Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאמר: מיצובישי אאוטלנדר החדש (הפעם הוא באמת חדש..) עשה עליה לישראל.


ceyal
 שיתוף

פוסטים מומלצים

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 6 שעות, yoav911gt2 כתב:

מאחר והקודם לא היה זול ממש אני מניח שזה יתומחר במחיר יותר גבוה, אם יגיע בכלל.

 

נאמר לי שההיברידי יתומחר ב20,000 שקל יותר.

היות והם תמיד טועים קצת לטובתם, אז אני מהמר על 240,000 להיברידי בדרגת לקשרי.

לפני 6 שעות, discoTD5 כתב:

תסתכל במראה ותגיד למי שמולך שהוא אחראי לכל מה שקורה עם שניכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שקלתי לרכוש gle לפני שנתיים, איכות החומרים לא הכי מסעירה בלשון המעטה. פלסטיק מרגיש כמו פלסטיק ועור כמו עור. לא רואה שום דבר ברכב  ששווה 600 אלף. פוזה לא מעניין אותי. לא נסעתי ברכב כי מרוב השעמום בתא נוסעים ויתרתי על נסיעת המבחן. 

 

האאוטלנדר החדש עושה את מה שהוא נועד בשבילו מעולה. ראיתי כזו במציאות. הרכב ממש נראה כמו ג׳יפ ולא כמו קרוס עובר. בגרסאות האמצעיות לטעמי יהיה אחלה תמורה לשקל. 

 

לגבי מנוע - כל הג׳יפים האלה עגלות. מלבד גרסאות הamg/m. אתה לא קונה ג׳יפ בשביל ביצועים. הרכב אמור להיות נוח. לשטח הוא לא נועד. בנסיעה עירונית / בין עירונית. 

 

אם אשקול אי פעם משהו בסגמנט לאישה, זה כנראה הרכב הראשון שאבדוק. לטעמי שיחקו אותה עם הרכב. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב6000000ש"ח הייתי מסתכל על X5, איכות חומרים והרכבה ברמה הכי גבוהה שיש, התנהגות כביש מעולה, יחידת הנעה מעולה, ואז אתה מקבל חבילה שלמה שגם נוחה, מהירה, אפילו מהנה לנהיגה.

לפי מה שקראתי {לא נהגתי ברכב} המיצובישי שופרה מאד אבל איכות הנסיעה עדיין בינונית וחבל.

עריכה אחרונה על ידי ronrcz
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, ronrcz כתב:

לפי מה שקראתי {לא נהגתי ברכב} המיצובישי שופרה מאד אבל איכות הנסיעה עדיין בינונית וחבל.

 

איכות הנסיעה מצויינת, תחושה של פרימיום. לראשונה בחיי (!) אני מסתכל על במוו ואאודי ולא מרגיש שום רגש של קנאה או רצון לשדרג...

 

המנוע לא כזה חזק שמדביק אותך לכסא אבל מייצר תאוצה טובה בעליות ועקיפות.

 

אשתי מתלוננת שהמכסה מנוע גבוה מדי, והרכב התרחב, וקשה לה יותר בחניות או בתימרון בכביש. גם לי זה קצת מפריע אבל המצלמות ההיקפיות עושות את פעולת החניה קלילה מאוד.

  • מצחיק 3
לפני 6 שעות, discoTD5 כתב:

תסתכל במראה ותגיד למי שמולך שהוא אחראי לכל מה שקורה עם שניכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 29.7.2021 בשעה 18:57, outlander כתב:

 

נאמר לי שההיברידי יתומחר ב20,000 שקל יותר.

היות והם תמיד טועים קצת לטובתם, אז אני מהמר על 240,000 להיברידי בדרגת לקשרי.

 

כלמוביל צריכים למצוא דרך לתמחר אגרסיבי יותר את הגרסה ההיברידית אם תהיה אופציה ל-7 מושבים.

