Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן C4 - ועכשיו דגמי הבנזין והדיזל


PriceDevil
 שיתוף

פוסטים מומלצים

סיטרואן C4 בדרך לכאן, וכבר כתבתי על הדגם החשמלי.

עכשיו מגיע תורם של דגמי הבנזין והדיזל:

 

הדגמים שיגיעו מאובזרים מאד וכללים מעריך בטיחותי מלא כולל בקרת שיוט אדפטיבית וזיהוי עצמים בשטח מת.

 

1.2 טורבו בנזין 130 כ"ס תאוצה 0-100 9.5 שניות צריכת דלק במסלול משולב: 17.2 ק"מ לליטר לפי תקן WLTP

1.5 טורבו דיזל 130 כ"ס  תאוצה 0-100 9.7 שניות צריכת דלק במסלול משולב: 21.7 ק"מ לליטר לפי תקן WLTP

 

מחירים:

דגם 1.2 SHINE מחיר: 138990 ש"ח

דגם 1.2 SHINE עם גג שמש (וכנראה עוד שדרוגים) מחיר 144900 ש"ח

דגם 1.5 דיזל SHINE מחיר: 150990 ש"ח

 

סביר להניח שבקרוב יגיעו דגמי FEEL במחירים זולים יותר (ומאובזרים פחות)

 

  • אהבתי 3
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מעניין לדעת מה עבר בראש למי שתמחר את הדיזל ב-150. כאילו, תחרות התמחור ההזוי מול סמלת (שדווקא הפתיעו עם ה-500 החדשה)?

 

נקודת האור העיקרית היא שפתאום התמחור של החשמלית נראה הגיוני יותר.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היא אמורה לדעתי להחליף את ה-c4 המקורית, כלומר קומפקטית (אולי עם ניחוח של suv, כמו הפוקוס אקטיב). ה-c3 אירקרוס היא B-SUV.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה C4 תמיד הציעה יותר מהשאר אך המוניטין היה לא טוב בעבר. 

אבל עם המוצרים האחרונים של PSA אני לא רואה כל בעיה באמינות ולכן תג המחיר יחסית סביר בעיניי. 

 

אבל הייתי שמח אילו היו מתומחרות במחיר יותר אטרקטיבי. 

 

הדור הקודם הציג אמינות מופתית בדיזל, למרות הגיר החד מצמדי, נוחות משובחת ומרווח פנים די טוב. 

אני מקווה שהדגם החדש יתעלה על הקודם. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במתיחת הפנים שעבר הקקטוס בה מותן העיצוב המקורי שלו, נאמר שהקקטוס אמור להיכנס לנעליים של ה-C4.

אפשר לומר שה-C4 החדשה היא ממשיכתו של הקקטוס.

 

איך שגלגל מסתובב לו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, PriceDevil כתב:

 

1.2 טורבו בנזין 130 כ"ס תאוצה 0-100 9.5 שניות צריכת דלק במסלול משולב: 17.2 ק"מ לליטר לפי תקן WLTP

1.5 טורבו דיזל 130 כ"ס  תאוצה 0-100 9.7 שניות צריכת דלק במסלול משולב: 21.7 ק"מ לליטר לפי תקן WLTP

 

 

ה-1.2 זה 3 או 4 צילנדרים?

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שקלתי את הסיטרואן אבל לאור המחיר המופרך אני ככל הנראה אגיע לצמפיון ואצטייד בגולף ואשאר עם עודף ביד.

המחיר הזה הוא פשוט גזר דין מוות למותג אשר ממילא אינו זוכה להצלחה יתרה בשוק.

המחיר היה צריך להיות בגיזרה של ה 125K לדגם המצויד , ב 139K לרכב הזה הביקוש יהיה אפסי אם בכלל ואו תמורת הנחות מפליגות בערוצי היד 2 0ק"מ.

מישהו בלובינסקי חייב להתעורר. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

Seat Arona FR– הבחירה של האישה..

Hyundai Ioniq Premium

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף


×
×
  • תוכן חדש...