Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך זה שמכוניות יפניות או קוריאניות יותר אמינות מגרמניות?


Halalit300
 שיתוף

פוסטים מומלצים

לפני כשעה, shellcase כתב:

זה לא משהו ששייך ליפנים.
התארחתי בסיור מקצועי בחברת 'גבהרדט' (https://www.gebhardt-automotive.de/). לפני כמה שנים.
החברה עוסקת בתכנון ובנייה של קווי יצור ליצרני הרכב וספקי המשנה שלהם. הם מפתחים, יחד עם במוו קו ייצור לנניח... תושבת מנוע. שולחים את זה לחברות כמו lemforder שיתנו פידבק על היתכנות היצור ואיפה ניתן לגלח עלויות וככה פינג פונג עד שיש מוצר מוגמר.
זה עובד ככה בחלק ניכר מתעשיית הרכב.

 

מגניב.

היפנים עשו את זה בסבנטיז.

בתאריך 19.6.2021 בשעה 17:46, רועי5 כתב:

 לייעול תהליכי ייצור ופישוטם אין בהכרח קשר לאמינות המכללים.

 

כן, יש בהכרח קשר.

אבל ייצור "רזה" מתייחס לא רק לתהליכי הייצור (שגם להם קשר הדוק לאיכות הסופית), אלא גם לתהליכי התכנון.

 

בתאריך 19.6.2021 בשעה 17:46, רועי5 כתב:

ישנם דגמים מסוימים שסובלים מכשלים שהם לרוב תוצאת תכנון לקוי, הרבה פחות ייצור לקוי, דגמים כאלו קיימים אצל היפנים כמו גם אצל אירופאים

 

ויש יותר כאלו אירופאים מיפנים, אם כי הפערים כבר לא כ"כ מוקצנים כמו פעם.

כל מה שאנחנו יודעים על סקרי אמינות, כל מה שאנחנו יודעים על שיטות ייצור, עצם זה שהיפנים היוו את הבסיס והמקום ללכת ללמוד ממנו איך מייצרים מכוניות, כל זה אומר דבר אחד - המכוניות היפניות ושיטות הייצור שלהם - טובות יותר. הסגירה של הפער נובעת מזה שיצרנים מחוץ ליפן הלכו ולמדו איך היפנים עושים את זה.

 

הנה איך פורשה הפכה ליצרן הרכב הכי רווחי בעולם (הלכו ללמוד מטויוטה):

https://www.nytimes.com/1996/01/20/business/putting-porsche-in-the-pink.html

 

"It was the biggest shock for the company to accept that Japanese were walking around, not able to speak either the Schwabian dialect or German, and telling people what to do," said Wendelin Wiedeking, Porsche's 43-year-old chief executive. "They were tough guys. They were absolutely aggressive to the people. And we wanted it that way."

 

 

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פאלו, זה בדיוק מה שהגרמנים "למדו" מהיפנים - פשוט לעבוד ! לא להסתובב ולדבר רק לעבוד (אגב, בדיוק כמו במחנות העבודה היפנים ב WW2 )

והדברים בשם אומרם " They were tough guys. They were absolutely aggressive to the people"

 

 

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, CX25GTI כתב:

משעשע אותי השירשור הזה והסגידה של חלק מהמגיבים לתוצרת יפן..

 

כשהחלפתי את הקסנטיה ימשו"ז במיצובישי, גיליתי שאוטו יכול גם להניע ולנסוע כל בוקר ולא להיות במוסך כל שני וחמישי.

 

זה לבד שווה הרבה.

  • מצחיק 2
  • רעיון טוב! 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 30 דקות, vadim6385 כתב:

 

כשהחלפתי את הקסנטיה ימשו"ז במיצובישי, גיליתי שאוטו יכול גם להניע ולנסוע כל בוקר ולא להיות במוסך כל שני וחמישי.

 

זה לבד שווה הרבה.

הייתה לי BX מודל 87 , לא היה יום שלא הניעה ונסעה להיכן שהזדקקתי לה.