טויוטה פריוס פלוס השאירה חלל גדול בגזרת ה-7 מושבים חסכוני ומישהו צריך למלא אותו.

 

תמחור של מעל 250 אלף יעביר לקוחות לקיה סורנטו.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר שלי הוא מאוהבי האאוטלנדר, היה לו אחד ישן (ההוא שתא המטען נפתח עם שתי דלתות במקביל, נראה לי שזה היה 2008) והוא הלך והזמין בחמישי את החדש בגרסת הכניסה הבסיסית (טעות רצינית בעיני, כשהגרסה הבאה מפנקת בהרבה וההבדל הוא 11k) 

שאלתי אותו מה היו השיקולים, לא סיפק כאלה, פשוט אוהב את הרכב והחדש מרשים עיצובית, אמר שמראש ויתר על התנהגות ומנוע חזק, מה שנקרא ״שיהיה מקום לשלושת הילדים ושיבוא לו טוב בעין בחניה״

זה קורה לא מעט, אלו השיקולים של האנשים..

למיטב ידיעתי, גם לא עשה נהיגת מבחן, אולי אני טועה.

 

אפרופו מנוע לא מסעיר,

לא ראיתי בברושור של מיצובישי שחבר שלי שלח לי, זמני 0-100, הכצעקתה?

 

ועוד משהו, בקטנה:

בתאריך 8.7.2021 בשעה 20:35, אליהו שבת כתב:

בשנת 2021 אני מצפה לקבל מכל רכב בכזה מחיר תיקון מסטייה מנתיב אקטיבי, אין בשום רמת גימור.

 

בתאריך 8.7.2021 בשעה 20:54, outlander כתב:

אני אישית מתחלחל מהרעיון שמחשב יתערב לי בנהיגה.

 

אני עם @outlander פה,

ברכב החדש שלי, תיקון סטיה אקטיבי מנתיב מופעל מחדש בכל התנעה, נוראי, מערכת מיותרת מבחינתי.

בהונדה כיביתי את הפיצ׳ר הזה בשבוע הראשון וחזרתי אליו אולי חמש פעמים נקודתיות בשלוש שנים.

 

עריכה אחרונה על ידי Super_T
  • אהבתי 1

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Super_T כתב:

חבר שלי הוא מאוהבי האאוטלנדר, היה לו אחד ישן (ההוא שתא המטען נפתח עם שתי דלתות במקביל, נראה לי שזה היה 2008) והוא הלך והזמין בחמישי את החדש בגרסת הכניסה הבסיסית (טעות רצינית בעיני, כשהגרסה הבאה מפנקת בהרבה וההבדל הוא 11k) 

שאלתי אותו מה היו השיקולים, לא סיפק כאלה, פשוט אוהב את הרכב והחדש מרשים עיצובית, אמר שמראש ויתר על התנהגות ומנוע חזק, מה שנקרא ״שיהיה מקום לשלושת הילדים ושיבוא לו טוב בעין בחניה״

זה קורה לא מעט, אלו השיקולים של האנשים..

למיטב ידיעתי, גם לא עשה נהיגת מבחן, אולי אני טועה.

 

אפרופו מנוע לא מסעיר,

לא ראיתי בברושור של מיצובישי שחבר שלי שלח לי, זמני 0-100, הכצעקתה?

 

ועוד משהו, בקטנה:

 

 

אני עם @outlander פה,

ברכב החדש שלי, תיקון סטיה אקטיבי מנתיב מופעל מחדש בכל התנעה, נוראי, מערכת מיותרת מבחינתי.

בהונדה כיביתי את הפיצ׳ר הזה בשבוע הראשון וחזרתי אליו אולי חמש פעמים נקודתיות בשלוש שנים.

 

 

באאוטלנדר פה אין את זה (והרבה בוכים למה אין...) אבל יש אפשרות לכבות אותו לגמרי בתפריט. אני כיביתי גם את ההתראה.

