Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לובינסקי מרחיבה את ההיצע החשמלי: סיטרואן C4 החדשה והמחושמלת כבר כאן


PriceDevil
שימו לב! השרשור הזה בן 1025 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 22 דקות, zvit כתב:

היבואן יתמחר ב-130K. ימכור את כל ההקצאה השנתית שלו תוך שבוע. יפסיד כמה עשרות לקוחות שאולי היו רוכשים MG.

זה שונה ממש מ:

 

לפני 59 דקות, zvit כתב:

הוא נועד להיות עוד נדבך בהנחת יסודות איתנה של היבואן בדרך להיות כוח משמעותי בשוק החשמלי כשזה יפרוץ בארץ.

(כשתהיינה תשתיות טעינה נאותות, וכשיצרנים הארופיים יוכלו להקצות לישראל כמויות משמעותיות) לובינסקי כיבואן עושה פעולות יפות מאד ב"חינוך שוק"  

 

למשל היבואן לא מוכר מכוניות חשמליות למי שאי אפשר להתקין בביתו עמדת טעינה, והוא מפסיד עסקאות בגלל ההתעקשות הזאת - אבל תזכרו שנקודת המבט היא של ריצה למרחקים ארוכים, וחינוך שוק.

 

אם לובינסקי היו רוצים תשתיות טעינה נאותות - היו נכנסים לשוק ובונים עמדות טעינה ציבוריות או משהו.

בפועל, כמו שאמרת בציטוט הראשון - רוצים להימנע מקניבליזם...

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני כשעה, zvit כתב:

אבל תזכרו שנקודת המבט היא של ריצה למרחקים ארוכים, וחינוך שוק.

 

הדבר האחרון שאפשר לומר על לובינסקי זה "ריצה למרחקים ארוכים".

 

לא מסתכלים מילימטר מעבר לקצה אפם.

 

 

כמי שמחזיק 2 סיטרואן שהחליפו בעצמן 2 קודמים, ומאוד אוהב את המותג כשלעצמו, אני יכול להעיד בפה מלא - הם עושים הכל כדי לשמר את המוניטין הגרוע של המותג בארץ.

 

בטרייד אין - "אחי, זה סיטרואן, מי יקנה. -40% מהמחירון (שגם ככה שחוט)"

 

במוסך, שניה אחרי שנגמרה האחריות - "סורי, התשלום על הטיימינג / האוריאה / המזגן / משאבת שמן / וכו', יעלה 4-5-6 אש"ח 

 

 

בריקול - "כרגע הרצועה תקינה. לא מחליפים" - רגע, אבל זה מהריוויזיה הבעייתית נכון? מה יקרה אם עוד חודשיים הרצועה תתפורר?" - סע לשלום המפתחות בפנים

 

 

בריקול*2 - הרצועה תקינה. נוסע לאורן, מפרק, רצועה מתפוררת והכל סתום שם.

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי avargel
  • אהבתי 3
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, yulianx כתב:

אם מיני עם מנוע בנזין עולה 80 וקצת, איך חשמלית תעלה 60 אלף?

ועדיין יש בעיה- אתה צריך עמדת טעינה, נניח בהנחה גסה שמי שרוכש מיני (רכב זול) לא גר בבית פרטי אלא אם זה רכב שני, כמה כבר יקנו כזה רכב?

רכב חשמלי זול יותר לייצור + הטבות מס (בינתיים לפחות). 

המדינה צריכה לכפות בבניה חדשה הכנה לעמדת טעינה בכל חניה. 

בניינים קיימים אכן בעיה, ועד שיפתרו אותה צריך להסתפק בעמדות טעינה ציבוריות, חניונים, מקומות עבודה וכו'. 

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, David32 כתב:

אם לובינסקי היו רוצים תשתיות טעינה נאותות - היו נכנסים לשוק ובונים עמדות טעינה ציבוריות או משהו.

בפועל, כמו שאמרת בציטוט הראשון - רוצים להימנע מקניבליזם...

 

לובינסקי השלימו לאחרונה התקנה של 142 עמדות טעינה רגילות ומהירות. ובמרכז הלוגיסטי שלהם בשורק יש את הריכוז הכי גדול של עמדות טעינה בארץ. לפני שאתה כותב - כדאי שתבדוק את העובדות.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, zvit כתב:

אבל תזכרו שנקודת המבט היא של ריצה למרחקים ארוכים, וחינוך שוק.

לי זה נשמע כאילו נקודת המבט היא "תירוצים". איזה חינוך שוק? אנשים קונים טסלות כאילו אין מחר. אם יביאו 2008 חשמלי במחיר סביר (באיזור חיוג של ה-MG) הן יעופו גם כאילו אין מחר. אם מביאים C4 במחיר שכבר מתקרב לטסלה, כנראה שלא כל כך.