שום בעיה בארבע שנים שהייתה אצלי מלבד ריקול לגיר האוטומטי (הגרמני) של ZF.

  • אהבתי 1

Seat Arona FR– הבחירה של האישה..

Hyundai Ioniq Premium

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, ronrcz כתב:

רגע ההונדה לא מתקלקלת?מתקלקלת...

הקסטניה זה דוגמא מאד קיצונית לחרא של רכב וזה גם היה אצלך רכב ישן.

 

הונדה מתקלקלת (רכב בן כמעט 20 בכ"ז), אבל עם קסנטיה זה היה משהו קיצוני.

היה רכב מחורבן ברמות אחרות. בדיעבד היה שווה לי להוריד אותו מהכביש ולנטוש אותו, ובמקום זה לקחת הלוואה ולקנות רכב נורמלי, אבל הייתי צעיר וטיפש, חשבתי את עצמי חובב רכב וזה.

 

דווקא הגיר האוטומטי לא עשה בעיות, רק החליק מדי פעם.

 

גם מונדאו הייתה פח זבל, אפילו יותר מקסנטיה, אבל אותה השכלתי להעיף מאוד מהר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המונדאו זה גם נבלה לא קטנה ,אבל רק שהוא התיישן,דווקא בשנים הראשונות שלו היה רכב טוב,פשוט לא החזיק מעמד.

תשמע,יש דגמים שהם על הפנים,זה לא אומר שכל הרכבים של אותו יצרן הם חרא.

וגם ליפנים יש פאקים רציניים עם דגמים מסויימים,במנועים,בגירים,סדרתית.

דרך אגב איזה מיצובישי הייתה לך?לנסר?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 19 שעות, CX25GTI כתב:

משעשע אותי השירשור הזה והסגידה של חלק מהמגיבים לתוצרת יפן..

אני מניח שאתם כורעים אפיים בפני טויוטה פרואייס (סיטרואן גאמפי), ואו טויוטה סיטי (ברלינגו)...

ויש עוד עוד דוגמאות למכביר.

 

ובל נשכח שמרבית המגובבים הסוגדים נוהגים ב-SX4 ו-C4 "קקטוס", אבל העיקר שאנחנו בפורום חובבי רכבים, לא?

VW Golf 1.4TSI Comfortline 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, ronrcz כתב:

דרך אגב איזה מיצובישי הייתה לך?לנסר?

 

לנסר קלאסיק.

 

אני לא אומר שאצל יפנים אין פאקים במנועים/גירים/כריות אוויר/לא יודע מה, ולא שאין יפניות לא אמינות (למשל מזדה CX5 דור ראשון או הונדה אינסייט).

 

אבל אצל יפנים זה פאקים שמטפלים בהם, אצל אירופאים זאת עובדה מוגמרת, מכוניות מתקלקלות, זה החיים, תתמודד.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

בתאריך 18.6.2021 בשעה 17:13, חולה רכב#1 כתב:

ב.מ.וו סדרה 5 מציעה מצלמות היקפיות באוטו, כשאתה מגיע לצומת אתה מפעיל אותם והם משמשות כמו "עיני ארנב" שאתה יכול לראות את שני צדי הכביש. 

וילון שמש חשמלי, וילונות לחלונות האחוריים.

אתה משלם אקסטרה אבל מקבל אקסטרה. 

מערכת עצור וסע, בקרת שיוט סטיה מנתיב ועוד הרבה. 

 

בחייאת זומזום, מצלמות היקפיות? וילון שמש חשמלי? וילונות לחלונות אחוריים? עצור וסע? בקרת שיוט? סטיה מנתיב?

 

את כל האיבזור הזה יש לך ב-Mitsubishi Outlander שאוטוטו נוחת בארצנו הקטנטונת. רכב יפני עממי לגמרי.

