Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעבר לאקטיבי, הוספת מונו או מגבר לטוויטרים?


 שיתוף

פוסטים מומלצים

היי,

הסטאפ הנוכחי:

Alpine ute-92 bt

Morel hybrid 602

Morel primo 10

Zapco dc1004

 

כרגע ללא איטום בדלתות אבל זה בדרך.

מעוניין לדעת איך לנצל את הסטאפ בצורה המקסימלית.

האם מעבר לאקטיבי זאת הדרך הנכונה? והאם חיבור טוויטרים למגבר הנוכחי לא יפגע בהם/באיכות?

כדאי לקנות מגבר נוסף עבור הטוויטרים או מגבר מונו עבור הסאב?

יש לי גם מגבר lighting audio l4600 שלא בשימוש כרגע, יכול להיכנס כמגבר לסאב?

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן OREL_V לגילוי נאות אני עובד בתחום 

לגבי מעבר לאקטיבי אתה צריך לבדוק האם המגבר תומך בחיתוך גבוה ב HPF נניח מעל 3000 HZ אחרת אין טעם כי אתה תוכל לשרוף טוויטרים בקלות

במעבר למערכת אקטיבית מומלץ להשתמש בDSP כדי באמת לנצל את התוצאה ולהנות מהעניין

אם תרצה יעוץ נוסף ויש לך עוד שאלות אתה יכול לשאול בשמחה 

גילוי נאות אני עובד בתחום האודיו לרכב .
בעל עסק להתקנה ומכירת ציוד אודיו לרכב שירות עד בית הלקוח 

http://carsystems.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 55 דקות, Daniel car systems כתב:

אהלן OREL_V לגילוי נאות אני עובד בתחום 

לגבי מעבר לאקטיבי אתה צריך לבדוק האם המגבר תומך בחיתוך גבוה ב HPF נניח מעל 3000 HZ אחרת אין טעם כי אתה תוכל לשרוף טוויטרים בקלות

במעבר למערכת אקטיבית מומלץ להשתמש בDSP כדי באמת לנצל את התוצאה ולהנות מהעניין

אם תרצה יעוץ נוסף ויש לך עוד שאלות אתה יכול לשאול בשמחה 

המגבר בעל dsp, יכול לחתוך מלמעלה/למטה/בין לבין, עם השהיית זמנים אקולייזר וכו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם ככה אז תהנה מעבודה אקטיבית רק תצטרך לדעת לכוון את זה כדי לקבל "PHANTOM IMAGE" ותיזהר כי אתה יכול לגרום לך לנזק בשמיעה בקלות

 

לגבי האיטום זה חלק מאוד חשוב מבחינת מניעת רעשי רוח נסיעה ו וייברציה גם בפלסטיק וגם בפח ויתן שיפור מורגש למידבאס הייבריד שלך 

ממליץ לך להשתמש גם בחומרים מסוג בוטיל וגם בחומרים שמיועדים ל sound absortion 

עריכה אחרונה על ידי Daniel car systems

גילוי נאות אני עובד בתחום האודיו לרכב .
בעל עסק להתקנה ומכירת ציוד אודיו לרכב שירות עד בית הלקוח 

http://carsystems.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, orel_v כתב:

המגבר בעל dsp, יכול לחתוך מלמעלה/למטה/בין לבין, עם השהיית זמנים אקולייזר וכו.

אהלן אורל, ראשית ברוך הבא לעולם הסאונד SQ. שנית אתה לא כתבתה אם אתה הולך לעבוד אקטיבי 3WAY או רק 2WAY ?

כפי שדניאל מקאר סיסטאם כתב לך,  יש להכין את הרכב היטב : בידוד, כבלים, ועוד. אני חושב שבשלב זה המגבר מונו מספיק, רק לאחר הכנת הרכב והמערכת, אתה תדעה האם המגבר עובד טוב עם הסאב שלך. ממליץ לך לעשות כיוונים DSP אצל רודי " הקוסם " . 

ברור שלעבוד אקטיבי זה הדבר הנכון והטוב, לקבל סאונד איכותי, מעולה ונעים ברכב 🥰  🥳

עריכה אחרונה על ידי Dani Cohen
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הסט הוא 602 אז 2 way

לגבי המגבר, רציתי דאבל דין אז קניתי של joying ולא ממש הייתי מרוצה ממנו. אז חזרתי לאלפיין שהיה לי לפני.

בידוד כמו שאמרתי ייעשה כשיהיה לי זמן פנוי.

 

אשמח להתייחסות על איזה כיוון כדאי ללכת לאחר הבידוד והכיוון וכו, האופציות שאני רואה הם:

1. לקנות מונו ולחבר לסאב.

2. להשתמש בlightning audio ולחבר בגישור לסאב.

3. לקנות מגבר לטוויטרים ולהשאיר את המידוופרים והסאב עם הצגבר הנוכחי.

 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגדול קצת עניין של איכות וקצת עניין של נוחות, בעיקר הנוחות.

לא היה לי נוח להשתמש בוויז איתו, שומע בעיקר מיוטיוב מיוזיק אז חייב גם אינטרנט.

גם עם שימוש בtasker ודומיו שיפתח אינטרנט באופן אוטומטי.
תוסיף לזה פעמים שהבלוטות' סירב להתחבר עד שבוצע איפוס, חזר כמה פעמים ודי ויתרתי.

היום הבלוטות' תמיד דלוק בפלאפון ובכניסה כבר מתנגנת מוזיקה בלי צורך שאתערב.

