד זה קצת, איך לומר, לחטוא למטרה. 

 

כאלה שאשכרה אפשר להושיב בהם בני אדם (כלומר לא מרצדס GLB או דיסקו ספורט). רכבים עם מרווח במושבים ובתא המטען שנותנים פייט לפיליסייד (או רכבים אחרים בקטגוריה שלו) כבר יעלו לך פי 2-2.5 (X7/GLS וכו') לגרסאות הכניסה - כלומר מנועים חלשים ואבזור דל יותר. 

 

אני אישית, במקום לשלם 350K, מתאמץ עוד קצת, מוסיף 200K וקונה מרצדס GLS בגודל מלא עם כל הפינוקים, בובה בת שנה עם 5000 ק"מ.

 

https://www.yad2.co.il/s/c/rowgxftd

דומני שאני לא צריך להסביר על ההבדל התהומי בין יונדאי למרצדס... על כל המשתמע. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, לאחד שקונה 5008/outlander/qodiak לא הייתי אומר להתאמץ עוד קצת, בטח שלא להוסיף מחיר פי שניים וחצי.

אבל אחד שמוכן לשים 350k על רכב עממי? שיתאמץ עוד קצת, יוסיף חצי מהסכום הזה ויהנה מליגה אחרת לגמרי...

לפני 49 דקות, פבל כתב:

מרכב בצורת מיניוואן לנצח יהיה יותר חכם ופרקטי מאשר מרכב של ג'יפון. לראייה, המושבים האחוריים של הקרניבל מרווחים יותר ובפער, ותא המטען כשכל המושבים בשימוש כפול בגודלו (310 מול 630 ליטר). גם המחיר והיצע המנועים הרבה יותר הגיוניים (אף אימוש לא באמת צריכה V6 ו-0-100 בפחות מ-8 שניות). בהתאם לכל זה, אני מאמין שהפליסייד יימכר בערימות, והקרניבלים יימכרו ב-0 ק"מ שניה לפני גיול "כי זה לא ג'ייייפ מאמי... אני רוצה ג'יפ...".

 

קצת מצחיק שאתה כותב את זה עכשיו, בדיוק כשהקרניבל עשה כל מה שהוא יכול כדי להתחפש לג'יפון...

 

(בהנחה שפבל לא שכח את הביקורת שפבל כתב...)

 

אבל בגדול, המושג "פרקטי" מתאר רב שימושיות. התאמה לכל מצב, להנות מכל העולמות. אז להיסחב לכל מקום עם מפלצת מגודלת שנראית כמו מיניבוס, רק בגלל שמספר פעמים בשנה אני יוצא לטייל בהרכב מלא, לא נשמע לי הכי פרקטי.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, קריאטיב אגרסיב כתב:

אני אישית, במקום לשלם 350K, מתאמץ עוד קצת, מוסיף 200K וקונה מרצדס GLS בגודל מלא עם כל הפינוקים, בובה בת שנה עם 5000 ק"מ.

לפני שעה, קריאטיב אגרסיב כתב:

אבל אחד שמוכן לשים 350k על רכב עממי? שיתאמץ עוד קצת, יוסיף חצי מהסכום הזה ויהנה מליגה אחרת לגמרי...

200K, גם ביחס ל-350K הראשוניים, זה חתיכת "קצת" מאמץ. זה לא חצי מהסכום אלא כמעט שני שליש, זה גם לוקח אותך שוב למלחמת ה"חדש מול משומש" (כי על חדש מול חדש צריך להוסיף עוד איזה 600-700K). כדי לתת פרופורציה, זה כמו שתציע למישהו שמחפש לקנות רנו קליאו ב-100K, "להתאמץ קצת" ולקנות במקום זה A1 ב-160K. כמו שתציע למישהו שרוצה לקנות דירה בנתניה ב-1.5M להתאמץ קצת ולקנות דירה ב-2.5M בהרצליה. זה פשוט לא באותו scope של מוצרים. הם לחלוטין לא מתחרים, ולא רק בגלל הפער האסטרונומי (בשונה מאיך שאתה מציג אותו) במחיר, אלא גם בגלל [המשך בציטוט הבא].  

 

לפני שעתיים, קריאטיב אגרסיב כתב:

דומני שאני לא צריך להסביר על ההבדל התהומי בין יונדאי למרצדס... על כל המשתמע. 

ניסית לבדוק מה הבדלי האחזקה בין פליסייד ל-GLS? כמה יעלה לבטח כל אחת מהן או לעשות טיפול גדול? ואני בכלל לא מדבר על כניסה למוסך כדי חלילה לתקן משהו ב-GLS שקישרת אליה, שבעוד חצי שנה תיגמר לה האחריות ויתחילו לנזול כל מיני בולמי אוויר או יתחילו לקפוץ תקלות מחשב וחשמל מוזרות, או צ'ק אנג'ין על שומדבר.  אני יכול לבדוק כמה עולה סט בולמים ל-GLS, אבל אני לא חושב שהמחשב שלי יוכל לעבד כאלה מספרים גדולים. 

 

לפני שעה, קריאטיב אגרסיב כתב:

קצת מצחיק שאתה כותב את זה עכשיו, בדיוק כשהקרניבל עשה כל מה שהוא יכול כדי להתחפש לג'יפון...