 

רוצה עוד? שמירת נתיב, אזהרת כתם עיוור (BSW), התראת תנועה צולבת אחורית (RCTA), אזהרת התנגשות מלפנים ומאחור, איתור הולכי רגל, בלימת חירום אוטומטית, אזהרת סטייה מנתיב, ניטור ישנוניות של הנהג, חיישני חניה קדמיים, מערכת מצלמות היקפיות 360 עם מבט מלמעלה, משטח הטענה לסלולרי,  מערכת רמקולים של Bose עם סאונד מובנה דמוי תיאטרון, מסך 9 אינץ' במרכז, מסך 12.1 בלוח מחוונים, מסך 10.1 מוקרן על השמשה מול הנהג, כמו בורר מצבי נהיגה, חישוקי 20 אינץ', פתיחת שער חניה אוטומטית, גג שמש פנורמי, מושבים מחוממים ומאווררים, הגה מחומם, החלפת אורות גבוהים אוטומטית, כניסה והנעה ללא מפתח, ועוד רשימה ארוכה של פיצ'רים.

 

יש בו דברים שאין באאודי Q7ׂ (שעולה רק פי שלוש וחצי). מערכת למניעת שכחת ילד ברכב, מערכת לזיהוי תמרורים, מערכת לבלימת חירום אוטומטית מאחור...

 

מכוניות יוקרה כיום יכולות להתהדר רק בפיצ'רים מיותרים להחריד. בהזדמנות אחרת אספר מניסיוני על כל הדברים המיותרים והמעצבנים בQ7. אבל מצד שני קשה לוותר על תחושת היוקרה וסמל הסטטוס שיש רק ברכבים כאלה.
 

 

 

מערכות בטיחות - אאודי Q7.jpg

עריכה אחרונה על ידי קריאטיב אגרסיב
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, קריאטיב אגרסיב כתב:

 

את כל האיבזור הזה יש לך ב-Mitsubishi Outlander שאוטוטו נוחת בארצנו הקטנטונת.

רק מה.. מיצובישי נמכרה לקונצרן רנו כך שמ- 2022 זה לא 100% יפני.. כמו ניסאן שבבעלות רנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 50 דקות, Fraysa כתב:

אתה באמת משווה Q7 לפאקינג אאוטלנדר? 

 

אתה רואה פה השוואה? 

 

היה מישהו שטען ששווה לשלם בשביל איבזור, אז עניתי לו.

לפני 24 דקות, המחליף כתב:

רק מה.. מיצובישי נמכרה לקונצרן רנו כך שמ- 2022 זה לא 100% יפני.. כמו ניסאן שבבעלות רנו.

 

זה עדיין 100 אחוז יפני. זה שהבעלים אירופאי לא אומר שום דבר. גם השת"פ בין החברות בקונצרן רנו ניסן מסתכם רק בהעברת ידע.

 

במקרה של מיצובישי מדובר בכלל ב34 אחוז מהמניות, שנרכשו ע"י ניסן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 דקות, קריאטיב אגרסיב כתב:

 

אתה רואה פה השוואה? 

 

היה מישהו שטען ששווה לשלם בשביל איבזור, אז עניתי לו.

 

זה עדיין 100 אחוז יפני. זה שהבעלים אירופאי לא אומר שום דבר. גם השת"פ בין החברות בקונצרן רנו ניסן מסתכם רק בהעברת ידע.

 

במקרה של מיצובישי מדובר בכלל ב34 אחוז מהמניות, שנרכשו ע"י ניסן.

 מציע לך לרענן את הידיעות שלך בכל הנוגע למתרחש ברנו ניסאן, הרבה מעבר לרק העברת ידע.

Seat Arona FR– הבחירה של האישה..

Hyundai Ioniq Premium

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, קריאטיב אגרסיב כתב:

זה שהבעלים אירופאי לא אומר שום דבר. גם השת"פ בין החברות בקונצרן רנו ניסן מסתכם רק בהעברת ידע

חלק מהמנועים מיוצרים לגמרי ע"י רנו, במקרה של ניסאן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...