 

זכור לי שקראתי 0-100 ב8.6 שניות, עשו מבחן בארץ ויצא להם 11 שניות, אולי בגלל טנק מלא ושני אנשים בקוקפיט וכביש לא ישר...

 

לפני 6 שעות, discoTD5 כתב:

תסתכל במראה ותגיד למי שמולך שהוא אחראי לכל מה שקורה עם שניכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין תיקון סטייה אקטיבי ניתן לביטול בקיה אבל בכל התנעה חוזר לעבוד (מעצבן לבטל כל פעם),
במאזדה ביטול חד פעמי עד שאתה מפעיל חזרה, איך זה באוטלנדר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, outlander כתב:

זכור לי שקראתי 0-100 ב8.6 שניות, עשו מבחן בארץ ויצא להם 11 שניות, אולי בגלל טנק מלא ושני אנשים בקוקפיט וכביש לא ישר...

שום סיכוי שהם אפילו טוענים ל-8.6 שניות ועוד פחות סיכוי שאוטו עם 180 כ"ס ו-25 קג"מ וגיר רציף על 1650-1750 ק"ג עושה את זה. כדי להגיע איכשהו קרוב לזה, הוא צריך לפחות עוד איזה 80-100 כ"ס. 

הערכות של גופים עצמאיים מדברות על 9.9-10.1 שניות, בדיקות בפועל מראות מספרים שיותר קרובים ל-11 שניות. 

  • אהבתי 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק לגמרי, כנראה ראיתי נתון אחר וחשבתי שזה 0-100. בכל אופן מופיע באתרים בחו"ל בדיוק כמו שכתבת, 9.9 שניות מ0 ל100. ובבדיקה של הצמד חמד כפיר ובועז (בסירטון למעלה) הם הגיעו להפרש של שניה יותר, והם אומרים שהיצרן טוען 10.1 שניות (אין לי מושג מאיפה הם לקחו את זה, אני לא מצאתי).

 

1.thumb.jpg.256b662e7ecff0717c889cc247933663.jpg

 

 

לפני 6 שעות, discoTD5 כתב:

תסתכל במראה ותגיד למי שמולך שהוא אחראי לכל מה שקורה עם שניכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוב מבחני התאוצה שנערכו לרכב הזה, בחו"ל, כן  מצביעים על תאוצה סביב 8.6 שניות.

אתה אומנם צודק.

 

זה לא בדיוק 100 קמ"ש, אלה 60MPH. שזה יוצא 96 קמ"ש. אבל עדיין..

 

ידוע לי שבמבחני התאוצה בארץ, שפורסמו ברשתות, השתתפו דגמי ה-4X4.

 

ייתכן שאילו היו משתמשים בדגם הזול שמגיע עם צמיגים אחרים, ומשקל הרבה יותר נמוך, נהג בודד, ללא מזגן, כמות דלק מינימלית, כביש מישורי, וסלול היטב, ומהירות רוח נגדית קטנה מאוד, היו משחזרים את הנתון שהתקבל בחו"ל.

כמובן, ל-96 קמ"ש, ולא ל-100.

https://www.caranddriver.com/mitsubishi/outlander

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא העניין לתרץ בכח, מנוע זה החוליה החלשה של הרכב

ב2021 מצפים לקבל מנוע עם ערך מוסף ולא רק אמינות.

נקווה שהגרסה ההיברידית תתקן את העניין, אני חושש שלא, כי גם כך מחיר הרכב עלה משמעותית, גרסת הפלאג אין אם תעלה יקר מדי לא תמכר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל יחסי. יחסית לרכבים אחרים בקטגוריה, הוא חלש. יחסית לגרסה הקודמת, הוא יותר חזק, ואני כבר בגרסה הקודמת הרגשתי שיש מספיק כח לרכב.

