Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - פולקסווגן גולף GTI


פבל
 שיתוף

פוסטים מומלצים

אל המבחן הזה ניגשנו, כולנו, עם חשש מסוים.

אחרי ה-MK7 וה-7.5 הפושרות שהשאירו את רובינו מאוד מרוגשים, באה ה-performance ושינתה את הדעה של כמעט כולם.

אז החשש היה מובן - האם היא יורשת את ה-performance או שמא את הדגם הרגיל?

זה מה שחשב עליה @itaysamuraihttps://carsforum.co.il/cars/מגזין-רכב/3609/מבחנים/פולקסווגן-גולף-GTI--מבחן-דרך


568412703_--GTI-2021-04.thumb.JPG.b0a334ac45910f9bc81a3d15d606e31c.JPG1635460233_--GTI-2021-13.thumb.JPG.a729cb42019d17ebc3bb6b4b3950c071.JPG1956832979_--GTI-2021-24.thumb.JPG.2ed8109fb29f202426f019974665cb63.JPG

 

  • אהבתי 7

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהבתי את שורת הסיכום -
"שמחתי לראות שפולקסווגן שמרו על המתכון המוצלח של ה-Performance. אחרי הביקורת המהדהדת שלי על הדור הקודם, ברור לי שהיצרן החליט לקחת את עצמו בידיים ולתת הרבה יותר עומק גם לגרסת הכניסה."

 

VW קוראים כאן את הביקורות ומפנימים 😊

 

ולעניין עצמו, המעבר הגורף של קונצרן VW (גם בסקודה וגם ב סיאט וקופרה) לשליטה נטולת כפתורים פיזיים ומיקום פתחי האיוורור לא מיטיבים עם מי שרוצה לנהוג ולא לשחק בצעצועים אלקטרונים , הופך את הרכבים החדשים לפחות אטרקטיבים מקודמיהם בחלק מהמקרים. אבל היום בו תשתנה חוויה הנהיגה ותהפוך לחוויה נסיעה, כבר קרוב מתמיד. 😒

  • רעיון טוב! 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באותו מחיר - קופרה, יותר כוח. אבזור דומה עד זהה. עיצוב לעניות דעתי (העניה לכשעצמה😉) של הקופרה מוצלח יותר . 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אנחנו עם גולף שהיא 2X4 וקופרה לאון שהיא גם 2X4, 
אני חושב שהלאון חבילה מעניינת יותר במחיר טוב במקצת, בטח אם אנחנו מאבזרים את הגולף במערכת נורמלית (חבילת הארמן קרדון),

על נושא פתחי המיזוג הנמוכים מדי ב-GTI וב-VRS (בכלל הגזמה) כבר דובר בפורום לא מעט..

 

ממליץ מאוד לראות את הביקורת של מאט ווטסון על ה-GTI,
החלק של "חמישה דברים שמעצבנים ברכב" חושף שם כמה עניינים ברמת העיצוב והגימור שמתחברים באופן ישיר למה שכתב @itaysamurai

עריכה אחרונה על ידי Super_T
  • רעיון טוב! 1

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמועות אומרות שזוהי ה gti מונעת הבנזין האחרונה.
אם הן נכונות חבל שהיבואן לא יציע כאן את הגרסה הידנית.
כן, אני יודע. הוא ימכור 100-200 מכוניות אוטומטיות, 10-20 ידניות ובשביל כמויות כאלו הוא לא יטרח. ובכל זאת, חבל.

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום
לפני 10 דקות, Shay_u כתב:

לא הבנתי את ההתייחסות לגירסה ידנית, קיימת כזו?

ההתייחסות היתה רק לידית המיתולוגית.

קיימת בחו"ל גרסה ידנית שלא מוזכרת באתר היבואן.

היה פה פעם אחד שהצליח להכניע את vag ולהזמין פולו ידנית, מניח שעד היום הם בלחץ מהמהלך הנועז שלו ואם יהיה מי שיתעקש - יקבל.

לפני שעה, llaavvii כתב:

ובשורה התחתונה - מול המתחרות (או הקופרה כמתחרה ישירה) את מי הייתה מעדיף?

נהגתי על הקופרה באותו סופ"ש. 

ההיגוי בגולף טוב יותר בהפרש, הבדלי הכוח היו פחות משמעותיים, בקופרה היה צליל מנוע רע מאוד שבקע מהרמקולים.