נכון, והלוואי שמה שכתבתי על הקרניבל באייטם ולא כאן בשרשור יתברר כנכון. באמת. כתצורת מרכב פרקטית אני חושב שג'יפונים נמצאים בטופ 5 של הבחירות האידיוטיות, אבל השוק - כך זה נראה - לא מסכים איתי.
אז אני, מה שנקרא, מקווה לטעות, אבל חושש שאצא צודק. 

לפני שעה, קריאטיב אגרסיב כתב:

אבל בגדול, המושג "פרקטי" מתאר רב שימושיות. התאמה לכל מצב, להנות מכל העולמות. אז להיסחב לכל מקום עם מפלצת מגודלת שנראית כמו מיניבוס, רק בגלל שמספר פעמים בשנה אני יוצא לטייל בהרכב מלא, לא נשמע לי הכי פרקטי.

אתה צודק ב-100%, אבל אתה מפספס את הנקודה ש"מפלצת מגודלת שנראית כמו מיניבוס" הוא כורח המציאות עבור אנשים שצריכים 7-8 מושבים. אז זה, ככה או ככה, ייקרה. עכשיו מפה אנחנו צריכים לחשוב על מה הכי פרקטי ומאפשר "להנות מכל העולמות". לדעתי - מיניוואן עונה על השאלה הזו הרבה יותר טוב מאשר מיניוואן מוגבה בלי דלתות הזזה ועם תא מטען קטן יותר. 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני טוען (משיחות עם הרבה אנשים במצבים דומים) שהרכב נמצא בתפוסה מלאה בקושי 5 אחוז מהזמן שאתה מבלה עם הרכב. 

 

אז השאלה היא אם שווה להיסחב עם מיניבוס כדי שבפעמים הבודדות האלה יהיה לך תא מטען גדול ומושבים מרווחים עבור השורה השלישית?

 

על השאלה הזו, רוב הציבור הצביע ברגליים לכיוון הקומפקטיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, קריאטיב אגרסיב כתב:

אני טוען (משיחות עם הרבה אנשים במצבים דומים) שהרכב נמצא בתפוסה מלאה בקושי 5 אחוז מהזמן שאתה מבלה עם הרכב. 

 

אז השאלה היא אם שווה להיסחב עם מיניבוס כדי שבפעמים הבודדות האלה יהיה לך תא מטען גדול ומושבים מרווחים עבור השורה השלישית?

 

על השאלה הזו, רוב הציבור הצביע ברגליים לכיוון הקומפקטיות.

תתפלא כמה רוכשי סיאנות וקרניבל נוהגים לבד 99% מהזמן, משהו בגודל עושה להם את זה

תתפלא לשמוע כמה רוכשי סופרב רוכשים בסוף קודיאק בגלל הגודל (מחיר די חופף או פער לא גדול), המון.

 

דעתי שהקיה מתעלה על היונדאי בכל פרמטר, לא הרשימה אותי היונדאי, מחיר גבוה מול תמורה של מוביל נוסעים, כמו כן לדעתי ירידת הערך שלה תהיה גבוהה משמעותית מהקיה.

דעתי גם שהמרצדס ששלחתי קישור ביד 2 גם לא שוה את מחירה ולא מרשימה בכזה מחיר, מסך קטן, לוח מחוונים אנלוגי וכו'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, קריאטיב אגרסיב כתב:

על השאלה הזו, רוב הציבור הצביע ברגליים לכיוון הקומפקטיות.

אני לא מבין איך זה קשור לטענה הראשונית שלך שעדיף לקנות GLS בת שנתיים (וכנראה באיזו גרסת עולב) ב-160% מהמחיר של פליסייד בכירה חדשה.

או להשוואה בין הפליסייד לקרניבל.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסברתי אותו מוקדם יותר בעמוד הזה כבר:

  

לפני 7 שעות, פבל כתב:

ואם כבר דיברנו על ההשוואה לקרניבל, אז תכלס, לדעתי מרכב בצורת מיניוואן לנצח יהיה יותר חכם ופרקטי מאשר מרכב של ג'יפון. לראייה, המושבים האחוריים של הקרניבל מרווחים יותר ובפער, ותא המטען כשכל המושבים בשימוש כפול בגודלו (310 מול 630 ליטר). גם המחיר והיצע המנועים הרבה יותר הגיוניים (אף אימוש לא באמת צריכה V6 ו-0-100 בפחות מ-8 שניות). בהתאם לכל זה, אני מאמין שהפליסייד יימכר בערימות, והקרניבלים יימכרו ב-0 ק"מ שניה לפני גיול "כי זה לא ג'ייייפ מאמי... אני רוצה ג'יפ...".

 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי מילה, למה הפלסייד יימכר יותר וביותר יקר?

דווקא אני חושב שהקרניבל כעת יש אס מנצח בניגוד לדגם הקודם, הוא חסכוני משמעותי, נשאר עם מנוע בריון ומאובזר עד לקצה תוך מראה מצולח יותר בניגוד לאוטובוס הקודם

 

בעצם הולך להזמין אותו... הבעיה חוסר במקום השמיני שייפגע בסחירות העתידית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, פבל כתב:

"כי זה לא ג'ייייפ מאמי... אני רוצה ג'יפ...".

👆

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיניוואן זה טעם נרכש 

תקראו לזה 200 פעם מיניבוס עד שתנהגו שבוע ואז לא תצליחו להיכנס למשפחתית שלכם הנמוכה והצפופה 

 

 

צרפתים אגב לא מבינים איך אתם נוסעים המשפחתית שלכם, בשבילם הקליאו זה הטופ של העולם 😉 והיונדאי שלכם זה מיניבוס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...