Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - לקסוס IS300 F-Sport


פבל
 שיתוף

פוסטים מומלצים

אולי לא הבנתי משהו @mcshmupi,
אבל היתה השוואה בין BMW סדרה 2 ל208 או 308 GTI ?
של איזו גרסה של ה2?

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 17 שעות, Super_T כתב:

 

אבל, בגובה מטר שמונים עם כתפיים רחבות, רגליים של רוכב אופניים של 30 שנים ומשקל של 97 קילו, הרכב הזה קצת קטן לי, גם כנוסע אגב..

זה סבבה כשפעמיים בשבוע אני נמצא בו כשעה בטוטאל, פחות כדיילי, וחבל,

 

 

מעניין, אני בערך באותו הגודל ובתור נהג ממש נוח לי (במודל הישן 2010, החדש קצת יותר "באקטי" במושבים), מאחורה בהחלט זה לא סופר מרווח.

לפני שעה, פבל כתב:

....אבל קשה לי מאוד להאמין שהפער בינו לבין הסדרה 3 החדשה כל כך גדולץ.... שישנם הרבה אנשים שיהיו מוכנים להוציא את הסכומים שלקסוס צפויים לבקש על ה-IS500 ויהיו מוכנים לוותר על תא נוסעים מודרני או תחושת ה"חדש" של הבמוו. 

 

לא הבנת את הקטע של לקסוס - זה כמו ב.מ.וו אבל אמין ובנוי היטב,לשמרנים שחוששים מקלקולים יקרים, הפתעות טכנולוגיות ושאר מיני מרעין בישין.
אם הלקסוס והב.מ.וו במחירים דומים ובביצועים דומים, אני אישית לוקח לקסוס בכל יום.
 

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 30 דקות, elibaba כתב:

לא הבנת את הקטע של לקסוס - זה כמו ב.מ.וו אבל אמין ובנוי היטב

זה הקטע שלקסוס מנסים ש"יהיה שלהם", אבל הם - שוב, לצערי הרב, כי אני מאוד אוהב את המכוניות שלהם - פשוט לא מצליחים בזה טוב כמו במוו.

אם יש לקסוס ובמוו עם ביצועים ומחיר דומה, אין שאלה בכלל, הנקודה היא שברוב המקרים הביצועים (או יותר נכון, הביצוע - כלומר ההתנהגות) לא ממש דומים.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, mcshmupi כתב:

היה דיון בפורום לא מזמן בו נטען שהוט האצ' מהנה יותר להיגה מספורט סדאן, למרות ההנעה האחורית (חושב שדיברו על סדרה 2 אבל לא בטוח).

 

לא ראיתי את הדיון ההוא - אבל בתמצית - באותו מחיר הוט האצ' תאכל בלי מלח ספורט סדאן. אבל עם לא מעט טעמי לוואי שלא כל אחד מוכן לשלם.

כשלא מדברים על אותו מחיר - הסיפור יכול להשתנות.

 

בתאריך 28.6.2021 בשעה 09:13, RK כתב:

חוץ מזה שאם הייתי בוחר לקנות אחת, הייתי מוותר על העור האדום אין לי באמת טענות אליה.

 

 

הצבע הזה הוא מין מניפולציה - מושך סוג של תשומת לב מעצם העובדה שגזרת הדשבורד/הגה נראים מיושנים במיוחד. זה אולי מתאים ונסבל ב BRZ אבל לא בסלון.

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 51 דקות, elibaba כתב:

אם הלקסוס והב.מ.וו במחירים דומים ובביצועים דומים, אני אישית לוקח לקסוס בכל יום.

 

גם אני, ועל הדרך, אם אני מתייחס למה שאני משדר לסביבה 

(נגיד אם אני עובד במקצוע מסויים שבמסגרתו אני נפגש עם לקוחות הרבה וכד׳),

אני מרוויח תדמית ״נקייה״ יותר (בישראל).

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, Super_T כתב:

גם אני, ועל הדרך, אם אני מתייחס למה שאני משדר לסביבה 

(נגיד אם אני עובד במקצוע מסויים שבמסגרתו אני נפגש עם לקוחות הרבה וכד׳),

אני מרוויח תדמית ״נקייה״ יותר (בישראל).

זו בהחלט משבצת שלקסוס נהנית ממנה. וBMW נהנית מהמצב ההפוך, כאלו שיש להם מה לספר... ולכן נהנית מביקוש של דגמים חלושים.

 

לגבי שתיהן באותו מחיר ועם אותו תגמול לנהג - סבבה אבל תאורטי. זה לא המצב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Super_T כתב:

אולי לא הבנתי משהו @mcshmupi,
אבל היתה השוואה בין BMW סדרה 2 ל208 או 308 GTI ?
של איזו גרסה של ה2?