 

כמובן שלא הייתי מתנגד לרכב עם הרבה יותר כח, השאלה על חשבון מה זה מגיע. על חשבון צריכת דלק, או אמינות, או כאב ראש של תחזוקה (הבנתי שכדי לשמור על מנוע טורבו, צריך להעמיד את הרכב שתי דקות בהנעה ושתי דקות בכיבוי... כאב ראש לא פשוט. ואם לא, אז מתפתחות בעיות).

לפני 6 שעות, discoTD5 כתב:

תסתכל במראה ותגיד למי שמולך שהוא אחראי לכל מה שקורה עם שניכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

  • תכנים דומים

    • מאת סולל הדרך
      לפני כמה חודשים חזרנו לארץ אחרי הרבה מאוד / הרבה מידי שנים בגולה (כן... אנחנו בחרנו לחזור, תתפלאו).
      ובגלל ששוק הליסינג מאוד השתנה מהפעם האחרונה שהיה לי רכב ליסינג, אז זה כבר לא כלכלי כמו פעם לקחת רכב מהעבודה, במיוחד לאנשים שלא נוהגים הרבה.
       
      אז חיפשנו משהו משפחתי, שישמש בעיקר את האישה ושלושת המתבגרים ביום-יום ולנסיעות משפחתיות בסופ”ש. אין צורך בשבעה מקומות, אבל שיהיה גבוה ואופנתי כי ככה האישה אוהבת. לא חדש, כי סופרי אפונים מעדיפים שאחרים יפסידו את ירידת הערך הראשונית. בשביל מלוכה סוג ב' רכב בן שנתיים-שלוש שעדיין בתקופת האחריות יעשה את העבודה ורוב הסיכויים שיהיה אמין, אם אני אבחר את המותג הנכון.
      מי שמכיר אותי יודע שיש לי חשבון ארוך עם פולסווגן ולכן כל קבוצה VAG בכלל לא הייתה על הפרק. לפיזו יש את הרצועה הטבולה המקוללת, וסיפורי אוריאה... ירדתי מה 3008 כי יותר מידי פעמים שמעתי את החבר שלי שנוהג על 3008 חדשה, מתקשר תקוע מנתיבי איילון או מטיול בצפון.
      חיפשתי משהו קוראני/יפני כי האגדה מספרת שאלו מבלות פחות במוסכים וגם הרבה יותר סימפטיות במכירה.
      אם זה היה תלוי בי הייתי לוקח XV או פורסטר, אבל האישה הטילה וטו. את ה XV היא לא אהבה והפורסטר היה גדול מידי לצרכים שלה, אבל לא לשלי שכללו טיולי סופ"ש במדבר. זה היה ויכוח עקר מה גם שלהתגרש היה עולה לי יותר, אז כמו כל גבר נשוי ויתרתי...
      אז חיפשנו ספורטא'ז וכאלו יש בטונות. הלכנו גם לראות כמה. הן הרגישו מאוד מיושנות ולא מזדקנות היטב שזה די מפתיע. בכולן הפלסטיקים, הצבע והגומיות נראו עייפות וזה לרכבים בני פחות משלוש. ה 1.6 כנראה חלשה ולא מספיק מאובזרת. ה 2.0 יקרה וגם שתיינית לא קטנה והטורבו יקרה  אפילו יותר (עם זה יכולתי להסתדר) אבל סיפורי הגיר הפחידו אותי, למרות שהרכב השני שלנו הוא מאותו היצרן עם גיר רובוטי שעובד מצוין... ועדיין!
      מאזדה CX לדורותיו – אהבתי. קצת יותר יקר מהתקציב, מה שמאלץ לרדת שנתון. היה לנו ניסיון של 9 שנים על מאזדה 5 (שמאוד אהבתי) ככה שהיא הייתה אופציה ראויה אבל המחירים שהן נסחרו היו לגמרי לא הגיונים וסוחרי אפונים אוהבים VFM.
      אז הגענו לאוטלנדר חביבת השבעה מושבים. הייתה לנו כזו בשנתיים האחרונות. אהבתי? לא! שנאתי? לא! סה"כ היא היתה בסדר פלוס. מנגד היא היתה אמינה, די נוחה, נסעה סבבה ואפילו בסעיף הדלק היא הייתה נסבלת.
      אז כמעט קנינו אוטלנדר מחברים שעזבו לרילוקיישן. הרכב היה די מכוסח, משופשף וחבוט, הק"מ היה יחסית גבוה לשנתון והרכב באופן כללי היה מוזנח (ריפודים בהירים שנראים כמו אחרי ליל הבדולח). ויתרתי
      ואז התגלגלנו ל ASX. היא כבר נסחרה במחירים יותר הגיוניים מהמאזדה, את האוטלנדר אישתי אהבה אז ה ASX אמור להיות זהה, רק יותר זריז ומעט חסכוני יותר שזה אחלן. חיצונית הוא נאה מספורטא'ז (טעם אישי), הוא גם מאובזר ממנו (ביחס לגרסת ה 1.6) ונראה היה שמצאנו את אשר חיפשנו.
      ראינו אקזמפלרים חבוטים, לא מטופלים, מוזנחים ונפגשנו עם כמה שקרנים שפינוקיו היה יכול להתגאות בהם. הלכנו גם לכלמוביל לטרייד אין וראינו אקזמפלרים לא רעים בכלל אבל במחירים לא רלוונטיים כי מינימום יש קורונה ברחובות ואין מכוניות בשוק... אז ויתרנו על הזכות לשלם 10% מעל המחירון על מיצובישי והעדפנו לספור אפונים באוטובוס בדרך הביתה.
      בסוף אלוהים אוהב את האנשים הקטנים ושלח לנו את הרכב הנכון. הוא היה בגיל הנכון, במצב הנכון, בצבע הנכון (לנשים זה חשוב), בק"מ הנכון, ברמת הגימור החצי נכונה (העדפתי את המפוארת עם הגג, אבל התפשרנו על רמת הגימור האמצעית) במחיר הנכון ומבנאדם שהיה כיף לעשות איתו עסקים.
      יש כמה נזקי לשלשת שמעצבנים אותי ויטופלו בקרוב, אבל חוץ מזה הרכב נראה, מרגיש ומתנהג כמו חדש.
      אחרי שלושה חודשים, אני יכול לסכם כמה נקודות שליליות לטובת אלו שישקלו לרכוש ASX
      נקודת המוצא שלי היתה דימיון לאוטלנדר שהיתה לנו, אז היא לא לגמרי ברת השוואה כי יש הבדלים.