 

לפני 3 שעות, zvit כתב:

לכן התמחור של הסיטרואן הזאת הוא גבוה - כי מראש היבואן יודע שגם אם הוא ירצה, הוא לא יוכל למכור כמויות ממנו, פשוט כי אין לו הקצאות משמעותיות מהיצרן. אם וכאשר ההקצאות תגדלנה - היבואן תמיד יוכל להוריד מחיר.

פחות. גם ככה ה-C4 הזו כנראה לא תהיה הרכב עם שמירת הערך הכי טובה, אז אם מחר פתאום יקבלו הקצאות ויורידו את המחיר שלה ב(נניח) 25-30K, איך ירגישו כמה עשרות האומללים שקנו אותה עכשיו? אפילו לפרנקופיל הכי שרוף בסוף ימאס.

  • אהבתי 1

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשהטסלה עולה 30K יותר זה בכלל לא תחרות, במיוחד שהיא גדולה מאובזרת וחזקה יותר, ובאופן כללי היא גם נחשבת פרימיום- כלומר מקבילה ברמה לA4 או סדרה 3 ולא למשפחתית רגילה.

עם התמחור הזה נראה שהם ממש לא מעוניינים למכור

עריכה אחרונה על ידי ik3
  • אהבתי 1

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07'

2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15'

2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 38 דקות, pooh-bear כתב:

אנשים קונים טסלות כאילו אין מחר.

עשרות מהרוכשים של טסלה עשו את זה בתור השקעה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם ממשיכים לדבוק במנטרות לא רלוונטיות למצב.

 

לובינסקי מקבלת הקצאות של (כנראה) לא הרבה יותר מ-100 יחידות מכל דגם (אני מדבר על אופל, פיג'ו וסיטרואן חשמליות) ולכן היא מתמחרת אותן בצורה כזאת שהביקוש יתאים להקצאה.

לכן אין לה סיבה להוזיל את הדגמים כי הגדלת הביקוש לא תביא ליותר מכירות (כי לא יהיה לה מה למכור)

 

אם הביקוש לא מספיק גבוה תמיד אפשר לעשות מבצעים ולהוריד מעט את המחיר המבוקש.

 

דווקא בהסטוריה של סיטרואן יש דגם אחד שתומחר גבוה בהתחלה ואחר-כך נהיה לרב-מכר:

ה-BX שהושקה ב-1983 והיתה ללהיט היסטרי באירופה. הגיעה לכאן בתמחור מאוד גבוה (ברמה של מכוניות מנהלים) ושווקה כאן במספרים קטנים בשנים 1985-1986 גם בגלל שההקצאות לישראל היו במשורה.

 

ב-1987 הוגדלה ההקצאה מאד,  מדיניות המיסוי שונתה וה-BX הפכה להיות המכונית הנמכרת ביותר בישראל עם תמחור נמוך ב-30-40% מהתמחור של השנה הקודמת.

לפני 5 דקות, EliC25 כתב:

עשרות מהרוכשים של טסלה עשו את זה בתור השקעה

 

ויצטערו לגלות שזאת לא השקעה מניבה.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, zvit כתב:

לובינסקי השלימו לאחרונה התקנה של 142 עמדות טעינה רגילות ומהירות. ובמרכז הלוגיסטי שלהם בשורק יש את הריכוז הכי גדול של עמדות טעינה בארץ. לפני שאתה כותב - כדאי שתבדוק את העובדות.

[אני אוהב את זה שאתם רצים להגן - כבר חטפתי על זה פעם אחת מעקב או אפילו באן קטן, אז אני "שותק"]

צודק, בנו [במרכז שלהם, 122 מתוך 142 - 86%]. איפה חינוך השוק? ב20 עמדות שהם בנו מחוץ למרכז הלוגיסטי שלהם?

 

אמרת שהם "מניחים יסודות" ו "מחכים לתשתיות", זה מחכים? או שמניחים יסודות זה ה 20 עמדות?

 

בכול מקרה לא באתי לבקר כול צעד של לובינסקי, גם ככה לדעתי כמה שיותר - יותר טוב. 

פשוט במקרה הזה, כמו שאתה אמרת בעצמך - תימחור כדי למנוע קניבליזם, לא הנחת יסודות, ולא חינוך שוק. לא רוצים למכור, זה הכול, לא פעם ראשונה, הם גם ממש לא היחידים ש"חוטאים" בזה. הכול בסדר.

 

 

 

  • אהבתי 1
SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 30 דקות, EliC25 כתב:

עשרות מהרוכשים של טסלה עשו את זה בתור השקעה

מה הצידוק הכללי לקרוא לזה השקעה?

כלומר השקעה צריכה להגדיל את ההון שלך, במקרה הזה במקרה הטוב זה אומר שהרכב יהיה עם ירידת ערך איטית מאוד ביחס לממוצע בשוק.

