Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השליטה מהמסך -חיסרון גדול


efibau
 שיתוף

פוסטים מומלצים

לפני 58 דקות, eitanuch כתב:

חוץ מזה שאי אפשר לדעת לכמה מכוון המזגן בלי להסתכל על הכפתור, כך שאני בכל מקרה חייב להסתכל על המצב שלו

הואכותב גם על המסך כשאתה משנה.

לפני כשעה, falou כתב:

 

אתה מכיר הכל אוטומטית אחרי שהתרגלת. זה נכון גם לשליטה ממסך... 

כדי להעביר לרדיו למשל אני חייב להסתכל למסך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, m3x7r3m3 כתב:

 

שוקל ברצינות אם להחליף את הציטוט בחתימה שלי

אכן פאלו כפרעליו מספק אחלה חתימות.

נכס לפורום!

  • אהבתי 1

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, eitanuch כתב:

כפתור יכול להירטב, להיתקע בגלל לכלוך ועוד.

 

מים - ניתן לייבוש. 

לכלוך, ניתן לנתק את הכפתור, לנקות ולהחזיר. 

 

מסך לא. 

הקטע בכפתור הוא שהוא נועד לעשות עבודה אחת 

להסתובב ימינה או שמאלה. 

 

מסך היום זה משהו מדהים, גם משקף את הפלאפון, גם אחראי על המיזוג, גם וגם וגם. 

 

כפתור לעולם יהיה אמין יותר ממסך. 

 

תחשוב על סיטואציה ביום חורפי שבה אתה רטוב מכף רגל ועד ראש, אתה נכנס לאוטו ובכדי להדליק את המזגן אתה מנגב את היד עם המושב מכיוון שאתה לא רוצה שהמסך ירטב. ואילו בכפתור, היית פשוט מזיז אותו לאן שבא לך ללא צורך לחכות עד ש-היד תתייבש. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, חולה רכב#1 כתב:

 

מים - ניתן לייבוש. 

לכלוך, ניתן לנתק את הכפתור, לנקות ולהחזיר. 

 

מסך לא. 

הקטע בכפתור הוא שהוא נועד לעשות עבודה אחת 

להסתובב ימינה או שמאלה. 

 

מסך היום זה משהו מדהים, גם משקף את הפלאפון, גם אחראי על המיזוג, גם וגם וגם. 

 

כפתור לעולם יהיה אמין יותר ממסך. 

 

תחשוב על סיטואציה ביום חורפי שבה אתה רטוב מכף רגל ועד ראש, אתה נכנס לאוטו ובכדי להדליק את המזגן אתה מנגב את היד עם המושב מכיוון שאתה לא רוצה שהמסך ירטב. ואילו בכפתור, היית פשוט מזיז אותו לאן שבא לך ללא צורך לחכות עד ש-היד תתייבש. 

בפלאפון האחרון שהיה לי עם כפתורים לפני יותר מעשור, הם הפסיקו לתפקד עקב קורוזיה. לעומת זאת, את הגלקסי S9 שלי אני יכול לשטוף תחת מים זורמים.

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע כיצד להשיב לזה, בעיקר כאשר ההשוואה איננה הגיונית. 

 

 

אבל אנחנו מדברים פה על רכבים, ולא על פלאפונים.

 

תשווה תפוחים לתפוחים, לא לבננות. 

 

 

 

פלאפון נועד בכדי להתעדכן כל שנה +-. 

רכב לעומת זאת מתעדכן כל 3 שנים +-. 

 

לכן העמידות של המוצרים היא אחרת. 

אני יכול להעיד על סיטרואן C4 ששירתה אותי נאמנה בכל החורף הכבד בחודש ינואר 2020 ולמרות כמויות הפעמים שנכנסתי עם חצי מהכנרת לאוטו, הכפתורים המשיכו לעבוד. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצבע רטובה לא מפריעה למסך, לפחות בקקטוס לא מפריע.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא דיברתי על יכולת הפעלת המסך. 

 

השבתי למגיב שטען כי; מסך אמין יותר מכפתורים פיזיים בגלל שכפתורים יכולים להיות חשופים למים ולכלוך. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה עם מסך היא שכל תפעול הפונקציות של המסך הופך להיות בלתי אפשרי כשהוא תקול. אם כפתור מתקלקל, אתה מאבד פונקציה אחת. בכל מקרה, תקנות שונות מגדירות אילו פונקציות חייבות להיות משוייכות לכפתורים פיסיים, בדיוק מסיבה זו.