      כיול מתלים רך מידי עם רכינה מוגזמת בסיבובים.
      הגה מעורפל – חסרה תחושת מרכוז.
      כיול גיר שונה מהאוטלנדר טיפטרוניק – נעילת ממיר המומנט יותר מורגשת במיוחד.
      אין טיפטרוניק! (התווסף בצורה החדשה של 2019)
      אין פתח מיזוג מאחור.
      לא מרגיש יותר זריז מהאוטלנדר למרות שהוא קטן יותר.
      האצות ביניים חלשות ביחס למנוע 2 ליטר.
      מערכת קונקטד - סיוט.
      אין מראות מתקפלות (אבל הן כן מחוממות)
      אין התראה על שטחים מתים. חבל
      מראה מרכזית מתכהה – אבל לא ניתנת לשליטה כמו באוטלנדר
      אין נעילת דלתות אוטומטית בתחילת הנסיעה או בשילוב להילוך.
      אין בלם יד חשמלי ו auto hold.
      אין בקרת שיוט אדפטיבית.
      אין התראה על מצב קרוז פעיל / SET (קמצנות לשמה - לא זוכר אבל לדעתי באוטלנדר היתה נורה)
      מערכת ההתראה על סטיה מנתיב הרבה פעמים לא ממש מזהה וגם  ללא יכולת תיקון
      אין תא למשקפיים.
      מפסקים בדלת לא מוארים – הזוי, סטייל שנות השמונים
      אין שקעי USB לנוסעים מאחור או לכל הפחות שקע מצית.
      אין שקע מצית בתא המטען (נוח לצידנית מקוררת או שואב או תאורה).
      הגה מצופה עור, מרגיש פלסטיק.