השקעה יכולה להיות למשל קניה של סופרה או 1M או רכבים נדירים שמחירם רק עולה כל שנה

בהקשר הזה כנראה שמי שקנה את היריס GR עשה השקעה משמעותית טובה יותר מזה שקנה טסלה(וגם רכב יותר כיפי כנראה אבל בהחלט לא בר השוואה), כי מדובר ברכב שהסיכוי שלו להפוך לקלאסיקה הוא לא קטן

עריכה אחרונה על ידי ik3

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07'

2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15'

2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, ik3 כתב:

מה הצידוק הכללי לקרוא לזה השקעה?

כלומר השקעה צריכה להגדיל את ההון שלך, במקרה הזה במקרה הטוב זה אומר שהרכב יהיה עם ירידת ערך איטית מאוד ביחס לממוצע בשוק.

השקעה יכולה להיות למשל קניה של סופרה או 1M או רכבים נדירים שמחירם רק עולה כל שנה

בהקשר הזה כנראה שמי שקנה את היריס GR עשה השקעה משמעותית טובה יותר מזה שקנה טסלה(וגם רכב יותר כיפי כנראה אבל בהחלט לא בר השוואה), כי מדובר ברכב שהסיכוי שלו להפוך לקלאסיקה הוא לא קטן

זוכר מה קרה ברכישות של סובארו ליאונה?

אז זה.

תפתח יד 2, אנשים מפרסמים* טסלות ב20-50 אלף שקל יותר ממחיר הרכישה.

 

*אני כותב מפרסמים כי אף אחד לא יודע אם יש פראייר שנתפס בחקה ואכן משלם כך רק כי אין מלאי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, SurfHigh כתב:

רכב חשמלי זול יותר לייצור + הטבות מס (בינתיים לפחות). 

המדינה צריכה לכפות בבניה חדשה הכנה לעמדת טעינה בכל חניה. 

בניינים קיימים אכן בעיה, ועד שיפתרו אותה צריך להסתפק בעמדות טעינה ציבוריות, חניונים, מקומות עבודה וכו'. 

שזאת עדיין בעיה, מספר המקומות חניה/עבודה עם שקע מצומצם מאוד.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חינוך לעתיד  ?

לובינסקי ?

מציע להם בחום להתמקד בהווה , רמת שירות נמוכה (אלא אם כן מצאת מוסך ספציפי עם יחס טוב) , יחס ללקוח כאל תחמן פוטנציאלי והתעלמות מבעיות מוכרות בדגם וניסיון לגבות תשלום עבורם.

תמחור הזוי גם לדגמי בנזין \ דיזל ולא רק לחשמל - ראה מחירי 3008 וגם בדגמי ה 208 וה 2008 .

יבואן אשר שוחט את המותג שלו (סיטרואן) ובטרייד אין שלו מוריד את מחירי הרכב מתחת למחיר השוק ומחליש עוד יותר את המותג  , ומסרב לעשות טרייד אין לסיטרואן כאשר אתה למשל מבקש לרכוש פיזו במקומה...

אחלה חינוך לטווח ארוך.

 

ללובינסקי יש מזל גדול שקבוצת PSA מנפקת מכוניות טובות עד טובות מאוד אשר למעשה נמכרות כמעט לבד , כי אם כבר היבואן גורם לנזק למותגים שאותם הוא משווק בארץ.

  • אהבתי 4

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש הבדל מהותי בין שימור מותג (או לקוחות) ולבין אומנות השיווק וניצול פלח שוק,

וכאן צודק זיווית, לובינסקי בגלל ההקצאה הנמוכה יכולים בכיף לנצל את פלח השוק (הקטן) כרגע שמוכן לשלם ביוקר על סיטרואן חשמלית ולא למכור הרבה,

וכפועל יוצא להרוויח מקסימום מההקצאה שהוא קיבל,

בעתיד שיגדלו ההקצאות הוא יעבור לפלח שוק אחר וירוויח יותר מהכמות שימכור.

עריכה אחרונה על ידי llaavvii
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחיר גבוה?

אולי תדייקו קצת בעובדות.

 

אני מאמין שגרסת הבנזין שתגיע תתומחר ב-135 אלף כמו כל הקומפקטיות.

 

לגבי הגרסה החשמלית.

הרכב נמצא קטגוריה מעל ה-208 שהגרסה החשמלית של ה-208 נמכרת ב-150 אלף.

 

טסלה כבר מתחילה ב-190 אלף, אז ההפרש בין הסיטרואןנלטסלה עומד כרגע על 25 אלף.

 

בהתחשב בעובדה שה-c4 החשמלית מתחרה בניסאן ליף ויונדאי איוניק החשמליות - המחיר הוא סביר ולא מופרז - זה גם אותו מחיר של המתחרות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1025 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...