Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות בין מספר צמיגים במידה 215/45/17 סיאט איביזה - למקסימום אחיזת כביש


 שיתוף

פוסטים מומלצים

היי,

אחרי שנה ו-10K עם מישלין PS4 החלטתי שנמאס לי שהציג מרגיש כמו מרגרינה בפניות מעט חדות, והגיע הזמן להתקדם לצמיג שאוחז יותר, גם במחיר של לקבל יותר רעש כביש.

 

האפשרויות שהבנתי שעומדות לרשותי הן - 

 

nankang ar1

hankook rs4

potenza re71r

 

אשמח לקבל חוות דעת מכאלה שיצא להם לחוות את האחיזה של הצמיגים האלה מקרוב.

 

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נעלתי במשך כמה סטים את הRS3, רציתי את הRS4 אך אין במידה שלי (עברתי לR888R מקווה למצוא משהו יותר מעניין בהחלפה הבאה שלי) להבנתי הפידבקים על הRS4 החדשים מצויינים.

אשתי עד לא מזמן נעלה בעיקר AD08R, היום עם נאנקאנג  NS2R שאוחזים מדהים, שים לב שמדובר בצמיגים שקרובים יותר לסמי סליקס.

הפוטנזה אמורים להיות מוצלחים, אך אין לי ניסיון איתם.

 

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הR888R, כל מי שביקשתי ממנו חוות דעת ונסע עליהם, אמר שהם מרעישים כמו הליקופטר ורכבת ביחד :) , ורשמתי שרעש פחות מפריע לי מהבחינה הזו אבל אנשים נשמעו שממש הייתה להם טראומה מהצמיג הזה מבחינת רעש אז מעדיף לא לקחת אותו בחשבון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הפוקוס סטיישן שלי על ps4 הצלחתי לדחוף דיי יפה גם בפניות חדות ובקצב שהרשים אותי, מה בדיוק מפריע לך במישלין?

*אם מדובר על הרכב שבתמונה קשה לי להאמין שתצליח לחמם R888R עם 100 ומשהו כ"ס שיש לו.

עריכה אחרונה על ידי אסטון מרטין
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, אסטון מרטין כתב:

את הפוקוס סטיישן שלי על ps4 הצלחתי לדחוף דיי יפה גם בפניות חדות ובקצב שהרשים אותי, מה בדיוק מפריע לך במישלין?

*אם מדובר על הרכב שבתמונה קשה לי להאמין שתצליח לחמם R888R עם 100 ומשהו כ"ס שיש לו.

מה שמפריע לי עם הPS4 שכשאני קצת לוקח פנייה קצת מהר וחזק, אני מרגיש שמתחת לרכב יש לי מרגרינה ולא צמיגים. לחץ אוויר בודק כל חודש זה לא העניין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה בr888r זה שבכל עת שאתה לא נוהג חזק והצמיג לא ב"טמפ עבודה" אז אתה ככל הנראה לא תהנה מאחיזה מיטבית וברטוב - בכלל הנהיגה צריכה להיות עדינה משמעותית.

היו לי rs3 תקופה ומאוד אהבתי, ps4 גם היו ואני לא זוכר שהרגישו כמו שאתה מתאר, היית עם צמיגים אחרים על הרכב? אולי הבעיה היא בעתם אופי הרכב ולא הגומי.

הייתי מכניס למשוואה גם ad08r

עברתי לסקייטבורד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 28.6.2021 בשעה 02:33, hondacivic02es כתב:

לגבי הR888R, כל מי שביקשתי ממנו חוות דעת ונסע עליהם, אמר שהם מרעישים כמו הליקופטר ורכבת ביחד :) ,

דיי מדויק. כמו כן - אם אתה נוסע על חצץ הוא יתעופף לך למרכב של הרכב.

בתאריך 28.6.2021 בשעה 08:46, אסטון מרטין כתב:

מה בדיוק מפריע לך במישלין?