  • אהבתי 2

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 מסך מולטימדיה הוא בעצם מסך סמארטפון גדול יותר ( שגם מגיב לרוב הרבה פחות טוב ). הסטת מבט, גם חטופה, מסוכנת בשניהם. במהירות שבה נוסעת מכונית, מדובר במעבר עשרות מטרים בפחות משניה. לא סתם תמצאו מציבות על קברם של אלו שהיו בטוחים שזו רק שניה לחייג או ללחוץ כמה לחיצות, טרם מצאו את עצמם תקועים בעכוזו של איזה סמיטריילר. כל הסטת מבט היא מסוכנת, אי אפשר לתפעל פונקציות במסך מבלי להסיט מבט, לא יעזור ולכן מסוכן. מה שמסוכן בשימוש בטלפון, מסוכן באותה המידה בשימוש במולטימדיה. עם זה אני מתקשה להבין איך הרגולטורים מתעקשים על גוון תאורה אבל משלימים עם שימוש במולטימדיה בנסיעה, אז אולי אני לא מבין כלום. בנסיעות מזדמנות שהיו לי במכוניות עם מולטימדיה כזו, אני לפחות הבנתי שאצלי באוטו זה לא יהיה. ובכדי לסבר את העין אצלי למטה חונה עכשיו אוקטביה צמודה בת חצי שנה לערך, הוצעה לי כאלטרנטיבה אוקטביה מהדגם החדש ( אמנם בהמתנה מעט ארוכה יותר למנוע 1.5 ), ברגע שהבנתי שמדובר במעבר למסך במקום כפתורים, לא חשבתי פעמיים.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, falou כתב:

אתה מכיר הכל אוטומטית אחרי שהתרגלת. זה נכון גם לשליטה ממסך... 

 

זה לא נכון.

במסך, גם כשאתה רגיל, חוסר היכולת למשש את הכפתור מונע ממך לדעת מבלי להסתכל שלחצת במקום הנכון. פספסת קצת עם האצבע ובחרת אופציה שונה ממה שרצית, ואתה צריך לפזול כדי להבין שוב איפה אתה.

 

זה יכול לקרות גם אם פקדים פיזים אם לא תוכננו נכון, כמו באוודי A3 שבה שורת כפתורים שחורים שלטה על המזגן, כפתור נפרד לכל דבר, בלי שום יכולת להבחין בינהם בלי לפזול. ואז במקום להפעיל סרקולציה אתה מוריד טמפרטוה לצד הנוסע.

 

הכי נוח בעולם אלא פקדי חוגה, שולחים את היד, מסובבים שני קליקים, והופ, הגברת את האוורור מבלי להוריד מבט לשניה. 

אבל זה אפשרי במכוניות פשוטות, שיכולת הבקרה שלהם גם כך מוגבלת. אם רוצים יותר שליטה אין מקום ל6 פקדי חוגה, ואז עוברים לכפתורי לחיצה, וזה רק למזגן, אז עוברים למסכים, כי אין ברירה, גם אם זה פחות נוח ובטיחותי.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 שעות, Night Driver כתב:

הואכותב גם על המסך כשאתה משנה.

כדי להעביר לרדיו למשל אני חייב להסתכל למסך.

בגולף שלי אין שום חיווי על הטמפרטורה חוץ מעל הכפתור עצמו. אני חייב להסיט את המבט כדי לראות את המצב. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, Be roo כתב:

ה לא נכון.

במסך, גם כשאתה רגיל, חוסר היכולת למשש את הכפתור מונע ממך לדעת מבלי להסתכל שלחצת במקום הנכון. פספסת קצת עם האצבע ובחרת אופציה שונה ממה שרצית, ואתה צריך לפזול כדי להבין שוב איפה אתה.

יכול רק לדבר על החוויה שלי - עד לא מזמן היה לי קקטוס, משנת 2015 - במשך 5 שנים. תפעול הפקדים דרך המסך נעשה באיזשהו שלב באופן אוטומטי - בדיוק כמו בכפתורים. לגבי בעייה של קפיאת המסך - אף פעם לא קרה לי עקב התחממות של המסך. פעם בכמה חודשים, היתה קפיאה של כ-20-30 שניות בעת התנעת הרכב - לא דבר בעייתי במיוחד.

 

כרגע, עברתי לפורד פוקוס שבה המיזוג מופעל מכפתורים וחוגות - ומבחינת חוויית השימוש זה דורש הסטת מבט למטה כדי לתפעל. אולי עוד כמה חודשים זה ישתנה...

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, Night Driver כתב:

איך במסך "8 (נלא על הגדולים) עם אייקונים בגודל 2X2 ובמרווחים של 2 ס"מ אתה מגיע לאייקון הנכון בלי להוריד עיניים למסך?

 

בדיוק באותו אופן אתה יכול לשאול אותי איך אני מקליד עיוור מבלי להסתכל על המקלדת. אני משער שגם אתה יודע להקליד בצורה עיוורת כלשהי (אולי לא מאמרים שלמים - אבל מספיק לדעת באופן עיוור היכן נמצאים כפתורים שונים).

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...