Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאמר: מיצובישי אאוטלנדר החדש (הפעם הוא באמת חדש..) עשה עליה לישראל.


ceyal
שימו לב! השרשור הזה בן 971 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 6 שעות, yoav911gt2 כתב:

מאחר והקודם לא היה זול ממש אני מניח שזה יתומחר במחיר יותר גבוה, אם יגיע בכלל.

 

נאמר לי שההיברידי יתומחר ב20,000 שקל יותר.

היות והם תמיד טועים קצת לטובתם, אז אני מהמר על 240,000 להיברידי בדרגת לקשרי.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שקלתי לרכוש gle לפני שנתיים, איכות החומרים לא הכי מסעירה בלשון המעטה. פלסטיק מרגיש כמו פלסטיק ועור כמו עור. לא רואה שום דבר ברכב  ששווה 600 אלף. פוזה לא מעניין אותי. לא נסעתי ברכב כי מרוב השעמום בתא נוסעים ויתרתי על נסיעת המבחן. 

 

האאוטלנדר החדש עושה את מה שהוא נועד בשבילו מעולה. ראיתי כזו במציאות. הרכב ממש נראה כמו ג׳יפ ולא כמו קרוס עובר. בגרסאות האמצעיות לטעמי יהיה אחלה תמורה לשקל. 

 

לגבי מנוע - כל הג׳יפים האלה עגלות. מלבד גרסאות הamg/m. אתה לא קונה ג׳יפ בשביל ביצועים. הרכב אמור להיות נוח. לשטח הוא לא נועד. בנסיעה עירונית / בין עירונית. 

 

אם אשקול אי פעם משהו בסגמנט לאישה, זה כנראה הרכב הראשון שאבדוק. לטעמי שיחקו אותה עם הרכב. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב6000000ש"ח הייתי מסתכל על X5, איכות חומרים והרכבה ברמה הכי גבוהה שיש, התנהגות כביש מעולה, יחידת הנעה מעולה, ואז אתה מקבל חבילה שלמה שגם נוחה, מהירה, אפילו מהנה לנהיגה.

לפי מה שקראתי {לא נהגתי ברכב} המיצובישי שופרה מאד אבל איכות הנסיעה עדיין בינונית וחבל.

עריכה אחרונה על ידי ronrcz
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, ronrcz כתב:

לפי מה שקראתי {לא נהגתי ברכב} המיצובישי שופרה מאד אבל איכות הנסיעה עדיין בינונית וחבל.

 

איכות הנסיעה מצויינת, תחושה של פרימיום. לראשונה בחיי (!) אני מסתכל על במוו ואאודי ולא מרגיש שום רגש של קנאה או רצון לשדרג...

 

המנוע לא כזה חזק שמדביק אותך לכסא אבל מייצר תאוצה טובה בעליות ועקיפות.

 

אשתי מתלוננת שהמכסה מנוע גבוה מדי, והרכב התרחב, וקשה לה יותר בחניות או בתימרון בכביש. גם לי זה קצת מפריע אבל המצלמות ההיקפיות עושות את פעולת החניה קלילה מאוד.

  • מצחיק 3

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 29.7.2021 בשעה 18:57, outlander כתב:

 

נאמר לי שההיברידי יתומחר ב20,000 שקל יותר.

היות והם תמיד טועים קצת לטובתם, אז אני מהמר על 240,000 להיברידי בדרגת לקשרי.

 

כלמוביל צריכים למצוא דרך לתמחר אגרסיבי יותר את הגרסה ההיברידית אם תהיה אופציה ל-7 מושבים.

טויוטה פריוס פלוס השאירה חלל גדול בגזרת ה-7 מושבים חסכוני ומישהו צריך למלא אותו.

 

תמחור של מעל 250 אלף יעביר לקוחות לקיה סורנטו.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר שלי הוא מאוהבי האאוטלנדר, היה לו אחד ישן (ההוא שתא המטען נפתח עם שתי דלתות במקביל, נראה לי שזה היה 2008) והוא הלך והזמין בחמישי את החדש בגרסת הכניסה הבסיסית (טעות רצינית בעיני, כשהגרסה הבאה מפנקת בהרבה וההבדל הוא 11k) 

שאלתי אותו מה היו השיקולים, לא סיפק כאלה, פשוט אוהב את הרכב והחדש מרשים עיצובית, אמר שמראש ויתר על התנהגות ומנוע חזק, מה שנקרא ״שיהיה מקום לשלושת הילדים ושיבוא לו טוב בעין בחניה״

זה קורה לא מעט, אלו השיקולים של האנשים..

למיטב ידיעתי, גם לא עשה נהיגת מבחן, אולי אני טועה.

 

אפרופו מנוע לא מסעיר,

לא ראיתי בברושור של מיצובישי שחבר שלי שלח לי, זמני 0-100, הכצעקתה?

 

ועוד משהו, בקטנה:

בתאריך 8.7.2021 בשעה 20:35, אליהו שבת כתב:

בשנת 2021 אני מצפה לקבל מכל רכב בכזה מחיר תיקון מסטייה מנתיב אקטיבי, אין בשום רמת גימור.

 

בתאריך 8.7.2021 בשעה 20:54, outlander כתב:

אני אישית מתחלחל מהרעיון שמחשב יתערב לי בנהיגה.

 

אני עם @outlander פה,

ברכב החדש שלי, תיקון סטיה אקטיבי מנתיב מופעל מחדש בכל התנעה, נוראי, מערכת מיותרת מבחינתי.

בהונדה כיביתי את הפיצ׳ר הזה בשבוע הראשון וחזרתי אליו אולי חמש פעמים נקודתיות בשלוש שנים.

