Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לובינסקי מרחיבה את ההיצע החשמלי: סיטרואן C4 החדשה והמחושמלת כבר כאן


PriceDevil
 שיתוף

פוסטים מומלצים

טווח לפי תקן WLTP האירופי: 350 ק"מ

הספק: 136 כ"ס (כמו כל שאר החשמליות של הקונצרן)

קיבולת סוללה: 50kWh

0-100: 9.7 שניות.

מחיר: 166990 ש"ח

 

במחיר הזה היא תמכר בכמות של כמה עשרות בשנה בדיוק כמו ה-2008,208 והקורסה - מובן לחלוטין בשל ההקצאות הדלות שישראל מקבלת.

פרטים נוספים ותמונות תוכלו לראות באתר ערוץ הספורט

עריכה אחרונה על ידי PriceDevil
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מאכזב הייתי אומר אולי יהיה שווה משהו ב0 ק"מ אבל אני רואה שאין בכלל רכבים חשמלים למכירה שם, כנראה מאותו סיבה שציינת, הקצאות דלות.  העולם מעדיף לפנק אותנו בדיזל ובנזין, בכל זאת צריך להעיף אותם לאנשהו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אותי באופן אישי מענין יותר גירסאות הבנזין בשלב זה , לשלם 170K על הרכב זה מחיר מופרז לטעמי.

הייתי מצפה מלובינסקי לנצל את הגאות בשוק הרכב ולהביא את הרכב במיידי עם מחירי חדירה אגרסיבים , אנשים ישמחו לרכבים שונים בליסינג מהשיעמומונים מבית יונדאי \ קיה \ טויוטה.

  • אהבתי 1

Seat Arona FR– הבחירה של האישה..

Hyundai Ioniq Premium

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשרואים את התמחורים למכוניוות החשמליות הבינוניות מינוס של היצרנים האחרים,  מבינים עד כמה התמחור של טסלה בהשקה היה נמוך באופן חריג.

 

176k לטסלה מול 167k לסיטרואן. בדיחה.

  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה אף אחד מהיבואנים לא מרים את הכפפה ומביא לנו מיני חשמלית במחיר של 60 אלף ש"ח? 

מכונית כזאת תשבור את השוק. 

 

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, avargel כתב:

כשרואים את התמחורים למכוניוות החשמליות הבינוניות מינוס של היצרנים האחרים,  מבינים עד כמה התמחור של טסלה בהשקה היה נמוך באופן חריג.

 

176k לטסלה מול 167k לסיטרואן. בדיחה.

אין טסלה במחירים האלו.
ובכל זאת מחיר מופרך של הסיטרואן.

ראיתי שברולט בולט בייבוא מקביל,140 אלף.

זה כבר מחיר מעניין ורכב הרבה יותר מעניין מהסיטרואן.

 

  • אהבתי 1

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב מסקרן, הראשון של סיטרואן שטיפה משנה כיוון מהסגנון של הקקטוס, ויסמן את הבאות לגבי הסגנון של הרכבים העתידיים שלהם.

 

כמו שהרבה מכם ישמחו, תפעול המזגן הוצא מהמולטימדיה.

 

אם החשמלי מתומחר במחיר כזה אז הגרסאות הרגילות ככל הנראה סביב ה-130, סביר.

 

 

CITROEN C5 AIRCROSS 2020

2010 CITROEN C4 SX

2002 SUZUKI JIMNY

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, Liran xsi כתב:

רכב מסקרן, הראשון של סיטרואן שטיפה משנה כיוון מהסגנון של הקקטוס, ויסמן את הבאות לגבי הסגנון של הרכבים העתידיים שלהם.

 

כמו שהרבה מכם ישמחו, תפעול המזגן הוצא מהמולטימדיה.

 

אם החשמלי מתומחר במחיר כזה אז הגרסאות הרגילות ככל הנראה סביב ה-130, סביר.

 

 

הגולף עם מנוע ליטר מתומחרת ב 136 , 130 לסיטרואן הזו זה מחיר גבוה.

המחיר הנכון צריך להיות עשריה פחות מהגולף המקבילה אם רוצים סיכוי כלשהו בשוק המקומי.

Seat Arona FR– הבחירה של האישה..

Hyundai Ioniq Premium

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, SurfHigh כתב:

למה אף אחד מהיבואנים לא מרים את הכפפה ומביא לנו מיני חשמלית במחיר של 60 אלף ש"ח? 

מכונית כזאת תשבור את השוק. 

 

אם מיני עם מנוע בנזין עולה 80 וקצת, איך חשמלית תעלה 60 אלף?

ועדיין יש בעיה- אתה צריך עמדת טעינה, נניח בהנחה גסה שמי שרוכש מיני (רכב זול) לא גר בבית פרטי אלא אם זה רכב שני, כמה כבר יקנו כזה רכב?

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים לעניות דעתי אתם קצת מתבלבלים.

 

כפי שפות"ש ציין הדגם הנ"ל של סיטרואן לא נועד למכור כמויות, הוא נועד להיות עוד נדבך בהנחת יסודות איתנה של היבואן בדרך להיות כוח משמעותי בשוק החשמלי כשזה יפרוץ בארץ.

(כשתהיינה תשתיות טעינה נאותות, וכשיצרנים הארופיים יוכלו להקצות לישראל כמויות משמעותיות) לובינסקי כיבואן עושה פעולות יפות מאד ב"חינוך שוק"  (כולל זה שמאפרים טעינה חינם במתקנים שלה לבעלי טסלות שקבלו את המכוניות באשדוד עם סוללות ככמעט ריקות)

 

למשל היבואן לא מוכר מכוניות חשמליות למי שאי אפשר להתקין בביתו עמדת טעינה, והוא מפסיד עסקאות בגלל ההתעקשות הזאת - אבל תזכרו שנקודת המבט היא של ריצה למרחקים ארוכים, וחינוך שוק.

 

לכן התמחור של הסיטרואן הזאת הוא גבוה - כי מראש היבואן יודע שגם אם הוא ירצה, הוא לא יוכל למכור כמויות ממנו, פשוט כי אין לו הקצאות משמעותיות מהיצרן. אם וכאשר ההקצאות תגדלנה - היבואן תמיד יוכל להוריד מחיר.

 

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

zvit

 

איזה תירוץ גרוע.

פשוט תירוץ גרוע.

  • אהבתי 2
SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@David32  סבבה. היבואן יתמחר ב-130K. ימכור את כל ההקצאה השנתית שלו תוך שבוע. יפסיד כמה עשרות לקוחות שאולי היו רוכשים MG.

 

וכך יפסיד פעמיים.

 

תמחור כלי רכב הוא הרבה יותר מורכב ממה שנראה, וכרוכים בו שיקולים.

  • אהבתי 4

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...