Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיות בטרמוסטט


 שיתוף

פוסטים מומלצים

היי יש לי יונדאי i30 2009 וניתקו את התרמוסטט בגלל שהמנוע מתחמם עכשיו אין לי מזגן על חום ברכב ,

אני רוצה לשים שוב את התרמוסטט ברכב 

2. הרכב נוסע רגיל וטוב גם בלי התרמוסטט אבל שהוא מגיע לחום הרגיל עד החצי הרכב מתחיל לרעוד במוסך בדקו את חיישן השמן הוא היה תקין ניקו אותו והחזירו אותו למקום אני מצטט ״הרכב אחרי טיפול 10,000 הכל חדש אני רוצה לדעת מה לעשות .

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה הסכמת שיוציאו לך את התרמוסטט?! אתה חושב שהמוסכניק המטורלל שהוציא לך יותר חכם מהמהנדסים של הרכב?! רכב בלי תרמוסטט = בלאי גבוה למנוע ובזבוז דלק. 'הרכב ממש לא נוסע רגיל וטוב'. גש למוסך רציני שיטפל בתקלה ולא ישים פלסתר.

  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך לשים טרמוסטט ואז לבדוק אם המנוע מתחמם יתר על המידה ואם כן למה

ועם תשומת לב לפעולה נכונה של מאורר הרדיאטור.

בברכה  -  רפי לין

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, Trhtkf כתב:

למה הסכמת שיוציאו לך את התרמוסטט?! אתה חושב שהמוסכניק המטורלל שהוציא לך יותר חכם מהמהנדסים של הרכב?! רכב בלי תרמוסטט = בלאי גבוה למנוע ובזבוז דלק. 'הרכב ממש לא נוסע רגיל וטוב'. גש למוסך רציני שיטפל בתקלה ולא ישים פלסתר.

הרכב מתחמם לי אם תרמוסטט מזל שמתי לב תמיד בזמן והלכתי לכמה מוסכים והם אומרים לי שהכל בסדר אם המאוור או הרידאטור ואז הוא הציע לי להוציא את התרמוסטט 

לפני 8 שעות, רפי לין כתב:

צריך לשים טרמוסטט ואז לבדוק אם המנוע מתחמם יתר על המידה ואם כן למה

ועם תשומת לב לפעולה נכונה של מאורר הרדיאטור.

בברכה  -  רפי לין

אם או בלי המאורר עובד טוב וגם הרידאטור רק שיש תרמוסטט הרכב מתחמם ובלי הוא פשוט לא מתחמם

אני רוצה לדעת מה הנזק בלי תרמוסטט ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע לא עובד בצורה תקינה. מנוע צריך להתחמם, ולהישאר חם. מנוע שמתחמם-מתקרר-מתחמם-מתקרר וכן הלאה- יגרמו לו נזקים. קודם כל- צריכת הדלק תעלה. מנוע קר צורך יותר דלק. חוץ מזה- חם-קר-חם-קר זה מתכון בטוח לסדקים בבלוק המנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למנוע יש טמפרטורת עבודה שהוא צריך להגיע אליה כדי לפעול באופן תקין ויעיל.

מתכות מתרחבות בחום וככה הרווחים בין דברים כמו מיסבים והבוכנה בתוך הצילינדר מתאימים בול בגודל ויש פחות הפסדים ורעידות וגם השמן מנוע שצריך להתחמם.

מעבר לזה יש עניינים אחרים שעוד חלקים ברכב צריכים להתחמם כדי לעבוד טוב כמו השמן גיר, ממיר קטליטי שיקח לו יותר זמן להתחמם, הרדיאטור חום של המזגן ועוד.

 

בקיצור המוסכניק שלך לא מהנדס ולא צריך להתעסק בדברים כאלו אלה לתקן את הרכב כמו שהיצרן בנה אותו מההתחלה.

ולהוציא את התרמוסטט לא באמת יפתור בעיית התחממות פשוט יעקב אותה ואתה תיתקל בה שוב בעליות ארוכות, גרירה או עמידה ממושכת במקום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...