Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן C4 - ועכשיו דגמי הבנזין והדיזל


PriceDevil
 שיתוף

פוסטים מומלצים

ה-c4 לדעתי מחליפה גם את הקקטוס וגם את הספייסטורר הקצר.

 

גרסת הדיזל כנראה מכוונת בעיקר למוניות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

איזה קטעים , לובינסקי מודיעים על עלית מחיר לכל דגמי הקבוצה.

הניתוק - קווים לדמותו

https://www.ynet.co.il/wheels/legal/article/bjd9eb76u

Seat Arona FR– הבחירה של האישה..

Hyundai Ioniq Premium

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנשים קונים מכוניות חדשות כמו משוגעים. חלקו של לובינסקי לא נגרע, די להציץ בטבלת המסירות, אז הוא מרביץ. זוכר את התקופה, לא בדיוק מאות שנים לאחור, שניתן היה לקנות גרנדלנד ( יצא גדול האוטו אגב, ראשון בין כל הג'יפונים המוכרים במבחן המוס של האתר הספרדי 77 משהו ) בשקל ושישים, היום כבר לא נמכר, יש חדש בדרך, אבל המחיר טיפס בכלל לא רע לפני חודש חודשיים כשכן. ולא מצדיק חלילה, די גרידי היבואן הזה, אבל כשהביקוש נראה נחמד קופצים על העגלה ומרימים מחיר. אנשים יפסיקו לקנות, המחיר יירד, בין אצלו בחנות, בין אצל הליסינגים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהבתי את העיצוב אבל המחיר מופרך. אם סיטרואן אמור להיות המותג הזול יחסית לפיג׳ו בקבוצה, אז מה הקטע? אני קצת מצטער שלא יצא לי לרכוש את הקקטוס 130כ״ס בחודשיים בערך ששווקה כאן. קראתי שהייצור שלה דשדש והופסק בגלל הקורונה וחבל…מעדיף את הגודל שלה, ומעדיף אותה מה c3 aircross שדי זהה לה במידות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 7.7.2021 בשעה 10:54, CX25GTI כתב:

הציבור הישראלי רואה את סיטרואן כרכב בעייתי עם שמירת מחיר שאינה קיימת, תמחיר גבוהה כמו שהיבואן מציע ישאיר אותה באולם התצוגה.

בעולם של היום מותג חזק מוכר , סיטרואן אינה כזו בארץ ולכן צריך להציע מחיר אטרקטיבי וחבילת שירות.

לובינסקי מעולם לא ידעו לתת את זה ולכן סיטרואן היא מותג זניח בארץ, והC4 החדשה בתמחיר הנוכחי לא תשנה את המצב.

ועם כל הכבוד לסיטרואן (כבעלים לשעבר של BX, CX , קסרה פיקאסו) לרכב הנ"ל אין יתרון על הגולף מלבד עיצוב שצריך עדין לראות במציאות .

 ראיתי שבוע שעבר בצרפת, עצרתי את הרכב השכור ויצאתי לראות. 

 

התבוננתי כמו שמביטים ברכב נעול, לא היה אפשרות מעבר... 

 

שום בשורה מיוחדת, עוד רכב... 

 

המסך קצת שונה ומושבים כהים שנלקחו מהקטטוס 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 6.7.2021 בשעה 09:14, PriceDevil כתב:

סיטרואן C4 בדרך לכאן, וכבר כתבתי על הדגם החשמלי.

עכשיו מגיע תורם של דגמי הבנזין והדיזל:

 

הדגמים שיגיעו מאובזרים מאד וכללים מעריך בטיחותי מלא כולל בקרת שיוט אדפטיבית וזיהוי עצמים בשטח מת.

 

1.2 טורבו בנזין 130 כ"ס תאוצה 0-100 9.5 שניות צריכת דלק במסלול משולב: 17.2 ק"מ לליטר לפי תקן WLTP

1.5 טורבו דיזל 130 כ"ס  תאוצה 0-100 9.7 שניות צריכת דלק במסלול משולב: 21.7 ק"מ לליטר לפי תקן WLTP

 

מחירים:

דגם 1.2 SHINE מחיר: 138990 ש"ח

דגם 1.2 SHINE עם גג שמש (וכנראה עוד שדרוגים) מחיר 144900 ש"ח

דגם 1.5 דיזל SHINE מחיר: 150990 ש"ח

 

סביר להניח שבקרוב יגיעו דגמי FEEL במחירים זולים יותר (ומאובזרים פחות)

 

עריכה אחרונה על ידי מיכאל רדמיני
מצאתי את מה שחיפשתי
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין אם זה מגיע אם רצועת תזמון מתפוררת.

מעניין האם היבואן יכחיש שיש בעיה ברצועת התזמון במשך יותר משנה מאז שאנשים התחילו להתלונן על בעיות.

מעניין האם היבואן יתנהר מאנשים שהמנוע שלהם הלך בגלל רצועת תזמון (כשל תכנוני), בסוף יציע פשרה לשלם 50%.

מעניין אם יהיה בעיות מזגן כמו בדגם היוצא.

 

ככל הנראה אני לא אבדוק את הרשימה הזו תמורת 150 אש"ח. בהצלחה לכל 10 הקונים של הדגם החדש.

  • אהבתי 1
  • רעיון גרוע 1
  • מבאס 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 8.7.2021 בשעה 09:36, CX25GTI כתב:

איזה קטעים , לובינסקי מודיעים על עלית מחיר לכל דגמי הקבוצה.

הניתוק - קווים לדמותו

https://www.ynet.co.il/wheels/legal/article/bjd9eb76u

כמובן ,מבצע "חבר" מתקרב וצריך לקזז הנחות...בזיון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
לפני 2 דקות, itsik170 כתב:

1.2 טורבו - 139 אלף

1.5 דיזל - 145 אלף

חשמלית - 165 אלף

מחיר אשר מוכיח שהיבואן ממשיך בניתוק שלו מהמציאות הישראלית .

  • אהבתי 2

Seat Arona FR– הבחירה של האישה..

Hyundai Ioniq Premium

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיטרואן eC4 החשמלית תמורת 165 אלף שקלים
סיטרואן C4 1.2 PureTech תמורת 139 אלף שקלים
סיטרואן C4 BlueHdi תמורת 147 אלף שקלים (דיזל).


מסגרת האחריות היא ל- 5 שנים או 120 אלף קילומטרים לרכבי הבנזין והדיזל.
הדגם החשמלי מושק עם אחריות ל-8 שנים או 160 אלף קילומטרים (המוקדם ביניהם). 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני 4 שעות, CX25GTI כתב:

מחיר אשר מוכיח שהיבואן ממשיך בניתוק שלו מהמציאות הישראלית .

כשיש לך 100 מכוניות למכור השנה, המחיר לא רלוונטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף


×
×
  • תוכן חדש...