      עד כאן דבריינו להערב.
      מחזיר את השידור לאולפן.
       
    • מאת ceyal
      כלמוביל הציגה היום את האאוטלנדר החדש באופן רשמי.
       
      את ההיסטוריה (וההיסטריה) של האאוטלנדר לבית מיצובישי אין צורך לספר. 
      אי שם בשנת 2001 נפל דבר. עד אז, מי שחיפש רכב עם שבעה מושבים, מצא או מיניואנים, או ואנים בגודל מלא. 
      ב 2001 מיצובישי הנחיתה את האאוטלנדר. עכשיו, אפשר קרוסאובר גם עם שבעה מושבים. 
      גם משפחות גדולות יכולות לגלות את החוויה בנסיעת שטח ושבילים מתונים. והכי חשוב, במחיר שווה לכל כיס (כמעט) 
      והשאר היסטוריה. האאוטלנדר הפך ללהיט מכירות ובעיקר להיט בציי רכב במקומות עבודה, שם-קבלת SUV כדוגמת האאוטלנדר היתה סוג של סמל סטטוס. 
      ב 2012 הוצג הדור השלישי, (שהתבסס על הדור השני מ 2006) ומאז, לא הוצג שום שינוי למעט מתיחות פנים קוסמטיות. 
      בישראל נמכרו נכון לעכשיו, יותר מ 50 אלף אאוטלנדרים. מרשים. 
       
      לקראת 2016 הבינו במיצובישי שיש להם בעיה. 
      הלקוחות רצו שינוי. ולא שינוי קוסמטי. 
      האאוטלנדר התיישן והפך לאט לאט ללא רלוונטי. לא מספיק למרוח את הפרונט בכרום. המנוע ותיבת ההילוכים הרציפה היו חלשים ואיטיים, עיצובי ריהוט הפנים והדשבורד ההזדקנו, ולא בכבוד.  
      והלקוחות התחילו לפזול לעבר המתחרים, שמצידם הורידו מחיר והגדילו את רמת האבזור ורכיבי הבטיחות האקטיביים והפסיביים כבר ברמות המחיר הנמוכות. 
       
      במקביל, מיצובישי נקלעה לצרות כאשר נחשף כי שיקרה והציגה ללקוחות במשך 25 שנה נתוני צריכת דלק מזוייפים שהיטיבו עם הרכבים. 
      כתוצאה מכך נאלצה מיצובישי למכור כ 35 אחוז ממניות החברה לניסן, שהפכה לבעלת הטון בחברה. 
      במקביל, החליטו במיצובישי (או בניסן..) שהגיע הזמן לחדש. גרסת GT שהפכה ב 2019 לקונספט "אנגלברג" שאמנם היה PHEV אבל נבנה מחדש מבפנים ומבחוץ. 
      ניסן, בעלת הבית, תרמה את המנועים, את המרכב ועוד הרבה מתוך קרביו של האקסטרייל החדש, ומיצובישי את העיצוב ואת תיבת ההילוכים הרציפה והנה יצא לו לעולם האאוטלנדר החדש. 
       
      האאוטלנדר החדש עבר שינוי מהותי. 
      המתלים והשלדה עברו להשתמש באלומיניום במקומות שונים כדי לחסוך במשקל,  
      מידות הרכב צמחו בכל המימדים.  
      4.71 מטר לאורך, 1.86 מטר לרוחב, 1.75 מטר לגובה ובסיס גלגלים של 2.70 מטר.  
      למרות זאת, במבט שטחי, עושה רושם שתא הנוסעים ובמיוחד השורה השלישית, לא זכו לבשורות גדולות, אבל נצטרך להמתין לנסיעה.
       