אני חושב שההשוואה היתה לקופרה והטענה היתה שהיא יותר מהנה מ240, לא בטוח.

לפני 18 דקות, מיץ פטל כתב:

לא ראיתי את הדיון ההוא - אבל בתמצית - באותו מחיר הוט האצ' תאכל בלי מלח ספורט סדאן. אבל עם לא מעט טעמי לוואי שלא כל אחד מוכן לשלם.

כשלא מדברים על אותו מחיר - הסיפור יכול להשתנות.

 

זה לא מובן מאליו. נגיד brz נחשבת למהנה יותר בפיטולים מ קופרה, אבל אתה אומר שהקופרה תהיה הרבה יותר מהנה מג'ולייה, סדרה 3 והלקסוס

עריכה אחרונה על ידי mcshmupi

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, mcshmupi כתב:

אני חושב שההשוואה היתה לקופרה והטענה היתה שהיא יותר מהנה מ240, לא בטוח.

זה לא מובן מאליו. נגיד brz נחשבת למהנה יותר בפיטולים מ קופרה, אבל אתה אומר שהקופרה תהיה הרבה יותר מהנה מג'ולייה, סדרה 3 והלקסוס

 

BRZ לא הייתה בדיון וגם לא מיאטה.

לא התייחסתי לקופרה דווקא אלא למשפחה שם יש טייפ R ומגאן CUP וגם קופרה. וכן באותו מחיר אני בשלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, mcshmupi כתב:

@menir1 איך היא בהשוואה ל208 gti  (או ה308)?

היה דיון בפורום לא מזמן בו נטען שהוט האצ' מהנה יותר להיגה מספורט סדאן, למרות ההנעה האחורית (חושב שדיברו על סדרה 2 אבל לא בטוח).

מה דעתך? ברור לי שהן שונות בהרבה מובנים

 

ה-208 שלי יותר ספורטיבית. ההגה הרבה יותר מהיר וחד, ההתנהגות הרבה יותר אג'ילית (ה- turn in של ה-208 ה-ר-ב-ה יותר טוב) וחדה - בכל זאת פער של יותר מחצי טון לא הולך ברגל. 

 

אבל למרות זאת, הלקסוס השאירה לי טעם טוב מאד. היא מגישה ספורט-אלגנט בצורה יפה מאד לטעמי, והיא בפירוש מהנה לנהיגה עם כל הטוב שבא עם הנעה אחורית חזקה. 

לפני 4 שעות, פבל כתב:

למרות שמי שבחן אותו יכל להזמין אותי... אבל הוא בחר שלא...

 

בפעמים הקודמות, ידעת לשלוח לי איזה WhatsApp. אבל בסדר, המסר נקלט... 

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, פבל כתב:

חד משמעית כן.

פרמטר ה"הפיכה לאייקון" הוא מאוד נחמד וסקסי ומתאים לדיונים אקדמיים בפורומים, אבל אף חברה מסחרית עם דירקטוריון ומשקיעים לא פותחת מצגת מוצר ב"זה הדגם החדש שאנחנו רוצים לפתח, אנחנו הולכים לשפוך עליו עשרות אלפי שעות-אדם, למכור אותו במחיר הזוי ובסופו של דבר להפסיד עליו ימבה כסף, ולא לייצר יורש, אבל אנשים באינטרנט ממש יאהבו לדבר עליו".

בפועל תמיד קיים פרמטר מסחרי - במכוניות שאינן מייצרות רווח ישיר, המבחן הוא האם הדגם הזה הוליד דגם המשך שמייצר רווח או סדרת דגמי ספין-אוף שהצליחו וייצרו רווחים (ע"ע ה-M1 של במוו). 


אני חושב שאתה טועה ואתה לא מבין מה עמד מאחורי התכנון והייצור של הLFA, ואיך לקסוס התייחסו לLFA.

 

מספיק לקרוא קצת בויקי כדי להבין מה עמד מאחורי הרעיון של תכנון וייצור הLFA ומה היה ברור כבר מההתחלה לגבי רווחיות.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, menir1 כתב:

בפעמים הקודמות, ידעת לשלוח לי איזה WhatsApp. אבל בסדר, המסר נקלט... 

בפעמים הקודמות ניהלתי לו"ז שכלל גם קצת שעות שינה מדי פעם... 😫

 

לפני שעתיים, farkash7 כתב:

מספיק לקרוא קצת בויקי כדי להבין מה עמד מאחורי הרעיון של תכנון וייצור הLFA ומה היה ברור כבר מההתחלה לגבי רווחיות.

