Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צירצורים במיצובישי לנסר


gil5
 שיתוף

פוסטים מומלצים

מיצובישי לנסר 2007 . בשנה האחרונה יש צפצופים או צרצורים שבאים מכיוון שמאלי של המנוע. זה לא כמו שקורה לפעמים (לא אצלי) בהתנעה ומתגבר עם הטורים כשחגורה מתחלקת. הם נשמעים בסיבובי סרק ועד 1500 טורים, (ציפ ציפ ציפ), מעל זה הם נפסקים וחוזרים עוד פעם מתחת ל 1500. הם יכולים להמשך גם חצי שעה ויותר, לא רק כשמנוע קר או חם, לא תלוי במזגן או אורות. לא נראה לי שחגורות אביזרים רופפות כיוון שהם מתוחות טוב.

האם מניסיונכם זה יכול להיות: משאבת מים, רצועת טיימינג או מותחן שלה, מותחן של רצועת אביזרים, אלטרנטור, מדחס, משאבת הגה כוח?

חחח, נראה לי שנתתי את כל האופציות, אבל מה הכי שכיח? אם זה המותחן החיצוני אפשר/רצוי לשמן אותו? אם כן במה?

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, netanel1014 כתב:

רעש של רצועה בלויה. שפוך טיפה מים על הרצועה בזמן שהמנוע עובד , הרעש נעלם לכמה שניות? תחליף רצועה.

זה סימן לאי הקבלה בגלגלות ולא לרצועה בלויה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, gil5 כתב:

גם לי נשמע כרעש של מתכת, לא הבנתי מה זה אי הקבלה, אפשר לשמן שם משהוא? WD40 או שמן אחר?

לא אתה לא יכול לשים WD זה יכול לגרום לנזק וגם לייבש את הרצועה. שפוך מים תוך כדי שהמנוע עובד תבדוק אם הרעש נעלם. 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם במציאות זה נשמע מתכתי זה לא הכיוון, אבל כשהחגורה מצפצפת כדאי לבדוק.

 

מה שעושים הוא מסתכלים על איך הגלגלות מסתובבות, גלגלת תקינה מסתובבת ישר ולא מציירת את הספרה 8 והחגורה צריכה לזוז במרכז הגלגלת ולא לזוז ימינה ושמאלה.

כשהיא לא שומרת על קו ישר זה סימן שיש בעיה עם הסיבוב של אחת הגלגלות.

עריכה אחרונה על ידי tribel
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז הזרקתי מים ממזרק בצורה מדויקת לכל אחד מהפולים כשהמנוע עובד ומצאתי שהצרצור נעלם בוודאות כאשר זה בחגורה הפנימית של האלטרנטור ומשאבת המים, כשהמנוע כבוי ולוחצים עליה גם שומעים חריקות, כנראה החגורה יבשה אבל נראית מצוין והיא מקורית, אז צריך להחליף.

החגורות לא זזות לצדדים והגלגלות לא עושות שמיניות.

ברור שצריך קודם לפרק את החיצונית זאת של ההגה כוח והמזגן וגם להחליף.

יש תיאור לתהליך ההחלפה?

עריכה אחרונה על ידי gil5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיקה נוספת באור טוב מראה שהחגורות במצב טוב והם מקוריות מיצובישי ולא שוק (לא יודע כמה זמן הם שם), יתכן שמספיק רק למתוח.

למקרה שלא תעזור מתיחה, האם יש חומר כל שהוא שניתן להתיז על החגורות והפולים כדי למנוע הצפצופים?

בשרשור הזה יש הסבר טוב על פירוק הרצועות, תודה דימו ואסף.

רק לא הבנתי את זה, תמונה שישית: "אבל קודם מפרקים את אחד הברגים של הבראקט הזה אחרת לא יהיה אפשר להוציא את הרצועות"

 

 

עריכה אחרונה על ידי gil5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...