       
      המנוע המשמש את האאוטלנדר בנפח 2.4 ליטר ו 181 כ"ס עם 25 קג"מ. שינוי משמעותי לעומת 150 כ"ס ו 19 קג"מ  במנוע היוצא. 
      בשלב מאוחר יותר, כנראה ברבעון השני של 2022, יגיע לכאן גם דגם ה PHEV. 
      תיבת הילוכים כאמור, רציפה, CVT של מיצובישי ויש אפשרות לבחור בדגמים עם הנעה קדמית או כפולה ברמות הגימור הגבוהות. 
       
      עיצוב הרכב מסמל את השינוי הגדול ביותר שעבר על האאוטלנדר. 
      ישנם שינויי עיצוב רבים ותוספות טכנולוגיות שהיו חסרות מאד עד עכשיו. 
      איכות החומרים ברמה גבוהה מאד, העיצוב החיצוני חד ונועז ומזכיר במעט את ה RAV4 של טויוטה ובשילוב של צמיגים בקוטר 20 אינטש, מתקבל מראה נקי מודרני ונעים לעין. 
       
      העיצוב הפנימי נאמן לאופנה האחרונה של מינימליסטיות, נקי וחלק ולמרות שמיצובישי השאירו את בקרת האקלים עם שליטה מכאנית ולא העבירו אותה למסך, עדיין אין תחושה של עומס. 
      ידית ההילוכים הפכה לאלקטרונית ולידה כמיטב האופנה, נוסף בורר (שנמצאת בדגמי ההנעה הכפולה) המאפשר בחירה בין שישה מצבי נהיגה שונים כדוגמת נהיגה על חול/שלג/בוץ וכדומה. 
      הבידוד שופר גם הוא. 
       
      מבחינת בטיחות, מיצובישי באופן מסורתי נותנת את המקסימום האפשרי בכל רמות הגימור בניגוד לחברות אחרות. 
      בכל הרכבים נמצא בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת ערנות,  ניטור שטחים מתים ואפשרות לבלימה אוטונומית, אורות ומגבים אוטומטיים ובקרת סטיה מנתיב (מדובר ברטט בהגה ולא הפניה אקטיבית שלו.) 
      ברמות הגימור הגבוהות יותר ישנן גם מצלמות היקפיות. 
      דבר נוסף שראוי לציון אלו כריות האויר, שהאאוטלנדר מתהדר ב 11(!) מהן.
      מעבר לסטנדרט המוכר, ישנן עוד 2 כריות למושבי השורה השניה, כרית לרגלי הנוסע וכרית בין מושב הנהג לנוסע, למניעת התנגשות ראשים קטלנית בזמן תאונה צידית.
       
      כלמוביל מציעים לא פחות משבע רמות גימור (חמש רמות גימור ובנוסף שתי גרסאות הנעה כפולה לרמת הגימור LUXURY ו LUXURY TTH) 
       
      ברמות הגימור הגבוהות האאוטלנדר מגיע עם:
      מולטמידיה דוברת עברית התומכת באנדרואיד אוטו ובאפל קאר בחיבור אלחוטי במסך 9 אינטש, לוח מחוונים אלקטרוני בגודל 12.3 אינטש, תצוגה עילית, 10 רמקולים ו SUB, בקרת אקלים לשלושה איזורים (נהג, נוסע ויושבי השורה השניה) , ריפודי עור סינטטי (ואמיתי ברמת הגימור הגבוהה ביותר) משטח טעינה אלחוטית עם 15W, מה שמאפשר לטעון את הסלולארי ולא רק לשמור על רמת הסוללה.   
      כל רמות הגימור מגיעות עם תאורת לד מלאה מלפנים ומאחור. תאורת הלד עצמתית יותר מתאורת ההלוגן הקודמת ומאירה שטח נרחב יותר. 
       