מכיר את הסיפור, מודה שלא לעומק אבל בקווים כלליים. ושוב, אני לא מדבר על רווחיות כפרמטר היחיד. כל היצרניות בשלב כזה או אחר מכרו מכוניות שהן הפסידו עליהן. אבל חייב להיות משהו, לא משנה מה, שיצדיק את ההשקעה בפיתוח של דגם, קל וחומר מיוחד ויקר כמו ה-LFA, וקשה לי להאמין ש"הוא יהיה אייקון" זה מספיק חזק, גם אם זה מה שהם מספרים דרך מחלקות השיווק והיח"צ כיום (ואני לא יודע אם זה מה שהם עושים).

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון יש משהו כזה. לא רק רכב פוסטר.

״ 

Given the high cost of construction and development, analysts did not expect LFA sales to be profitable.[9] However, the LFA was intended to serve as a testbed for new car technologies, including carbon-fibre mass-production, and related performance vehicle development.

״

 

אתה יכול לומר שלרכב הזה יש כמה וכמה יורשים, הפ פשוט לא מחליפים אותו אבל כן נהנים מהידע הטכנולוגי ויכולות הייצור שפותחו בשבילו.

  • אהבתי 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פבל, הדיון איתך גלש ל- LFA.

כל יתר הדוגמאות שציינת בהודעה ההיא פגעו בול. דווקא בLFA פספסת את הכוונה. 

 

הניתוח שלי:

היום ללקסוס וטויוטה בכלל יש כיוון ברור, להחזיר את המכונית לנהג.

מטרתה של LFA הייתה כפולה, להראות ללקוחות שזה הכיוון, ולהראות לעובדים שזו המטרה. טויוטה הייתה צריכה לייצר אייקון.

 

מהבחינה הזו היא הצליחה בענק כמכונית, אבל למסר לקח כמה שנים טובות להגיע ליישום. עכשיו רואים תוצאות.

 

כל הדגמים של לקסוס שעל הנייר היו מעניינים, פשוט לא הצליחו להטמיע את הDNA של המפלצת הזו מהר מספיק. היתה להם יותר מדי שמרנות. 

קלארקסון ציין, לא זוכר בנוגע בדיוק לאיזו לקסוס שיצאה מיד אחרי הLFA שהוא התאכזב כי היה בטוח שמשהו ממנה יחלחל הלאה, וזה פשוט לא קרה. כלומר הוא ציפה לזה.

בתרבות היפנית שמרנות היא לא משהו רצוי. החליטו על מהפכה? אז משנים הכול. אז טויוטה יצאה לחלק המשלים שכלל את GT86.

 

לדעתי? 

אם לא הייתה LFA - לא הייתה יאריס GR, לא קורולה סדאן עם מתלה רב חיבורי מאחור, לא סופרה חדשה בשיתוף עם ב.מ.וו ולא GT86. 

 

אני מחכה למימנית ספורטיבית.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע מה יש לכם נגד ריפודי עור אדומים, אני מת על זה וספציפית אלה בלקסוס נראים מעולה וכמובן גם איכותיים ונעימים.

יצא לי גם לנהוג ב-is300. בתכלס, אני לא ממש רואה מי הולך לקנות את זה. היא קצת צעקנית עבור הקהל המסורתי של לקסוס. אני מכיר מישהו שלא מזמן ריסק את ה-is ההיברידית שלו בתאונה, הוא לא התלבט אפילו כשהזמין es חדשה, ה-is לא דיברה אליו בשום צורה. עבור מי שמחפש רכב ספורטיבי היא תהיה חלשה מדי לטעמי, המתחרות באותה סביבת מחיר זריזות יותר ועושות את זה יותר טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, פריג'י כתב:

כל הדגמים של לקסוס שעל הנייר היו מעניינים, פשוט לא הצליחו להטמיע את הDNA של המפלצת הזו מהר מספיק. היתה להם יותר מדי שמרנות. 

קלארקסון ציין, לא זוכר בנוגע בדיוק לאיזו לקסוס שיצאה מיד אחרי הLFA שהוא התאכזב כי היה בטוח שמשהו ממנה יחלחל הלאה, וזה פשוט לא קרה. כלומר הוא ציפה לזה.

בתרבות היפנית שמרנות היא לא משהו רצוי. החליטו על מהפכה? אז משנים הכול. אז טויוטה יצאה לחלק המשלים שכלל את GT86.

הכוונה לRC ולRFC במיוחד, שחטפו ביקורת בעיקר על המשקל שלהן, וזה נראה כמו סיפור חוזר גם בנוגע לIS, לפחות לפי ביקורות אחרות. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף


×
×
  • תוכן חדש...