 

עריכה אחרונה על ידי Super_T
  • אהבתי 1

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Super_T כתב:

חבר שלי הוא מאוהבי האאוטלנדר, היה לו אחד ישן (ההוא שתא המטען נפתח עם שתי דלתות במקביל, נראה לי שזה היה 2008) והוא הלך והזמין בחמישי את החדש בגרסת הכניסה הבסיסית (טעות רצינית בעיני, כשהגרסה הבאה מפנקת בהרבה וההבדל הוא 11k) 

שאלתי אותו מה היו השיקולים, לא סיפק כאלה, פשוט אוהב את הרכב והחדש מרשים עיצובית, אמר שמראש ויתר על התנהגות ומנוע חזק, מה שנקרא ״שיהיה מקום לשלושת הילדים ושיבוא לו טוב בעין בחניה״

זה קורה לא מעט, אלו השיקולים של האנשים..

למיטב ידיעתי, גם לא עשה נהיגת מבחן, אולי אני טועה.

 

אפרופו מנוע לא מסעיר,

לא ראיתי בברושור של מיצובישי שחבר שלי שלח לי, זמני 0-100, הכצעקתה?

 

ועוד משהו, בקטנה:

 

 

אני עם @outlander פה,

ברכב החדש שלי, תיקון סטיה אקטיבי מנתיב מופעל מחדש בכל התנעה, נוראי, מערכת מיותרת מבחינתי.

בהונדה כיביתי את הפיצ׳ר הזה בשבוע הראשון וחזרתי אליו אולי חמש פעמים נקודתיות בשלוש שנים.

 

 

באאוטלנדר פה אין את זה (והרבה בוכים למה אין...) אבל יש אפשרות לכבות אותו לגמרי בתפריט. אני כיביתי גם את ההתראה.

 

זכור לי שקראתי 0-100 ב8.6 שניות, עשו מבחן בארץ ויצא להם 11 שניות, אולי בגלל טנק מלא ושני אנשים בקוקפיט וכביש לא ישר...

 

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין תיקון סטייה אקטיבי ניתן לביטול בקיה אבל בכל התנעה חוזר לעבוד (מעצבן לבטל כל פעם),
במאזדה ביטול חד פעמי עד שאתה מפעיל חזרה, איך זה באוטלנדר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, outlander כתב:

זכור לי שקראתי 0-100 ב8.6 שניות, עשו מבחן בארץ ויצא להם 11 שניות, אולי בגלל טנק מלא ושני אנשים בקוקפיט וכביש לא ישר...

שום סיכוי שהם אפילו טוענים ל-8.6 שניות ועוד פחות סיכוי שאוטו עם 180 כ"ס ו-25 קג"מ וגיר רציף על 1650-1750 ק"ג עושה את זה. כדי להגיע איכשהו קרוב לזה, הוא צריך לפחות עוד איזה 80-100 כ"ס. 

הערכות של גופים עצמאיים מדברות על 9.9-10.1 שניות, בדיקות בפועל מראות מספרים שיותר קרובים ל-11 שניות. 

  • אהבתי 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק לגמרי, כנראה ראיתי נתון אחר וחשבתי שזה 0-100. בכל אופן מופיע באתרים בחו"ל בדיוק כמו שכתבת, 9.9 שניות מ0 ל100. ובבדיקה של הצמד חמד כפיר ובועז (בסירטון למעלה) הם הגיעו להפרש של שניה יותר, והם אומרים שהיצרן טוען 10.1 שניות (אין לי מושג מאיפה הם לקחו את זה, אני לא מצאתי).

 

1.thumb.jpg.256b662e7ecff0717c889cc247933663.jpg

 

 

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוב מבחני התאוצה שנערכו לרכב הזה, בחו"ל, כן  מצביעים על תאוצה סביב 8.6 שניות.

אתה אומנם צודק.

 

זה לא בדיוק 100 קמ"ש, אלה 60MPH. שזה יוצא 96 קמ"ש. אבל עדיין..

 

ידוע לי שבמבחני התאוצה בארץ, שפורסמו ברשתות, השתתפו דגמי ה-4X4.

 

ייתכן שאילו היו משתמשים בדגם הזול שמגיע עם צמיגים אחרים, ומשקל הרבה יותר נמוך, נהג בודד, ללא מזגן, כמות דלק מינימלית, כביש מישורי, וסלול היטב, ומהירות רוח נגדית קטנה מאוד, היו משחזרים את הנתון שהתקבל בחו"ל.

כמובן, ל-96 קמ"ש, ולא ל-100.

https://www.caranddriver.com/mitsubishi/outlander

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא העניין לתרץ בכח, מנוע זה החוליה החלשה של הרכב

ב2021 מצפים לקבל מנוע עם ערך מוסף ולא רק אמינות.

נקווה שהגרסה ההיברידית תתקן את העניין, אני חושש שלא, כי גם כך מחיר הרכב עלה משמעותית, גרסת הפלאג אין אם תעלה יקר מדי לא תמכר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל יחסי. יחסית לרכבים אחרים בקטגוריה, הוא חלש. יחסית לגרסה הקודמת, הוא יותר חזק, ואני כבר בגרסה הקודמת הרגשתי שיש מספיק כח לרכב.

 

כמובן שלא הייתי מתנגד לרכב עם הרבה יותר כח, השאלה על חשבון מה זה מגיע. על חשבון צריכת דלק, או אמינות, או כאב ראש של תחזוקה (הבנתי שכדי לשמור על מנוע טורבו, צריך להעמיד את הרכב שתי דקות בהנעה ושתי דקות בכיבוי... כאב ראש לא פשוט. ואם לא, אז מתפתחות בעיות).

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 971 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...