       
      למעט רמת הגימור הבסיסית, האאוטלנדר מגיע עם:
      חישוקי 20 אינטש, גג פנורמי נפתח, וכניסה והנעה ללא מפתח.   
      בנוסף פנסי ערפל LED, מראות צד מתקפלות , מחוממות ונגד סנוור, 4 חיבורי USB ועוד ועוד.. 
       
      לנוחותכם, מצורף קישור לרמות הגימור השונות. 
      4445_Outlander_Catalogue_2021_New_DIGITAL.pdf (mitsubishi-israel.co.il) 
       
      וכמה זה יעלה לנו? 
      אלו רמות הגימור השונות והמחיר בהתאם. 
       
      אאוטלנדר Executive אוטו' - 178,900 ₪ 
      אאוטלנדר Instyle אוטו' - 189,900 ₪ 
      אאוטלנדר  Premium אוטו' - 199,900 ₪ 
      אאוטלנדר  Luxury אוטו' - 214,900 ₪ 
      אאוטלנדר  Luxury 4X4 אוטו' - 224,900 ₪ 
      אאוטלנדר  Luxury TTH אוטו' - 224,900 ₪ 
      אאוטלנדר  Luxury 4X4 TTH אוטו' - 234,900 ₪ 
       
       
      לסיכום, 
      האאוטלנדר החדש, סוף סוף באמת חדש. הוא מצטרף כשווה מול שווים לפיג'ו וסקודה, מובילות הסגמנט היום ואנחנו סקרנים לדעת, איך כל העסק הזה נוסע על הכביש והאם יש כיסוי לצ'ק השמן שהונח על השולחן. 
      אסור לשכוח שכבר היום, בהזמנה המוקדמת ולפני שהלקוחות בכלל ראו את הרכב, הוזמנו לא פחות מ 2500 רכבים. כך שהולך להיות מעניין. מאד. 
       
       
       
       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       
       
       

       

       

       
       
       
       
    • מאת calabasa
      שלום,   אני מחפש רכב פנאי קטן משומש בתקציב של כ- 90 אלף פחות או יותר, למשפחה. ישנן הרבה אפשרויות אבל השאלה שלי היא ספציפית לגבי שני רכבים שמופיעים הרבה בחיפוש ביד-2:   1. מודעות על מיצובישי ASX עולות המון בחיפוש, ממש המון, וזה קצת מחשיד אותי. הוא אמנם נפוץ בארץ אז סביר שימכר גם הרבה, אבל זה לא נראה לי בפרופורציה. גם סוזוקי S-CROSS נפוץ מאד בקטגוריה הזאת אבל לא מופיע כ"כ הרבה במודעות. האם אנשים מחפשים להיפטר מהמיצובישי? האם יש בעיית אמינות?   2. פיג'ו 2008 - נמכרת לעיתים קרובות במחירים נמוכים מהמחירון ובקילומטראז' נמוך (לפעמים פחות מ 10,000 ק"מ). ברור לי שפיז'ו עדינה יותר מהיפניות אבל האם כדאי להמנע באופן קטגורי מפיג'ו יד שניה?    תודה  
    • מאת דותןן
      אני מעוניין להזמין אגזוז מה אינטרנט שעולה 140 דולר ורשום באתר הוא aggressive loud שזה אומר שהוא ממש רועש. מה אומרים שווה לי להזמין אותו?
    • מאת EliC25
      בוקר טוב
      מדריך וידאו שמדגים החלפת רצועת אביזרים באופן כללי, ובאופן ספציפי יותר מדובר על מנוע 2.0 של אאוטלנדר, נמצא גם בעוד רכבי החברה.
       
  • נושאים חדשים

  • חברים


×
×
  • תוכן חדש...