 

האלפיין על מצב שברח לי השם שלו, שמבטל את השימוש בdsp בעצם והאות עובר באופן נקי למגבר, מסתבר שיש הבדל שמיע גם כשהאקולייזר בפלאט ואין תיקוני זמנים.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, orel_v כתב:

בגדול קצת עניין של איכות וקצת עניין של נוחות, בעיקר הנוחות.

לא היה לי נוח להשתמש בוויז איתו, שומע בעיקר מיוטיוב מיוזיק אז חייב גם אינטרנט.

גם עם שימוש בtasker ודומיו שיפתח אינטרנט באופן אוטומטי.
תוסיף לזה פעמים שהבלוטות' סירב להתחבר עד שבוצע איפוס, חזר כמה פעמים ודי ויתרתי.

היום הבלוטות' תמיד דלוק בפלאפון ובכניסה כבר מתנגנת מוזיקה בלי צורך שאתערב.

 

האלפיין על מצב שברח לי השם שלו, שמבטל את השימוש בdsp בעצם והאות עובר באופן נקי למגבר, מסתבר שיש הבדל שמיע גם כשהאקולייזר בפלאט ואין תיקוני זמנים.

orel_v לפי מה שאתה כותב, נראה לי שיש לך די הרבה ידע בנושא. אני לא ימליץ לך מה לרכוש, אלא להמתין ולבוא למפגש גדול של אודיו/סאונד SQ שיהיה בתאריך 31/7

יהיו שם המון רכבים עם ציוד מעולה SQ ותוכל לשאול, לשמוע ולהתרשם מצליל, ואיכות המערכות ומה הם כוללות. מבטיח לך שיהיה לך מעניין מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמכור את הJOYING ותקנה מונבולוק + ישאר לך עודף.
בסט שלך מאוד מומלץ אקטיבי הוופר שלך רעב לRMS, מנסיון.
סט 2 וואי שאני מאוד מאוד אוהב.

  • אהבתי 1

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

HU: JOYING 8" Optical Out-> DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: Zapco Z-150.6 AP

Front: Scanspeak 16W/4531G06 + Hybrid Audio X3-CP + Hybrid Audio X1

Sub: 2x UnderSeat JL-AUDIO ACP108LG-W3v3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, kalmangar כתב:

תמכור את הJOYING ותקנה מונבולוק + ישאר לך עודף.
בסט שלך מאוד מומלץ אקטיבי הוופר שלך רעב לRMS, מנסיון.
סט 2 וואי שאני מאוד מאוד אוהב.

הסאב הוא לא איזה מפלצת כן? אני חושב שאני אנסה באמת להשתמש במגבר הקיים, מקסימום תיהיה תשתית פלאג אנד פליי להחלפה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה שעלתה לי,

בגלל ששמתי לב שכן יש שוני כשאר הdsp ברדיו כבוי והוא משמש סוג של passthrough, אני אעדיף שהוא יהיה כבוי ולהשתמש בdsp במגבר.

אם אני מוסיף את המגבר השני לסאב בעצם אין לי משחק עם השהיית זמנים וקרוס.

הlpf במגבר הוא 12db וכמובן אפשר לקבוע תדר.

השאלה היא איך עדיף לפצות על הזמנים מעבר להפיכת פאזות/פיצוי בסט הקדמי.

ואם אני ארצה לחתוך ב24db לדוגמה האם יש לי אופציות חוץ משימוש בdsp של הרדיו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 1.7.2021 בשעה 23:11, orel_v כתב:

האלפיין על מצב שברח לי השם שלו, שמבטל את השימוש בdsp בעצם והאות עובר באופן נקי למגבר, מסתבר שיש הבדל שמיע גם כשהאקולייזר בפלאט ואין תיקוני זמנים.

אתה מדבר על האופציה Defeat.

האם יש הבדל שמיע גם אחרי שביצעת ריסט ל-HU ואז מעביר למצב הנ"ל? אולי יש הגדרות מסויימות שבדיפולט שלהן מופעלות ומשנות קצת את הציוויון?

 

ובשורה התחתונה אולי כדאי בכל זאת לבטל את האפשרות הזו, כדי שכן תהיה לך שליטה מסויימת דרך ה-HU על פונקציות שאחרת כבויות, גם אם לא תשתמש בו לדברים שאתה יכול דרך המגבר.

 

אגב, עוד פונקציה הנוגעת ב-SQ, זה ה-IC POWER. ניתן לכבות את המגבר הפנימי של היחידה, לתרום לכאורה להפחתת רעשים "סביבתיים".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, Tom_22 כתב:

אתה מדבר על האופציה Defeat.

האם יש הבדל שמיע גם אחרי שביצעת ריסט ל-HU ואז מעביר למצב הנ"ל? אולי יש הגדרות מסויימות שבדיפולט שלהן מופעלות ומשנות קצת את הציוויון?

 

ובשורה התחתונה אולי כדאי בכל זאת לבטל את האפשרות הזו, כדי שכן תהיה לך שליטה מסויימת דרך ה-HU על פונקציות שאחרת כבויות, גם אם לא תשתמש בו לדברים שאתה יכול דרך המגבר.

 

אגב, עוד פונקציה הנוגעת ב-SQ, זה ה-IC POWER. ניתן לכבות את המגבר הפנימי של היחידה, לתרום לכאורה להפחתת רעשים "סביבתיים".

Ic power מכובה היות ולא מחובר כלום ליציאות של הרדיו.

לא ניסיתי לעשות ריסט אבל כן מבוטל השהיית זמנים, קרוס tc ואקולייזר, אני אנסה לעשות ריסט.

השאלה עדיין עומדת אבל, אם יש אופציה אחרת לשלוט על המגבר ה"טיפש" מלבד ביטול הdefeat

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...