הוא כתב דיי במפורש. דפנות צמיג רכות. זו אכן הבעיה בצמיג הזה.

הוא צמיג אוחז למדי - אבל יש ספורטיביים ממנו. ההבדל בניהוג הוא דיי דרמטי. וגם באחיזה.

 

הRS4 יהיה פשרה טובה למדי.

RE71R הוא אחלה צמיג למסלול לקביעת זמנים מהירים ומתקרב בצורה מפתיע לR888R - אבל יש לו חסרונות אחרים כמו אורך חיים לא להיט והתנהגות בעייתית אחרי שהוא חם באמת (לכן נקרא בחיבה One lap wonder. כי לסיבוב אחד כשהוא בטמפ׳ הנכונה - הוא מתקרב לזמנים של צמיגים ברמה אחת מעל).

 

מבין האופציות - והרצון לקפיצה לרמה הבאה (כלומר 200TW , דופן קשיחה אבל עדיין מתאים לכביש) - RS4 נשמע כמו הבחירה הנכונה לרכב יומיומי.

גם הad08r שהומלצו הם אופציה לא רעה בכלל , ואם אני אזרוק לרשימה את האהוב עלי מהקטגוריה - Direzza Z3 שלטעמי מוצלחת משניהם.

  • מעניין 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי ברכב הקודם גודייר אסימטריק 5 הייתי סופר מרוצה מהם (קדמו להם PS4 וקונטיספורט קונטקט3 והיה הבדל משמעותי)

  • מעניין 1

 Peugeot 3008 1.6T 2019

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 דקות, hondacivic02es כתב:

עדיין לא הצלחתי להגיע למסקנה מה הכי כדאי

את זה.

אנחנו מדברים על איביזה 1.0 טורבו עם 115 כ"ס, כן?

לא שאני אנטי מוחלט לרכוש צמיגים עם TW200, אבל היה רצוי שתדע מה לעשות עם זה. ועוד יותר חשוב, מה אתה לא עושה היום עם הצמיגים הקיימים (ושאר הרכב).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 דקות, Tom_22 כתב:

את זה.

אנחנו מדברים על איביזה 1.0 טורבו עם 115 כ"ס, כן?

לא שאני אנטי מוחלט לרכוש צמיגים עם TW200, אבל היה רצוי שתדע מה לעשות עם זה. ועוד יותר חשוב, מה אתה לא עושה היום עם הצמיגים הקיימים (ושאר הרכב).

היי חבר,

השאלה אם קורס נהיגה ימנע ממני להרגיש שהצמיג מרגרינה?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקורס (כתלות בתוכנו) יעזור לך למקסם את מעטפת הביצועים של הצמיגים הקיימים ושל הרכב כמכלול (ואותך בתוכו).

אם זה כבר המצב הקיים, אז שדרוג של כל רכיב שהוא, זה השלב הבא.

 

ציינת שאתה מקפיד על לחץ אוויר - האם ע"פ המלצת יצרן הרכב או שונה ממנה? האם כשהצמיגים קרים או חמים?

לעיתים שינוי של הלחץ, לערך שונה מזה שהמליץ היצרן (תוך הישארות במגבלות הלחץ של הצמיג עצמו), יטיב עם הביצועים שאתה מחפש. ענין של ניסוי וטעייה.

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 דקות, Tom_22 כתב:

ענין של ניסוי וטעייה

או שמשתמשים בשיטות כמו להשתמש בגיר כדי לראות אם הצמיג קורס או לא בשימוש אינטנסיבי ואז מתאימים את הלחץ אוויר לצמיג ולסגנון נהיגה.

(יש שתי שיטות שמתייחסות לדבר דומה - אחד לסמן את כל הסוליה בנסיעה קצרה לוודא שאתה משתמש בכולה , והשניה לסמן את הצד של הצמיג לראות אתה לא ״מקפל״ אותו בפניות)

  • רעיון טוב! 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...