לדעתי הדגם הקודם היה מוצלח יותר והייתי בוחר בגולף מבין שתיהן.

על שאר המתחרות לא נהגתי עדיין, לא תמיד קל עם היבואנים שלהן וזה בלשון המעטה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחן מצוין!

 

לא חושב שיש לי מה להוסיף עליו, חוץ מהעובדה שכשלקחתי סיבוב בגולף אחרי לא מעט ק"מ בקופרה, בכביש בית אורן מוקדם בבוקר, ממש יכולתי לשמוע את רונלד לי ארמי (סרג'נט הארטמן), אללה ירחמו, צורח עלי "You've been cheated!!!". הגולף פשוט יותר כיפית. כן, הקופרה יותר מהירה, יותר מבצעת ועושה יותר רעש וצלצולים. אלא שהגולף, בעיני, פשוט יותר מהנה. הגה עם משקל נכון יותר, מתלים שמאפשרים להרגיש יותר - ובנוסף גם איכות פנים עדיפה. אם הייתי מתלבט בין שתיהן, לא הייתי מתלבט. 

  • אהבתי 1

Counting all the assholes in the room
Well I'm definitely not alone, well I'm not alone

 

Subaru BRZ | Suzuki Ignis Sport | PCR Jaguar 2000 100cc

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה @RK ,
על אף כל הפאולים העיצוביים והארגונומיים בגולף, היית הולך עליה בוודאות כזו מול הקופרה?
אני שואל בעיקר כדי להבין כמה משקל יש לנוחות, פיצ'רים, מולטימדיה ועיצוב פנימי בהחלטה שלך.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני מחפש ביצועים, מכונה חדה, סופר מושחזת וכן - גם תדמית אז קופרה.

הגולף GTI בטח בדור הזה כבר לא צריכה להוכיח שום דבר, היא קומפקטית חמימה עם התנהגות טובה שמוכרת תדמית ויותר שימושיות ביום יום מאשר גירזונים בסופ"ש.

לגבי הכשלים בהנדסת האנוש - על הפנים, לצערי רוב המוצרים של VW יסבלו מזה בעתיד הנראה לעין עד שיתאפסו על עצמם שוב. 

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לקחתי את הגטי באותו סופ"ש של הקופרה לכביש שאני מכיר במיוחד. החיוך בסוף אמר הכל.

הגולף, עם התנהגות לינארית וממעטת בדרמות, איפשרה לפתח קצב גבוה בביטחון ובהנאה גדולה.

היתה נקודה בחזור, ביציאה מעיקול בעליה שהיו חסרים לרגע כמה סוסים (מה שלא קרה בשום שלב בקופרה), אבל היה לי כיף גדול איתה. עם הקופרה הרבה פחות. 

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יופי של כתבה. מאוד מופתע מהקונצנזוס פה לגבי הגולף מול הקופרה, על פניו זה לא אמור לקרות והקופרה על הנייר קנייה הרבה יותר עדיפה מבחינת VFM, אפילו מבחינת הנדסת אנוש הקופרה פחות מעצבנת ומבחינת איכות חומרים ועיצוב פנים היא עלתה רמה משמעותית ביחס לדור הקודם והיא לא נופלת מהגולף (ישבתי בשתיהן באולם התצוגה), וכמובן גם מקבלים ביצועים חזקים יותר וכו׳

 

מבין מהנאמר שמשהו בכיול המתלים וההיגוי פחות טוב לעומת הגולף, שהיא מעבירה הרבה פחות תחושות ממנה ולכן מהנה משמעותית פחות. מעניין אותי אם זה משהו מכוון של הקונצרן כדי בכל זאת לתת איזשהו יתרון למותג העממי פרימיום שלה או (סביר להניח) פשלה של המהנדסים של הקופרה, בכל אופן זה ממש לא היה צריך לקרות וכמובן שעל סמך הרשמים הייתי בוחר בגולף (בלי קשר לזה שאוהב יותר את מה שמשדרת לעומת הקופרה ואפילו העיצוב החיצוני סבבה בעיני בניגוד לדעתו של איתי)

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על הסקירה.

תודה שחסכת לנו שעור הסטוריה טרחני.

 

נראה שהיא נשארה מה שגולף GTI אמורה להיות. איכותית יעילה ומאוזנת. לא משהו שמפר את המסורת בקטגוריה. יש מהנות ומהירות יותר, אבל הגולף שומרת על משבצת האולראונדר.

 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...