Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמים אחרי 600 ק"מ ב-Tesla Model 3 LR


mluggy
 שיתוף

פוסטים מומלצים

לפני כשעה, Mr.Hybrid כתב:

לא פירטת על עמדת הטעינה בחצר, תוך כמה זמן הותקנה מרגע קבלת הרכב / האם יש לך מונה לחשמל שלה?

לא חצר, חניון מקורה לא תת קרקעי בבניין. התקנתי מטען וולבוקס pulsar plus כשבועיים לפני (משכתי תלת פאזי מהלוח הדירתי), בעזרת שנפ בעלות של 4500 ש''ח כולל הכל. נותן 80 ק"מ לשעת טעינה, אפליקציה לניטור, היסטוריה וויסות הזרם מרחוק.

לפני 45 דקות, tal33999 כתב:

תגיד איך הטסלה 3 מבחינת נוחות נהיגה לעומת רכבים כמו סונטה ?

אין לי מושג איך הסונטה. אני יכול רק לנחש שמבחינת הנהג יהיה מדובר על שיפור משמעותי בגלל הכיסא הנוח, ריפוד נעים ואפילו כרית לתמיכת גב. כנ"ל לגבי הנוסע. תא הנוסעים כולו מינימליסטי ומואר ועם האוטופיילוט בחלק מהדרכים אתה תרגיש פחות מותש (נסעתי אתמול שעתיים רצוף. אני שונא לנהוג והרגשתי רענן). מאחור אין תלונות אבל אני מסיע 3 ילדות. הבנתי ש-3 מתבגרים או מבוגרים יסבלו אבל 2 יהנו כי המושבים הקיצוניים מפנקים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, tal33999 כתב:

אפשר לשאול על איזה רכבים נהגת בשנים האחרונות ?

כתבתי - ג'יפונים, משפחתיים וקטנים. הונדה סיוויק סדאן, סובארו xv 2.0, ניסן ג'וק, מזדה 2, טויוטה יאריס...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, mluggy כתב:

אני שונא לנהוג

 

לפני 3 שעות, Smiro כתב:

בשורה שכתבת ״לא חובב נהיגה״ סיכמת הכול. לא מבין איך אפשר להתנייד בחדר המתנה הנייד הזה. 

 

מתחיל לחשוב שזה קהל היעד של הרכב 😂

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת התבלבלתי מה האוטופיילוט שונה מסתם בקרת שיוט אדפטיסית ושמירת נתיב אקטיבית. 

מה הופך אותו ל"טייס".

 

אם כי בין השורות אני מבין שזה נחמד ברעיון פחות במציאות. לצערנו הרבה מדי כבישים בארץ מסומנים חלקית/חסר/קומבינה. ולהפעיל כל פעם את המערכת מחדש זה מציק. 

 

מזכיר את  השיוט אדפטיבי שיש לי ברכב  (מערכת דור 1 ללא שליטה בברקס) חוץ מכבישים מהירים זה לא ממש שימושי. כל ברקס פתאומי של הנוסע מלפנים מנתק את המערכת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, yd b-4 כתב:

קצת התבלבלתי מה האוטופיילוט שונה מסתם בקרת שיוט אדפטיסית ושמירת נתיב אקטיבית. 

מה הופך אותו ל"טייס".

 

אם כי בין השורות אני מבין שזה נחמד ברעיון פחות במציאות. לצערנו הרבה מדי כבישים בארץ מסומנים חלקית/חסר/קומבינה. ולהפעיל כל פעם את המערכת מחדש זה מציק. 

 

מזכיר את  השיוט אדפטיבי שיש לי ברכב  (מערכת דור 1 ללא שליטה בברקס) חוץ מכבישים מהירים זה לא ממש שימושי. כל ברקס פתאומי של הנוסע מלפנים מנתק את המערכת.

לא שונה בהרבה, חוץ מהתמיכה בפקקים. אתה יכול לקבוע את המרחק (מספר הרכבים) לרכב הקרוב, לקבע למהירות המותרת, אחוז מעל המהירות המותרת או ידנית לכל מהירות. הוא מתנתק רק בבעיית סימון מסלולים.

עריכה אחרונה על ידי mluggy
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שתי תובנות ממרומי 40,000 ק"מ עם המודל 3.

 

גג שמש - לא הפריע לי גם בטיול לפלורידה שיותר חמה מישראל. הסיבה שיש גג שמש בכל המכוניות ואין אפשרות לגג פח היא מרווח הראש. גג פח וריפוד תופסים יותר מקום מגג זכוכית.

 

מזגן - אני כיוונתי ל-20 מעלות במצב AUTO כשקיבלתי את הרכב ומאז לא התעסקתי עם המזגן. ביום חם או קר מפעילים את המזגן מרחוק כמה דקות לפני שנכנסים לרכב.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...